niemand natuurlijk, jij bent een klasse apart!quote:
Doe die foto snel eens weg, nu krijg ik nooit meer iemand zo!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit zijn wij samen
[ afbeelding ]
Naatje_1 wilde verkering met iemand, naast dat hij verloofd is met mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niemand natuurlijk, jij bent een klasse apart!.
Mooiquote:
We zouden geheim houden dat dit je nieuwe account is, Kore.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Doe die foto snel eens weg, nu krijg ik nooit meer iemand zo!
Last van relatieproblemen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef Penisbaard het volgende:
Hé HeatWaveWeer druk bezig met je ambitie, werken tot het einde van je leven waar al het werken voor niets bleek te zijn en ondertussen geen neuk geven om de wereld om je heen?
Ik bedoel, wat maakt de rest van de wereld en de mensheid nou uit als jij maar nutteloos geld kan verdienen.
Damn man, hoe hossel jij toch altijd de leukste chicks?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
We zouden geheim houden dat dit je nieuwe account is, Kore.
Oh, op die manier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, er zat een brandnetelbos in haar schaamstreek.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, er zat een brandnetelbos in haar schaamstreek.
Te dik er bovenop gelegd dus denk je? Ik vond het wel een goede zelf... Pfft. Wat ben jij een commandant zeg. Het is uit!!! IK KAN WEL WAT BETERS VINDENquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
We zouden geheim houden dat dit je nieuwe account is, Kore.
Brandnetelpudding met hele bonken babylijkjes. Gewoon, omdat kinderen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Jullie hebben er toch wel brandnetelsoep of biologische kleding van gemaakt?
REGENBOGEN MAN REGENBOGENquote:
Denken dat wij zonder elkaar kunnenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Te dik er bovenop gelegd dus denk je? Ik vond het wel een goede zelf... Pfft. Wat ben jij een commandant zeg. Het is uit!!! IK KAN WEL WAT BETERS VINDEN
Hoe deden jullie dat dan in italië?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Denken dat wij zonder elkaar kunnenNeger alsjeblieft, sinds wij in het ziekenhuis onze organen op elkaar hebben aangesloten zijn wij voor eeuwig op elkaar aangewezen. Als jij je losmaakt zullen we allebei sterven.
Draadloze verbindingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe deden jullie dat dan in italië?
Je vergeet dat ik een vrouw ben en dus abortus kan plegen zonder zelf dood te gaan. MUAHAHA, jij fetus!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Denken dat wij zonder elkaar kunnenNeger alsjeblieft, sinds wij in het ziekenhuis onze organen op elkaar hebben aangesloten zijn wij voor eeuwig op elkaar aangewezen. Als jij je losmaakt zullen we allebei sterven.
Neger watquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik een vrouw ben en dus abortus kan plegen zonder zelf dood te gaan. MUAHAHA, jij fetus!
Mooiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Neger watIk geef al deze op man, ik geef al deze op. Dit gaat te diep voor mij.
Ja he, typisch manquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
2e breakup al vandaag
Mannen ook altijd..
Aborteer mij en ik neem al je organen mee naar buiten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Ik heb je net geaborteerd, dit klopt niet helemaal!
Ga je gang.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Aborteer mij en ik neem al je organen mee naar buiten.
Dat kost ook geld en dan heb je geen seksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Betalen voor sex
Neem ik liever jou een keer mee uit eten.
Standje. Hij wil beneden een standje doen. Denk dat je 'm niet begrijpt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef Chowi het volgende:
Ik ben al sinds jaar en dag heimelijk verliefd op remlof, maar hij wil mij niet. Ik ben beneden zijn stand, zegt hij.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Betalen voor sex
Neem ik liever jou een keer mee uit eten.
Het is aan! Scorpie maakt haar nu compleet kapot!11quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat kost ook geld en dan heb je geen seks
Maar wel lekker gegeten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat kost ook geld en dan heb je geen seks
Kijk nou uit, straks ga ik choken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Het is aan! Scorpie maakt haar nu compleet kapot!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |