Dan zijn we samen harteloosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik maak je een harder mens. Ik ruk je hart eruit en maak je net zo harteloos als ik ben.
Mits geen gevoelens en liefde voor elkaar, ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zijn we samen harteloos
Wil jij mijn FOK!verkering zijn?
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mits geen gevoelens en liefde voor elkaar, ja. [ afbeelding ]
Zal ik je helpen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben eenzaam. LAAT DIT EEN HINT ZIJN.
En je liefde voor ons partnerschap dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik voel er niks bij. Het maakt mij warm noch koud. Al mijn emoties zijn verdwenen.
Ik koop je gevoel wel overquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En je liefde voor ons partnerschap dan?
Wij zijn sowieso niet te scheiden. Team Sleutelsteen blijft voor altijd bestaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En je liefde voor ons partnerschap dan?
Als jij dat wil zal ik tot het einde der tijden voor je vechten!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Wat een romantische uitspraak![]()
Gaan jullie nu vechten?
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso niet te scheiden. Team Sleutelsteen blijft voor altijd bestaan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naatje_1 is veeul leuker dan elk ander user op FOK!Ik kan prima met de waarheid omgaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Laat ik nou net niet romantisch ingesteld zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als jij dat wil zal ik tot het einde der tijden voor je vechten!
Ik ben blij dat je dan nu eindelijk de waarheid onder ogen zietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan prima met de waarheid omgaan hoor
Oke, dan houden het op neucken zonder voorspel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Laat ik nou net niet romantisch ingesteld zijn.
Voorspel is niet voor de romantiek, hoor. Dus dan kan je het weer vergeten!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, dan houden het op neucken zonder voorspel.
Tis ook nooit goed met jullie vrouwen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:39 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Voorspel is niet voor de romantiek, hoor. Dus dan kan je het weer vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |