abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87326127
:o jeetje, wat een prijzen, dat dan bovenop die ongeveer 3000 euro van m'n medicijnen... tjee, dan is het niet meer te betalen...
en inderdaad, het verschilt wel per medicatie, maar goed, het blijft een duur "grapje"...
pi_87337593
Ja en zoiets zou helemaal naar zijn als je dat niet kunt betalen, gaan je kansen zeg maar dat is ook best zuur, zat ik me net te bendenken.
pi_87337618
Kolonia, het is inderdaad erg verschillend, hoe de HSG ervaren wordt... ik vond het een verschrikking. Ik ben niet zo'n 'pierperd', dus vond pijnstilling niet zo nodig. Een paar minuten voordat ik werd geroepen, had ik toch maar een paracetamol genomen... tja, dat was misschien toch niet genoeg... :')
Uit de HSG bleek dat alles mooi open was, er waren geen bijzonderheden... en dat was natuurlijk fijn! :D
Hopelijk valt het voor jou mee in ieder geval! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_87356641
hoi allemaal,

ik ben net terug van een korte vakantie, ben nog steeds zwanger, heb inmiddels een innige relatie met de wc :r .

26 oktober kan ik pas voor het eerst terecht bij de gyn om te kijken of deze kleine dan nog leeft het is intens spannend allemaal.

ik ga even jullie verhalen bijlezen, er is nogal wat geschreven de laatste tijd hier.
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_87357040
Lush, gelukkig dat het tot nu toe goed lijkt te gaan ^O^ ...kan me voorstellen dat het erg spannend is... :*
pi_87365006
Wat fijn dat het nog steeds goed gaat!
pi_87388734
Wat een rust hier dames (en heer). Gaat het allemaal goed? :*
pi_87389973
:* ja hoor, het gaat wel goed met ons zelf...
ben op het moment wat minder op internet, beetje druk thuis enzo... (de oma van m'n man is overleden, dus daar zijn we veel me bezig op het moment)
en gisteren natuurlijk haakmeet gehad (van het haaktopic, te vinden in m'n active topics...) dus toen ook niet online...
en m'n volgende afspraak in het ziekenhuis over de terugplaatsingen is volgende week maandag pas, dus verder gebeurt er hier ook nog weinig..

hoe gaat het bij jullie? begin je te wennen aan al die hormonentroep? :*
pi_87395586
Gecondoleerd mijsje en joene. :*
Ja, ik begin te wennen aan de menopur. Ook niet meer zo moe, morgen weer echo. Ben benieuwd wanneer we insemineren...
pi_87396497
Mijsje en Joene... gecondoleerd :*
pi_87402321
:* bedankt meiden

fijn dat je begint te wennen pze :Y dat vermoeiende, dat is zooooo vervelend...
ik duim met je mee voor mooie follikels bij de echo! ^O^
pi_87411441
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Er zaten aan beide kanten ongeveer 5 follikels, de meeste 8 mm of minder. Twee grotere van rond de 11mm. Kan zijn dat er nog een paar mee gaan doen of dat deze twee het winnen van de rest.
Mooi resultaat! ^O^
Succes met de echo vandaag.

Fijn dat het nog steeds goed gaat, Lush. :)

Mijsje en Joene gecondoleerd. :*
pi_87411831
Ik dacht dat ik al op je van 5 follikels had gereageerd, PZE, maar die reactie heb ik waarschijnlijk alleen gedacht niet getypt. Hoeveel follikels mag je maximaal hebben voor een IUI in jouw ziekenhuis? Ben benieuwd hoe het er vandaag uitziet, succes!

Fijn dat alles nog steeds goed gaat, Lush! 26 oktober duurt nog wel heel lang, hè? Sterkte met wachten.

Mijsje en joene, gecondoleerd.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_87419499
Ik vind het super interessant wat jullie allemaal melden, allemaal zo nieuw nog voor mij, ga me aanstonds aardig inlezen, was vandaag naar de gynocoloog en ik heb nu al een hekel aan die man (das niet goed he? :o! )Ik kon niet normaal mijn verhaal doen, moest al een uur wachten op de afspraak en moet wederom weer bloed laten prikken wat net allemaal vorige cyclus gebeurt was! hij had zoiets van liever nog maar een keer hier, toen ik daarop daarvroeg wat de reden daarvan was, gaf hij niet eens antwoord.
Verder vind hij het ook niet nodig om het uitstrijkje voor de bevolkingsonderzoek nu al over te doen, liever wachten tot februari ? terwijl mijn huisarts vind dat het nu moet gebeuren, dat kwam wat raar over. dus die bel ik ook nog even hoe of wat nu de bedoeling is.
Verder liggen we dus niet op 1 lijn en zit ik met een naar gevoel, en vraag me nu af of ik kan verzoeken om een andere arts te vragen?
(echt zo;n nukkig type die je niet uit laat praten en als je dingen verteld wordt het afgewimpeld)
gelukkig zijn de zaadjes van mijn man wel goed, das dan weer positief :)
Nu heb ik 22-11 weer een afspraak, ben benieuwd met wat voor concrete dingen hij dan gaat komen want dit had dan wel telefonisch gekund bv. (hij gaf aan dat hij nu 2 weken op vakantie gaat dus wie weet is hij dan gezelliger haha! )

Dus hier een hele dikke Tja? wat nu! :(
pi_87420102
Eeuwen wachten zul je helaas aan moeten wennen ben ik bang, dat heb ik altijd nog moeten doen.
Bloedprikken ook trouwens, dat is een hobby van ze. :D

Maar je gyn niet aardig vinden lijkt me best een probleem. :{

Edit: *O* voor de zaadjes!
pi_87420153
Dikke kus van mij :*

Ik lees hier regelmatig mee, dus ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger raken....
pi_87424557
Van onze kant ook weer ff wat nieuws.... ons nieuwe huis is voor 99% zeker :) Dat is alvast mooi meegenomen ;) Mooi ruime babykamer mocht het zover zijn.

Zoals wij nu verwachten, ongeveer over een week naar Düsseldurf voor een cryo TP ... spannend :)
Tot die tijd, blijf ik meelezen uiteraard ;)
pi_87428985
Bah, Boepie, dat is een tegenvaller. Kun je met je huisarts overleggen of je naar een andere gyn kan? De meeste gyns willen al het bloedonderzoek e.d. zelf nog eens doen. Ze rekken ook omdat ze weten dat het heel vaak gebeurt dat stellen alsnog spontaan zwanger raken. Misschien wel begrijpelijk maar heel vervelend als je al zo lang aan het ‘wachten’ bent.
Wel fijn dat het sperma van je man goed is!

Dankjewel, charmed_angel, lief van je. Zo te zien, wacht jij zelf ook al een aardig tijdje (ronde 14?). Ik hoop dat het snel raak is bij je. :*

Lekker van het huis, Sjors!
Hoe gaat dat nu in zijn werk bij jullie, Sjors? Krijgen jullie tussendoor follikelmetingen in Nederland? Ik neem aan dat je vrouw nu hormonen spuit. Hebben jullie die in Nederland kunnen halen?
Spannend zeg, volgende week de tp! Blijven jullie dan een nachtje in Duitsland? Sorry voor al de vragen maar mijn vriend en ik willen misschien ook naar het buitenland voor een behandeling. Ik ben dus heel benieuwd hoe dat allemaal gaat in de praktijk.
pi_87429076
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef Ahava het volgende:

Dankjewel, charmed_angel, lief van je. Zo te zien, wacht jij zelf ook al een aardig tijdje (ronde 14?). Ik hoop dat het snel raak is bij je. :*
ja ik ga vrijdag de dokter bellen... ik hoor dat een afspraak bij de gyn niet zo snel is.
En ik wil het graag nog 2 maandjes zelf proberen...

Maar ik ga deze maand er niet aan denken.... zaterdag feestje en dan ga ik effe los zeg maar ;)
pi_87430133
Boepie, dat is balen! Ik zou ook overleggen of je naar een andere mag, heb er nu vier versleten en de verschillen zijn groot hoor.

Sjors gefeliciteerd met jullie huis!

Ahava: geen idee hoeveel follikels ik mag hebben... Ik heb er twee noemenswaardige over: 12 en 13 mm. Woensdag weeeer terug komen.
pi_87431021
bij ons is het maximale aan follikels bij IUI geloof ik 3 stuks, en het minimale bij IVF was geloof ik 5... heb je er 4, heb je dus gewoon een cyclus pech...

*O* pze, 2 mooie follikels klinkt goed ^O^

*O* een huis voor Sjors! ik ga er maar gewoon voor uit dat die ene procent het ook niet meer tegen gaat houden... :* en volgende week weer een tp *O* spannend hoor! ik hoop zo dat dit voorlopig de laatste gaat worden...

Boepie, dat is zeker minder... je zou kunnen proberen hoe deze arts de volgende keer bevalt, en als dat hetzelfde is, mag je best naar een andere gyn vragen... als het bij jullie ziekenhuis hetzelfde gaat als bij het onze in ieder geval... mijn eerste gyn (een vrouw trouwens) was ook heel lomp en vervelend, en de keer erna ook nog... toen was ze op vakantie toen ik weer een afspraak nodig had, en ik zei dat ik niet wilde wachten tot zij weer terug was, maar dat ik een andere gyn wilde. de gyn die ik toen kreeg (een man) vind ik helemaal geweldig, doet zijn werk, maar ook een vleugje persoonlijkheid...

C_A, goed dat je alvast wil bellen, en die 2 maanden zelf proberen zal er dan zeker nog wel inzitten... eerst 4 tot 6 weken wachten op een afspraak (ga over het algemeen maar uit van 6 weken, het ligt wel aan waar je je ziekenhuis hebt...) dan alleen een gesprek, en dan pas afspraken maken over wat mogelijk is... dan ben je die 2 maanden al wel voorbij, en kun je gauw terecht... :*

Ahava, dat is ook een hele stap, naar het buitenland gaan... willen jullie dat nu al, of willen jullie dat als je hier "uitbehandeld" bent na je 3e poging?
pi_87431219
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Boepie, dat is balen! Ik zou ook overleggen of je naar een andere mag, heb er nu vier versleten en de verschillen zijn groot hoor.

Sjors gefeliciteerd met jullie huis!

Ahava: geen idee hoeveel follikels ik mag hebben... Ik heb er twee noemenswaardige over: 12 en 13 mm. Woensdag weeeer terug komen.
Hier waren het er maximaal twee.
pi_87431378
Bij ons mocht je ook maximaal 3 follikels hebben. 2 dicht bij elkaar klinkt goed, PZE! *O*

Ja, een hele stap inderdaad, mijsje. We weten nog niet goed wanneer we dan naar het buitenland zouden willen gaan. Waarschijnlijk toch wel na de 3e poging maar dat kan nog veranderen. En misschien doen we het zelfs helemaal niet en blijven in Nederland. Of stoppen we na de 3e poging. Lekker duidelijk hè? :P
pi_87432310
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Ahava het volgende:
Bij ons mocht je ook maximaal 3 follikels hebben. 2 dicht bij elkaar klinkt goed, PZE! *O*

Ja, een hele stap inderdaad, mijsje. We weten nog niet goed wanneer we dan naar het buitenland zouden willen gaan. Waarschijnlijk toch wel na de 3e poging maar dat kan nog veranderen. En misschien doen we het zelfs helemaal niet en blijven in Nederland. Of stoppen we na de 3e poging. Lekker duidelijk hè? :P
lekker duidelijk indeed... ;) maar dat geeft niet, jullie moeten gewoon bekijken wat voor jullie prettig aanvoelt... en dat kun je niet weten van de een op de andere dag, het is logisch dat je daar nog even goed over nadenkt... :* en het is dan altijd handig om te weten hoe het bij verschillende ziekenhuizen in verschillende landen werkt, dus info inwinnen is helemaal niet zo gek! :*
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:53:48 #75
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87440095
Ik heb nog niet bijgelezen, maar kom jullie wel allemaal
even een dikke knuffel geven :*
Be happy with the little things in life
pi_87446606
Ahava, mocht je iets willen weten met betrekking tot buitenland, UZ Brussel in mijn geval, kun je me altijd even PM'men.

Verder alle meiden een dikke knuffel! :*
pi_87448210
PZE: twee follikels is een prachtige score. ^O^
Is de inseminatie al gepland?

Pittige beslissing Ahava, kan me voorstellen dat jullie het allemaal nog even goed gaan doordenken.

Gefeliciteerd met het huisje, Sjors. *O*

Volgens mij heb ik een innesteling gehad. :o
SPOILER: grafiekje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik dat al eens eerder gehad en dat werd niets, maar het is toch wel spannend nu. :@
pi_87448591
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:38 schreef Kolonia het volgende:
PZE: twee follikels is een prachtige score. ^O^
Is de inseminatie al gepland?

Pittige beslissing Ahava, kan me voorstellen dat jullie het allemaal nog even goed gaan doordenken.

Gefeliciteerd met het huisje, Sjors. *O*

Volgens mij heb ik een innesteling gehad. :o
SPOILER: grafiekje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik dat al eens eerder gehad en dat werd niets, maar het is toch wel spannend nu. :@
OOOOOOOOOOW Kolonia O+ Ik hoop het zo voor je O+

Ik ga in duimstand ^O^

Wanneer is je NOD?
pi_87448645
Dankjewel, Nikki, ik houd je aanbod in mijn achterhoofd. :*

Zie je dat aan dat tweede dipje op dag 22, Kolonia? Spannend hoor! Ik duim voor je.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:58:54 #80
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87448711
PZE, ik *O* voor in 2 prachtige follikels!

Ahava :*

Sjors: het gaat dus door, gefeliciteerd! Fijn om straks een heerlijk huis te hebben, met hopelijk heel snel een bewoond babykamertje!

Kolonia :o wat spannend! Ik ga enorm in de duimstand voor je!

En uiteraard ook een dikke :* voor alle andere meiden hier!

Wat gun ik jullie toch (blegh, ik moet er bijna van huilen, ben momenteel echt een emotioneel weekdier momenteel :@) het gevoel dat wij vanmorgen hadden toen er weer een echootje werd gemaakt bij de verloskundige en we ons kindje zag bewegen (al weer bijna 16 weken :o). Ik hoop zo dat jullie dit ook snel zelf mogen voelen, jullie verdienen het zo! Ik denk aan jullie! :*
pi_87448833
Thnx allemaal! *O*

Ahava, wij gaan nu voor een cryo terugplaatsing. Dus zonder hormonen. Dan krijg je aan het begin van je cyclus een uitgangsecho, en daarna zouden ze follikel metingen kunnen doen om te controleren of er daadwerkelijk een natuurlijk eitje groeit (wat niet voor de ICSI gebruikt gaat worden, maar is puur voor controle of je wel een cyclus hebt).
Dit mag, als je een regelmatige cyclus hebt, ook met ovulatietesten. Op deze manier doen wij het ook. Op de dag van eisprong bellen we dan naar Dusseldorf. Die plannen dan het ontdooien en terugplaatsen.
Wij gaan altijd maar 1 dag, hebben ook nog een hond thuis zitten ;) Vaak als we op een doordeweekse dag moeten rijden we zelfs helemaal binnendoor terug, zonder snelwegen maar wel dwars door Dusseldorf en Duisburg. Altijd wel ff ontspannend een stukje rondtoeren en het kost bijna geen extra tijd omdat die snelwegen dan toch dicht zitten met files.

Vragen over Dusseldorf mogen ook altijd via PM ;)
pi_87448868
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:56 schreef Ahava het volgende:
Zie je dat aan dat tweede dipje op dag 22, Kolonia? Spannend hoor! Ik duim voor je.
Dipje en extra stijging. :Y
Had ik eerder (in juni) ook en toen plaste ik positieve ovutestjes op dag 27 en 28 (ofzo).
Op dag 29 een negatieve test en lagere temp en op dag 30 alsnog ongesteld.
Hopelijk blijft het nu wel netjes zitten.
pi_87459235
vraagje...
Man en ik zitten allebij bij een andere dokter.

Wie moet de dokter bellen :')
Of is dat een stomme vraag :')
pi_87460014
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje...
Man en ik zitten allebij bij een andere dokter.

Wie moet de dokter bellen :')
Of is dat een stomme vraag :')
Jij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87460495
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij.
Ok :@ hihi vind het een beetje eng :)
pi_87460585
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ok :@ hihi vind het een beetje eng :)
Nee joh, bel nou maar, dan kun je dat in elk geval afstrepen. Je wilt toch verder? De huisarts doet verder niets hoor.
pi_87460638
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee joh, bel nou maar, dan kun je dat in elk geval afstrepen. Je wilt toch verder? De huisarts doet verder niets hoor.
Ja dat is waar. Ik ga vrijdag bellen, want dan ben ik thuis.

Mijn man moet dan niet bellen?
pi_87460661
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Ik ga vrijdag bellen, want dan ben ik thuis.

Mijn man moet dan niet bellen?
Als je man moet kan hij mee naar de gynaecoloog waar je naar verwezen word.
Die zorgt er dan voor dat hij een afspraak heeft waar hij nodig is.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87460693
Ok thx :@
pi_87461194
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:19 schreef Tally het volgende:

[..]

Als je man moet kan hij mee naar de gynaecoloog waar je naar verwezen word.
Die zorgt er dan voor dat hij een afspraak heeft waar hij nodig is.
Niet vergeten om ook voor de eerste afspraak bij de gyn een ponskaartje voor je man te laten maken, want ze willen op beide verzekeringen declareren.

Ik quote je als aanvulling op je antwoord aan Charmed. Niet dat jouw man een ponskaartje moet maken, want die heeft 'ie vast al lang. Sterker nog, nog even en je kunt er eentje voor je kindje laten maken. O+
pi_87461513
Bij ons deed de huisarts wel al verschillende tests bij mij (hormoonwaardes in bloed en chlamydia) en bij mijn vriend een spermatest (uitgevoerd in het ziekenhuis, maar iov de huisarts en voor onze eerste afspraak bij de gyn).
pi_87462324
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:34 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Niet vergeten om ook voor de eerste afspraak bij de gyn een ponskaartje voor je man te laten maken, want ze willen op beide verzekeringen declareren.

Ik quote je als aanvulling op je antwoord aan Charmed. Niet dat jouw man een ponskaartje moet maken, want die heeft 'ie vast al lang. Sterker nog, nog even en je kunt er eentje voor je kindje laten maken. O+
Heel fijn ja, zo kun je namelijk bij een ivf behandeling 2x het eigen risico betalen. ;(
pi_87462395
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:34 schreef Kolonia het volgende:

klotp ja :*
pi_87465729
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:02 schreef Ticootje het volgende:
Heel fijn ja, zo kun je namelijk bij een ivf behandeling 2x het eigen risico betalen. ;(
Oh ja, daar had ik nog niet bij stilgestaan. :{
Des te meer reden om mijn best te doen het nog dit jaar te laten lukken. :Y)

Of even uitzoeken of IUId met eigen man als d ook tot de mogelijkheden behoort. :+
pi_87470797
Thanks allemaal, had het ook nog voorgelegd aan mijn ouders/man en een dinnetje, die hadden ook zoiets van nouja!
heb vanochtend de huisarts ff gebeld hierover, ze was er niet maar gaat me donderdag bellen erover, assistent vond ook dat het een niet normale gang van zaken was en dat ik absoluut een goed gevoel moet hebben bij dit alles.
Wordt vervolgd.
pi_87473657
Kolonia wat spannend!!! Ik duim hard mee voor een plakkert. :*
Nee, inseminatie is nog niet gepland. Morgen weer een echo, dan hopelijk mooie eitjes en de planning van de inseminatie op vr/za denk ik zelf.
pi_87479758
goed dat je hebt gebeld boepie... je hoeft niet alles over je kant te laten gaan, en dit ligt zo gevoelig, dan wil je al helemaal dat het netjes en goed gaat, en dat je er een goed gevoel bij hebt... :*

ik duim nog even door voor je eitjes/follikels pze! ^O^

:o Kolonia, helemaal spannend dus! ^O^
pi_87498163
Jup, zaterdag inseminatie. Nog steeds 2 follikels van 16 en bijna 17 mm, dus nog altijd kans op 2 springers. :D
pi_87499870
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jup, zaterdag inseminatie. Nog steeds 2 follikels van 16 en bijna 17 mm, dus nog altijd kans op 2 springers. :D
Dat kan bij jouw ziekenhuis op zaterdag?
Dat is fijn zeg!
pi_87500437
Fijn he? Kan alleen niet op zondag en met Kerst enzo... ~:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')