Als er vandaag niets bijzonders gebeurt zal ik er morgen even een ovutestje aan wijden (als ik durf) .quote:

. Het wordt ineens zo echt nu, ik zit alweer in de 17e week, ik had het niet durven dromen 17 weken geleden. Zo zie je maar dat het zomaar ineens zo'n stuk dichterbij kan komen dan je vooraf denkt. Ik gun het jullie allemaal zo!
. Het wordt ineens zo echt nu, ik zit alweer in de 17e week, ik had het niet durven dromen 17 weken geleden. Zo zie je maar dat het zomaar ineens zo'n stuk dichterbij kan komen dan je vooraf denkt. Ik gun het jullie allemaal zo!

voor de eitjes
 voor de eitjes  en de buit is weer binnen, ik ga voor je duimen
  en de buit is weer binnen, ik ga voor je duimen  

ik ga heeeeeeeeel hard in de duim stand voor jou en natuurlijk voor iedereen hier
 ik ga heeeeeeeeel hard in de duim stand voor jou en natuurlijk voor iedereen hier   

Droomvrouwtje! Ik snap helemaal dat je niet durft te geloven dat het zomaar spontaan raak zou kunnen zijn, maar ik ben het levende bewijs dat dat dus soms ook zomaar kan! Wat spannend meis, hopelijk geen buikgriep maar een buikbaby! Het heeft eerder geholpen, dus waarom niet nog een keer, komt ie:
 Droomvrouwtje! Ik snap helemaal dat je niet durft te geloven dat het zomaar spontaan raak zou kunnen zijn, maar ik ben het levende bewijs dat dat dus soms ook zomaar kan! Wat spannend meis, hopelijk geen buikgriep maar een buikbaby! Het heeft eerder geholpen, dus waarom niet nog een keer, komt ie: 

Spotting? Dan toch die buikgriep die de boel verstoorde lieve schat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef droomvrouwtje het volgende:
Het lijkt erop dat ik te vroeg gejompeld heb
 Shit meis,
 Shit meis,  .
 .

op naar 25 november... (maar had je de afspraak oorspronkelijk niet op 22 november? staat me iets van bij?)
 op naar 25 november... (maar had je de afspraak oorspronkelijk niet op 22 november? staat me iets van bij?)  

Diepvrieskindjes zijn heel leuk hoor! Dit wordt jouw ronde!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef mijsje het volgende:
Boepie, fijn dat je bij een andere gyn terecht kan. hopelijk heeft die wat meer zin in z'n werk dan die hansworst van de vorige keer...op naar 25 november... (maar had je de afspraak oorspronkelijk niet op 22 november? staat me iets van bij?)
ik was vanmorgen weer op gesprek. ik heb gehoord wat ik allemaal moet doen per komende cyclus (pro-dinges slikken en later weer utrogestan zetten) en wanneer ik weer op moet komen draven voor echo's. (dag 14 van de nieuwe cyclus, dus ongeveer met de eisprong) ook hoor ik dan wanneer ik met de utrogestan weer moet beginnen. ach ja, het wordt fijn een ronde zonder spuiten, dat is wel fijn. het wordt niet veel heftiger dan een IUI ronde zeg maar, maar dan met 2 cryo's die worden teruggezet... eerst maar eens wachten tot na 31 oktober, dan moet ik ongesteld worden, en vanaf dag 2 van de nieuwe cyclus moet ik beginnen met de pillen. dan start het circus weer

quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef mijsje het volgende:
Boepie, fijn dat je bij een andere gyn terecht kan. hopelijk heeft die wat meer zin in z'n werk dan die hansworst van de vorige keer...op naar 25 november... (maar had je de afspraak oorspronkelijk niet op 22 november? staat me iets van bij?)
ik was vanmorgen weer op gesprek. ik heb gehoord wat ik allemaal moet doen per komende cyclus (pro-dinges slikken en later weer utrogestan zetten) en wanneer ik weer op moet komen draven voor echo's. (dag 14 van de nieuwe cyclus, dus ongeveer met de eisprong) ook hoor ik dan wanneer ik met de utrogestan weer moet beginnen. ach ja, het wordt fijn een ronde zonder spuiten, dat is wel fijn. het wordt niet veel heftiger dan een IUI ronde zeg maar, maar dan met 2 cryo's die worden teruggezet... eerst maar eens wachten tot na 31 oktober, dan moet ik ongesteld worden, en vanaf dag 2 van de nieuwe cyclus moet ik beginnen met de pillen. dan start het circus weer

lief meiden
 lief meiden 

(en we hebben nog steeds niet geboekt, ik hoopte op de teruggaaf van de belasting, maar dat komt vanzelf...
 (en we hebben nog steeds niet geboekt, ik hoopte op de teruggaaf van de belasting, maar dat komt vanzelf...   een paar daagjes in een huisje en in de voorjaarsvakantie vliegen is ook prima...
 een paar daagjes in een huisje en in de voorjaarsvakantie vliegen is ook prima...  )
 )

) gaan er weer keihard tegen aan. Weer onwijs hard voor je duimen!
 ) gaan er weer keihard tegen aan. Weer onwijs hard voor je duimen!  

Goed zeg, dat je zo voor jezelf bent opgekomen. Vind ik nog wel eens lastig.
 Goed zeg, dat je zo voor jezelf bent opgekomen. Vind ik nog wel eens lastig.

jammer Kolonia... ik hoopte ook dat jij de statistieken gewoon om zou donderen...
 jammer Kolonia... ik hoopte ook dat jij de statistieken gewoon om zou donderen...  fijn dat je er vrede mee hebt! ik hoop op een goede HSG die veeeeeeeeel minder pijn doet dan de mijne!
 fijn dat je er vrede mee hebt! ik hoop op een goede HSG die veeeeeeeeel minder pijn doet dan de mijne!  en inderdaad, ik hoop ook dat je het extra vruchtbare na de HSG kunt gebruiken!
 en inderdaad, ik hoop ook dat je het extra vruchtbare na de HSG kunt gebruiken! 
 nog nooit een cryo, dat lijkt me ook hard... doe je zo je best, onderga je zoveel, en dan is er niks over om in te vriezen... dat is zo jammer! ik hoop zo op meer geluk voor jullie als jullie weer van start gaan!
 nog nooit een cryo, dat lijkt me ook hard... doe je zo je best, onderga je zoveel, en dan is er niks over om in te vriezen... dat is zo jammer! ik hoop zo op meer geluk voor jullie als jullie weer van start gaan! 

Eerst genieten van je vakantie!
 Eerst genieten van je vakantie!  

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mijsje aan je kutprutpillen en dan twee eskimo's ontdooien
 ja, lekker...
 ja, lekker...  maar eerst iets om te slikken, maar ik vergeet die naam steeds...
 maar eerst iets om te slikken, maar ik vergeet die naam steeds... 
 krijg ik een Nanook en een Yakone...
 krijg ik een Nanook en een Yakone...  

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Kolonia het volgende:
Oeh Mijsje, eerst vakantie en daarna een TP zonder spuiten.
IUI poging 1 mag als mislukt beschouwd worden.
Ondanks dat ik overtijd ging en mijn grafiek er goed uitzag, had ik er al geen vertrouwen in dus heb ik er wel vrede mee.
Op naar de HSG (woensdag over een week) en hopelijk kan deze cyclus ook nog een IUI.

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:
[..]ja, lekker...
maar eerst iets om te slikken, maar ik vergeet die naam steeds...
[edit] dat is dus progynova...
en inderdaad de eskimootjes ontdooien en dan 2 terugkrijgen...krijg ik een Nanook en een Yakone...

Dan maar op naar verhoogde vruchtbaarheid na een HSG en een geslaagde IUI.
   Dan maar op naar verhoogde vruchtbaarheid na een HSG en een geslaagde IUI. . Laat ze maar komen; ze zijn zo welkom!
. Laat ze maar komen; ze zijn zo welkom! 

O, ik probeerde het uit mijn hoofd te doen.
 O, ik probeerde het uit mijn hoofd te doen.   Maar het is wel duidelijk dat ik de codes niet kan onthouden, hè? Even editten hoor.
  Maar het is wel duidelijk dat ik de codes niet kan onthouden, hè? Even editten hoor.

of Kayaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:33 schreef Kolonia het volgende:
Thanks dames.
Leuke smiley Ahava!
@Mijsje, je hebt nog veel meer keus in namen hoor.
Ik zou voor de zekerheid de inseminator Akhlut noemen.

Zo zou ik het eskimootje zelf noemen, je wilt toch niet dat de inseminator niet meer weg gaat?quote:

hahahaha
 hahahaha (maar zo hoeft de inseminator niet genoemd te worden wat mij betreft hoor...
  (maar zo hoeft de inseminator niet genoemd te worden wat mij betreft hoor...   )
 ) )
 )quote:

grappigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:00 schreef kahlie het volgende:
Als mijsje straks zwanger is gaan we dan door de hele zwangerschap heen vragen hoe het is met Yakone? *grijns*
 en dan weet verder niemand waarom het ukkie dan Yakone genoemd wordt...
 en dan weet verder niemand waarom het ukkie dan Yakone genoemd wordt...   

Die had ik niet eens gezien.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 <span class="editsec">:58</span> schreef mijsje het volgende:hahahaha
en wat denk je van de "naam" Kutlik?

)..
 )..  

quote:Hele leuke naam.Op woensdag 20 oktober 2010 16:40 schreef mijsje het volgende:zo mooi, zo'n naam waar echt iets achter zit...
Kaya

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |