Daar is een kind ook best handig voor. Duurt wel ff maar na een paar jaar gaat dat prima!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:12 schreef Tally het volgende:
Ik moet de poes toch eens leren de afstandsbediening voor me te pakken
Daar moet ik nog heel lang op wachten!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar is een kind ook best handig voor. Duurt wel ff maar na een paar jaar gaat dat prima!
Sterkte.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
Hm treinverkeer hervat volgens de interwebz. Zo maar weer eens een poging doen dan.
Mja de eerste paar treinen zullen wel hel op aarde zijn qua drukte. Ik wacht er nog wel 1 of 2 af denk ik.quote:
Almere in de trein? NEEEEEEE!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja de eerste paar treinen zullen wel hel op aarde zijn qua drukte. Ik wacht er nog wel 1 of 2 af denk ik.
Klopt maar geloof me , er zal snel een alternatief zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Het leuke van FTD is juist dat je ook eens wat spul download waar je normaal niet zo snel op zou zoeken. Alles zelf bijhouden is geen doen..
ORLY?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:26 schreef Joene het volgende:
Klopt maar geloof me , er zal snel een alternatief zijn
opzich wel lekker ja.quote:
Zijn d'r veel allochtoniers vandaag? Ik ben 1,3% gewend he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Welkom in de mooiste stad van Nederland straks, KOM. Ik heb de zon vast aangezet.
ik denk eerder dat er daar 1,3% blanken zijn J.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zijn d'r veel allochtoniers vandaag? Ik ben 1,3% gewend he..
Gloeiende gloeiende. M'n cultuurshock wat doen ze?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk eerder dat er daar 1,3% blanken zijn J.
Ik kijk uit op een gevangenis, dus voor zover ik zie is het 98%.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef KingOfMars het volgende:
Zijn d'r veel allochtoniers vandaag? Ik ben 1,3% gewend he..
Thuis ook.quote:
Nee ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt thuis geen ronde toren?
Jij kunt je dat natuurlijk niet veroorloven met je gematigde arbeidersloontje.quote:
DAT WILLENE DE HOOGE HEREN IN HET HAAGSE PLUUSJE JE DOEN GELOFEN CHOWI MARA GELOOF HET NIET!!!! GELOOF HET NITE EN OPE JE OGNE MENESN!!!! !!! ! !1111!!quote:
Wel ronde jesters?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt thuis geen ronde toren?
TEXTONLY JK, TEKSONLY! DARA KAN DAT NIET!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach jonge, jij gebruikt niet eens PI's, MENSE OPE OGE!!11111
Tvp voor pics van [bovengenoemde].quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Chowi het volgende:
Godverdomme, weer dat gezeik over die jesters. Kom maar eens langs, dan slap ik je met die jesters in het gezicht.
Klopt C. Dat ken ik nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij kunt je dat natuurlijk niet veroorloven met je gematigde arbeidersloontje.
echt zo vol die grote ballen recht in zn face ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Chowi het volgende:
Godverdomme, weer dat gezeik over die jesters. Kom maar eens langs, dan slap ik je met die jesters in het gezicht.
Mijn jesters hebben superkrachten. Ik kan er dus mee slappen zonder dat het per se hangers moeten zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tvp voor pics van [bovengenoemde].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |