Combobreaker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:00 schreef Tally het volgende:
Ik ben er wel! Maar was even creatief vond ik zelf
Ha jesters.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef Chowi het volgende:
En WAAROM staan er geen jesters in de TT?
Dat moet je aan KOMkwammer vragen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef Chowi het volgende:
En WAAROM staan er geen jesters in de TT?
Ha pik.quote:
Is die homo geworden ofzo?quote:
Rozequote:
Pics or it didn't happen.quote:
Hoi Chowi. Regina is inmiddels uit de cd-speler. Ze heeft nu plaats gemaakt voor Antony & The Johnsons.quote:
Ons kindjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar kijk ik in 's hemelsnaam naar?
Juist JK. Die er gekomen is door keihard te spuitenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onze Arische liefdeslustbeebie?
Oh, ben je tegenwoordig keihard lesbies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
Juist JK. Die er gekomen is door keihard te spuiten(in een potje)
Ik neuk het ene wijf na het andere JKquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ben je tegenwoordig keihard lesbies?
Whehehe.
Da's een prima keuze, UIO. Al houd ik het nooit zo lang vol met Anthony & The Johnsons. Bij mij staat Bright Eyes momenteel op de repeat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi Chowi. Regina is inmiddels uit de cd-speler. Ze heeft nu plaats gemaakt voor Antony & The Johnsons.
Zo groot al na tien weken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
http://oi55.tinypic.com/10qyqnq.jpg
http://oi53.tinypic.com/21bno0g.jpg
Zo lief
Tegen beter weten in: pics, pics, PICS!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik neuk het ene wijf na het andere JK![]()
Kom maar een keer "op de koffie".quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik neuk het ene wijf na het andere JK![]()
Jij hebt de filmpjes gemist?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van! Bewijs moet ik zien!
En deze echo is dan van 2 en halve week terug. De echo van gister was niet zo mooi duidelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo groot al na tien weken.. Damn, wat gaat dat snel!
Nee, het is momenteel ernstig in conflict met mijn afwezige werkgevoel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef Chowi het volgende:
Q.. Ben je al afgekickt van het vakantiegevoel?
Bright Eyes van Art? En je hebt gelijk wat A&TJ betreft. Na een paar keer weet ik het ook wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:42 schreef Chowi het volgende:
Da's een prima keuze, UIO. Al houd ik het nooit zo lang vol met Anthony & The Johnsons. Bij mij staat Bright Eyes momenteel op de repeat.
Nee gek, waar zie je me voor aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bright Eyes van Art? En je hebt gelijk wat A&TJ betreft. Na een paar keer weet ik het ook wel.
Tranen met tuiten, JK. Alleen al bij die clip. Kun je nagaan bij die hele film.quote:
JK werkt altijd "over".quote:
En er komen er nog meer JKquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Door Spruit1 moet ik overwerken om nog mijn linkse hobbies als avondeten te kunnen betalen.
Daarom eet ik dus altijd bevroren crackers. Niks geen werken. Blowend gamen op de bank ftw. En met mijn poes spelen de hele dag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Door Spruit1 moet ik overwerken om nog mijn linkse hobbies als avondeten te kunnen betalen.
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom eet ik dus altijd bevroren crackers. Niks geen werken. Blowend gamen op de bank ftw. En met mijn poes spelen de hele dag.
Wat is er nou zo boeiend aan foto's van bevroren crackers?quote:
Wat zou er in des hemelschnaem onboeiend kunnen zijn aan bevroren crackers?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef Chowi het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan foto's van bevroren crackers?
Maar nogsteeds niet in de tietelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |