abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:45:36 #151
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_87649012
Kolonia, spannend, hoor! Ik blijf ook even doorduimen voor je! ^O^

PZE, mooi dat het weer achter de rug is.. nu weer twee spannende weken... Ik duim! ^O^

En TM... alweer 16 weken... wat gaat het hard! O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_87662098
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef Rottdog het volgende:
Test is ff stiekem met een ovu testje ;)
Als er vandaag niets bijzonders gebeurt zal ik er morgen even een ovutestje aan wijden (als ik durf) .

Temperatuur was wel flink gezakt vanochtend. :{
Maar ik heb heel naar gedroomd en werd bezweet wakker, daar kan die dip ook aan liggen.

Afwachten maar weer...
pi_87662591
Pfff, wat een gedoe, Kolonia. Kon je maar even binnen spieken hoe het ervoor staat hè? Misschien dat een testje wel wat rust geeft? Hoewel ik me goed kan voorstellen dat je eigenlijk niet durft. Sterkte met de onzekerheid. :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_87662629
Spannend Kolonia!
Als je gaat testen, waarom dan niet meteen met een test die daarvoor bedoeld is? Dan heb je tenminste echt zekerheid.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:21:16 #155
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87663215
Inderdaad pze, want het resultaat van een ovutestje laat nog ruimte voor speculatie Kolonia... Wat ontzettend spannend!

Inderdaad Jose :*. Het wordt ineens zo echt nu, ik zit alweer in de 17e week, ik had het niet durven dromen 17 weken geleden. Zo zie je maar dat het zomaar ineens zo'n stuk dichterbij kan komen dan je vooraf denkt. Ik gun het jullie allemaal zo!
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:54:10 #156
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87664144
zo daar ben ik ook eindelijk weer eens. Heb net bijgelezen, hopelijk heb ik het goed onthouden..

@jose ondanks dat je het wist toch balen van een negatieve test, ik hoop dat het afvallen nog steeds lukt en dat het helpt om je cyclus op de rit te krijgen :*

@PZE *O* voor de eitjes *O* en de buit is weer binnen, ik ga voor je duimen ^O^ :*

@kolonia spannend, maar een zwangerschapstest lijkt me beter om te doen en bied meer zekerheid

Ik las dat sjorskloonie (toch) deze week een TP heeft? Spannend ook voor jullie duimt ^O^

@mijsje bijna op vakantie toch?? Geniet ervan :*

@TM al weer 17 weken gaat hard hoor, je zit al bijna op de helft

voor alle meiden die ik niet heb genoemt ook aan jullie word gedacht..

Hier weinig te melden, nou weinig? Ik ben 2 dagen overtijd en heb een innige relatie met de wc, ben niet alleen kotsmisselijk maar heb ook nog eens een buikgriep te pakken..En testen durf ik nog niet zo goed, heb nu een gemiddelde cyclus van 25 a 26 dagen en vandaag is dag 28. Als ik na vandaag nog steeds niet ongesteld ben gooi ik er wel een testje tegenaan.. Ergens durf ik er ook niet op te hopen dat het zomaar spontaan raak is.
Be happy with the little things in life
pi_87666444
Droomvrouwtje, dat is ook al zo spannend bij jou! :D Ik hoop dat het toch geen buikgriep is.
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:39:17 #158
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87667744
Ik hoop het ook.. Ik probeer rustig af te wachten en met beiden voeten op de grond te blijven... Eerst zien dan geloven..
pi_87671551
droomvrouwtje dat zou echt super zijn zeg :) ik ga heeeeeeeeel hard in de duim stand voor jou en natuurlijk voor iedereen hier ^O^

Hier heb ik de volgende afspraak kunnen verzetten naar een andere gyn, heb het ook netjes uitgelegd aan de medewerkster van de poli en ze had er alle begrip voor en vertelde mij ook dat het niet de normale gang van zaken was en ze was blij dat ik dit gemeld had ( anders kunnen ze er ook niets mee) ze vroeg nog of ik wat onderzoeken had gehad, helemaal niets dus.. dat vond ze ook al vreemd.
anyway nu de 25 ste een nieuwe afspraak, heel spannend weer :)
pi_87672824
Droomvrouwtje, wat spannend. :o
Ik duim voor je! ^O^

Fijn dat je bij een andere gyn terecht kunt Boepie. :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:31:12 #161
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87676857
Dankjewel meiden..

Boepie fijn dat je naar een andere gyn mag en dat ze er wat mee doen
pi_87677488
Spannend droomvrouwtje!!

Fijn dat je naar een andere gyn mag boepie
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:42:28 #163
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87680063
Boepie wat fijn dat je nu naar een andere gyn kunt, goed ook dat je je ervaring kenbaar hebt gemaakt! Hopelijk nu een gyn waar je je wel prettig bij voelt! Komt vast goed.

:* Droomvrouwtje! Ik snap helemaal dat je niet durft te geloven dat het zomaar spontaan raak zou kunnen zijn, maar ik ben het levende bewijs dat dat dus soms ook zomaar kan! Wat spannend meis, hopelijk geen buikgriep maar een buikbaby! Het heeft eerder geholpen, dus waarom niet nog een keer, komt ie:
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:48:35 #164
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87682464
Het lijkt erop dat ik te vroeg gejompeld heb -O-
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:07:12 #165
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87683242
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef droomvrouwtje het volgende:
Het lijkt erop dat ik te vroeg gejompeld heb -O-
Spotting? Dan toch die buikgriep die de boel verstoorde lieve schat? -O- Shit meis, :* .
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:19:58 #166
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87683776
Ja blijkbaar.. Ik baal echt als een stekker.. Voel me best k*t.. Stom lijf dat me weer eens in de steek laat
pi_87684467
Ohnee droomvrouwtje, ik blijf duimen hoor!! :*

En thanks voor de lieve reacties ik was er gewoon zo boos over! dacht ook echt van zo hoort dat toch niet te gaan? tis een ontzettend belangrijk iets, waar je al zo mee worstelt, nou afijn op naar 25 november :)
pi_87690175
Boepie, fijn dat je bij een andere gyn terecht kan. hopelijk heeft die wat meer zin in z'n werk dan die hansworst van de vorige keer... :* op naar 25 november... (maar had je de afspraak oorspronkelijk niet op 22 november? staat me iets van bij?)

ik was vanmorgen weer op gesprek. ik heb gehoord wat ik allemaal moet doen per komende cyclus (pro-dinges slikken en later weer utrogestan zetten) en wanneer ik weer op moet komen draven voor echo's. (dag 14 van de nieuwe cyclus, dus ongeveer met de eisprong) ook hoor ik dan wanneer ik met de utrogestan weer moet beginnen. ach ja, het wordt fijn een ronde zonder spuiten, dat is wel fijn. het wordt niet veel heftiger dan een IUI ronde zeg maar, maar dan met 2 cryo's die worden teruggezet... eerst maar eens wachten tot na 31 oktober, dan moet ik ongesteld worden, en vanaf dag 2 van de nieuwe cyclus moet ik beginnen met de pillen. dan start het circus weer *O*
pi_87690240
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef mijsje het volgende:
Boepie, fijn dat je bij een andere gyn terecht kan. hopelijk heeft die wat meer zin in z'n werk dan die hansworst van de vorige keer... :* op naar 25 november... (maar had je de afspraak oorspronkelijk niet op 22 november? staat me iets van bij?)

ik was vanmorgen weer op gesprek. ik heb gehoord wat ik allemaal moet doen per komende cyclus (pro-dinges slikken en later weer utrogestan zetten) en wanneer ik weer op moet komen draven voor echo's. (dag 14 van de nieuwe cyclus, dus ongeveer met de eisprong) ook hoor ik dan wanneer ik met de utrogestan weer moet beginnen. ach ja, het wordt fijn een ronde zonder spuiten, dat is wel fijn. het wordt niet veel heftiger dan een IUI ronde zeg maar, maar dan met 2 cryo's die worden teruggezet... eerst maar eens wachten tot na 31 oktober, dan moet ik ongesteld worden, en vanaf dag 2 van de nieuwe cyclus moet ik beginnen met de pillen. dan start het circus weer *O*
Diepvrieskindjes zijn heel leuk hoor! Dit wordt jouw ronde!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:30:19 #170
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87690448
Spannend mijsje.. Volgende maand word gewoon jou maand!!!

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef mijsje het volgende:

pi_87690755
Boepie, wat goed dat je nu naar een andere gyn mag...! Goed, joh! ^O^

Droomvrouwtje... -O- :*

Mijsje, ik duim heel hard mee voor de komende ronde.... wat zou het toch mooi zijn... :*

TM... binnenkort heb je de 20 weken echo en zit je gewoon al op de helft! De tijd is echt gevlogen. Enne.. ik heb al een jochie rondlopen... eerst de andere meiden hier weg, dan komt mijn beurt ook wel weer een keer ;)
pi_87691161
Droomvrouwtje, dat sucks. :*

Boepie een andere gyn maakt soms echt heel veel verschil, hopelijk tref je nu een fijnere.

Mijsje wat klink je heerlijk opgeruimd. You go girl!
pi_87697892
:* lief meiden :)
ik was best nuchter onder het gesprek, veel info wisten we al, wat ik wilde weten was over de medicatie en hoeveel en wanneer ik dat moest nemen. dat weet ik nu dus. we wisten ook wel dat een cryo poging kleinere kansen heeft dan een verse poging, maar toch ben ik vol goede moed. ik heb niet de verwachting dat ik zeker weten zwanger ben, maar ik weet wel dat de kansen open liggen. dat voelt wel goed, en wat dat betreft voelt het inderdaad als mijn maand komende maand. of ik dan ongesteld word erna, dat merken we dan wel weer... :)
daarnaast had ik vandaag ook nog de crematie van de oma van Joene, daar zat ik ook gedeeltelijk met m'n gedachten. dat was heftig, maar wel goed geweest ook. (ze had een mooie leeftijd, daar heb ik wel vrede mee. zeker ook omdat ze een paar weken terug nog zei dat ze niet meer wilde, dat ze er helemaal klaar voor was...)
maar goed, eerst vakantie, dan de tp-cyclus *O* (en we hebben nog steeds niet geboekt, ik hoopte op de teruggaaf van de belasting, maar dat komt vanzelf... :P een paar daagjes in een huisje en in de voorjaarsvakantie vliegen is ook prima... ^O^ )
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:30:09 #174
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87701665
Diepvrieskindjes zijn heel tof O+
Dit wordt jouw ronde Mijsje! :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:32:57 #175
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87701674
Mijsje ik ga me suf *O*-en voor jou de komende maand! :*
pi_87702059
Mijsje (en Joene natuurlijk) we (hoor dat dan! ;) ) gaan er weer keihard tegen aan. Weer onwijs hard voor je duimen! O+ :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87702618
Jammer, droomvrouwtje. -O-

Fijn dat je een nieuwe gyn krijgt, Boepie. :) Goed zeg, dat je zo voor jezelf bent opgekomen. Vind ik nog wel eens lastig.

Lekker dat je nu wat meer info hebt, mijsje. Je klinkt inderdaad ontspannen. Ik ben heel blij voor jullie dat je 11 (!) cryo's hebt. Dan heb je aardig wat kansen voor je aan een tweede IVF toe zou zijn en dus zou die tweede IVF wel eens helemaal niet meer nodig kunnen zijn! Daar duim ik voor. *O*

Wij hebben nog nooit 1 cryo gehad. Echt balen! :(
pi_87715577
Oeh Mijsje, eerst vakantie en daarna een TP zonder spuiten. *O*

IUI poging 1 mag als mislukt beschouwd worden.
Ondanks dat ik overtijd ging en mijn grafiek er goed uitzag, had ik er al geen vertrouwen in dus heb ik er wel vrede mee.
Op naar de HSG (woensdag vrijdag over een week) en hopelijk kan deze cyclus ook nog een IUI.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kolonia op 20-10-2010 09:26:52 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:33:28 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87715989
Toch jammer Kolonia, ik had stiekem (nou ja, niet heel stiekem) toch hoop dat het wel raak zou zijn. Hopelijk ook voor jou de gunstige werking van de HSG in de eerste drie maanden daarna! :*
pi_87716267
Jammer Koloon, ook ik had wel hoop aan je grafiek te zien. Maar inderdaad, sommige mensen zijn extra vruchtbaar na de HSG. Hatsikidee! :*
pi_87722893
:{ jammer Kolonia... ik hoopte ook dat jij de statistieken gewoon om zou donderen... :* fijn dat je er vrede mee hebt! ik hoop op een goede HSG die veeeeeeeeel minder pijn doet dan de mijne! :* en inderdaad, ik hoop ook dat je het extra vruchtbare na de HSG kunt gebruiken! ;)

Ahava :* nog nooit een cryo, dat lijkt me ook hard... doe je zo je best, onderga je zoveel, en dan is er niks over om in te vriezen... dat is zo jammer! ik hoop zo op meer geluk voor jullie als jullie weer van start gaan!

bedankt meiden, het voelt zo goed dat er zo meegeleefd wordt! :*
pi_87730254
Kolonia -O- :*

Mijsje aan je kutprutpillen en dan twee eskimo's ontdooien *O*
pi_87733799
Jammer Kolonia... -O-

Mijsje, je klinkt inderdaad lekker positief. Goed zo! Hopelijk ook een positief resultaat na de cryo terugplaatsing...! :* Eerst genieten van je vakantie! :*
pi_87734310
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mijsje aan je kutprutpillen en dan twee eskimo's ontdooien *O*
:D ja, lekker... :9 maar eerst iets om te slikken, maar ik vergeet die naam steeds... :D
[edit] dat is dus progynova...
en inderdaad de eskimootjes ontdooien en dan 2 terugkrijgen... :) krijg ik een Nanook en een Yakone... :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 08:10:31 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87741331
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Kolonia het volgende:
Oeh Mijsje, eerst vakantie en daarna een TP zonder spuiten. *O*

IUI poging 1 mag als mislukt beschouwd worden.
Ondanks dat ik overtijd ging en mijn grafiek er goed uitzag, had ik er al geen vertrouwen in dus heb ik er wel vrede mee.
Op naar de HSG (woensdag over een week) en hopelijk kan deze cyclus ook nog een IUI.
-O-
Ik had stiekem zo'n goede hoop voor je...

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:

[..]

:D ja, lekker... :9 maar eerst iets om te slikken, maar ik vergeet die naam steeds... :D
[edit] dat is dus progynova...
en inderdaad de eskimootjes ontdooien en dan 2 terugkrijgen... :) krijg ik een Nanook en een Yakone... :P
:D
pi_87741930
Balen, Kolonia! -O- Dan maar op naar verhoogde vruchtbaarheid na een HSG en een geslaagde IUI.

Nanook en Yakone :D. Laat ze maar komen; ze zijn zo welkom!

[ Bericht 3% gewijzigd door Ahava op 20-10-2010 09:38:49 ]
pi_87742699
Thanks dames. :*
Leuke smiley Ahava! :D

@Mijsje, je hebt nog veel meer keus in namen hoor.
Ik zou voor de zekerheid de inseminator Akhlut noemen. :Y
pi_87742798
:o O, ik probeerde het uit mijn hoofd te doen. :@ Maar het is wel duidelijk dat ik de codes niet kan onthouden, hè? Even editten hoor.
pi_87744193
Ik vond 'm wel leuk staan eigenlijk. :+
pi_87744945
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:33 schreef Kolonia het volgende:
Thanks dames. :*
Leuke smiley Ahava! :D

@Mijsje, je hebt nog veel meer keus in namen hoor.
Ik zou voor de zekerheid de inseminator Akhlut noemen. :Y
of Kaya :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87745078
Als mijsje straks zwanger is gaan we dan door de hele zwangerschap heen vragen hoe het is met Yakone? *grijns*
pi_87745862
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef Joene het volgende:

[..]

Zo zou ik het eskimootje zelf noemen, je wilt toch niet dat de inseminator niet meer weg gaat? :D
pi_87755804
:D hahahaha
en wat denk je van de "naam" Kutlik? (staat verder naar onder op die pagina Koloon) _O- (maar zo hoeft de inseminator niet genoemd te worden wat mij betreft hoor... :P )
(daar haalde ik die namen ook vandaan trouwens... :P )

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef Joene het volgende:

[..]

:D

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:00 schreef kahlie het volgende:
Als mijsje straks zwanger is gaan we dan door de hele zwangerschap heen vragen hoe het is met Yakone? *grijns*
grappig :D en dan weet verder niemand waarom het ukkie dan Yakone genoemd wordt... _O-
pi_87756107
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 <span class="editsec">:58</span> schreef mijsje het volgende:
:D hahahaha
en wat denk je van de "naam" Kutlik?
Die had ik niet eens gezien. _O-
pi_87758069
Kutlik... haha, ja, die zag ik ook staan en wilde ik hier posten... _O-

Deze namen zijn ook leuk:
Genen (omdat je toch hoopt dat 'ie al het goede krijgt van twee kanten),
Panik (voor als de inseminator niet zo aantrekkelijk is en nogal hardhandig te werk gaat),
Hey (spreekt voor zich)
Kuk'uq (ik moest gelijk aan een koekoeksklok denken... :+ )..

Maar Kaya is toch zeker wel de meest geweldige; blijf waar je bent! O+
pi_87758281
O+ zo mooi, zo'n naam waar echt iets achter zit... O+
Kaya O+
pi_87758575
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:40 schreef mijsje het volgende:
O+ zo mooi, zo'n naam waar echt iets achter zit... O+
Kaya O+
Hele leuke naam. :Y
Leuke verwijzing als jullie inderdaad een meisjeseskimo krijgen.
pi_87760038
Kaya is O+
pi_87760624
:) zeker een leuke verwijzing... :) wie weet... :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:04:26 #200
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87761532
Kolonia -O- balen meid..

Kaya is idd een mooie naam met een mooie betekenis O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo