En ik mag tijdens jouw afwezigheid gewoon de slaapkamer uit!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zit in de trein lol.
Ff mijn kleine broertje opzoeken
Erwin! Je bent het hangslot op de ketting vergeten!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik mag tijdens jouw afwezigheid gewoon de slaapkamer uit!
Wat ben je toch lief voor me...
Jij gaat straf krijgen sletje van me!!!!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik mag tijdens jouw afwezigheid gewoon de slaapkamer uit!
Wat ben je toch lief voor me...
Ja, die touwen heeft ze zich denk ik van kunnen ontdoen. Maar haar straf ontlopen??? No way ;-)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erwin! Je bent het hangslot op de ketting vergeten!!!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat straf krijgen sletje van me!!!!!!
KPD???quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
Moeten we naar KPD voor de rest van het verslag of lukt dat hier ook wel?
Daar mag ik niet naar binnen. Ik ben een nette militair.quote:
Probeer ik dit onderwerp naar een ander topic te sturen, verpest jij het weer.quote:
Had iig verwacht dat ik de keuringsdatum wel wist ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:47 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Welkom bij defensie.![]()
Had je echt iets anders verwacht?
Had je maar niet de indruk moeten wekken alsof het hier ook wel lukt..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer ik dit onderwerp naar een ander topic te sturen, verpest jij het weer.![]()
Tussen de regels lezen is blijkbaar niet jouw sterkste kant.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Had je maar niet de indruk moeten wekken alsof het hier ook wel lukt..
Gokje: Dat gaat het eerste kwartaal van 2011 worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Had iig verwacht dat ik de keuringsdatum wel wist ja!
Posten we een keer niet omdat we bezig zijn, dan worden we gemist.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer ik dit onderwerp naar een ander topic te sturen, verpest jij het weer.![]()
Dan moet je mij niet quoten maar Rave!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Posten we een keer niet omdat we bezig zijn, dan worden we gemist.
Posten we wél weer, dan is het ook niet goed!
Neuj, alles letterlijk nemen wel..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tussen de regels lezen is blijkbaar niet jouw sterkste kant.
Straks zit je met een tentje in je broek bij je broer... het duurt nog wel minimaal een paar uur voordat je weer terug bent....quote:
Dat blijkt.quote:
Sorry....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet quoten maar Rave!![]()
Ik was diegene die jullie heb gemist.
Dacht het ook jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gokje: Dat gaat het eerste kwartaal van 2011 worden.
Erwin met een tent in zijn broek omdat ie bij zijn broertje zit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Straks zit je met een tentje in je broek bij je broer... het duurt nog wel minimaal een paar uur voordat je weer terug bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |