abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87500521
Oh, in mijn ziekenhuis kan het dan weer wel op zondag.
Het is dan trouwens heerlijk rustig in en om het ziekenhuis.

Hier kan het met Kerst vast ook niet. >:O
pi_87501275
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:46 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn he? Kan alleen niet op zondag en met Kerst enzo... ~:)
dat is bij mijn ziekenhuis ook zo :)
in het AMC trouwens wel, met de IVF kan ik daar gewoon alles doen op zondag als dat moet...
pi_87505244
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jup, zaterdag inseminatie. Nog steeds 2 follikels van 16 en bijna 17 mm, dus nog altijd kans op 2 springers. :D
Ik had exact dezelfde situatie 16 maand geleden O-)
Ik duim me rot :) Voor jullie allemaal :*
pi_87508847
*O* Klinkt goed, PZE! *O*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_87511351
Oeh, jompels en hetzelfde scenario als bij Leo... Je zou bijna weer hoop krijgen. ;) :*
pi_87516976
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jup, zaterdag inseminatie. Nog steeds 2 follikels van 16 en bijna 17 mm, dus nog altijd kans op 2 springers. :D
*O* lees ik daar helemaal overheen... wat goed pze! *O*
en hou de hoop vast :*
  donderdag 14 oktober 2010 @ 07:26:21 #107
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87522180
PZE, ook ik gooi er nog even wat *O* *O* *O* in! Keep up the positive thinking meis! :*
pi_87525968
Temp is gekelderd dus ik verwacht vandaag of morgen (te vroeg dus) ongesteld te worden.
In dat geval volgt er een HSG op 27 oktober, maar is dat niet erg dicht op mijn eisprong?
Ze gaan dan toch niet mijn follikel(s) stukspuiten ofzo hè? :@
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:12:31 #109
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87526541
-O- Kolonia, dat is niet de bedoeling! Wat een domper meis :*

Wat de HSG betreft wordt dit als richtlijn gegeven:

U mag niet zwanger kunnen zijn tijdens het HSG, want een jonge zwangerschap kan door het spuiten van contrastmiddel worden verstoord. Daarom wordt het onderzoek verricht als de menstruatie over is, maar vóórdat de eisprong heeft plaatsgevonden. Indien het HSG plaatsvindt na de eisprong mag u absoluut geen onbeschermde gemeenschap hebben gehad, u zult in dat geval die maand dus veilig moeten vrijen.

In de praktijk vindt het onderzoek dus bij voorkeur plaats op dag 7-12 in de cyclus. Bij mij vond het onderzoek plaats voordat de eisprong plaats had gevonden, wij kregen geen restricties mee voor die maand en mochten gewoon proberen zwanger te raken.
pi_87527217
Thanks TM. :*

Nu maar hopen dat het niet vandaag al doorbreekt, want een HSG op dag 13 lijkt me geen goed idee.
Geen grote ramp natuurlijk, maar dan is volgende maand wel voor spek en bonen.
Ik neem tenminste aan dat ze het risico op IUI dan niet willen nemen.
We zien wel.
En wie weet is morgen mijn temp wel weer hoog, who knows. :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:42:19 #111
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87527486
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef Kolonia het volgende:
Thanks TM. :*

Nu maar hopen dat het niet vandaag al doorbreekt, want een HSG op dag 13 lijkt me geen goed idee.
Geen grote ramp natuurlijk, maar dan is volgende maand wel voor spek en bonen.
Ik neem tenminste aan dat ze het risico op IUI dan niet willen nemen.
We zien wel.
En wie weet is morgen mijn temp wel weer hoog, who knows. :)
Er zijn vast wel eens gekkere dingen gebeurd, dus we duimen nog even door Kolonia! Dan hoef je hopelijk niet eens meer na te denken over die hele HSG-planning! :*
pi_87527669
Ik had eerst een negatieve bloedtest, dus je weet idd maar nooit :D

:*
pi_87537898
als je inderdaad ongesteld wordt, en je eisprong is geweest met de HSG, dan zal er zeker geen IUI worden gepland na je HSG, maar de maand erna. tijdens de afgelopen 3 jaar, is de maand van de HSG ook de enige maand geweest dat we beschermd moesten vrijen. ik had de HSG ook na de eisprong.
maar je weet maar nooit Kolonia, wie weet ben je wel net zo uitzonderlijk als Leonieke... :*
(dit is toch het goede soort uitzonderlijk... ;) )
pi_87538018
Thanks Mijsje, ik dacht al zoiets. ;)

Leonieke is wel een prachtig voorbeeld om te volgen, ik sluit aan in de rij achter PZE. :+
pi_87538588
huh? hoezo achter pze? pze krijgt toch zaterdag haar inseminatie? dan loop jij toch al wat voor? :+
pi_87544552
Oeh Kolonia, dat is niet wat we hadden afgesproken! Ik hoop dat je temp morgen weer hoger is. :*

Dank voor de jompels. :D
pi_87551437
Spannend toch weer, PZE... ik duim heel hard mee..!! ^O^ :*

Uhmm... Kolonia, staar je niet blind op dat temperaturen. Mijn ene vriendin + man die nu net uitbehandeld zijn in Nijmegen, hebben daar gehoord dat het een achterhaalde methode is... Ik moest ook temperaturen van ons ziekenhuis, maar blijkbaar schijnen de meningen daar nogal over te verschillen... ;) Temperaturen kan je inzicht geven in je cyclus, maar het zegt niet alles... :*

En ziekenhuizen die geen behandelingen doen op zondag... sorry, hoor.. ik vind dat echt te stom voor woorden... 8)7 In het ziekenhuis hier is dat ook ongetwijfeld niet mogelijk..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 37% gewijzigd door Jose81 op 14-10-2010 23:39:37 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_87556958
Jose; zou een test niet wat duidelijkheid kunnen bieden? Je weet maar nooit!
pi_87559659
Wat is het hier toch weer spannend voor sommigen! Ik lees en jompel nog steeds mee hier hoor!
I support you.
:*
pi_87559851
Jose, je moet idd misschien toch even testen... Klinkt best goed eigenlijk. :*
pi_87572841
ik heb vanmorgen even getest idd, tegen beter weten in. Ik voel me helemaal niet zwanger en ben dus ook niet zwanger. Was er helemaal niet verdrietig onder, meer het gevoel van 'zo, weten we dat ook weer'. Lang leve duidelijkheid _O_ . We zijn er ook helemaal niet zo gericht mee bezig als toen we voor ons eerste kindje gingen. We zitten nog steeds heel sterk in de 'we zien wel' fase. Wat wel jammer is, is dat het dus nog steeds een rotzooitje is van binnen... daar baal ik wel van. Maar ook dat komt goed! We lijnen vrolijk verder ;).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 15-10-2010 15:31:42 ]
pi_87574903
Och Jose, wat balen dat het toch nog niet op orde is in je buik. Gelukkig dan maar dat je druk bent met andere dingen. Hopelijk wordt het wat met de huizenkopers. :*
pi_87575798
:* Jose, ondanks dat je je instelt op "we zien wel", blijft het altijd rot om een negatieve test te zien...
Ik duim voor je mee voor jullie huis! ^O^ wel spannend zo in de top 3 van de kijkers... :*
pi_87577210
Dank jullie wel meiden... :*
Tuurlijk is het zien van een negatieve test nooit leuk, maar niet te vergelijken met de periode dat we bij het ziekenhuis liepen, zoals nu bij jullie het geval is...Dus ik ga gewoon heel hard duimen dat binnenkort jullie tijd komt, de mijne loopt al bijna 2 jaar rond ;) :*
pi_87577338
He balen Jose, geen pos test en geen lekker cyclus.... :* Hou je het nog vol met afvallen?!

Kolonia, hoe is het vandaag met je?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87577443
Jose; erg jammer van de negatieve test, maar wat je zegt wel duidelijkheid! Wat ontzettend spannend met jullie huis! Ik duim voor jullie.
pi_87584898
Sproetje, soms valt het afvallen niet mee... heb even een paar weekjes stil gestaan (ben gelukkig ook niet aangekomen ;)). Maar we houden gewoon vol... nog een kilo of 15 te gaan... en dat gaat lukken, klaar! :+
Ik heb een boel over voor een normale cyclus... tenminste, hopelijk wordt dat het resultaat van deze afvalrace. :)

Dank je wel Poezebeest! :* Hoe lang moeten jullie nu nog wachten?
pi_87586745
Jose; over een dikke 6 weken is het zo ver! Ik begin het nu wel heel spannend te vinden hoor en het duurt me allemaal te lang. Maar van de andere kant is 6 weken ook weer zo om.
pi_87592792
Sips José, een negatieve test zuigt ook als je die verwacht. :(
Maar fijn dat je het kunt relativeren en hopelijk is het voorlopig de laatste negatieve test voor de komende paar jaar en hoef je je pas over een jaartje ofzo te richten op die 15 kg. :*

@Sproet-je: prima hier. Ik wacht gewoon tot het doorbreekt en dan gaan we voor die stomme HSG en dan in november een nieuwe kans.
Dat er gezien mijn tempcurve misschien een poging tot innesteling heeft plaatsgevonden geeft hoop voor de toekomst, dus ik ga met frisse moed voor november. :)

Succes morgen PZE! ^O^
pi_87599960
Toch jammer, José, van die negatieve test. Het zou zo fijn zijn als je dat hele traject niet nog eens in hoeft. :*

Temperatuur blijft laag nu, Kolonia? Wanneer is je NOD? Ik had zo gehoopt voor je dat het raak was.

Succes, PZE! De duimen draaien weer!
pi_87599974
Zo. De buit is weer binnen. Vijfde keer alweer, deze keer twee jonge knaapjes aan het voeteneind, misschien helpt het. :+
pi_87600188
Ik hoop het zo voor je, PZE. :*
pi_87600622
Ik ga voor je duimen PZE!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87602590
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:28 schreef Ahava het volgende:
Temperatuur blijft laag nu, Kolonia? Wanneer is je NOD? Ik had zo gehoopt voor je dat het raak was.
Nee, die was vanochtend weer 0,3 graden omhoog. :?
Maar ik voel me alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, dus ik put er niet echt hoop uit.
Morgen NOD.

Jonge knaapjes, dan had je tenminste een beetje leuke afleiding PZE. :P
Ik duim voor je! ^O^
pi_87602829
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:06 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Nee, die was vanochtend weer 0,3 graden omhoog. :?
Maar ik voel me alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, dus ik put er niet echt hoop uit.
Morgen NOD.
Bloedde je nu wel dan al? Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een of andere manier toen ik je temperatuurkaart zag, meteen het gevoel had dat je zwanger was (herkenbaar grafiekje zeg maar) dus ik was echt verbaasd dat je zei dat je temp zo zakte (maar 2 dipjes is ook mogelijk hè!)
pi_87603089
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef happyme28 het volgende:
Bloedde je nu wel dan al? Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een of andere manier toen ik je temperatuurkaart zag, meteen het gevoel had dat je zwanger was (herkenbaar grafiekje zeg maar) dus ik was echt verbaasd dat je zei dat je temp zo zakte (maar 2 dipjes is ook mogelijk hè!)
Geen spoor nog, maar ik heb ook lang niet altijd eerst spotting.
Ik denk wel dat er een innesteling geweest is, maar dat die niet helemaal gelukt is.
Het kan wel zijn dat mjin temperatuur iets hoger is omdat mijn lichaam druk is met opruimen, bij mijn vroege miskraam had ik zelfs een paar dagen koorts.
pi_87603193
Hoeveel dagen na de inseminatie zit je nu?

Ik hoop dat je ongelijk hebt ;) en duim toch nog even als je het niet erg vindt :D
pi_87603909
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Hoeveel dagen na de inseminatie zit je nu?

Ik hoop dat je ongelijk hebt ;) en duim toch nog even als je het niet erg vindt :D
Dag 13 nu.

En nee, ik vind het niet erg als je blijft duimen. :D
Ik heb zelf ook stiekem een klein beetje hoop.
pi_87605811
pze heeft de buit weer binnen! *O* *O*
ik duim weer voor je! :*

Kolonia, geen bloed is goed! :* ik duim ook voor jou verder!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:22:49 #140
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87606525
PZE, die twee jonge knaapjes staan gewoon symbool voor een jongenstweeling :D. Zonder gekheid, ik duim voor plakkertjes!!! :*

En Kolonia, je hebt er niets aan dat ik het zeg, maar ik heb me de eerste weken van mijn zwangerschap constant gevoeld alsof ik zwanger ongesteld moest worden.. dat zegt dus niet alles ;) . Ik blijf ook voor jou nog even doorduimen totdat het tegendeel bewezen is meis! :*

Mijsje is de vakantie al geboekt of heb ik daar met mijn suffe hoofd helemaal overheen gelezen?

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 16-10-2010 15:30:09 ]
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:25:26 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87606585
haha twentemeisje, alsof je zwanger moest worden? ;)

kolonia, spannend! ik duim mee! :*
in de haak.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:30:33 #142
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87606689
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:25 schreef trui het volgende:
haha twentemeisje, alsof je zwanger moest worden? ;)

kolonia, spannend! ik duim mee! :*
:D ik zie het nu staan trui, wat een muts ben ik ook ;) .
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:12:34 #143
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87639504
Kolonia, hoe is het vandaag gegaan? Al iets te bespeuren? Moet je eigenlijk in het ziekenhuis laten testen of gewoon een thuistest mocht je nog niet ongesteld zijn?
pi_87639573
Ik ben ook benieuwd, Kolonia.
pi_87639833
Ja Koloon, doe es melden.
pi_87641243
Nog geen nieuws. :)
Temperatuur was vandaag 0,1 lager, maar nog wel hoog.
Maar gezien de ovutestjes wat onduidelijk waren, kan mijn eisprong best pas maandag of zelfs dinsdag geweest zijn. We wachten nog even geduldig af.
Testen voor het ziekenhuis is pas donderdag, met thuistest.
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:10:55 #147
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87641326
Geen nieuws is vooralsnog goed nieuws toch? We houden nog even moed!

Houd je het ook tot donderdag vol zonder testje Kolonia....? :)
pi_87641771
Spannend Kolonia! Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen! Geen bloed is goed ;-)
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:18:24 #149
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_87647207
Test is ff stiekem met een ovu testje ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:20:08 #150
100412 mefke79
komt goed!
pi_87647316
oeoeoe Kolonia, spannend! Ik duim voor je hoor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')