quote:We hebben hier in de familie een Kaya.
quote:ik als echte naam ook niet , maar als "embryo" dinges geval welOp donderdag 21 oktober 2010 08:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben hier in de familie een Kaya.
Ik wist eigenlijk niet wat het betekende, maar ik ben er eigenlijk geen fan van
quote:Daar is die wel vrij toepasselijk ookOp donderdag 21 oktober 2010 09:06 schreef leonieke het volgende:
Ja dat is een heel andere kwestie idd
quote:Eensch , maar dat schijnt een fok! traditie te zijnOp donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
Al is het ook wel een tikje raar om je embryo's een naam te geven.
quote:Ken wel meer mensen die het doen. Gewoon omdat embryo niet zo lekker bekt, bovendien zijn er (helaas) ook mensen die een miskraam hebben gehad en die dan de eerste paar maanden liever ook een koosnaampje kiezen. Wurm, sproet, emmie e.d. zijn mij bekend. Ik vind "Kaya" veel mooierOp donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Eensch , maar dat schijnt een fok! traditie te zijn
quote:Dankjewel, het heeft geholpen!Op maandag 25 oktober 2010 12:26 schreef IslaBonita het volgende:
Ahava, ik stuur je even een pakketje moed tegemoet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
quote:Ook ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar die vage buikpijn en hartkloppingen (ik werd er gek van) waren bij mij ook heel duidelijk aanwezig aan het begin van mijn zwangerschap. Ik ga ook nog even volop in de duimstand PZE!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:37 schreef IslaBonita het volgende:
PZE, ik hoop dat deze IUI met hormonen wel zin heeft gehad. Vriendinnetje die zwanger bleek te zijn had ook vage buikpijn en hartkloppingen... maar ik wil je ook niet teveel hoop geven. Kan natuurlijk ook door de hormonen komen. Maar ik duim nog wel even door hoor! Want wat zou het mooi zijn... je wacht al zo lang!![]()
quote:ah oke, meteen de link maar gelezen is het meteen duidelijk.. Is niet zo'n hele zware ingreep. Ga je onder gehele narcose of alleen de verdoving??Op dinsdag 26 oktober 2010 18:38 schreef Ahava het volgende:
Concentratie is ook echt niet optimaal, zeg.Vergeet steeds José te complimenteren met 5 kilo kwijt. Super!
En nu lees ik de vraag van droomvrouwtje en herinner me dat Kolonia het ook al vroeg. Helemaal vergeten om te reageren.Ik krijg dus een diagnostische hysteroscopie. Het wordt volgende maand, hoorde ik vandaag. Wat later dan ik had gewild, maar ja. Maakt ook niet zo heel veel uit.
Wat lief dat jullie ons weer een hart onder de riem steken, droomvrouwtje en TM.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:38 schreef Ahava het volgende:
Wat lief dat jullie ons weer een hart onder de riem steken, droomvrouwtje en TM.
quote:Wellicht dat het de korste wachtlijst in Nederland is, uit ervaring weet ik dat het dan nog heeeeeel lang is. Ik heb ons in maart van dit jaar aangemeld en we kregen van de zomer een afspraak voor in oktober. Toen heb ik telefonisch contact gehad of het wijs is om toch naar die afspraak te gaan omdat we nog helemaal niks weten en toen werd er gezegd dat we dat best konden doen omdat het pas een intake was en ja na de intake nog een jaar moet wachten. Al met al zou dat dus 1,5 jaar zijn. Wij hebben er toen voor gekozen om het te annuleren allemaal en naar Düsseldorf te gaan wanneer blijkt dat dit nodig is. Ik heb wel een langere reistijd over voor een snellere behandeling.Op donderdag 28 oktober 2010 16:57 schreef Jose81 het volgende:
Rottdog, ik snap je helemaal.. en wat goed dat je ook aan het afvallen bent!! Hopelijk krijg je er een mooie, regelmatige cyclus van...!![]()
Poezebeest, ze had het juist over Arnhem... ze zei dat het daar het kortst was...Ik kon het op de site zo snel niet vinden...
quote:PZE, vaak moet je lang protocol hormonen prikken. Dit betekent dat je eerst hormonen prikt die je cyclus helemaal stil legt en daarna pas de hormonen die de eitjesaanmaak stimuleert. Samen met de terugplaatsing en het wachten duurt het wel zo'n 2 maanden..Op vrijdag 29 oktober 2010 12:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een kilo's er af al! Goed hoor Jose en Rottdog!![]()
(Natuurlijk wel balen dat jullie of ongesteld of juist niet ongesteld worden, maar we houden moed! Toch? Tuurlijk!)
Ben terug van de uitgangsecho van de 6e iui. Mag weer starten met menopur spuiten morgen. Heb aangegeven dat we deze iui nog willen doen en dan verder zonder behandeling willen wachten op ivf. Dat mocht. Ze keek nog even hoever we op de wachtlijst stonden, schoot nog niet echt op. Nog drie maanden en dan de eerste oproep. Ze zei dat een ivf ronde 2 maanden duurde, dat snapte ik niet zo goed. Moet me nog even inlezen denk ik. Anyway, wordt dus 2011.
quote:Deze is nog niet vol hoor, pas bij 300 reactiesOp vrijdag 29 oktober 2010 16:45 schreef Jose81 het volgende:
gggrrr... wil ik net een nieuw topic openen, omdat deze bijna vol is... kopieer en plak ik de begin tekst en de titel, vergeet ik #89 te veranderen in #90... hoe moet ik dat nou weer doen??? help?
![]()
quote:Wie wat waar?! Wat doe je nou! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:31 schreef Jose81 het volgende:
Uhm... meiden.. mijn cyclus bleek toch niet in de war...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |