Je vergeet nu het concept van de togo. Het is geen winkel voor vergeten boodschappen, maar juist om onderweg even snel iets te eten/drinken te kunnen halen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik vind het nodig in het kader van 'gister vergeten bij de supermarkt, ik haal het wel ff snel bij de AHTG'.
Jammer ditMoet ik morgen mijn bammetjes los meenemen.. ofzo.
Mensen die dat niet doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen die hun eigen brood meenemen naar het werk.![]()
Zijn gewoon grote schranskoningen, die genieten van een heerlijke lunch i.p.v. muf brood waar de gewone man al van moet kotsen.quote:
Topic is geslotenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef Socios het volgende:
Die discussie hier voortzetten: Vrouw betaalt EUR 8,50. voor een lunch.
Dat gaat zeker over de AH aan de Prins Hendrikstraat? Daar heb ik acht jaar lang mijn boodschappen gedaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef Socios het volgende:
Die discussie hier voortzetten: Vrouw betaalt EUR 8,50. voor een lunch.
Wie zijn jullie om zoiets te bepalen??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh, omdat wij vinden dat het niet nodig is voor onderweg.
Dat staat op een bord boven de ingang: AH to go.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zijn jullie om zoiets te bepalen??
Hoofdkantoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zijn jullie om zoiets te bepalen??
Klopt ja. Ik woon daar om de hoek. Vaak mijd ik ´lunchtijd´ maar om boodschappen te doen. Opgefokte ´éénproductkopers´ daar om die tijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat gaat zeker over de AH aan de Prins Hendrikstraat? Daar heb ik acht jaar lang mijn boodschappen gedaan.
Zo te zien hebben ze ook alleen de nieuwe kleurstelling ontworpen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Duvel het volgende:
Ze kunnen het wel, een fatsoenlijke trein ontwerpen!
Ja. Maar. Waarom dan de V250?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:37 schreef James1988 het volgende:
Kleurstelling en interieur gaat Pininfarina doen, het design van de Velaro zelf is immers al gedaan door Siemens.
Daarmee is het toch nog steeds gedeeltelijk in handen van de Franse staat, uiteindelijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef James1988 het volgende:
Eurostar is een maand terug geherstructureerd. Was het t/m 31 augustus nog een joint-venture van SNCF, NMBS en LCR (Britse partij), per 1/9 is het een volledig apart bedrijf waarvan de aandelen in handen zijn van eerder genoemde partijen.
quote:Eurostar fleet renewal
07 October 2010
Regarding Eurostar's purchase of new trains, Alstom will make no comment on today's commercial discussions announced by the company.
Alstom underlines, as the French Ministry of Transport has already done, that the current security rules applying to trains travelling through the Channel Tunnel conform to the highest possible standards and consequently do not permit the use of the trains that Eurostar states it has purchased. The definition and the possible evolution of these rules are neither the responsibility of the rail operators nor of the rolling stock manufacturers nor of the Channel Tunnel operator.
Welke veiligheidseisen dan? Ik dacht dat met name de lengte het probleem was (ivm de vluchtdeuren) en volgens dat vorige artikel zijn de nieuwe stellen even lang.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:10 schreef James1988 het volgende:
Statement van Alstom m.b.t. de aanschaf van Siemens-treinen door Eurostar:
[..]
Sjiek hendig dan. twee veiligheidsregels die strijdig met elkaar zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef James1988 het volgende:
Een andere eis is dat de treinen in het midden gesplitst kunnen worden zodat reizigers in een ander deel kunnen worden geplaatst en dat andere deel alsnog zelfstandig de tunnel kan verlaten (denk aan brand e.d.). Deze regel staat inmiddels wel ter discussie of is zelfs al geschrapt, want uit ervaring is gebleken dat bij brand de bovenleiding sowieso snel wegvalt.
Ik geloof dat dit iets te maken heeft met de aandrijving: gedistribueerd of met 2 locs aan weerszijden van de trein. De E320 heeft gedistribueerd waarbij meerdere rijtuigen tractie leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |