En waar sta je nu dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja ik stond vanavond op Coevorden, en daar was dus een stroomstoring...
Eindje lopen hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zit nu weer thuis in almelo
In die regio kan je nog van tractor naar tractor meeliften.quote:
Is het nog erger dan in het oosten van Groningen waar ze wekelijks wedstrijden ploegen houden en iedereen zich nog per tractor verplaatst?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In die regio kan je nog van tractor naar tractor meeliften.
Either way, overstappen moet je tochquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In die regio kan je nog van tractor naar tractor meeliften.
Best wel, maar gelukkig reden de treinen nog welquote:
En dat is het enigste tussenstation waar je kunt overstappen, en dat maken ze natuurlijk geen sneltreinstationquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef greavy het volgende:
Marienberg heeft gewoon een klote verbinding. Net als een aantal andere stations daar op die lijn. Maar één keer per uur een trein. En een Sneltrein die niet veel sneller is als de Stoptrein... MAAR 7 minuten. En je staat onderweg een paar keer ruim 5 minuten stil om te wachten op een tegemoetkomende trein.
Dan gaan de sneltreinen eruit?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dat is het enigste tussenstation waar je kunt overstappen, en dat maken ze natuurlijk geen sneltreinstation![]()
Maar dat is over een paar jaar afgelopen, als arriva daar gaat rijden
Deutsche Bahn zal daar vast geen ICM inzetten. Dat doet NS dan weer wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar dat is over een paar jaar afgelopen, als arriva daar gaat rijden
De sneltrein naar Almeloooooquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan word Marienberg een station waar sneltreinen gaan stoppen...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:36 schreef Brembo het volgende:
[..]
De sneltrein naar Almelooooo
Je hebt er volgens mij wel een restaurant of café daar zitten.
Ik heb dat cafe nog nooit opengezien trouwensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
_!
Er was wel een plan (3-4 jaar terug) om een sneltrein van Almelo naar Emmen te laten rijden. Er zit idd een cafe in dat pand.
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat cafe nog nooit opengezien trouwens
Even verderop hebben ze ze wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:23 schreef Stefanovic83 het volgende:
waarom verkopen ze geen boterhamzakjes bij de AH To Go op Utrecht?
Euh, omdat wij vinden dat het niet nodig is voor onderweg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:23 schreef Stefanovic83 het volgende:
waarom verkopen ze geen boterhamzakjes bij de AH To Go op Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |