PZE... shit, shit, shit

... waarom nou toch weer niet.

Geniet straks van je weekendje weg. Even verstand en gevoel op nul en gewoon even samen genieten...
Rechtsedirecte, wat lastig, zeg. Ik snap best je gevoel van 'wat als'... een eigen kind is toch anders dan een kind dat biologisch gezien niet van jou is. En je verhaal hier neerplanten, lijkt me een prima plek..
Poezebeest en Isla nog 5 weken wachten... het begint al op te schieten nu!! Ik ga vast in de duimstand!
Lieve meiden, dank jullie wel voor jullie reacties...
Vandaag bij de huisarts geweest voor Bas en gelijk gevraagd of ik bij hem moet zijn of direct naar de gyn mag stappen vanwege mijn cyclus... ik zit momenteel op dag 52

.. zo lang heb ik het volgens mij niet eerder meegemaakt...

Maar dit kan dus ook met het afvallen te maken hebben (wat ik wel wist). Ik verwacht al een tijdje ongesteld te worden (vorige keer toen ik zere borsten kreeg was het een dag later hup, ongesteld... dat heb ik nu ook weer), maar niet dus. Nee, ik voel me niet zwanger en zal dat ongetwijfeld ook niet zijn, ik had natuurlijk twee weken terug ook een negatieve test. Maar ach, niet ongesteld worden heeft ook z'n voordelen...

Laten we het positief bekijken...
Máááár: ik heb nu eindelijk ook eens goed nieuws!

Ben gister naar de diëtiste geweest en -ondanks de stress en het niet lekker in m'n vel zitten- was ik toch afgevallen! Nu alweer 7 kilo!
Mijn ene vriendin heeft het besluit genomen voor een zaaddonor te gaan. Haar

heeft het er wel erg moeilijk mee. Logisch natuurlijk. Maar zij wil door. Het is eerlijk gezegd haar beslissing, omdat hij er niet of nauwelijks over praat. Toch begrijpt hij haar standpunt natuurlijk ook en begint nu langzaam aan het idee te wennen. Nu nemen ze even rust en laten alles even goed bezinken, maar in december bellen ze waarschijnlijk voor een afspraak... Spannend!