abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87500521
Oh, in mijn ziekenhuis kan het dan weer wel op zondag.
Het is dan trouwens heerlijk rustig in en om het ziekenhuis.

Hier kan het met Kerst vast ook niet. >:O
pi_87501275
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:46 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn he? Kan alleen niet op zondag en met Kerst enzo... ~:)
dat is bij mijn ziekenhuis ook zo :)
in het AMC trouwens wel, met de IVF kan ik daar gewoon alles doen op zondag als dat moet...
pi_87505244
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jup, zaterdag inseminatie. Nog steeds 2 follikels van 16 en bijna 17 mm, dus nog altijd kans op 2 springers. :D
Ik had exact dezelfde situatie 16 maand geleden O-)
Ik duim me rot :) Voor jullie allemaal :*
pi_87508847
*O* Klinkt goed, PZE! *O*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_87511351
Oeh, jompels en hetzelfde scenario als bij Leo... Je zou bijna weer hoop krijgen. ;) :*
pi_87516976
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jup, zaterdag inseminatie. Nog steeds 2 follikels van 16 en bijna 17 mm, dus nog altijd kans op 2 springers. :D
*O* lees ik daar helemaal overheen... wat goed pze! *O*
en hou de hoop vast :*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 07:26:21 #107
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87522180
PZE, ook ik gooi er nog even wat *O* *O* *O* in! Keep up the positive thinking meis! :*
pi_87525968
Temp is gekelderd dus ik verwacht vandaag of morgen (te vroeg dus) ongesteld te worden.
In dat geval volgt er een HSG op 27 oktober, maar is dat niet erg dicht op mijn eisprong?
Ze gaan dan toch niet mijn follikel(s) stukspuiten ofzo hè? :@
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:12:31 #109
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87526541
-O- Kolonia, dat is niet de bedoeling! Wat een domper meis :*

Wat de HSG betreft wordt dit als richtlijn gegeven:

U mag niet zwanger kunnen zijn tijdens het HSG, want een jonge zwangerschap kan door het spuiten van contrastmiddel worden verstoord. Daarom wordt het onderzoek verricht als de menstruatie over is, maar vóórdat de eisprong heeft plaatsgevonden. Indien het HSG plaatsvindt na de eisprong mag u absoluut geen onbeschermde gemeenschap hebben gehad, u zult in dat geval die maand dus veilig moeten vrijen.

In de praktijk vindt het onderzoek dus bij voorkeur plaats op dag 7-12 in de cyclus. Bij mij vond het onderzoek plaats voordat de eisprong plaats had gevonden, wij kregen geen restricties mee voor die maand en mochten gewoon proberen zwanger te raken.
pi_87527217
Thanks TM. :*

Nu maar hopen dat het niet vandaag al doorbreekt, want een HSG op dag 13 lijkt me geen goed idee.
Geen grote ramp natuurlijk, maar dan is volgende maand wel voor spek en bonen.
Ik neem tenminste aan dat ze het risico op IUI dan niet willen nemen.
We zien wel.
En wie weet is morgen mijn temp wel weer hoog, who knows. :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:42:19 #111
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87527486
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef Kolonia het volgende:
Thanks TM. :*

Nu maar hopen dat het niet vandaag al doorbreekt, want een HSG op dag 13 lijkt me geen goed idee.
Geen grote ramp natuurlijk, maar dan is volgende maand wel voor spek en bonen.
Ik neem tenminste aan dat ze het risico op IUI dan niet willen nemen.
We zien wel.
En wie weet is morgen mijn temp wel weer hoog, who knows. :)
Er zijn vast wel eens gekkere dingen gebeurd, dus we duimen nog even door Kolonia! Dan hoef je hopelijk niet eens meer na te denken over die hele HSG-planning! :*
pi_87527669
Ik had eerst een negatieve bloedtest, dus je weet idd maar nooit :D

:*
pi_87537898
als je inderdaad ongesteld wordt, en je eisprong is geweest met de HSG, dan zal er zeker geen IUI worden gepland na je HSG, maar de maand erna. tijdens de afgelopen 3 jaar, is de maand van de HSG ook de enige maand geweest dat we beschermd moesten vrijen. ik had de HSG ook na de eisprong.
maar je weet maar nooit Kolonia, wie weet ben je wel net zo uitzonderlijk als Leonieke... :*
(dit is toch het goede soort uitzonderlijk... ;) )
pi_87538018
Thanks Mijsje, ik dacht al zoiets. ;)

Leonieke is wel een prachtig voorbeeld om te volgen, ik sluit aan in de rij achter PZE. :+
pi_87538588
huh? hoezo achter pze? pze krijgt toch zaterdag haar inseminatie? dan loop jij toch al wat voor? :+
pi_87544552
Oeh Kolonia, dat is niet wat we hadden afgesproken! Ik hoop dat je temp morgen weer hoger is. :*

Dank voor de jompels. :D
pi_87551437
Spannend toch weer, PZE... ik duim heel hard mee..!! ^O^ :*

Uhmm... Kolonia, staar je niet blind op dat temperaturen. Mijn ene vriendin + man die nu net uitbehandeld zijn in Nijmegen, hebben daar gehoord dat het een achterhaalde methode is... Ik moest ook temperaturen van ons ziekenhuis, maar blijkbaar schijnen de meningen daar nogal over te verschillen... ;) Temperaturen kan je inzicht geven in je cyclus, maar het zegt niet alles... :*

En ziekenhuizen die geen behandelingen doen op zondag... sorry, hoor.. ik vind dat echt te stom voor woorden... 8)7 In het ziekenhuis hier is dat ook ongetwijfeld niet mogelijk..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 37% gewijzigd door Jose81 op 14-10-2010 23:39:37 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_87556958
Jose; zou een test niet wat duidelijkheid kunnen bieden? Je weet maar nooit!
pi_87559659
Wat is het hier toch weer spannend voor sommigen! Ik lees en jompel nog steeds mee hier hoor!
I support you.
:*
pi_87559851
Jose, je moet idd misschien toch even testen... Klinkt best goed eigenlijk. :*
pi_87572841
ik heb vanmorgen even getest idd, tegen beter weten in. Ik voel me helemaal niet zwanger en ben dus ook niet zwanger. Was er helemaal niet verdrietig onder, meer het gevoel van 'zo, weten we dat ook weer'. Lang leve duidelijkheid _O_ . We zijn er ook helemaal niet zo gericht mee bezig als toen we voor ons eerste kindje gingen. We zitten nog steeds heel sterk in de 'we zien wel' fase. Wat wel jammer is, is dat het dus nog steeds een rotzooitje is van binnen... daar baal ik wel van. Maar ook dat komt goed! We lijnen vrolijk verder ;).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 15-10-2010 15:31:42 ]
pi_87574903
Och Jose, wat balen dat het toch nog niet op orde is in je buik. Gelukkig dan maar dat je druk bent met andere dingen. Hopelijk wordt het wat met de huizenkopers. :*
pi_87575798
:* Jose, ondanks dat je je instelt op "we zien wel", blijft het altijd rot om een negatieve test te zien...
Ik duim voor je mee voor jullie huis! ^O^ wel spannend zo in de top 3 van de kijkers... :*
pi_87577210
Dank jullie wel meiden... :*
Tuurlijk is het zien van een negatieve test nooit leuk, maar niet te vergelijken met de periode dat we bij het ziekenhuis liepen, zoals nu bij jullie het geval is...Dus ik ga gewoon heel hard duimen dat binnenkort jullie tijd komt, de mijne loopt al bijna 2 jaar rond ;) :*
pi_87577338
He balen Jose, geen pos test en geen lekker cyclus.... :* Hou je het nog vol met afvallen?!

Kolonia, hoe is het vandaag met je?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87577443
Jose; erg jammer van de negatieve test, maar wat je zegt wel duidelijkheid! Wat ontzettend spannend met jullie huis! Ik duim voor jullie.
pi_87584898
Sproetje, soms valt het afvallen niet mee... heb even een paar weekjes stil gestaan (ben gelukkig ook niet aangekomen ;)). Maar we houden gewoon vol... nog een kilo of 15 te gaan... en dat gaat lukken, klaar! :+
Ik heb een boel over voor een normale cyclus... tenminste, hopelijk wordt dat het resultaat van deze afvalrace. :)

Dank je wel Poezebeest! :* Hoe lang moeten jullie nu nog wachten?
pi_87586745
Jose; over een dikke 6 weken is het zo ver! Ik begin het nu wel heel spannend te vinden hoor en het duurt me allemaal te lang. Maar van de andere kant is 6 weken ook weer zo om.
pi_87592792
Sips José, een negatieve test zuigt ook als je die verwacht. :(
Maar fijn dat je het kunt relativeren en hopelijk is het voorlopig de laatste negatieve test voor de komende paar jaar en hoef je je pas over een jaartje ofzo te richten op die 15 kg. :*

@Sproet-je: prima hier. Ik wacht gewoon tot het doorbreekt en dan gaan we voor die stomme HSG en dan in november een nieuwe kans.
Dat er gezien mijn tempcurve misschien een poging tot innesteling heeft plaatsgevonden geeft hoop voor de toekomst, dus ik ga met frisse moed voor november. :)

Succes morgen PZE! ^O^
pi_87599960
Toch jammer, José, van die negatieve test. Het zou zo fijn zijn als je dat hele traject niet nog eens in hoeft. :*

Temperatuur blijft laag nu, Kolonia? Wanneer is je NOD? Ik had zo gehoopt voor je dat het raak was.

Succes, PZE! De duimen draaien weer!
pi_87599974
Zo. De buit is weer binnen. Vijfde keer alweer, deze keer twee jonge knaapjes aan het voeteneind, misschien helpt het. :+
pi_87600188
Ik hoop het zo voor je, PZE. :*
pi_87600622
Ik ga voor je duimen PZE!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87602590
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:28 schreef Ahava het volgende:
Temperatuur blijft laag nu, Kolonia? Wanneer is je NOD? Ik had zo gehoopt voor je dat het raak was.
Nee, die was vanochtend weer 0,3 graden omhoog. :?
Maar ik voel me alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, dus ik put er niet echt hoop uit.
Morgen NOD.

Jonge knaapjes, dan had je tenminste een beetje leuke afleiding PZE. :P
Ik duim voor je! ^O^
pi_87602829
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:06 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Nee, die was vanochtend weer 0,3 graden omhoog. :?
Maar ik voel me alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, dus ik put er niet echt hoop uit.
Morgen NOD.
Bloedde je nu wel dan al? Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een of andere manier toen ik je temperatuurkaart zag, meteen het gevoel had dat je zwanger was (herkenbaar grafiekje zeg maar) dus ik was echt verbaasd dat je zei dat je temp zo zakte (maar 2 dipjes is ook mogelijk hè!)
pi_87603089
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef happyme28 het volgende:
Bloedde je nu wel dan al? Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een of andere manier toen ik je temperatuurkaart zag, meteen het gevoel had dat je zwanger was (herkenbaar grafiekje zeg maar) dus ik was echt verbaasd dat je zei dat je temp zo zakte (maar 2 dipjes is ook mogelijk hè!)
Geen spoor nog, maar ik heb ook lang niet altijd eerst spotting.
Ik denk wel dat er een innesteling geweest is, maar dat die niet helemaal gelukt is.
Het kan wel zijn dat mjin temperatuur iets hoger is omdat mijn lichaam druk is met opruimen, bij mijn vroege miskraam had ik zelfs een paar dagen koorts.
pi_87603193
Hoeveel dagen na de inseminatie zit je nu?

Ik hoop dat je ongelijk hebt ;) en duim toch nog even als je het niet erg vindt :D
pi_87603909
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Hoeveel dagen na de inseminatie zit je nu?

Ik hoop dat je ongelijk hebt ;) en duim toch nog even als je het niet erg vindt :D
Dag 13 nu.

En nee, ik vind het niet erg als je blijft duimen. :D
Ik heb zelf ook stiekem een klein beetje hoop.
pi_87605811
pze heeft de buit weer binnen! *O* *O*
ik duim weer voor je! :*

Kolonia, geen bloed is goed! :* ik duim ook voor jou verder!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:22:49 #140
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87606525
PZE, die twee jonge knaapjes staan gewoon symbool voor een jongenstweeling :D. Zonder gekheid, ik duim voor plakkertjes!!! :*

En Kolonia, je hebt er niets aan dat ik het zeg, maar ik heb me de eerste weken van mijn zwangerschap constant gevoeld alsof ik zwanger ongesteld moest worden.. dat zegt dus niet alles ;) . Ik blijf ook voor jou nog even doorduimen totdat het tegendeel bewezen is meis! :*

Mijsje is de vakantie al geboekt of heb ik daar met mijn suffe hoofd helemaal overheen gelezen?

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 16-10-2010 15:30:09 ]
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:25:26 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87606585
haha twentemeisje, alsof je zwanger moest worden? ;)

kolonia, spannend! ik duim mee! :*
in de haak.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:30:33 #142
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87606689
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:25 schreef trui het volgende:
haha twentemeisje, alsof je zwanger moest worden? ;)

kolonia, spannend! ik duim mee! :*
:D ik zie het nu staan trui, wat een muts ben ik ook ;) .
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:12:34 #143
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87639504
Kolonia, hoe is het vandaag gegaan? Al iets te bespeuren? Moet je eigenlijk in het ziekenhuis laten testen of gewoon een thuistest mocht je nog niet ongesteld zijn?
pi_87639573
Ik ben ook benieuwd, Kolonia.
pi_87639833
Ja Koloon, doe es melden.
pi_87641243
Nog geen nieuws. :)
Temperatuur was vandaag 0,1 lager, maar nog wel hoog.
Maar gezien de ovutestjes wat onduidelijk waren, kan mijn eisprong best pas maandag of zelfs dinsdag geweest zijn. We wachten nog even geduldig af.
Testen voor het ziekenhuis is pas donderdag, met thuistest.
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:10:55 #147
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87641326
Geen nieuws is vooralsnog goed nieuws toch? We houden nog even moed!

Houd je het ook tot donderdag vol zonder testje Kolonia....? :)
pi_87641771
Spannend Kolonia! Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen! Geen bloed is goed ;-)
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:18:24 #149
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_87647207
Test is ff stiekem met een ovu testje ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:20:08 #150
100412 mefke79
komt goed!
pi_87647316
oeoeoe Kolonia, spannend! Ik duim voor je hoor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:45:36 #151
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_87649012
Kolonia, spannend, hoor! Ik blijf ook even doorduimen voor je! ^O^

PZE, mooi dat het weer achter de rug is.. nu weer twee spannende weken... Ik duim! ^O^

En TM... alweer 16 weken... wat gaat het hard! O+
pi_87662098
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef Rottdog het volgende:
Test is ff stiekem met een ovu testje ;)
Als er vandaag niets bijzonders gebeurt zal ik er morgen even een ovutestje aan wijden (als ik durf) .

Temperatuur was wel flink gezakt vanochtend. :{
Maar ik heb heel naar gedroomd en werd bezweet wakker, daar kan die dip ook aan liggen.

Afwachten maar weer...
pi_87662591
Pfff, wat een gedoe, Kolonia. Kon je maar even binnen spieken hoe het ervoor staat hè? Misschien dat een testje wel wat rust geeft? Hoewel ik me goed kan voorstellen dat je eigenlijk niet durft. Sterkte met de onzekerheid. :*
pi_87662629
Spannend Kolonia!
Als je gaat testen, waarom dan niet meteen met een test die daarvoor bedoeld is? Dan heb je tenminste echt zekerheid.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:21:16 #155
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87663215
Inderdaad pze, want het resultaat van een ovutestje laat nog ruimte voor speculatie Kolonia... Wat ontzettend spannend!

Inderdaad Jose :*. Het wordt ineens zo echt nu, ik zit alweer in de 17e week, ik had het niet durven dromen 17 weken geleden. Zo zie je maar dat het zomaar ineens zo'n stuk dichterbij kan komen dan je vooraf denkt. Ik gun het jullie allemaal zo!
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:54:10 #156
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87664144
zo daar ben ik ook eindelijk weer eens. Heb net bijgelezen, hopelijk heb ik het goed onthouden..

@jose ondanks dat je het wist toch balen van een negatieve test, ik hoop dat het afvallen nog steeds lukt en dat het helpt om je cyclus op de rit te krijgen :*

@PZE *O* voor de eitjes *O* en de buit is weer binnen, ik ga voor je duimen ^O^ :*

@kolonia spannend, maar een zwangerschapstest lijkt me beter om te doen en bied meer zekerheid

Ik las dat sjorskloonie (toch) deze week een TP heeft? Spannend ook voor jullie duimt ^O^

@mijsje bijna op vakantie toch?? Geniet ervan :*

@TM al weer 17 weken gaat hard hoor, je zit al bijna op de helft

voor alle meiden die ik niet heb genoemt ook aan jullie word gedacht..

Hier weinig te melden, nou weinig? Ik ben 2 dagen overtijd en heb een innige relatie met de wc, ben niet alleen kotsmisselijk maar heb ook nog eens een buikgriep te pakken..En testen durf ik nog niet zo goed, heb nu een gemiddelde cyclus van 25 a 26 dagen en vandaag is dag 28. Als ik na vandaag nog steeds niet ongesteld ben gooi ik er wel een testje tegenaan.. Ergens durf ik er ook niet op te hopen dat het zomaar spontaan raak is.
Be happy with the little things in life
pi_87666444
Droomvrouwtje, dat is ook al zo spannend bij jou! :D Ik hoop dat het toch geen buikgriep is.
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:39:17 #158
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87667744
Ik hoop het ook.. Ik probeer rustig af te wachten en met beiden voeten op de grond te blijven... Eerst zien dan geloven..
pi_87671551
droomvrouwtje dat zou echt super zijn zeg :) ik ga heeeeeeeeel hard in de duim stand voor jou en natuurlijk voor iedereen hier ^O^

Hier heb ik de volgende afspraak kunnen verzetten naar een andere gyn, heb het ook netjes uitgelegd aan de medewerkster van de poli en ze had er alle begrip voor en vertelde mij ook dat het niet de normale gang van zaken was en ze was blij dat ik dit gemeld had ( anders kunnen ze er ook niets mee) ze vroeg nog of ik wat onderzoeken had gehad, helemaal niets dus.. dat vond ze ook al vreemd.
anyway nu de 25 ste een nieuwe afspraak, heel spannend weer :)
pi_87672824
Droomvrouwtje, wat spannend. :o
Ik duim voor je! ^O^

Fijn dat je bij een andere gyn terecht kunt Boepie. :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:31:12 #161
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87676857
Dankjewel meiden..

Boepie fijn dat je naar een andere gyn mag en dat ze er wat mee doen
pi_87677488
Spannend droomvrouwtje!!

Fijn dat je naar een andere gyn mag boepie
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:42:28 #163
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87680063
Boepie wat fijn dat je nu naar een andere gyn kunt, goed ook dat je je ervaring kenbaar hebt gemaakt! Hopelijk nu een gyn waar je je wel prettig bij voelt! Komt vast goed.

:* Droomvrouwtje! Ik snap helemaal dat je niet durft te geloven dat het zomaar spontaan raak zou kunnen zijn, maar ik ben het levende bewijs dat dat dus soms ook zomaar kan! Wat spannend meis, hopelijk geen buikgriep maar een buikbaby! Het heeft eerder geholpen, dus waarom niet nog een keer, komt ie:
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:48:35 #164
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87682464
Het lijkt erop dat ik te vroeg gejompeld heb -O-
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:07:12 #165
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87683242
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef droomvrouwtje het volgende:
Het lijkt erop dat ik te vroeg gejompeld heb -O-
Spotting? Dan toch die buikgriep die de boel verstoorde lieve schat? -O- Shit meis, :* .
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:19:58 #166
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87683776
Ja blijkbaar.. Ik baal echt als een stekker.. Voel me best k*t.. Stom lijf dat me weer eens in de steek laat
pi_87684467
Ohnee droomvrouwtje, ik blijf duimen hoor!! :*

En thanks voor de lieve reacties ik was er gewoon zo boos over! dacht ook echt van zo hoort dat toch niet te gaan? tis een ontzettend belangrijk iets, waar je al zo mee worstelt, nou afijn op naar 25 november :)
pi_87690175
Boepie, fijn dat je bij een andere gyn terecht kan. hopelijk heeft die wat meer zin in z'n werk dan die hansworst van de vorige keer... :* op naar 25 november... (maar had je de afspraak oorspronkelijk niet op 22 november? staat me iets van bij?)

ik was vanmorgen weer op gesprek. ik heb gehoord wat ik allemaal moet doen per komende cyclus (pro-dinges slikken en later weer utrogestan zetten) en wanneer ik weer op moet komen draven voor echo's. (dag 14 van de nieuwe cyclus, dus ongeveer met de eisprong) ook hoor ik dan wanneer ik met de utrogestan weer moet beginnen. ach ja, het wordt fijn een ronde zonder spuiten, dat is wel fijn. het wordt niet veel heftiger dan een IUI ronde zeg maar, maar dan met 2 cryo's die worden teruggezet... eerst maar eens wachten tot na 31 oktober, dan moet ik ongesteld worden, en vanaf dag 2 van de nieuwe cyclus moet ik beginnen met de pillen. dan start het circus weer *O*
pi_87690240
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef mijsje het volgende:
Boepie, fijn dat je bij een andere gyn terecht kan. hopelijk heeft die wat meer zin in z'n werk dan die hansworst van de vorige keer... :* op naar 25 november... (maar had je de afspraak oorspronkelijk niet op 22 november? staat me iets van bij?)

ik was vanmorgen weer op gesprek. ik heb gehoord wat ik allemaal moet doen per komende cyclus (pro-dinges slikken en later weer utrogestan zetten) en wanneer ik weer op moet komen draven voor echo's. (dag 14 van de nieuwe cyclus, dus ongeveer met de eisprong) ook hoor ik dan wanneer ik met de utrogestan weer moet beginnen. ach ja, het wordt fijn een ronde zonder spuiten, dat is wel fijn. het wordt niet veel heftiger dan een IUI ronde zeg maar, maar dan met 2 cryo's die worden teruggezet... eerst maar eens wachten tot na 31 oktober, dan moet ik ongesteld worden, en vanaf dag 2 van de nieuwe cyclus moet ik beginnen met de pillen. dan start het circus weer *O*
Diepvrieskindjes zijn heel leuk hoor! Dit wordt jouw ronde!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:30:19 #170
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87690448
Spannend mijsje.. Volgende maand word gewoon jou maand!!!

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef mijsje het volgende:

pi_87690755
Boepie, wat goed dat je nu naar een andere gyn mag...! Goed, joh! ^O^

Droomvrouwtje... -O- :*

Mijsje, ik duim heel hard mee voor de komende ronde.... wat zou het toch mooi zijn... :*

TM... binnenkort heb je de 20 weken echo en zit je gewoon al op de helft! De tijd is echt gevlogen. Enne.. ik heb al een jochie rondlopen... eerst de andere meiden hier weg, dan komt mijn beurt ook wel weer een keer ;)
pi_87691161
Droomvrouwtje, dat sucks. :*

Boepie een andere gyn maakt soms echt heel veel verschil, hopelijk tref je nu een fijnere.

Mijsje wat klink je heerlijk opgeruimd. You go girl!
pi_87697892
:* lief meiden :)
ik was best nuchter onder het gesprek, veel info wisten we al, wat ik wilde weten was over de medicatie en hoeveel en wanneer ik dat moest nemen. dat weet ik nu dus. we wisten ook wel dat een cryo poging kleinere kansen heeft dan een verse poging, maar toch ben ik vol goede moed. ik heb niet de verwachting dat ik zeker weten zwanger ben, maar ik weet wel dat de kansen open liggen. dat voelt wel goed, en wat dat betreft voelt het inderdaad als mijn maand komende maand. of ik dan ongesteld word erna, dat merken we dan wel weer... :)
daarnaast had ik vandaag ook nog de crematie van de oma van Joene, daar zat ik ook gedeeltelijk met m'n gedachten. dat was heftig, maar wel goed geweest ook. (ze had een mooie leeftijd, daar heb ik wel vrede mee. zeker ook omdat ze een paar weken terug nog zei dat ze niet meer wilde, dat ze er helemaal klaar voor was...)
maar goed, eerst vakantie, dan de tp-cyclus *O* (en we hebben nog steeds niet geboekt, ik hoopte op de teruggaaf van de belasting, maar dat komt vanzelf... :P een paar daagjes in een huisje en in de voorjaarsvakantie vliegen is ook prima... ^O^ )
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:30:09 #174
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87701665
Diepvrieskindjes zijn heel tof O+
Dit wordt jouw ronde Mijsje! :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:32:57 #175
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87701674
Mijsje ik ga me suf *O*-en voor jou de komende maand! :*
pi_87702059
Mijsje (en Joene natuurlijk) we (hoor dat dan! ;) ) gaan er weer keihard tegen aan. Weer onwijs hard voor je duimen! O+ :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87702618
Jammer, droomvrouwtje. -O-

Fijn dat je een nieuwe gyn krijgt, Boepie. :) Goed zeg, dat je zo voor jezelf bent opgekomen. Vind ik nog wel eens lastig.

Lekker dat je nu wat meer info hebt, mijsje. Je klinkt inderdaad ontspannen. Ik ben heel blij voor jullie dat je 11 (!) cryo's hebt. Dan heb je aardig wat kansen voor je aan een tweede IVF toe zou zijn en dus zou die tweede IVF wel eens helemaal niet meer nodig kunnen zijn! Daar duim ik voor. *O*

Wij hebben nog nooit 1 cryo gehad. Echt balen! :(
pi_87715577
Oeh Mijsje, eerst vakantie en daarna een TP zonder spuiten. *O*

IUI poging 1 mag als mislukt beschouwd worden.
Ondanks dat ik overtijd ging en mijn grafiek er goed uitzag, had ik er al geen vertrouwen in dus heb ik er wel vrede mee.
Op naar de HSG (woensdag vrijdag over een week) en hopelijk kan deze cyclus ook nog een IUI.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kolonia op 20-10-2010 09:26:52 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:33:28 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87715989
Toch jammer Kolonia, ik had stiekem (nou ja, niet heel stiekem) toch hoop dat het wel raak zou zijn. Hopelijk ook voor jou de gunstige werking van de HSG in de eerste drie maanden daarna! :*
pi_87716267
Jammer Koloon, ook ik had wel hoop aan je grafiek te zien. Maar inderdaad, sommige mensen zijn extra vruchtbaar na de HSG. Hatsikidee! :*
pi_87722893
:{ jammer Kolonia... ik hoopte ook dat jij de statistieken gewoon om zou donderen... :* fijn dat je er vrede mee hebt! ik hoop op een goede HSG die veeeeeeeeel minder pijn doet dan de mijne! :* en inderdaad, ik hoop ook dat je het extra vruchtbare na de HSG kunt gebruiken! ;)

Ahava :* nog nooit een cryo, dat lijkt me ook hard... doe je zo je best, onderga je zoveel, en dan is er niks over om in te vriezen... dat is zo jammer! ik hoop zo op meer geluk voor jullie als jullie weer van start gaan!

bedankt meiden, het voelt zo goed dat er zo meegeleefd wordt! :*
pi_87730254
Kolonia -O- :*

Mijsje aan je kutprutpillen en dan twee eskimo's ontdooien *O*
pi_87733799
Jammer Kolonia... -O-

Mijsje, je klinkt inderdaad lekker positief. Goed zo! Hopelijk ook een positief resultaat na de cryo terugplaatsing...! :* Eerst genieten van je vakantie! :*
pi_87734310
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mijsje aan je kutprutpillen en dan twee eskimo's ontdooien *O*
:D ja, lekker... :9 maar eerst iets om te slikken, maar ik vergeet die naam steeds... :D
[edit] dat is dus progynova...
en inderdaad de eskimootjes ontdooien en dan 2 terugkrijgen... :) krijg ik een Nanook en een Yakone... :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 08:10:31 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87741331
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Kolonia het volgende:
Oeh Mijsje, eerst vakantie en daarna een TP zonder spuiten. *O*

IUI poging 1 mag als mislukt beschouwd worden.
Ondanks dat ik overtijd ging en mijn grafiek er goed uitzag, had ik er al geen vertrouwen in dus heb ik er wel vrede mee.
Op naar de HSG (woensdag over een week) en hopelijk kan deze cyclus ook nog een IUI.
-O-
Ik had stiekem zo'n goede hoop voor je...

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:

[..]

:D ja, lekker... :9 maar eerst iets om te slikken, maar ik vergeet die naam steeds... :D
[edit] dat is dus progynova...
en inderdaad de eskimootjes ontdooien en dan 2 terugkrijgen... :) krijg ik een Nanook en een Yakone... :P
:D
pi_87741930
Balen, Kolonia! -O- Dan maar op naar verhoogde vruchtbaarheid na een HSG en een geslaagde IUI.

Nanook en Yakone :D. Laat ze maar komen; ze zijn zo welkom!

[ Bericht 3% gewijzigd door Ahava op 20-10-2010 09:38:49 ]
pi_87742699
Thanks dames. :*
Leuke smiley Ahava! :D

@Mijsje, je hebt nog veel meer keus in namen hoor.
Ik zou voor de zekerheid de inseminator Akhlut noemen. :Y
pi_87742798
:o O, ik probeerde het uit mijn hoofd te doen. :@ Maar het is wel duidelijk dat ik de codes niet kan onthouden, hè? Even editten hoor.
pi_87744193
Ik vond 'm wel leuk staan eigenlijk. :+
pi_87744945
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:33 schreef Kolonia het volgende:
Thanks dames. :*
Leuke smiley Ahava! :D

@Mijsje, je hebt nog veel meer keus in namen hoor.
Ik zou voor de zekerheid de inseminator Akhlut noemen. :Y
of Kaya :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87745078
Als mijsje straks zwanger is gaan we dan door de hele zwangerschap heen vragen hoe het is met Yakone? *grijns*
pi_87745862
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef Joene het volgende:

[..]

Zo zou ik het eskimootje zelf noemen, je wilt toch niet dat de inseminator niet meer weg gaat? :D
pi_87755804
:D hahahaha
en wat denk je van de "naam" Kutlik? (staat verder naar onder op die pagina Koloon) _O- (maar zo hoeft de inseminator niet genoemd te worden wat mij betreft hoor... :P )
(daar haalde ik die namen ook vandaan trouwens... :P )

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef Joene het volgende:

[..]

:D

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:00 schreef kahlie het volgende:
Als mijsje straks zwanger is gaan we dan door de hele zwangerschap heen vragen hoe het is met Yakone? *grijns*
grappig :D en dan weet verder niemand waarom het ukkie dan Yakone genoemd wordt... _O-
pi_87756107
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 <span class="editsec">:58</span> schreef mijsje het volgende:
:D hahahaha
en wat denk je van de "naam" Kutlik?
Die had ik niet eens gezien. _O-
pi_87758069
Kutlik... haha, ja, die zag ik ook staan en wilde ik hier posten... _O-

Deze namen zijn ook leuk:
Genen (omdat je toch hoopt dat 'ie al het goede krijgt van twee kanten),
Panik (voor als de inseminator niet zo aantrekkelijk is en nogal hardhandig te werk gaat),
Hey (spreekt voor zich)
Kuk'uq (ik moest gelijk aan een koekoeksklok denken... :+ )..

Maar Kaya is toch zeker wel de meest geweldige; blijf waar je bent! O+
pi_87758281
O+ zo mooi, zo'n naam waar echt iets achter zit... O+
Kaya O+
pi_87758575
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:40 schreef mijsje het volgende:
O+ zo mooi, zo'n naam waar echt iets achter zit... O+
Kaya O+
Hele leuke naam. :Y
Leuke verwijzing als jullie inderdaad een meisjeseskimo krijgen.
pi_87760038
Kaya is O+
pi_87760624
:) zeker een leuke verwijzing... :) wie weet... :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:04:26 #200
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87761532
Kolonia -O- balen meid..

Kaya is idd een mooie naam met een mooie betekenis O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo