Vrij simpel, stel jezelf de vraag of je een fatsoenlijke moeder wil zijn voor je kinderen of een tokkie slet. Gezien je OP lijkt het me echter al een uitgemaakte zaak.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef zonnebloem25 het volgende:
Hoi,
Ik heb sinds 1,5 maand een nieuwe vriend. Hij en ik waren allebei 2 jaar alleen en we leerden elkaar kennen toen hij een tv kast te koop had staan en ik kwam kijken. We hadden steeds over en weer gemaild en toen kwamen de afspraakjes. We hebben beiden 2 kids uit een eerdere relatie en al snel hadden hun ook kennis met elkaar gemaakt.
Ik heb echt hele nare relatie's achter de rug en was ook naar iemand op zoek die gewoon lief is en mijn kids accepteerd. Mijn jongste is gehandicapt, dus is dat voor vele mannen ook even slikken.
Ik mag hem echt heel graag, maar ben niet verliefd op hem. Ben wel graag bij hem, maar ik begin me aan sommige dingen te irriteren. Hij merkte dat er wat aan de hand was en heb met hem samen gezeten. Ik heb hierover open kaart gespreeld en we hebben elkaar even de tijd gegeven om hierover na te denken. Hij is namelijk wel erg verlifd op mij en hij wilt mij het liefste elke dag zien, maar ik juist niet, terwijl hij wel bijna deperfecte man is.
Mijn moeder en haar partner zijn reuze dol op hem en zeggen ook dat ik daar echt een goede man aan heb en ik veel weggooi als ik stop met deze relatie. Daarnaast heeft hij zijn beste vriend opgevangen die in scheiding ligt en die kom ik nog wel eens tegen. We praten erg leuk met elkaar, maar ik weet dat hij ook al gek op iemand anders is. Vandaag heb ik voor hun eten gekookt en hij kon zijn ogen niet van mij afhouden. Hij was zijn beste vriend (mijn vriend) op sommige punten zelfs aan het afkraken, maar niet diepgaand.
Heb geen idee of hij mij ook leuk vindt, maar ik kan wel zeggen, dat ik meet voor hem voel, dan voor mijn huidge vriend.
Heeft er iemand tips of raad, want ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vrij simpel, stel jezelf de vraag of je een fatsoenlijke moeder wil zijn voor je kinderen of een tokkie slet. Gezien je OP lijkt het me echter al een uitgemaakte zaak.
3 dingen,quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom... Waarom 2 dingen kapot maken?
Ach, als jij je kinderen wil meegeven dat het okay is van man naar man te gaan, een relatie te hebben met een man en vervolgens hem in t gunstigste geval eerst te dumpen voor de beste vriend die hij uit vriendschap opvangt in tijde van nood, of eventueel eerst één of enkele keren in 't geheim voor hem de benen te spreiden en wel te zien waar 't naartoe gaat, en jij dergelijk gedrag doodnormaal vindt, dan is dat natuurlijk je goed recht. In mijn ogen zul ook jij dan echter een tokkie slet zijn. Simple as that.quote:
Ben je al wel intiem met hem geweest?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef zonnebloem25 het volgende:
dat is denk ik het punt ook waarom ik nu nog bij hem ben. Ik blijf maar volhouden, dat ik misschien nog verliefd op hem word, maar in plaats daarvan, wil ik niet intiem met hem zijn en dat is toch ook wel een belangrijk onderdeel lijkt mij toch?
blijf bij je man kut... zorg voor je kids wat is nou belangrijker je kids of een neukertjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef zonnebloem25 het volgende:
dat is denk ik het punt ook waarom ik nu nog bij hem ben. Ik blijf maar volhouden, dat ik misschien nog verliefd op hem word, maar in plaats daarvan, wil ik niet intiem met hem zijn en dat is toch ook wel een belangrijk onderdeel lijkt mij toch?
QFTquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vrij simpel, stel jezelf de vraag of je een fatsoenlijke moeder wil zijn voor je kinderen of een tokkie slet. Gezien je OP lijkt het me echter al een uitgemaakte zaak.
QFT = Quoted For Truth.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef Vanky het volgende:
Blijf bij je huidige vriend, je bent tijdelijk aangetrokken tot iemand anders.
Maar je maakt sowieso 2 dingen kapot. Je huidige relatie en je begint je nieuwe relatie al met 'bedrog'.
Weet je wat het is lieve schat? Wij zeggen dit ook in het belang van de kids - want die zouden centraal moeten staan voorlopig - en soms is noodzakelijk om de 'waarheid' te zeggen of iig een zorg uit te spreken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef zonnebloem25 het volgende:
Ik wil even 1 ding kwijt: Ik ben geen hoer die voor iemand maar haar benen sprijd. Daar ben ik te goed voor en iemand voor kut uit te maken, vind ik erg ongepast en onbeleefd. Ik ben een goede moeder en niet voor niets 2 jaar alleen geweest. Ik probeer alles in het belang voor hun te doen! Laat ik dat even voorop stellen! Daarnaast heb ik meer aan 'beleefde' raad of advies, dan voor alles en nog wat uitgemaakt te worden, want dit heb ik ook weer niet verdient.
2 jaar, dat is een schijntje vergeleken met hoe lang de meeste Fokkers hier al alleen zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef zonnebloem25 het volgende:
Ik wil even 1 ding kwijt: Ik ben geen hoer die voor iemand maar haar benen sprijd. Daar ben ik te goed voor en iemand voor kut uit te maken, vind ik erg ongepast en onbeleefd. Ik ben een goede moeder en niet voor niets 2 jaar alleen geweest. Ik probeer alles in het belang voor hun te doen! Laat ik dat even voorop stellen! Daarnaast heb ik meer aan 'beleefde' raad of advies, dan voor alles en nog wat uitgemaakt te worden, want dit heb ik ook weer niet verdient.
Je maakt een punt, maar wat als je niet verliefd bent op die persoon? Is dat niet iemand aan het lijntje houden? Ik ben zo ook niet gelukkig, want ik zie hoe verliefd hij op mij is en ik kan dat niet terug zijn en dat maakt hem ook kapot snap je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Weet je wat het is lieve schat? Wij zeggen dit ook in het belang van de kids - want die zouden centraal moeten staan voorlopig - en soms is noodzakelijk om de 'waarheid' te zeggen of iig een zorg uit te spreken.
Je hebt op relatief jonge leeftijd 2 kids gekregen en jouw liefdesleven was een puinhoop en je dreigt er weer 1 te veroorzaken.
Sterkste post die ik gelezen heb vandaag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef Panthera1984 het volgende:
Meestal zeg ik: kies voor jezelf, maar in dit geval moet ik andere posters gelijk geven. Als je 25 bent, en al 2 kinderen hebt met een man waar je al zeker 2 jaar niet meer bij bent, en nu een relatie van 1.5 maand op de klippen dreigt te laten lopen vanwege warme gevoelens voor een ander, dan zou ik toch durven te zeggen dat het verleden uitgewezen heeft, dat de keuzes die je voor jezelf maakten toch niet zo verstandig waren, en dat je nu een keer naar advies van anderen (je moeder en diens partner) moet luisteren.
Als je er een punt achter zet, vind ik het nog tot daar aan toe, maar als je nu direct een relatie zou beginnen met die vriend van jouw partner, dan zou ik het behoorlijk waardeloos vinden. Niet in de eerste plaats voor jouw partner, maar meer met het oog op de kids.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef zonnebloem25 het volgende:
[..]
Je maakt een punt, maar wat als je niet verliefd bent op die persoon? Is dat niet iemand aan het lijntje houden? Ik ben zo ook niet gelukkig, want ik zie hoe verliefd hij op mij is en ik kan dat niet terug zijn en dat maakt hem ook kapot snap je?
Misschien heeft zijn beste vriend iets wat ik bij hem niet heb. Dat kan. Ik doe er nu ook niks mee, want zo ben ik ook niet. Ik zet mijn verhaal ook niet voor niets hier neer.
Ik wil hem geen verdriet doen, maar ben zo ook niet gelukkig.
Ik heb het zo gezien: beter alleen gelukkig, dan samen ongelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |