Ga slapenquote:
Dan doe je het gewoon niet goed hoor...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben met MYV bezig maar de laatste tijd is ze vaak afwezig
Ben je jaloers?quote:
Ik slaap er zelfs niet door.quote:
Ahwww moppie toch.quote:
Was ook een gedicht voor MYVquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Dan doe je het gewoon niet goed hoor...
Duidelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:55 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Hij moest post lopen dus moet ik het met mezelf doen
Op zoek?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik heb nog geen FOK!-verkering
Neuh. Maakt het alleen maar ingewikkeld. Ben al verloofd met 3keernix, naatje_1 en ik gaan trouwen. Als ik dan ook nog FOK!-verkering neem, raak ik de weg kwijt.quote:
Sletquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh. Maakt het alleen maar ingewikkeld. Ben al verloofd met 3keernix, naatje_1 en ik gaan trouwen. Als ik dan ook nog FOK!-verkering neem, raak ik de weg kwijt.
Die staat sinds FOK! dag één al in ONZ hoorquote:
Wij daten in het donkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef tho_Omas het volgende:
Smatjes scoren op een forumONZ-users moeten wel een low-res webcam eisen.
Ja, dat kent iemand uit 2010 niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die staat sinds FOK! dag één al in ONZ hoor
Alleen wordt ie slecht bijgehouden.
Christus, wat ben jij betweterig vandaagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom probeer ik er nieuw leven in het blazenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat alle newbies shit wetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Christus, wat ben jij betweterig vandaag
How come?
Maar je faalt hopeloos daarin.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Daarom probeer ik er nieuw leven in het blazen
We doen ook ons bestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat alle newbies shit weten![]()
Slecht ingelezen newbies. Man man man
Virtuele nekschot geven, das het beste.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Boh zelfs ik weet van Boe's neuklijstje. En ik kom uit 2010.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en je spelt rijger.. NOTquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je diskwalificeert jezelf hiermee. Die lijst staat vol mensen bij wie het IRL niet wil lukken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Daarom probeer ik er nieuw leven in het blazen
Ik hou van meerdere bitchesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je diskwalificeert jezelf hiermee. Die lijst staat vol mensen bij wie het IRL niet wil lukken.
Zelfs dat is een verwijzing naar een episch topic dooiequote:
Hahaha trekken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:12 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een eenzame krijger. Ik kom je topic binnen, doe mijn ding en verlaat de boel dan weer om mij terug te trekken in het woud.
Whut?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zelfs dat is een verwijzing naar een episch topic dooie
Fack, echt he, die newbies van tegenwoordig, zo dom.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zelfs dat is een verwijzing naar een episch topic dooie
In de grote stad noemen wij dat pussiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:12 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een eenzame krijger. Ik kom je topic binnen, doe mijn ding en verlaat de boel dan weer om mij terug te trekken in het woud.
inb4 het parkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fack, echt he, die newbies van tegenwoordig, zo dom.
Straks checken ze de park niet uit.![]()
De park, jewaid.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:19 schreef cerror het volgende:
Met niemand. Want ik ben erg bitter. En niemand houd van bitter.
Toen Alberto nog gewoon Alberto was en niet met die klaphark van een Stegeman geassocieerd werdquote:
Boo's lijstjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat kent iemand uit 2010 niet.
Verkering? Dan maak ik een ketting van paint en Robb Tracy's.quote:
Wie zou dit kunnen weigeren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Verkering? Dan maak ik een ketting van paint en Robb Tracy's.
Ja, dat was niet erg aardig hè. Foei Scorpie.quote:
quote:
Ik speel hard-to-get. Werkt het?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat was niet erg aardig hè. Foei Scorpie.
Niet echtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik speel hard-to-get. Werkt het?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jammer, maar je fobo verraadt je geaardheid.
Denk het, maar ik zie net dat beach vreemdgaat !quote:
Dan moet je natuurlijk wraak nemen door een willekeurige passant, zoals ik, mee te sleuren je virtuele slaapkamer in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk het, maar ik zie net dat beach vreemdgaat !
[..]
van zn fobo
Dat is allang over.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk het, maar ik zie net dat beach vreemdgaat !
[..]
van zn fobo
Neuh.quote:
Of ik dump m gewoonquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wraak nemen door een willekeurige passant, zoals ik, mee te sleuren je virtuele slaapkamer in.
Jij gaat vreemd, ik niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij wilt niet eens voor onze relatie vechten?
Geef m liever een knietjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geeneens een bitch-slap?
Beetje zwak
Neh, gaat niet werken, jij doet lullig om hard to get te spelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om daarna met mij op date te gaan. Leer je ook eens een echte vent kennen.
Ik dacht dat jullie alleen vrienden warenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het wist en het goed vond
Dus je wil zeggen dat het mijn schuld is?quote:
Ach welnee, dat was een grapje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Neh, gaat niet werken, jij doet lullig om hard to get te spelen
Je weet toch dat meiden geen gevoel voor humor hebben?quote:
Sorry, ik ben een autistische klaphark, die weten dat niet zo goed.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je weet toch dat meiden geen gevoel voor humor hebben?
Maar dat was allemaal voor jou!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie alleen vrienden waren![]()
[..]
Dus je wil zeggen dat het mijn schuld is?
Oh, op die manier, dan is het je vergevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een autistische klaphark, die weten dat niet zo goed.
Bedankt poedelewoepsie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, op die manier, dan is het je vergeven
Nu gaat er dus helemaal niks meer van komen he, mij een beetje de schuld gevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat was allemaal voor jou!![]()
En een beetje wel ook jouw schuld, jij maakt je druk om niks
Ga toch weg joh gore klootzak, je hebt haar gebruiktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat was allemaal voor jou!![]()
En een beetje wel ook jouw schuld, jij maakt je druk om niks
Oh, dus je geeft me zo makkelijk op? Had je toch hoger ingeschatquote:
Jij gaf het al bij voorbaat op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dus je geeft me zo makkelijk op? Had je toch hoger ingeschat
Ik hoef Myr niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal haar troostende schouder zijn, flikker jij maar op naar je modje
Klopt, wij zijn al verloofd hehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik heb nog geen FOK!-verkering
Dit is al eerder gezegd..maar dude..PSYCHOTHERAPIST!!! Je kan je sletje niet zomaar dumpenquote:
112quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:53 schreef Oceanview het volgende:
Wie wilt met mij Fok! verkering typ 222
Als je nou iets ouder wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:53 schreef Oceanview het volgende:
Wie wilt met mij Fok! verkering typ 222
Dat is nu al 3x gezegdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is al eerder gezegd..maar dude..PSYCHOTHERAPIST!!! Je kan je sletje niet zomaar dumpen
Het is dat ik hetero benquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is nu al 3x gezegdArme Psycho.. Troost jij hem Bob?
Dit. Ennnnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gister stond je er anders nog wel voor open..
Dit.quote:
Mannensex alleen zonder gevoelensquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gister stond je er anders nog wel voor open..
Ik kom net uit een heftige fokrelatie, weet niet zeker of ik er al klaar voor benquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:59 schreef Ivo1986 het volgende:
Welke vrouwelijke Fokster wilt er met mij Fok-verkering?
Niet erg hoor, want ik ben ook nog verloofd met 3keernix.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
Flippiee, vind je het erg als ik naast onze verloving ook nog een verkering neem? Jij hebt naast onze verloving immers ook nog een fuckbuddy...
Dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
Zwijgen is toestemmen, dus merel, wil jij vurkering met mij![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon mijn PNO aan het hosselenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
Zwijgen is toestemmen, dus merel, wil jij vurkering met mij![]()
![]()
![]()
Je krijgt de tijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kom net uit een heftige fokrelatie, weet niet zeker of ik er al klaar voor ben
PNO ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon mijn PNO aan het hosselen
Potentieel neukobject. Hetzelfde als een PINO alleen ben jij niet echt interessantquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
PNO ?
Maar jij checkte mn fobo en vond dat beach me mocht hebben, had je maar claimeriger moeten zijn
Mereltje, laat die jongens toch, kom naar mij toequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
PNO ?
Maar jij checkte mn fobo en vond dat beach me mocht hebben, had je maar claimeriger moeten zijn
Jij bent toch ook een jongen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mereltje, laat die jongens toch, kom naar mij toe
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Fotoboek van Kore is van mij trouwens. Ik zeg het maar even voordat iemand haar af denkt te kunnen pakken.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moest eerst toestemming hebben van flippiee =$ =$
Lezen Schatje van mequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet erg hoor, want ik ben ook nog verloofd met 3keernix.
Dan mag ik ook een verkering zoeken toch
Oh, je hebt wel echt het leukste meisje gevonden !quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Fotoboek van Kore is van mij trouwens. Ik zeg het maar even voordat iemand haar af denkt te kunnen pakken.
Dit zijn wij samenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, je hebt wel echt het leukste meisje gevonden !
Aah okee. Maar ik mag ook FOK!-verkering? Dan vraag ik even mn maatje namelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gelezen, maar daarvoor had ik dat nog niet gelezen
Ik zag het al, jullie passen echt perfect bij elkaar !quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit zijn wij samen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit zijn wij samen
[ afbeelding ]
Oh, leg uitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben beter voor je dan die andere!
Wat een mooie vrouw is datquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit zijn wij samen
[ afbeelding ]
Zolang je maatje geen username met Paul heeft, vind ik alles bestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aah okee. Maar ik mag ook FOK!-verkering? Dan vraag ik even mn maatje namelijk.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag het al, jullie passen echt perfect bij elkaar !
En zijn dat nou naaktfoto's
Gelukkig. Jij mag alleen niet GeelSuperKuiken of Huppelmuts gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zolang je maatje geen username met Paul heeft, vind ik alles best
Kore heeft geen vagina trouwens, die heeft ze weg laten halen omdat ze graag puur wil blijven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, snap dat dan
Maar ik kom, graag
Mooi slank is ze hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Italien.
niemand natuurlijk, jij bent een klasse apart!quote:
Doe die foto snel eens weg, nu krijg ik nooit meer iemand zo!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit zijn wij samen
[ afbeelding ]
Naatje_1 wilde verkering met iemand, naast dat hij verloofd is met mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niemand natuurlijk, jij bent een klasse apart!.
Mooiquote:
We zouden geheim houden dat dit je nieuwe account is, Kore.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Doe die foto snel eens weg, nu krijg ik nooit meer iemand zo!
Last van relatieproblemen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef Penisbaard het volgende:
Hé HeatWaveWeer druk bezig met je ambitie, werken tot het einde van je leven waar al het werken voor niets bleek te zijn en ondertussen geen neuk geven om de wereld om je heen?
Ik bedoel, wat maakt de rest van de wereld en de mensheid nou uit als jij maar nutteloos geld kan verdienen.
Damn man, hoe hossel jij toch altijd de leukste chicks?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
We zouden geheim houden dat dit je nieuwe account is, Kore.
Oh, op die manier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, er zat een brandnetelbos in haar schaamstreek.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, er zat een brandnetelbos in haar schaamstreek.
Te dik er bovenop gelegd dus denk je? Ik vond het wel een goede zelf... Pfft. Wat ben jij een commandant zeg. Het is uit!!! IK KAN WEL WAT BETERS VINDENquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
We zouden geheim houden dat dit je nieuwe account is, Kore.
Brandnetelpudding met hele bonken babylijkjes. Gewoon, omdat kinderen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Jullie hebben er toch wel brandnetelsoep of biologische kleding van gemaakt?
REGENBOGEN MAN REGENBOGENquote:
Denken dat wij zonder elkaar kunnenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Te dik er bovenop gelegd dus denk je? Ik vond het wel een goede zelf... Pfft. Wat ben jij een commandant zeg. Het is uit!!! IK KAN WEL WAT BETERS VINDEN
Hoe deden jullie dat dan in italië?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Denken dat wij zonder elkaar kunnenNeger alsjeblieft, sinds wij in het ziekenhuis onze organen op elkaar hebben aangesloten zijn wij voor eeuwig op elkaar aangewezen. Als jij je losmaakt zullen we allebei sterven.
Draadloze verbindingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe deden jullie dat dan in italië?
Je vergeet dat ik een vrouw ben en dus abortus kan plegen zonder zelf dood te gaan. MUAHAHA, jij fetus!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Denken dat wij zonder elkaar kunnenNeger alsjeblieft, sinds wij in het ziekenhuis onze organen op elkaar hebben aangesloten zijn wij voor eeuwig op elkaar aangewezen. Als jij je losmaakt zullen we allebei sterven.
Neger watquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik een vrouw ben en dus abortus kan plegen zonder zelf dood te gaan. MUAHAHA, jij fetus!
Mooiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Neger watIk geef al deze op man, ik geef al deze op. Dit gaat te diep voor mij.
Ja he, typisch manquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
2e breakup al vandaag
Mannen ook altijd..
Aborteer mij en ik neem al je organen mee naar buiten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Ik heb je net geaborteerd, dit klopt niet helemaal!
Ga je gang.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Aborteer mij en ik neem al je organen mee naar buiten.
Dat kost ook geld en dan heb je geen seksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Betalen voor sex
Neem ik liever jou een keer mee uit eten.
Standje. Hij wil beneden een standje doen. Denk dat je 'm niet begrijpt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef Chowi het volgende:
Ik ben al sinds jaar en dag heimelijk verliefd op remlof, maar hij wil mij niet. Ik ben beneden zijn stand, zegt hij.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Betalen voor sex
Neem ik liever jou een keer mee uit eten.
Het is aan! Scorpie maakt haar nu compleet kapot!11quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat kost ook geld en dan heb je geen seks
Maar wel lekker gegeten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks ga ik choken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Het is aan! Scorpie maakt haar nu compleet kapot!11
Weinig vertrouwen hebben in zijn gladde takkiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik merk het. Ze zal het vanavond zonder spuug moeten stellen, de vuige slet.quote:
Ze lijkt me een bijtertje. Daar hou ik wel van, bijtertjes. Die krijgen op een gegeven moment, nadat ze moe zijn van het worstelen en hun verzet opgeven, zo`n glazige blik in hun ogen. Stiekem willen ze het wel. Ze willen het allemaal.quote:
Nu heb je je kans helemaal verkekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang het eten maar niet zo verzuurd is als jij bent, EINZ!!1@!@2
Nee, maar hij blijft maar door gaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj merel, ben je nou aan het flirten met andere mannen
Wou je zeggen dat ik een kans had dan? Das al verder dan ik ooit ben gekomen met meisjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu heb je je kans helemaal verkeken
Nee! Albert Heijn Drie Chocoladenijs (of zoiets)!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zometeen maar een grote bak ben&jerry's leeg eten.
Kans van 1/10000000000000000000000000000000quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik een kans had dan? Das al verder dan ik ooit ben gekomen met meisjes
Oh, da's ook lekker, maar cookie dough ook !quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Nee! Albert Heijn Drie Chocoladenijs (of zoiets)!![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik, heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kans van 1/10000000000000000000000000000000
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar hij blijft maar door gaan
Minder duur dan B&J wel (ik = arm)!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, da's ook lekker, maar cookie dough ook !
Da's waar, ik = ook armquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Minder duur dan B&J wel (ik = arm)!
Tja, als je me leert kennen weet je waaromquote:
Ik behoor niet tot die selecte groepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja, als je me leert kennen weet je waarom, der zijn een aantal fokkers/foksters die me kennen.
meldtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Dus. Wie wil er mijn rebound zijn?
Klopt, maar daar kun je wel navraag doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot die selecte groep
Als je maar wilt, dan kan alles. En dan kan je wel lekker aanmodderen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik weet wel niet of ik het kan met een Plantenpot.
Ik schat de kans al een stuk hoger in nu je die -t bij meld geedit hebt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Als je maar wilt, dan kan alles. En dan kan je wel lekker aanmodderen.
Ik was net niet snel genoeg voordat je me gequote had.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik schat de kans al een stuk hoger in nu je die -t bij meld geedit hebt.
I appreciate the effort.*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Ik was net niet snel genoeg voordat je me gequote had.
Ik ben ook gedumpt, zullen we elkaars rebound zijn? Eerst pics.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Dus. Wie wil er mijn rebound zijn?
http://www.youtube.com/user/petrovahairquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben ook gedumpt, zullen we elkaars rebound zijn? Eerst pics.
Kost zoveel energiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kun je wel navraag doen.
Keihard do-able.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/petrovahair
Heb naatje_1 toch al?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je moet er toch iets voor over hebben...
Dat hangt er vanaf wat ik krijg als ik win.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Wat een romantische uitspraak![]()
Gaan jullie nu vechten?
Als je er niet voor wil betalen dan laat maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat ik krijg als ik win.
Een tientje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:45 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Als je er niet voor wil betalen dan laat maar.
Naatje_1 is veeul leuker dan elk ander user op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociale contacten soberzo zijn overschat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef leRomein het volgende:
Relaties zijn een overschat verschijnsel.
Mijn hart, wat doe jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sociale contacten soberzo zijn overschat.
En daar word je gelukkig van?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik maak je een harder mens. Ik ruk je hart eruit en maak je net zo harteloos als ik ben.
Dan zijn we samen harteloosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik maak je een harder mens. Ik ruk je hart eruit en maak je net zo harteloos als ik ben.
Mits geen gevoelens en liefde voor elkaar, ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zijn we samen harteloos
Wil jij mijn FOK!verkering zijn?
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mits geen gevoelens en liefde voor elkaar, ja. [ afbeelding ]
Zal ik je helpen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben eenzaam. LAAT DIT EEN HINT ZIJN.
En je liefde voor ons partnerschap dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik voel er niks bij. Het maakt mij warm noch koud. Al mijn emoties zijn verdwenen.
Ik koop je gevoel wel overquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En je liefde voor ons partnerschap dan?
Wij zijn sowieso niet te scheiden. Team Sleutelsteen blijft voor altijd bestaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En je liefde voor ons partnerschap dan?
Als jij dat wil zal ik tot het einde der tijden voor je vechten!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Wat een romantische uitspraak![]()
Gaan jullie nu vechten?
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso niet te scheiden. Team Sleutelsteen blijft voor altijd bestaan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naatje_1 is veeul leuker dan elk ander user op FOK!Ik kan prima met de waarheid omgaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Laat ik nou net niet romantisch ingesteld zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als jij dat wil zal ik tot het einde der tijden voor je vechten!
Ik ben blij dat je dan nu eindelijk de waarheid onder ogen zietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan prima met de waarheid omgaan hoor
Oke, dan houden het op neucken zonder voorspel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Laat ik nou net niet romantisch ingesteld zijn.
Voorspel is niet voor de romantiek, hoor. Dus dan kan je het weer vergeten!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, dan houden het op neucken zonder voorspel.
Tis ook nooit goed met jullie vrouwen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:39 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Voorspel is niet voor de romantiek, hoor. Dus dan kan je het weer vergeten!
Panzermaus heeft al die chicks van Club Dig alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat die iets met panzermaus had : OOOOOOOOOOOOOOOOOO
Heette die margreet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:18 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Nee, je hebt dezelfde voornaam als m'n opa. That's just wrong.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weinig kans men. :3quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat die iets met panzermaus had : OOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Nee.Waarom begrijpen dames nooit sarcasmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom begrijpen dames nooit sarcasm
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Omdat ze naast het huishouden geen tijd over hebben om hun humor te verbeteren
Ik ben nooit goed met vrouwenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Je hebt me gewoon best wel beledigd.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom begrijpen dames heren nooit sarcasm
Wie?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:31 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een heftige relatie met Gridlok
Ja, die kunnen er wel vanaf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Okee.
Anders een paar breezers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |