Je vergeet nu het concept van de togo. Het is geen winkel voor vergeten boodschappen, maar juist om onderweg even snel iets te eten/drinken te kunnen halen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik vind het nodig in het kader van 'gister vergeten bij de supermarkt, ik haal het wel ff snel bij de AHTG'.
Jammer ditMoet ik morgen mijn bammetjes los meenemen.. ofzo.
Mensen die dat niet doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen die hun eigen brood meenemen naar het werk.![]()
Zijn gewoon grote schranskoningen, die genieten van een heerlijke lunch i.p.v. muf brood waar de gewone man al van moet kotsen.quote:
Topic is geslotenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef Socios het volgende:
Die discussie hier voortzetten: Vrouw betaalt EUR 8,50. voor een lunch.
Dat gaat zeker over de AH aan de Prins Hendrikstraat? Daar heb ik acht jaar lang mijn boodschappen gedaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef Socios het volgende:
Die discussie hier voortzetten: Vrouw betaalt EUR 8,50. voor een lunch.
Wie zijn jullie om zoiets te bepalen??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh, omdat wij vinden dat het niet nodig is voor onderweg.
Dat staat op een bord boven de ingang: AH to go.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zijn jullie om zoiets te bepalen??
Hoofdkantoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zijn jullie om zoiets te bepalen??
Klopt ja. Ik woon daar om de hoek. Vaak mijd ik ´lunchtijd´ maar om boodschappen te doen. Opgefokte ´éénproductkopers´ daar om die tijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat gaat zeker over de AH aan de Prins Hendrikstraat? Daar heb ik acht jaar lang mijn boodschappen gedaan.
Zo te zien hebben ze ook alleen de nieuwe kleurstelling ontworpen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Duvel het volgende:
Ze kunnen het wel, een fatsoenlijke trein ontwerpen!
Ja. Maar. Waarom dan de V250?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:37 schreef James1988 het volgende:
Kleurstelling en interieur gaat Pininfarina doen, het design van de Velaro zelf is immers al gedaan door Siemens.
Daarmee is het toch nog steeds gedeeltelijk in handen van de Franse staat, uiteindelijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef James1988 het volgende:
Eurostar is een maand terug geherstructureerd. Was het t/m 31 augustus nog een joint-venture van SNCF, NMBS en LCR (Britse partij), per 1/9 is het een volledig apart bedrijf waarvan de aandelen in handen zijn van eerder genoemde partijen.
quote:Eurostar fleet renewal
07 October 2010
Regarding Eurostar's purchase of new trains, Alstom will make no comment on today's commercial discussions announced by the company.
Alstom underlines, as the French Ministry of Transport has already done, that the current security rules applying to trains travelling through the Channel Tunnel conform to the highest possible standards and consequently do not permit the use of the trains that Eurostar states it has purchased. The definition and the possible evolution of these rules are neither the responsibility of the rail operators nor of the rolling stock manufacturers nor of the Channel Tunnel operator.
Welke veiligheidseisen dan? Ik dacht dat met name de lengte het probleem was (ivm de vluchtdeuren) en volgens dat vorige artikel zijn de nieuwe stellen even lang.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:10 schreef James1988 het volgende:
Statement van Alstom m.b.t. de aanschaf van Siemens-treinen door Eurostar:
[..]
Sjiek hendig dan. twee veiligheidsregels die strijdig met elkaar zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef James1988 het volgende:
Een andere eis is dat de treinen in het midden gesplitst kunnen worden zodat reizigers in een ander deel kunnen worden geplaatst en dat andere deel alsnog zelfstandig de tunnel kan verlaten (denk aan brand e.d.). Deze regel staat inmiddels wel ter discussie of is zelfs al geschrapt, want uit ervaring is gebleken dat bij brand de bovenleiding sowieso snel wegvalt.
Ik geloof dat dit iets te maken heeft met de aandrijving: gedistribueerd of met 2 locs aan weerszijden van de trein. De E320 heeft gedistribueerd waarbij meerdere rijtuigen tractie leveren.
Dat hoeft niets uit te maken, ik neem aan dat als je een E320 in tweeën splitst je dan eigenlijk gewoon twee ICE's overhoudt (maar dan ieder met maar één stuurstand).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef James1988 het volgende:Ik geloof dat dit iets te maken heeft met de aandrijving: gedistribueerd of met 2 locs aan weerszijden van de trein. De E320 heeft gedistribueerd waarbij meerdere rijtuigen tractie leveren.
Guppps! Oh noes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Treinbuddies! Ik ben weer terug in NLMaandag weer treinen naar het werk, dat dan weer wel
What!?!?!? Crap!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Guppps! Oh noes.Je cookies waren in de aanbieding.
![]()
Oeh; nomnomnom.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
What!?!?!? Crap!
Nou ja, ik had verse kokosmelk uit een noot... Ook lekker
Hmquote:
De bovenleiding smelt gewoon, of vervormt te veel bij brand.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef James1988 het volgende:
Een andere eis is dat de treinen in het midden gesplitst kunnen worden zodat reizigers in een ander deel kunnen worden geplaatst en dat andere deel alsnog zelfstandig de tunnel kan verlaten (denk aan brand e.d.). Deze regel staat inmiddels wel ter discussie of is zelfs al geschrapt, want uit ervaring is gebleken dat bij brand de bovenleiding sowieso snel wegvalt.
Ik geloof dat dit iets te maken heeft met de aandrijving: gedistribueerd of met 2 locs aan weerszijden van de trein. De E320 heeft gedistribueerd waarbij meerdere rijtuigen tractie leveren.
Ja ik ook, gisteren al. In de 7500 Ede - Arnhem bijvoorbeeld. Greavy had het er al over dat er een hoop weer terug zou komen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Duvel het volgende:
Oh, ik zag trouwens vandaag allemaal Plan V waar het een tijd weg is geweest.
Somda is toch ERGENS goed voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef Crientj het volgende:
Godver. Ik heb de krant weggegooid waarop ik het treinstelnummer had geschreven van de plan v die ik woensdagochtend had.
Oh in je vorige rijtje kwamen ze heel bewust uit de range 850 -870 meen ik me te herinneren. Die in de stoptrein Ede - Arnhem gisteren was de 884 in ieder gevalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:21 schreef greavy het volgende:
Als ik mij niet vergis komen 12 (!) stellen terug in de rijdende dienst. Heeft te maken met 'herfst defecten'
De stellen worden met willekeur gepakt, zolang ze maar niet ondergeklad met graffiti zijn.
Zo zouden er stellen gekozen worden, maar die zijn alsnog ingewisseld voor andere stellen, omdat de oorspronkelijke stellen onder de graffiti zaten + zeer slechte staat etc etc etc.
Er mochten niet teveel kosten aan zitten om ze weer rijvaardig + toonbaar te maken.
Ja, maar Dennis vult die soms nog wel eens in.quote:
Tja, het ging niet echt, op een eilandje. Maar songthaew is ook een prima vervoersmiddelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nep-liefhebber
Mar weejbeej hoor
Toen ik naar Rotterdam ging om de proloog van de Tour de France te volgen zat mijn Fyra goed vol (alleen richting Schiphol, op de heenweg niets bijzonders)...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef Crientj het volgende:
Ha-Ha. Faal nieuwsbrief in mn inbox;
'Nog vaker profiteren van Fyra'
Yeah. Right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |