Oh ja, dat is wel raar! Vind je het niet eng?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en m'n Nokia mobiel gaat ook van 1 streep naar 5, terwijl hij nok en nokleeg is.
Alle klokken gaan lopen of dingen gaan opladen sinds m'n opa overleden is, weird.
Jullie vrouwen mogen dat ook vies vinden, maar jullie zeggen er niets over.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet perse, maar natuurlijk wel hypocriet dat er wel tieten geplaatst mogen worden.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit rechter chickie meer je smaak dan Naatje?
Ik vind het wel typisch jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n moeder had het ook toen m'n oma overleed, nu herhaalt het zich weer.![]()
En ik denk telkens "ah jaaaa, techniek, mobieltjes hebben vaker kuren enzo". Gewoon toeval![]()
En nu heb ik de klok Vrijdag gekregen, omdat ik hem graag wilde hebben, en nu is het een lopende klok in mijn huis en een mobiel, en denk ik "goh". Beetje vreemd
Omdat ik het niet vies vind. Vrouwelijke lichamen zijn ook heel mooi. Maar ook al zou ik dat niet vinden dan zou het me nog niet boeien, lichamen zijn natuurlijk. Dikke care.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen mogen dat ook vies vinden, maar jullie zeggen er niets over.
Ok, een opmerking met dezelfde intentiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ten eerste, was het geen vraag van jouw kant.
miscommunicatie, kan gebeurenquote:Ten tweede maakte je niet expliciet dat het om het plaatje ging maar sprak jij mij aan (met 'meid' bovendien, 1990 belde, ze willen hun opmerking terug)
Dat kloptquote:en ten derde noemde ik je geen kasthomo, maar wilde ik je wel graag homofoob noemen.
Dat dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ik het niet vies vind. Vrouwelijke lichamen zijn ook heel mooi. Maar ook al zou ik dat niet vinden dan zou het me nog niet boeien, lichamen zijn natuurlijk. Dikke care.
Miscommunicatiequote:
En datquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Naatje gaat weer moeilijke woorden gebruiken en intelligent doen
Ok, duidelijk. Het zal wel aan de puberteit liggen, dat ik daar slecht tegen kan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ik het niet vies vind. Vrouwelijke lichamen zijn ook heel mooi. Maar ook al zou ik dat niet vinden dan zou het me nog niet boeien, lichamen zijn natuurlijk. Dikke care.
Nou ik ken het verhaal al een tijdje, maar nu ik het zelf meemaak met meerdere dingen is het wel wat anders, ook omdat het een opwindklokje is, 20 jaar oud ofzo, valt bijna uit elkaar. Ik heb het heel voorzichtig verplaatst toen ik hem kreeg. En dat ding is al met het vliegtuig gekomen, op de band van de koffers gesmeten denk ik, dus waarom doet hij het nogquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel raar! Vind je het niet eng?
Lijkt me wel.quote:
Oke, nog even dit:quote:
Nu gaan we seksen.quote:
BOOBIESSSSSquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doelde op het eerste deel van de zinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Miscommunicatie, asjeblief zeg, het woord meid was zeker weer helemaal willekeurig gekozen?
Problemen mee?quote:[..]
En dat.
Het lijkt wel een vampier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oke, nog even dit:
[ afbeelding ]
En dan is het voor mij wel klaar.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doelde op het eerste deel van de zin
[..]
Problemen mee?
quote:
Haren beetpakken, roarrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oke, nog even dit:
[ afbeelding ]
Mij best, als er ten minste niet weer gereageerd wordt met een afkrakende post naar mijn kant toequote:
Hij bijtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oke, nog even dit:
[ afbeelding ]
Goed gezien mijn waerde Kally.quote:
Ook niet heel af en toe?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mij best, als er ten minste niet weer gereageerd wordt met een afkrakende post naar mijn kant toe
Ik zal mijn best doen, meidquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mij best, als er ten minste niet weer gereageerd wordt met een afkrakende post naar mijn kant toe
Ja ga dan niet wegquote:
quote:
Zo van "hebben we dat ook maar weer gehad":)quote:
Ja maar, ja maar, ik wilde ff chillen op de bank met Hertog Janquote:
Wie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
Sue: Ik vertrouw mannen met krulhaar niet
quote:
Gleequote:
Sue Sylvester, Glee.quote:
Ooooooooooo.quote:
En wilde Hertog Jan dat ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik wilde ff chillen op de bank met Hertog Jan
FUCKING GAY MET HERTOG JAN NEUKEN!quote:
Even lekker in bad ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Pfff ben erg moe maar durf nog niet naar bed, omdat ik dan waarschijnlijk erg somber ga voelen,
Zucht, wat een dillema
quote:
Vertelquote:
Niet gevraagd, gewoon zijn dop eraf geruktquote:
Aw, dat is niet fijn, blijf anders nog even hier?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Pfff ben erg moe maar durf nog niet naar bed, omdat ik dan waarschijnlijk erg somber ga voelen,
Zucht, wat een dillema
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:56 schreef crv het volgende:
[..]
Niet gevraagd, gewoon zijn dop eraf gerukt
Gooi je wilde manen losquote:
Hey soapsterquote:
Haha jaaaaaa oh wacht Glee is op!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
Sue: Ik vertrouw mannen met krulhaar niet
Oehhhhhquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:56 schreef crv het volgende:
[..]
niks nieuws dusquote:
Vandaar dat het geen eikel meer isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:56 schreef crv het volgende:
[..]
Zo'n Grote is zo heerlijkquote:
Ik wil terug!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al bijgekomen, of zit je nog steeds met je gedachten in de studio?
Nee, de vorige keer dat ik me zo voelde en wel in bad ging, had dat een erg averechts effectquote:
Ja zo'n harde donkerbruine twelve-incher gaat er wel in bij jou?quote:
Alles natuurlijkquote:
zonder dop lurkt gewoon veel lekkerderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaar dat het geen eikel meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |