quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Fotoboek van Kore is van mij trouwens. Ik zeg het maar even voordat iemand haar af denkt te kunnen pakken.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moest eerst toestemming hebben van flippiee =$ =$
Lezen Schatje van mequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet erg hoor, want ik ben ook nog verloofd met 3keernix.
Dan mag ik ook een verkering zoeken toch
Oh, je hebt wel echt het leukste meisje gevonden !quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Fotoboek van Kore is van mij trouwens. Ik zeg het maar even voordat iemand haar af denkt te kunnen pakken.
Dit zijn wij samenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, je hebt wel echt het leukste meisje gevonden !
Aah okee. Maar ik mag ook FOK!-verkering? Dan vraag ik even mn maatje namelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gelezen, maar daarvoor had ik dat nog niet gelezen
Ik zag het al, jullie passen echt perfect bij elkaar !quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit zijn wij samen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit zijn wij samen
[ afbeelding ]
Oh, leg uitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben beter voor je dan die andere!
Wat een mooie vrouw is datquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit zijn wij samen
[ afbeelding ]
Zolang je maatje geen username met Paul heeft, vind ik alles bestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aah okee. Maar ik mag ook FOK!-verkering? Dan vraag ik even mn maatje namelijk.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag het al, jullie passen echt perfect bij elkaar !
En zijn dat nou naaktfoto's
Gelukkig. Jij mag alleen niet GeelSuperKuiken of Huppelmuts gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zolang je maatje geen username met Paul heeft, vind ik alles best
Kore heeft geen vagina trouwens, die heeft ze weg laten halen omdat ze graag puur wil blijven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, snap dat dan
Maar ik kom, graag
Mooi slank is ze hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Italien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |