Dat hebben ze denk ik niet echt nodig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:05 schreef Rave_NL het volgende:
Hehe, tsja laten we het nou maar niet gaan aanmoedigen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hebben ze denk ik niet echt nodig.
Tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:34 schreef Maitje het volgende:
Verdomme! Ik wordt echt woest van defensie!
Nou, dan kennen ze mijn nog niet! Morgen blijf ik net zolang stalken tot ze de keuringdatums plannen! Stelletje gekko's!!!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:34 schreef Maitje het volgende:
Verdomme! Ik wordt echt woest van defensie!
Ik bel vanochtend naar Amsterdam voor data'a keuringen en AAC. Nog niet bekend maar vanmiddag zou meneer terug bellen want dan was de persoon er die erover ging..... En gewoon niet terug bellen he!
Nou, dan kennen ze mijn nog niet! Morgen blijf ik net zolang stalken tot ze de keuringdatums plannen! Stelletje gekko's!!!Welkom bij defensie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je echt iets anders verwacht?That song is straight homosexual country music special olympic gay.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hebben ze denk ik niet echt nodig.
Tip:Aanmoedigingen zijn inderdaad niet nodig maar ze zijn wel welkom hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zit niet onder de plak, Lotusss wel hehe......
PM mag ook.quote:En onze slaapkamergeheimen? Denk niet dat jullie dat willen weten
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aanmoedigingen zijn inderdaad niet nodig maar ze zijn wel welkom hoor!
Wel veel "action" gehad inderdaad ja...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef Cobra4 het volgende:
* maakt notitie; einde MIA Lotusss en ErwinRommel
Pics?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel veel "action" gehad inderdaad ja...
Not MIA, alhoewel we wel veel 'actie' hebben gehad de laatste 4 dagenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef Cobra4 het volgende:
* SitRap; einde MIA Lotusss en ErwinRommel
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zit niet onder de plak, Lotusss wel hehe......
En onze slaapkamergeheimen? Denk niet dat jullie dat willen weten
Als jullie toch naast elkaar zitten/liggen moeten jullie wel even overleggen over jullie posts. Dubbel hoeft niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Not MIA, alhoewel we wel veel 'actie' hebben gehad de laatste 4 dagen
Haha, je was me voor lieverd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel veel "action" gehad inderdaad ja...
Ik zit in de trein lol.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jullie toch naast elkaar zitten/liggen moeten jullie wel even overleggen over jullie posts. Dubbel hoeft niet.
Dus je bent pas in de trein op adem gekomen!? Dat moet wel een leuke tijd op het perron zijn geweest?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zit in de trein lol.
Ff mijn kleine broertje opzoeken
En ik mag tijdens jouw afwezigheid gewoon de slaapkamer uit!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zit in de trein lol.
Ff mijn kleine broertje opzoeken
Erwin! Je bent het hangslot op de ketting vergeten!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik mag tijdens jouw afwezigheid gewoon de slaapkamer uit!
Wat ben je toch lief voor me...
Jij gaat straf krijgen sletje van me!!!!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik mag tijdens jouw afwezigheid gewoon de slaapkamer uit!
Wat ben je toch lief voor me...
Ja, die touwen heeft ze zich denk ik van kunnen ontdoen. Maar haar straf ontlopen??? No way ;-)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erwin! Je bent het hangslot op de ketting vergeten!!!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat straf krijgen sletje van me!!!!!!
KPD???quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
Moeten we naar KPD voor de rest van het verslag of lukt dat hier ook wel?
Daar mag ik niet naar binnen. Ik ben een nette militair.quote:
Probeer ik dit onderwerp naar een ander topic te sturen, verpest jij het weer.quote:
Had iig verwacht dat ik de keuringsdatum wel wist ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:47 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Welkom bij defensie.![]()
Had je echt iets anders verwacht?
Had je maar niet de indruk moeten wekken alsof het hier ook wel lukt..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer ik dit onderwerp naar een ander topic te sturen, verpest jij het weer.![]()
Tussen de regels lezen is blijkbaar niet jouw sterkste kant.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Had je maar niet de indruk moeten wekken alsof het hier ook wel lukt..
Gokje: Dat gaat het eerste kwartaal van 2011 worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Had iig verwacht dat ik de keuringsdatum wel wist ja!
Posten we een keer niet omdat we bezig zijn, dan worden we gemist.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer ik dit onderwerp naar een ander topic te sturen, verpest jij het weer.![]()
Dan moet je mij niet quoten maar Rave!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Posten we een keer niet omdat we bezig zijn, dan worden we gemist.
Posten we wél weer, dan is het ook niet goed!
Neuj, alles letterlijk nemen wel..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tussen de regels lezen is blijkbaar niet jouw sterkste kant.
Straks zit je met een tentje in je broek bij je broer... het duurt nog wel minimaal een paar uur voordat je weer terug bent....quote:
Dat blijkt.quote:
Sorry....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet quoten maar Rave!![]()
Ik was diegene die jullie heb gemist.
Dacht het ook jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gokje: Dat gaat het eerste kwartaal van 2011 worden.
Erwin met een tent in zijn broek omdat ie bij zijn broertje zit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Straks zit je met een tentje in je broek bij je broer... het duurt nog wel minimaal een paar uur voordat je weer terug bent....
Ga maar gewoon uit van begin 2011, en als het morgen meezit toch 20 December.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dacht het ook ja
Nee, zeker niet. Ik zal en ik moet met de lichting van 20 december mee!!
Oeh.... jij gaat echt straf krijgen lieverd. Ik ga je martelen!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Straks zit je met een tentje in je broek bij je broer... het duurt nog wel minimaal een paar uur voordat je weer terug bent....
Nu wil je natuurlijk wel aan de bak bij het "verkeerde" Krijgsmacht onderdeel. Maar ook bij de KLu zijn we wel blij met vers MGD personeel binnen Defensie. Moet ik ook eens voor je bellen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dacht het ook ja
Uh ja...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erwin met een tent in zijn broek omdat ie bij zijn broertje zit.
Nou, 20 December moet gewoon haalbaar zijn, is mij ook verteld door de sgt die mij heeft aangenomen. Beetje druk erachter zetten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ga maar gewoon uit van begin 2011, en als het morgen meezit toch 20 December.![]()
Dan word je minder teleurgesteld!
MGD? en ik heb ik al op een functie gesolliciteerd héquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu wil je natuurlijk wel aan de bak bij het "verkeerde" Krijgsmacht onderdeel. Maar ook bij de KLu zijn we wel blij met vers MGD personeel binnen Defensie. Moet ik ook eens voor je bellen?
Over het tenue bij de KL? Daar heb ik geen verstand van. Ik werk bij de KLu. Wij dragen wat het makkelijkst voor de omstandigheden is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vertel jij eerst nou maar het antwoord op de fipo!
Je weet het niet he? Het is die tergende onzekerheid.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dacht het ook ja
Geen kisten maar sloffen dus...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over het tenue bij de KL? Daar heb ik geen verstand van. Ik werk bij de KLu. Wij dragen wat het makkelijkst voor de omstandigheden is.
Wel kisten!quote:
Daar zijn de meningen over verdeelt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef m.k het volgende:
GVD tering scooters! welke imbeciel heeft die dingen uitgevonden?
Gitmo is er niks bij!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oeh.... jij gaat echt straf krijgen lieverd. Ik ga je martelen!!!
MGD = Militair Geneeskundige Dienst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef Maitje het volgende:
MGD? en ik heb ik al op een functie gesolliciteerd hé.
wat is uw menig dan ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt...
Ja wij hebben zomer- en wintertenue.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vertel jij eerst nou maar het antwoord op de fipo!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:03 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe is dat trouwens bij de KL geregeld?
Jullie hebben toch een zomer- en wintertenue?
Doen jullie aan Waterboarden!?quote:
Verschrikkelijk. Onmiddelijk verbieden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef Remco026 het volgende:
Overigens zijn ze bij de Klu erg gecharmeerd van het zomerblousje :'![]()
Hmmm ik heb gewoon 3 wintertenue's thuis liggen en afgelopen winter het ik 2 zomertenue's besteld en die kreeg ik vrij snel binnen. Ik heb overigens nergens een inleveropdracht voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Het bestaat wel, echter alleen tijdens uitzending etc. We mogen trouwens nog blij zijn dat we pakken hebben, er zijn vanuit het KPU al inleveropdrachten de deur uit of men met gezwinde spoed een pak wil inleveren...
Hij dreigt er wel mee als ik niet precies doe wat hij zegt...quote:
Dat het waarschijnlijk de mensen van Autoped waren, of ze imbeciel waren weet ik niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik kreeg drie dagen na oprichting van het KPU al de opdracht mijn slaapzak met toebehoren in te leveren. Nooit gedaan en nooit meer een reactie gehad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Het bestaat wel, echter alleen tijdens uitzending etc. We mogen trouwens nog blij zijn dat we pakken hebben, er zijn vanuit het KPU al inleveropdrachten de deur uit of men met gezwinde spoed een pak wil inleveren...
Maar het enige verschil zijn dus de lange/korte mouwen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ja wij hebben zomer- en wintertenue.
Nee die krijg je niet gewoon zomaar omdat het kan.
Je krijgt bij opkomst gewoon je wintertenue en wil je een zomertenue hebben, dan koop je er maar een bij het KPU.
Overigens zijn ze bij de Klu erg gecharmeerd van het zomerblousje :'![]()
Dan zou ik maar naar hem luisteren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij dreigt er wel mee als ik niet precies doe wat hij zegt...
Welke kazerne ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat straf krijgen sletje van me!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je weet het niet he? Het is die tergende onzekerheid.
Dacht ik al jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MGD = Militair Geneeskundige Dienst.
Is lief van je, maar die sgt is zit er al achteraan (al geloof ik dat nu ook niet meer helemaal), mijn vader heeft al een paar keer gebeldquote:En ja dat weet ik ik. Maar misschien helpt het als er meer personen vragen hoe het met de data zit.
Duidelijk. Maar het aanbod blijft staan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:42 schreef Maitje het volgende:
[..]
JAA!!
[..]
Dacht ik al ja
[..]
Is lief van je, maar die sgt is zit er al achteraan (al geloof ik dat nu ook niet meer helemaal), mijn vader heeft al een paar keer gebelden nu ikzelf. Bedoel, we moeten wel netjes blijven
. Maar toch bedankt
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat het waarschijnlijk de mensen van Autoped waren, of ze imbeciel waren weet ik niet..waar heb jij het nou weer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik wacht uw antwoord af, nu eerst eten. gegroet)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Thnx! Als ik het toch nodig vind heur je van me!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar het aanbod blijft staan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Thnx! Als ik het toch nodig vind heur je van me!
Ik bedoelde dus als "standaard verstrekt" Het normale tenue en dat is geen wintertenue, krijg je standaard.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:40 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Hmmm ik heb gewoon 3 wintertenue's thuis liggen en afgelopen winter het ik 2 zomertenue's besteld en die kreeg ik vrij snel binnen. Ik heb overigens nergens een inleveropdracht voor.
De stof is alleen dunner, dus geen korte mouwen. Ook vwb de broek is de stof dunner.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar het enige verschil zijn dus de lange/korte mouwen?
Of is er ook nog verschil in dikte, en hoe zit het met de broek bijv?
Geen kazerne. Een top secret locatie.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen kazerne. Een top secret locatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Aha, duidelijk..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
De stof is alleen dunner, dus geen korte mouwen. Ook vwb de broek is de stof dunner.
Ja, want anders krijg ik straf.quote:
Dus luister je niet naar hem. Want jij wil wel straf krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus luister je niet naar hem. Want jij wil wel straf krijgen.
Als reactie gebruik ik maar even een deel van een quote.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Jij gaat straf krijgen sletje !!!!!!
Maar we zijn wel helemaal gek op elkaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als reactie gebruik ik maar even een deel van een quote.![]()
[..]
Goede zaak.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar we zijn wel helemaal gek op elkaar
Moet zeggen dat we elkaar echt gevonden hebben
KELquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef KingSizePinda het volgende:
Ik loop al een aantal jaren mee maar KEL zegt me geen holllll .. Maakt ook niet uit, ik wens jullie veel plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |