quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Een lekker chickie voor Naatje om het goed te maken dan!viezerik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megalomaniac
Ik geniet.quote:
volgens mij heet dat ombouwing. Het kan ook een manfiguur met tieten zijn trouwens.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naatje... kun jij me uitleggen hoe dit kan. Een vrouwfiguur met een piemol?
Casperquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oke het spookt hier weer
Een klok die al 4 weken niet opgewonden is, een ouderwetsche eckte, gaat weer lopen
Creepyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oke het spookt hier weer
Een klok die al 4 weken niet opgewonden is, een ouderwetsche eckte, gaat weer lopen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Om het af te maken een Wolverine voor dit topic.
[ afbeelding ]
quote:
You know what a girl wantsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
IEH EEN MAN IEIHEIHEIHEIEIEHquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en m'n Nokia mobiel gaat ook van 1 streep naar 5, terwijl hij nok en nokleeg is.quote:
Hij raakte opgewonden van de plaatjes hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oke het spookt hier weer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en m'n Nokia mobiel gaat ook van 1 streep naar 5, terwijl hij nok en nokleeg is.
Alle klokken gaan lopen of dingen gaan opladen sinds m'n opa overleden is, weird.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Hij raakte opgewonden van de plaatjes hier
Sexeh!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
M'n moeder had het ook toen m'n oma overleed, nu herhaalt het zich weer.quote:
Hij is zo leuk als ie danst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sexeh!
En totally gay:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Hij raakte opgewonden van de plaatjes hier
Niet perse, maar natuurlijk wel hypocriet dat er wel tieten geplaatst mogen worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom ben je meteen een kasthomo als je vraagt of er plaatjes van mannen naar de andere SC mogen trouwens? Omdat iemand ze vies vind en onaantrekkelijk?
Omdat het nogal 'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom ben je meteen een kasthomo als je vraagt of er plaatjes van mannen naar de andere SC mogen trouwens? Omdat iemand ze vies vind en onaantrekkelijk?
Vraag je dat ook als het vrouwen zijn. Verder kom je extreem homofoob over en dat i.c.m je leeftijd zegt het wel het een en ander over je.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ten eerste, was het geen vraag van jouw kant. Ten tweede maakte je niet expliciet dat het om het plaatje ging maar sprak jij mij aan (met 'meid' bovendien, 1990 belde, ze willen hun opmerking terug) en ten derde noemde ik je geen kasthomo, maar wilde ik je wel graag homofoob noemenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |