dat is bij mijn ziekenhuis ook zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:46 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn he? Kan alleen niet op zondag en met Kerst enzo...
Ik had exact dezelfde situatie 16 maand geledenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jup, zaterdag inseminatie. Nog steeds 2 follikels van 16 en bijna 17 mm, dus nog altijd kans op 2 springers.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jup, zaterdag inseminatie. Nog steeds 2 follikels van 16 en bijna 17 mm, dus nog altijd kans op 2 springers.
Er zijn vast wel eens gekkere dingen gebeurd, dus we duimen nog even door Kolonia! Dan hoef je hopelijk niet eens meer na te denken over die hele HSG-planning!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef Kolonia het volgende:
Thanks TM.![]()
Nu maar hopen dat het niet vandaag al doorbreekt, want een HSG op dag 13 lijkt me geen goed idee.
Geen grote ramp natuurlijk, maar dan is volgende maand wel voor spek en bonen.
Ik neem tenminste aan dat ze het risico op IUI dan niet willen nemen.
We zien wel.
En wie weet is morgen mijn temp wel weer hoog, who knows.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Jose81 op 14-10-2010 23:39:37 ]**Life is e@sier with your eyes closed**
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 15-10-2010 15:31:42 ]**Life is e@sier with your eyes closed**
Nee, die was vanochtend weer 0,3 graden omhoog.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:28 schreef Ahava het volgende:
Temperatuur blijft laag nu, Kolonia? Wanneer is je NOD? Ik had zo gehoopt voor je dat het raak was.
Bloedde je nu wel dan al? Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een of andere manier toen ik je temperatuurkaart zag, meteen het gevoel had dat je zwanger was (herkenbaar grafiekje zeg maar) dus ik was echt verbaasd dat je zei dat je temp zo zakte (maar 2 dipjes is ook mogelijk hè!)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:06 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Nee, die was vanochtend weer 0,3 graden omhoog.![]()
Maar ik voel me alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, dus ik put er niet echt hoop uit.
Morgen NOD.
Geen spoor nog, maar ik heb ook lang niet altijd eerst spotting.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef happyme28 het volgende:
Bloedde je nu wel dan al? Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een of andere manier toen ik je temperatuurkaart zag, meteen het gevoel had dat je zwanger was (herkenbaar grafiekje zeg maar) dus ik was echt verbaasd dat je zei dat je temp zo zakte (maar 2 dipjes is ook mogelijk hè!)
Dag 13 nu.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Hoeveel dagen na de inseminatie zit je nu?
Ik hoop dat je ongelijk hebten duim toch nog even als je het niet erg vindt
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:25 schreef trui het volgende:
haha twentemeisje, alsof je zwanger moest worden?
kolonia, spannend! ik duim mee!
Als er vandaag niets bijzonders gebeurt zal ik er morgen even een ovutestje aan wijden (als ik durf) .quote:
Spotting? Dan toch die buikgriep die de boel verstoorde lieve schat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef droomvrouwtje het volgende:
Het lijkt erop dat ik te vroeg gejompeld heb
Diepvrieskindjes zijn heel leuk hoor! Dit wordt jouw ronde!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef mijsje het volgende:
Boepie, fijn dat je bij een andere gyn terecht kan. hopelijk heeft die wat meer zin in z'n werk dan die hansworst van de vorige keer...op naar 25 november... (maar had je de afspraak oorspronkelijk niet op 22 november? staat me iets van bij?)
ik was vanmorgen weer op gesprek. ik heb gehoord wat ik allemaal moet doen per komende cyclus (pro-dinges slikken en later weer utrogestan zetten) en wanneer ik weer op moet komen draven voor echo's. (dag 14 van de nieuwe cyclus, dus ongeveer met de eisprong) ook hoor ik dan wanneer ik met de utrogestan weer moet beginnen. ach ja, het wordt fijn een ronde zonder spuiten, dat is wel fijn. het wordt niet veel heftiger dan een IUI ronde zeg maar, maar dan met 2 cryo's die worden teruggezet... eerst maar eens wachten tot na 31 oktober, dan moet ik ongesteld worden, en vanaf dag 2 van de nieuwe cyclus moet ik beginnen met de pillen. dan start het circus weer
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef mijsje het volgende:
Boepie, fijn dat je bij een andere gyn terecht kan. hopelijk heeft die wat meer zin in z'n werk dan die hansworst van de vorige keer...op naar 25 november... (maar had je de afspraak oorspronkelijk niet op 22 november? staat me iets van bij?)
ik was vanmorgen weer op gesprek. ik heb gehoord wat ik allemaal moet doen per komende cyclus (pro-dinges slikken en later weer utrogestan zetten) en wanneer ik weer op moet komen draven voor echo's. (dag 14 van de nieuwe cyclus, dus ongeveer met de eisprong) ook hoor ik dan wanneer ik met de utrogestan weer moet beginnen. ach ja, het wordt fijn een ronde zonder spuiten, dat is wel fijn. het wordt niet veel heftiger dan een IUI ronde zeg maar, maar dan met 2 cryo's die worden teruggezet... eerst maar eens wachten tot na 31 oktober, dan moet ik ongesteld worden, en vanaf dag 2 van de nieuwe cyclus moet ik beginnen met de pillen. dan start het circus weer
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mijsje aan je kutprutpillen en dan twee eskimo's ontdooien
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Kolonia het volgende:
Oeh Mijsje, eerst vakantie en daarna een TP zonder spuiten.![]()
IUI poging 1 mag als mislukt beschouwd worden.
Ondanks dat ik overtijd ging en mijn grafiek er goed uitzag, had ik er al geen vertrouwen in dus heb ik er wel vrede mee.
Op naar de HSG (woensdag over een week) en hopelijk kan deze cyclus ook nog een IUI.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:
[..]ja, lekker...
maar eerst iets om te slikken, maar ik vergeet die naam steeds...
[edit] dat is dus progynova...
en inderdaad de eskimootjes ontdooien en dan 2 terugkrijgen...krijg ik een Nanook en een Yakone...
of Kayaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:33 schreef Kolonia het volgende:
Thanks dames.![]()
Leuke smiley Ahava!![]()
@Mijsje, je hebt nog veel meer keus in namen hoor.
Ik zou voor de zekerheid de inseminator Akhlut noemen.
Zo zou ik het eskimootje zelf noemen, je wilt toch niet dat de inseminator niet meer weg gaat?quote:
quote:
grappigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:00 schreef kahlie het volgende:
Als mijsje straks zwanger is gaan we dan door de hele zwangerschap heen vragen hoe het is met Yakone? *grijns*
Die had ik niet eens gezien.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 <span class="editsec">:58</span> schreef mijsje het volgende:hahahaha
en wat denk je van de "naam" Kutlik?
quote:Hele leuke naam.Op woensdag 20 oktober 2010 16:40 schreef mijsje het volgende:zo mooi, zo'n naam waar echt iets achter zit...
Kaya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |