in 2 tot 3 minuten J.quote:
Mooi worden we lekker werkeloos J.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:18 schreef KingOfMars het volgende:
Oorlog. Nice! http://webwereld.nl/nieuw(...)ndows-overbodig.html
Jij hebt duidelijk geen ervaring met een dobbelsteen. De 6 betekent gewoon opnieuw gooien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekkere dobbelsteen, dat je 1 op 5 kan dobbelen.
Ik doe mijn best, met behulp van bakken koffie en zelfkastijding.quote:
Wat heeft ie NOU weer gedaan dan? Eens even lezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, met behulp van bakken koffie en zelfkastijding.
Whehe, Joene heeft een ban. Daarom is het zo rustig..
JAN MET DE PED EN HENK EN INRGID ZIJN ER WEER DE DUPE VAN HET KOMT VAST WEER DOOR AL DIE ALLOGTONIERS EN HUN LINKSE KERK!!!!1111!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:20 schreef KingOfMars het volgende:
HET IS GEWOON CENSUUR VAN DE HOGE OMES IN DE HAAG TEGEN HET REHTSE GELUID Q OPE JE OGE!!111111
Je vergeet de hoge heren in het pluche.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
JAN MET DE PED EN HENK EN INRGID ZIJN ER WEER DE DUPE VAN HET KOMT VAST WEER DOOR AL DIE ALLOGTONIERS EN HUN LINKSE KERK!!!!1111!!!!
Jongeh, net alsof ethiek voor mij een boeiend onderwerp is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OPE JE OGE MENSE DE ZOGEHETEN STUDENTES VAN TEGENWOORDIG ZITTEN ENKEL TE FOKKEN TIJDENS COLLEGE EN DAT MOET DAN DE NIEUWE ELITE WORDEN WANNEER POTSEN ZE GEWOON WEER JESTERS DE GEWONE MAN HEEFT HET NAKIJKEN OPE MENSE OGE!!!!!!!!!!!!11
Oplete T, da's woensdag tegenwoordig. Sinds ze op school zit zeg maar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:33 schreef Tally het volgende:
Jij hebt toch altijd papadag op maandag?
If only it were!quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:22 schreef KingOfMars het volgende:
Is het zondag vandaag?
*bed in duikt*
Ideaal, dat part-time vader zijn. Zo ben ik part-time mens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:33 schreef Tally het volgende:
Jij hebt toch altijd papadag op maandag?
Aaah oke.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oplete T, da's woensdag tegenwoordig. Sinds ze op school zit zeg maar.
Issie dood?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:49 schreef Joene het volgende:
Zal ik anders nog ff een Garpje maken over de deaud van Atinie Kamerling ?
Ze zeggen het J. Hij had er geen zin meer an.quote:
Nee het regent geen eensquote:
Dat lijkt mij ook J. Overigens ben ik een beetje bang dat het per 4 november is afgelopen met FTDquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
Waarom denken mensen dat het interessant is om de nieuwe Ubuntu te 'spotten' op FTD? Die shit download je toch gewoon van de website als het je het nodig hebt? Dat ga je toch niet van usenet af halen?
Ik mag toch hopen van niet zeg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook J. Overigens ben ik een beetje bang dat het per 4 november is afgelopen met FTD
quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:56 schreef Joene het volgende:
Volgende week maandag ga ik andere dingen doen
De aanklacht van die ratten van Brein schijnt vrij stevig inelkaar te zittenquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet zeg.
en handjes geven enzoquote:
Ik dacht dat ze er juist wel ardig voor stonden. Ik zal het wel missen mocht het er niet meer zijn eigenlijk. Is erg makkelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:58 schreef Joene het volgende:
[..]
De aanklacht van die ratten van Brein schijnt vrij stevig inelkaar te zitten
Wie?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:49 schreef Joene het volgende:
Zal ik anders nog ff een Garpje maken over de deaud van Atinie Kamerling ?
Ja ik ook, maar zolang binsearch en of yabse maar blijftquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er juist wel ardig voor stonden. Ik zal het wel missen mocht het er niet meer zijn eigenlijk. Is erg makkelijk.
Anti nie kamerling Q!quote:
Mja. Het leuke van FTD is juist dat je ook eens wat spul download waar je normaal niet zo snel op zou zoeken. Alles zelf bijhouden is geen doen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zolang binsearch en of yabse maar blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |