Mooi resultaat!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Er zaten aan beide kanten ongeveer 5 follikels, de meeste 8 mm of minder. Twee grotere van rond de 11mm. Kan zijn dat er nog een paar mee gaan doen of dat deze twee het winnen van de rest.
ja ik ga vrijdag de dokter bellen... ik hoor dat een afspraak bij de gyn niet zo snel is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef Ahava het volgende:
Dankjewel, charmed_angel, lief van je. Zo te zien, wacht jij zelf ook al een aardig tijdje (ronde 14?). Ik hoop dat het snel raak is bij je.
Hier waren het er maximaal twee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Boepie, dat is balen! Ik zou ook overleggen of je naar een andere mag, heb er nu vier versleten en de verschillen zijn groot hoor.
Sjors gefeliciteerd met jullie huis!
Ahava: geen idee hoeveel follikels ik mag hebben... Ik heb er twee noemenswaardige over: 12 en 13 mm. Woensdag weeeer terug komen.
lekker duidelijk indeed...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Ahava het volgende:
Bij ons mocht je ook maximaal 3 follikels hebben. 2 dicht bij elkaar klinkt goed, PZE!
Ja, een hele stap inderdaad, mijsje. We weten nog niet goed wanneer we dan naar het buitenland zouden willen gaan. Waarschijnlijk toch wel na de 3e poging maar dat kan nog veranderen. En misschien doen we het zelfs helemaal niet en blijven in Nederland. Of stoppen we na de 3e poging. Lekker duidelijk hè?
SPOILER: grafiekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik dat al eens eerder gehad en dat werd niets, maar het is toch wel spannend nu.![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:38 schreef Kolonia het volgende:
PZE: twee follikels is een prachtige score.![]()
Is de inseminatie al gepland?
Pittige beslissing Ahava, kan me voorstellen dat jullie het allemaal nog even goed gaan doordenken.
Gefeliciteerd met het huisje, Sjors.![]()
Volgens mij heb ik een innesteling gehad.
OOOOOOOOOOW KoloniaSPOILER: grafiekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik dat al eens eerder gehad en dat werd niets, maar het is toch wel spannend nu.Ik hoop het zo voor je
Ik ga in duimstand
Wanneer is je NOD?
Dipje en extra stijging.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:56 schreef Ahava het volgende:
Zie je dat aan dat tweede dipje op dag 22, Kolonia? Spannend hoor! Ik duim voor je.
Jij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje...
Man en ik zitten allebij bij een andere dokter.
Wie moet de dokter bellen
Of is dat een stomme vraag
Nee joh, bel nou maar, dan kun je dat in elk geval afstrepen. Je wilt toch verder? De huisarts doet verder niets hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Okhihi vind het een beetje eng
Ja dat is waar. Ik ga vrijdag bellen, want dan ben ik thuis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh, bel nou maar, dan kun je dat in elk geval afstrepen. Je wilt toch verder? De huisarts doet verder niets hoor.
Als je man moet kan hij mee naar de gynaecoloog waar je naar verwezen word.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik ga vrijdag bellen, want dan ben ik thuis.
Mijn man moet dan niet bellen?
Niet vergeten om ook voor de eerste afspraak bij de gyn een ponskaartje voor je man te laten maken, want ze willen op beide verzekeringen declareren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je man moet kan hij mee naar de gynaecoloog waar je naar verwezen word.
Die zorgt er dan voor dat hij een afspraak heeft waar hij nodig is.
Heel fijn ja, zo kun je namelijk bij een ivf behandeling 2x het eigen risico betalen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:34 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Niet vergeten om ook voor de eerste afspraak bij de gyn een ponskaartje voor je man te laten maken, want ze willen op beide verzekeringen declareren.
Ik quote je als aanvulling op je antwoord aan Charmed. Niet dat jouw man een ponskaartje moet maken, want die heeft 'ie vast al lang. Sterker nog, nog even en je kunt er eentje voor je kindje laten maken.![]()
klotp jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:34 schreef Kolonia het volgende:
Ik quote je als aanvulling op je antwoord aan Charmed. Niet dat jouw man een ponskaartje moet maken, want die heeft 'ie vast al lang. Sterker nog, nog even en je kunt er eentje voor je kindje laten maken.![]()
Oh ja, daar had ik nog niet bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:02 schreef Ticootje het volgende:
Heel fijn ja, zo kun je namelijk bij een ivf behandeling 2x het eigen risico betalen.
Dat kan bij jouw ziekenhuis op zaterdag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jup, zaterdag inseminatie. Nog steeds 2 follikels van 16 en bijna 17 mm, dus nog altijd kans op 2 springers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |