Ik schat de kans al een stuk hoger in nu je die -t bij meld geedit hebt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Als je maar wilt, dan kan alles. En dan kan je wel lekker aanmodderen.
Ik was net niet snel genoeg voordat je me gequote had.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik schat de kans al een stuk hoger in nu je die -t bij meld geedit hebt.
I appreciate the effort.*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Ik was net niet snel genoeg voordat je me gequote had.
Ik ben ook gedumpt, zullen we elkaars rebound zijn? Eerst pics.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Dus. Wie wil er mijn rebound zijn?
http://www.youtube.com/user/petrovahairquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben ook gedumpt, zullen we elkaars rebound zijn? Eerst pics.
Kost zoveel energiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kun je wel navraag doen.
Keihard do-able.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/petrovahair
Heb naatje_1 toch al?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je moet er toch iets voor over hebben...
Dat hangt er vanaf wat ik krijg als ik win.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Wat een romantische uitspraak![]()
Gaan jullie nu vechten?
Als je er niet voor wil betalen dan laat maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat ik krijg als ik win.
Een tientje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:45 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Als je er niet voor wil betalen dan laat maar.
Naatje_1 is veeul leuker dan elk ander user op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociale contacten soberzo zijn overschat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef leRomein het volgende:
Relaties zijn een overschat verschijnsel.
Mijn hart, wat doe jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sociale contacten soberzo zijn overschat.
En daar word je gelukkig van?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik maak je een harder mens. Ik ruk je hart eruit en maak je net zo harteloos als ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |