Ga maar gewoon uit van begin 2011, en als het morgen meezit toch 20 December.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dacht het ook ja
Nee, zeker niet. Ik zal en ik moet met de lichting van 20 december mee!!
Oeh.... jij gaat echt straf krijgen lieverd. Ik ga je martelen!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Straks zit je met een tentje in je broek bij je broer... het duurt nog wel minimaal een paar uur voordat je weer terug bent....
Nu wil je natuurlijk wel aan de bak bij het "verkeerde" Krijgsmacht onderdeel. Maar ook bij de KLu zijn we wel blij met vers MGD personeel binnen Defensie. Moet ik ook eens voor je bellen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dacht het ook ja
Uh ja...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erwin met een tent in zijn broek omdat ie bij zijn broertje zit.
Nou, 20 December moet gewoon haalbaar zijn, is mij ook verteld door de sgt die mij heeft aangenomen. Beetje druk erachter zetten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ga maar gewoon uit van begin 2011, en als het morgen meezit toch 20 December.![]()
Dan word je minder teleurgesteld!
MGD? en ik heb ik al op een functie gesolliciteerd héquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu wil je natuurlijk wel aan de bak bij het "verkeerde" Krijgsmacht onderdeel. Maar ook bij de KLu zijn we wel blij met vers MGD personeel binnen Defensie. Moet ik ook eens voor je bellen?
Over het tenue bij de KL? Daar heb ik geen verstand van. Ik werk bij de KLu. Wij dragen wat het makkelijkst voor de omstandigheden is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vertel jij eerst nou maar het antwoord op de fipo!
Je weet het niet he? Het is die tergende onzekerheid.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dacht het ook ja
Geen kisten maar sloffen dus...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over het tenue bij de KL? Daar heb ik geen verstand van. Ik werk bij de KLu. Wij dragen wat het makkelijkst voor de omstandigheden is.
Wel kisten!quote:
Daar zijn de meningen over verdeelt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef m.k het volgende:
GVD tering scooters! welke imbeciel heeft die dingen uitgevonden?
Gitmo is er niks bij!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oeh.... jij gaat echt straf krijgen lieverd. Ik ga je martelen!!!
MGD = Militair Geneeskundige Dienst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef Maitje het volgende:
MGD? en ik heb ik al op een functie gesolliciteerd hé.
wat is uw menig dan ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt...
Ja wij hebben zomer- en wintertenue.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vertel jij eerst nou maar het antwoord op de fipo!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:03 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe is dat trouwens bij de KL geregeld?
Jullie hebben toch een zomer- en wintertenue?
Doen jullie aan Waterboarden!?quote:
Verschrikkelijk. Onmiddelijk verbieden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef Remco026 het volgende:
Overigens zijn ze bij de Klu erg gecharmeerd van het zomerblousje :'![]()
Hmmm ik heb gewoon 3 wintertenue's thuis liggen en afgelopen winter het ik 2 zomertenue's besteld en die kreeg ik vrij snel binnen. Ik heb overigens nergens een inleveropdracht voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Het bestaat wel, echter alleen tijdens uitzending etc. We mogen trouwens nog blij zijn dat we pakken hebben, er zijn vanuit het KPU al inleveropdrachten de deur uit of men met gezwinde spoed een pak wil inleveren...
Hij dreigt er wel mee als ik niet precies doe wat hij zegt...quote:
Dat het waarschijnlijk de mensen van Autoped waren, of ze imbeciel waren weet ik niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik kreeg drie dagen na oprichting van het KPU al de opdracht mijn slaapzak met toebehoren in te leveren. Nooit gedaan en nooit meer een reactie gehad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Het bestaat wel, echter alleen tijdens uitzending etc. We mogen trouwens nog blij zijn dat we pakken hebben, er zijn vanuit het KPU al inleveropdrachten de deur uit of men met gezwinde spoed een pak wil inleveren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |