in 2 tot 3 minuten J.quote:
Mooi worden we lekker werkeloos J.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:18 schreef KingOfMars het volgende:
Oorlog. Nice! http://webwereld.nl/nieuw(...)ndows-overbodig.html
Jij hebt duidelijk geen ervaring met een dobbelsteen. De 6 betekent gewoon opnieuw gooien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekkere dobbelsteen, dat je 1 op 5 kan dobbelen.
Ik doe mijn best, met behulp van bakken koffie en zelfkastijding.quote:
Wat heeft ie NOU weer gedaan dan? Eens even lezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, met behulp van bakken koffie en zelfkastijding.
Whehe, Joene heeft een ban. Daarom is het zo rustig..
JAN MET DE PED EN HENK EN INRGID ZIJN ER WEER DE DUPE VAN HET KOMT VAST WEER DOOR AL DIE ALLOGTONIERS EN HUN LINKSE KERK!!!!1111!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:20 schreef KingOfMars het volgende:
HET IS GEWOON CENSUUR VAN DE HOGE OMES IN DE HAAG TEGEN HET REHTSE GELUID Q OPE JE OGE!!111111
Je vergeet de hoge heren in het pluche.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
JAN MET DE PED EN HENK EN INRGID ZIJN ER WEER DE DUPE VAN HET KOMT VAST WEER DOOR AL DIE ALLOGTONIERS EN HUN LINKSE KERK!!!!1111!!!!
Jongeh, net alsof ethiek voor mij een boeiend onderwerp is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OPE JE OGE MENSE DE ZOGEHETEN STUDENTES VAN TEGENWOORDIG ZITTEN ENKEL TE FOKKEN TIJDENS COLLEGE EN DAT MOET DAN DE NIEUWE ELITE WORDEN WANNEER POTSEN ZE GEWOON WEER JESTERS DE GEWONE MAN HEEFT HET NAKIJKEN OPE MENSE OGE!!!!!!!!!!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |