quote:
Hoe schattig. Men heeft een eigen willetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo zou mijn grafiek er ook uit hebben gezien.
quote:Bij iedere Nederlander die ook maar enigszins bij het spoor is betrokken (beroeps- danwel hobbymatig) staat het schaamrood inmiddels toch wel op de kaken wanneer hij het tegen een Fransman over onze HSL en Fyra heeft?
Dan is er weer dit probleem (EMC), dan weer dat (het zoveelste probleem met de V250's), dan blijkt ineens weer dat jaarabonnementhouders gratis mee kunnen door een foutje in de voorwaarden, dan moeten de Beneluxtreinreizigers er weer aan geloven omdat de rijtuigen nodig zijn voor de HSL.
Na meer dan een jaar rijden is het bedroevend slecht gesteld met Fyra (zowel qua imago, kwaliteit als punctualiteit) en worden er miljoenenverliezen geleden, kunnen we niet eens een keer stoppen met die idioterie?
NS Hispeed-fans?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:40 schreef James1988 het volgende:
Zojuist dit maar eens gepost op OHIH, ben benieuwd hoe lang het blijft staan voordat de NS Hispeed-fans erop inspringen:
[..]
Okee daar stopte ik met lezenquote:
Als ze nou ja zeggen, hef je dan persoonlijk NS HiSpeed op of zo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:40 schreef James1988 het volgende:
Zojuist dit maar eens gepost op OHIH, ben benieuwd hoe lang het blijft staan voordat de NS Hispeed-fans erop inspringen:
[..]
[quote]
kunnen we niet eens een keer stoppen met die idioterie?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef greavy het volgende:
Zit je in een SLT tussen Rotterdam Lombardijen en Zwijndrecht begint dat ding ineens te zeggen dat het volgende station Enschede is, eindpunt van de trein. Vlak daarna werd er live omgeroepen: "In tegenstelling tot vorig bericht is het volgende station Barendrecht, en rijden wij door naar Dordrecht als Stoptrein. Als wij naar Enschede gaan, zijn wij nog lang bezig als stoptrein. Zeker met dit materieel met de storingen."
Er kwamen vanuit meerdere hoeken glimlachen en gelach vandaan na dat bericht.
Ach, alsof de Fransen wel met treinen rijden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:40 schreef James1988 het volgende:
Zojuist dit maar eens gepost op OHIH, ben benieuwd hoe lang het blijft staan voordat de NS Hispeed-fans erop inspringen:
[..]
Jammer van je 20 euro zegquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, zodra er een stroomstoring ergens op het station is, dan vallen de ov chipkaart palen ook uit, dat betekent dat je dus niet kunt uitchecken
En waar sta je nu dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja ik stond vanavond op Coevorden, en daar was dus een stroomstoring...
Eindje lopen hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zit nu weer thuis in almelo
In die regio kan je nog van tractor naar tractor meeliften.quote:
Is het nog erger dan in het oosten van Groningen waar ze wekelijks wedstrijden ploegen houden en iedereen zich nog per tractor verplaatst?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In die regio kan je nog van tractor naar tractor meeliften.
Either way, overstappen moet je tochquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In die regio kan je nog van tractor naar tractor meeliften.
Best wel, maar gelukkig reden de treinen nog welquote:
En dat is het enigste tussenstation waar je kunt overstappen, en dat maken ze natuurlijk geen sneltreinstationquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef greavy het volgende:
Marienberg heeft gewoon een klote verbinding. Net als een aantal andere stations daar op die lijn. Maar één keer per uur een trein. En een Sneltrein die niet veel sneller is als de Stoptrein... MAAR 7 minuten. En je staat onderweg een paar keer ruim 5 minuten stil om te wachten op een tegemoetkomende trein.
Dan gaan de sneltreinen eruit?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dat is het enigste tussenstation waar je kunt overstappen, en dat maken ze natuurlijk geen sneltreinstation![]()
Maar dat is over een paar jaar afgelopen, als arriva daar gaat rijden
Deutsche Bahn zal daar vast geen ICM inzetten. Dat doet NS dan weer wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar dat is over een paar jaar afgelopen, als arriva daar gaat rijden
De sneltrein naar Almeloooooquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan word Marienberg een station waar sneltreinen gaan stoppen...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:36 schreef Brembo het volgende:
[..]
De sneltrein naar Almelooooo
Je hebt er volgens mij wel een restaurant of café daar zitten.
Ik heb dat cafe nog nooit opengezien trouwensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
_!
Er was wel een plan (3-4 jaar terug) om een sneltrein van Almelo naar Emmen te laten rijden. Er zit idd een cafe in dat pand.
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat cafe nog nooit opengezien trouwens
Even verderop hebben ze ze wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:23 schreef Stefanovic83 het volgende:
waarom verkopen ze geen boterhamzakjes bij de AH To Go op Utrecht?
Euh, omdat wij vinden dat het niet nodig is voor onderweg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:23 schreef Stefanovic83 het volgende:
waarom verkopen ze geen boterhamzakjes bij de AH To Go op Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |