ik dacht ook eerst dat je een toffe gozer was maar in feite begin ik je steeds meer te lijken op een sarcast.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:15 schreef Zeroku het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat dat gejank met Kitao rap over is.
Elke man wil tombo hunten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
Pheno ben jij de mannelijke Tombohunter?
zijn er ook vrouwen die achter tombo aan zitten dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
Pheno ben jij de mannelijke Tombohunter?
Het boeit me vrij weinig wat je van me vindt, ik heb geen zin in de hele tijd dat gekut met en tegen jou.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
ik dacht ook eerst dat je een toffe gozer was maar in feite begin ik je steeds meer te lijken op een sarcast.
Hier is het droog.quote:
het komt door zijn PI hehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
ik dacht ook eerst dat je een toffe gozer was maar in feite begin ik je steeds meer te lijken op een sarcast.
Jij bent ook lekker irritant bezig vandaag..quote:
Open er weer een topic overquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
kap er dan eens mee , ik loop ook niet te kutten tegen jou.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het boeit me vrij weinig wat je van me vindt, ik heb geen zin in de hele tijd dat gekut met en tegen jou.
Tomboraider mét bazookaquote:
Gast, tyf eens op. Ik zeg toch niks verkeerd of wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef kitao het volgende:
[..]
kap er dan eens mee , ik loop ook niet te kutten tegen jou.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, ik ga even om eten zeuren, doei schatjes van me
Omdat je iemand op je gele Kazoo wilt laten blazen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom las ik in plaats van bazooka kazooka?
Nee, omdat ik naar het weekend verlang, omdat ik dan weer op de kazoo kan blazenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat je iemand op je gele Kazoo wilt laten blazen?
Oh je bent een blazerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik naar het weekend verlang, omdat ik dan weer op de kazoo kan blazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |