Je vergeet nu het concept van de togo. Het is geen winkel voor vergeten boodschappen, maar juist om onderweg even snel iets te eten/drinken te kunnen halen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik vind het nodig in het kader van 'gister vergeten bij de supermarkt, ik haal het wel ff snel bij de AHTG'.
Jammer ditMoet ik morgen mijn bammetjes los meenemen.. ofzo.
Mensen die dat niet doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen die hun eigen brood meenemen naar het werk.![]()
Zijn gewoon grote schranskoningen, die genieten van een heerlijke lunch i.p.v. muf brood waar de gewone man al van moet kotsen.quote:
Topic is geslotenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef Socios het volgende:
Die discussie hier voortzetten: Vrouw betaalt EUR 8,50. voor een lunch.
Dat gaat zeker over de AH aan de Prins Hendrikstraat? Daar heb ik acht jaar lang mijn boodschappen gedaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef Socios het volgende:
Die discussie hier voortzetten: Vrouw betaalt EUR 8,50. voor een lunch.
Wie zijn jullie om zoiets te bepalen??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh, omdat wij vinden dat het niet nodig is voor onderweg.
Dat staat op een bord boven de ingang: AH to go.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zijn jullie om zoiets te bepalen??
Hoofdkantoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zijn jullie om zoiets te bepalen??
Klopt ja. Ik woon daar om de hoek. Vaak mijd ik ´lunchtijd´ maar om boodschappen te doen. Opgefokte ´éénproductkopers´ daar om die tijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat gaat zeker over de AH aan de Prins Hendrikstraat? Daar heb ik acht jaar lang mijn boodschappen gedaan.
Zo te zien hebben ze ook alleen de nieuwe kleurstelling ontworpen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Duvel het volgende:
Ze kunnen het wel, een fatsoenlijke trein ontwerpen!
Ja. Maar. Waarom dan de V250?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:37 schreef James1988 het volgende:
Kleurstelling en interieur gaat Pininfarina doen, het design van de Velaro zelf is immers al gedaan door Siemens.
Daarmee is het toch nog steeds gedeeltelijk in handen van de Franse staat, uiteindelijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef James1988 het volgende:
Eurostar is een maand terug geherstructureerd. Was het t/m 31 augustus nog een joint-venture van SNCF, NMBS en LCR (Britse partij), per 1/9 is het een volledig apart bedrijf waarvan de aandelen in handen zijn van eerder genoemde partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |