Goed gezien mijn waerde Kally.quote:
Ook niet heel af en toe?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mij best, als er ten minste niet weer gereageerd wordt met een afkrakende post naar mijn kant toe
Ik zal mijn best doen, meidquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mij best, als er ten minste niet weer gereageerd wordt met een afkrakende post naar mijn kant toe
Ja ga dan niet wegquote:
quote:
Zo van "hebben we dat ook maar weer gehad":)quote:
Ja maar, ja maar, ik wilde ff chillen op de bank met Hertog Janquote:
Wie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
Sue: Ik vertrouw mannen met krulhaar niet
quote:
Gleequote:
Sue Sylvester, Glee.quote:
Ooooooooooo.quote:
En wilde Hertog Jan dat ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik wilde ff chillen op de bank met Hertog Jan
FUCKING GAY MET HERTOG JAN NEUKEN!quote:
Even lekker in bad ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Pfff ben erg moe maar durf nog niet naar bed, omdat ik dan waarschijnlijk erg somber ga voelen,
Zucht, wat een dillema
quote:
Vertelquote:
Niet gevraagd, gewoon zijn dop eraf geruktquote:
Aw, dat is niet fijn, blijf anders nog even hier?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Pfff ben erg moe maar durf nog niet naar bed, omdat ik dan waarschijnlijk erg somber ga voelen,
Zucht, wat een dillema
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:56 schreef crv het volgende:
[..]
Niet gevraagd, gewoon zijn dop eraf gerukt
Gooi je wilde manen losquote:
Hey soapsterquote:
Haha jaaaaaa oh wacht Glee is op!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
Sue: Ik vertrouw mannen met krulhaar niet
Oehhhhhquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:56 schreef crv het volgende:
[..]
niks nieuws dusquote:
Vandaar dat het geen eikel meer isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:56 schreef crv het volgende:
[..]
Zo'n Grote is zo heerlijkquote:
Ik wil terug!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al bijgekomen, of zit je nog steeds met je gedachten in de studio?
Nee, de vorige keer dat ik me zo voelde en wel in bad ging, had dat een erg averechts effectquote:
Ja zo'n harde donkerbruine twelve-incher gaat er wel in bij jou?quote:
Alles natuurlijkquote:
zonder dop lurkt gewoon veel lekkerderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaar dat het geen eikel meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |