Dat is allang over.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk het, maar ik zie net dat beach vreemdgaat !
[..]
van zn fobo
Neuh.quote:
Of ik dump m gewoonquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wraak nemen door een willekeurige passant, zoals ik, mee te sleuren je virtuele slaapkamer in.
Jij gaat vreemd, ik niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij wilt niet eens voor onze relatie vechten?
Geef m liever een knietjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geeneens een bitch-slap?
Beetje zwak
Neh, gaat niet werken, jij doet lullig om hard to get te spelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om daarna met mij op date te gaan. Leer je ook eens een echte vent kennen.
Ik dacht dat jullie alleen vrienden warenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het wist en het goed vond
Dus je wil zeggen dat het mijn schuld is?quote:
Ach welnee, dat was een grapje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Neh, gaat niet werken, jij doet lullig om hard to get te spelen
Je weet toch dat meiden geen gevoel voor humor hebben?quote:
Sorry, ik ben een autistische klaphark, die weten dat niet zo goed.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je weet toch dat meiden geen gevoel voor humor hebben?
Maar dat was allemaal voor jou!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie alleen vrienden waren![]()
[..]
Dus je wil zeggen dat het mijn schuld is?
Oh, op die manier, dan is het je vergevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een autistische klaphark, die weten dat niet zo goed.
Bedankt poedelewoepsie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, op die manier, dan is het je vergeven
Nu gaat er dus helemaal niks meer van komen he, mij een beetje de schuld gevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat was allemaal voor jou!![]()
En een beetje wel ook jouw schuld, jij maakt je druk om niks
Ga toch weg joh gore klootzak, je hebt haar gebruiktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat was allemaal voor jou!![]()
En een beetje wel ook jouw schuld, jij maakt je druk om niks
Oh, dus je geeft me zo makkelijk op? Had je toch hoger ingeschatquote:
Jij gaf het al bij voorbaat op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dus je geeft me zo makkelijk op? Had je toch hoger ingeschat
Ik hoef Myr niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal haar troostende schouder zijn, flikker jij maar op naar je modje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |