ik dacht ook eerst dat je een toffe gozer was maar in feite begin ik je steeds meer te lijken op een sarcast.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:15 schreef Zeroku het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat dat gejank met Kitao rap over is.
Elke man wil tombo hunten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
Pheno ben jij de mannelijke Tombohunter?
zijn er ook vrouwen die achter tombo aan zitten dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
Pheno ben jij de mannelijke Tombohunter?
Het boeit me vrij weinig wat je van me vindt, ik heb geen zin in de hele tijd dat gekut met en tegen jou.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
ik dacht ook eerst dat je een toffe gozer was maar in feite begin ik je steeds meer te lijken op een sarcast.
Hier is het droog.quote:
het komt door zijn PI hehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
ik dacht ook eerst dat je een toffe gozer was maar in feite begin ik je steeds meer te lijken op een sarcast.
Jij bent ook lekker irritant bezig vandaag..quote:
Open er weer een topic overquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
kap er dan eens mee , ik loop ook niet te kutten tegen jou.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het boeit me vrij weinig wat je van me vindt, ik heb geen zin in de hele tijd dat gekut met en tegen jou.
Tomboraider mét bazookaquote:
Gast, tyf eens op. Ik zeg toch niks verkeerd of wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef kitao het volgende:
[..]
kap er dan eens mee , ik loop ook niet te kutten tegen jou.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, ik ga even om eten zeuren, doei schatjes van me
Omdat je iemand op je gele Kazoo wilt laten blazen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom las ik in plaats van bazooka kazooka?
Nee, omdat ik naar het weekend verlang, omdat ik dan weer op de kazoo kan blazenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat je iemand op je gele Kazoo wilt laten blazen?
Oh je bent een blazerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik naar het weekend verlang, omdat ik dan weer op de kazoo kan blazen
Kusje op je gedachtegoed.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
Als de meerderheid nu eens de wijste is en gewoon gaan negeren is dat probleem ook snel opgelost!
kusje
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
Als de meerderheid nu eens de wijste is en gewoon gaan negeren is dat probleem ook snel opgelost!
kusje
?quote:
Ja.quote:
Ik doe helemaal niets. Ik negeer die shit nu en dan wordt het door een ander weer opgerakeld. Doe zoals ik, negeer het.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker irritant bezig vandaag..
quote:
Neger-enquote:
Negers.quote:
JIj hebt zelf toch negroide voorouders?quote:
Wordt zo shoarma gemaakt?quote:
Met of zonder streepje, ben ik in SEX?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
met dat streepje is het niet mijn ding...zonder streepje kan ik heul goed
Nee. Nouja, mijn moeder heeft volgens mij wel iets negers in haar als je haar ziet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj hebt zelf toch negroide voorouders?
Dat is de manier dat de knoflooksaus er al in gedaan wordt.quote:
lueken fopjen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee. Nouja, mijn moeder heeft volgens mij wel iets negers in haar als je haar ziet.Dus misschien. Maar ik ben geen neger nee dat was een gek fopje.
O zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee. Nouja, mijn moeder heeft volgens mij wel iets negers in haar als je haar ziet.Dus misschien. Maar ik ben geen neger nee dat was een gek fopje.
Ik ook ja, maar niet als ik een kutopmerking naar mijn hoofd krijg dan krijg je hem terugquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
met dat streepje is het niet mijn ding...zonder streepje kan ik heul goed
Ja he, eerst wilde ik jood zeggen maar dat wordt toch vaak niet geaccepteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |