abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:00:20 #251
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_88056129
Ik sluit me aan bij PZE. Niet meer dan logisch dat je soms denkt, wat als we toch?? Die gevoelens mag je ook gewoon hebben hoor. Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben, er zijn genoeg situaties waaraan je misschien terug denkt en denkt hmm 'wat als ik' zus of zo had gedaan hoe was het dan geweest. Heel veel sterkte verder.
Be happy with the little things in life
pi_88056183
Ach PZE, ik had zo'n goede hoop voor jullie. :'(
Nog even opladen voor de laatste IUI en dan lekker genieten van de rust en het weekendje weg.
En dan is gewoon de eerste ICSE gelijk raak en hoef je niet meer op de moeilijke jaren terug te kijken. :*

Welkom rechtsedirecte, ook al zo'n moeilijk verhaal. :{
Zelfs al heb je tien kinderen, de wens voor een elfde kan heel groot zijn.
Ook al vinden veel mensen (en menen ze dat helaas ook te moeten zeggen) dat je gelukkig moet zijn met de kinderen die je hebt, weet je zelf dat dat heel anders voelt.
Ik neem aan dat de kinderen nu het huis uit zijn of binnenkort gaan? Dat en de leeftijd zal maken dat het momenteel nog even wat heftiger voelt lijkt me zo.
Sterkte.
pi_88068896
PZE... shit, shit, shit ;( ... waarom nou toch weer niet. -O- Geniet straks van je weekendje weg. Even verstand en gevoel op nul en gewoon even samen genieten...

Rechtsedirecte, wat lastig, zeg. Ik snap best je gevoel van 'wat als'... een eigen kind is toch anders dan een kind dat biologisch gezien niet van jou is. En je verhaal hier neerplanten, lijkt me een prima plek.. ;)

Poezebeest en Isla nog 5 weken wachten... het begint al op te schieten nu!! Ik ga vast in de duimstand! ^O^ :*

Lieve meiden, dank jullie wel voor jullie reacties... O+
Vandaag bij de huisarts geweest voor Bas en gelijk gevraagd of ik bij hem moet zijn of direct naar de gyn mag stappen vanwege mijn cyclus... ik zit momenteel op dag 52 :@ .. zo lang heb ik het volgens mij niet eerder meegemaakt... :{ Maar dit kan dus ook met het afvallen te maken hebben (wat ik wel wist). Ik verwacht al een tijdje ongesteld te worden (vorige keer toen ik zere borsten kreeg was het een dag later hup, ongesteld... dat heb ik nu ook weer), maar niet dus. Nee, ik voel me niet zwanger en zal dat ongetwijfeld ook niet zijn, ik had natuurlijk twee weken terug ook een negatieve test. Maar ach, niet ongesteld worden heeft ook z'n voordelen... :D Laten we het positief bekijken... :+

Máááár: ik heb nu eindelijk ook eens goed nieuws! :D Ben gister naar de diëtiste geweest en -ondanks de stress en het niet lekker in m'n vel zitten- was ik toch afgevallen! Nu alweer 7 kilo! *O*

Mijn ene vriendin heeft het besluit genomen voor een zaaddonor te gaan. Haar (8> heeft het er wel erg moeilijk mee. Logisch natuurlijk. Maar zij wil door. Het is eerlijk gezegd haar beslissing, omdat hij er niet of nauwelijks over praat. Toch begrijpt hij haar standpunt natuurlijk ook en begint nu langzaam aan het idee te wennen. Nu nemen ze even rust en laten alles even goed bezinken, maar in december bellen ze waarschijnlijk voor een afspraak... Spannend! :X
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:12:39 #254
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_88070097
Als we toch eens met zijn allen konden toveren he :*

Ik ben afgelopen vrijdag bij de gyn geweest, stand is hier -2 kg dus we zijn op de goede weg. Bloed geprikt om progestron gehalte te bepalen en vrijdag bellen voor de uitslag en een nieuwe afspraak. Na een weekend echt uitwaaien aan zee terug gekomen met een ja wel ongesteldheid -O- .

Mijn cyclus zit tussen de 30 en 35 dagen met soms ook uitschieters naar boven erg vervelend net als jose ene kant altijd de hoop en dan weer de dal.
pi_88071314
Jose; weet je waar jouw vriendin heen gaat voor kid? In Arnhem zijn de wachttijden echt heel lang! Mocht het bij ons niet lukken gaan wij naar Dusseldorf, is geen wachttijd.
pi_88072047
Rottdog, ik snap je helemaal.. en wat goed dat je ook aan het afvallen bent!! Hopelijk krijg je er een mooie, regelmatige cyclus van...! :*

Poezebeest, ze had het juist over Arnhem... ze zei dat het daar het kortst was... :? Ik kon het op de site zo snel niet vinden...
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:50:33 #257
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_88073309
grr :( wilde ik reageren druk op invoeren is mijn post weg

dan maar een nieuwe poging wagen:

een jompel voor José *O* *O* *O* al -7 kg *O* *O* *O* *wel een beetje jaloers is afvallen wil hier niet zo lukken

En wat spannend voor je vriendin, knap dat ze ook verder wil met een zaaddonor. Lijkt me best moeilijk, je hebt die hele diepe zittende wens voor een kindje en hebt er alles voor over, aan de andere kant houdt dat in dat het kindje biologisch gezien dan niet van je partner is, lijkt me best moeilijk ook voor de man zelf, dat wat je het liefst zelf wil geven kan je niet geven... toch knap dat ze er samen voor gaan..
pi_88075738
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:57 schreef Jose81 het volgende:
Rottdog, ik snap je helemaal.. en wat goed dat je ook aan het afvallen bent!! Hopelijk krijg je er een mooie, regelmatige cyclus van...! :*

Poezebeest, ze had het juist over Arnhem... ze zei dat het daar het kortst was... :? Ik kon het op de site zo snel niet vinden...
Wellicht dat het de korste wachtlijst in Nederland is, uit ervaring weet ik dat het dan nog heeeeeel lang is. Ik heb ons in maart van dit jaar aangemeld en we kregen van de zomer een afspraak voor in oktober. Toen heb ik telefonisch contact gehad of het wijs is om toch naar die afspraak te gaan omdat we nog helemaal niks weten en toen werd er gezegd dat we dat best konden doen omdat het pas een intake was en ja na de intake nog een jaar moet wachten. Al met al zou dat dus 1,5 jaar zijn. Wij hebben er toen voor gekozen om het te annuleren allemaal en naar Düsseldorf te gaan wanneer blijkt dat dit nodig is. Ik heb wel een langere reistijd over voor een snellere behandeling.
pi_88077074
Wat goed, José en Rottdog!! Afvallen is zo moeilijk als je jezelf eigenlijk wilt troosten met lekkere dingen dat heb ik tenminste vaak. Heel knap van jullie! *O*

Naar hè, dat ge-heen-en-weer tussen hoop en dal, Rottdog. :*

Die lange cyclussen lijken me heel vervelend! Mag je gelijk door naar de gyn, José? En wil je nu naar de gyn?

Rechtsedirecte, ik kan me goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt dat je niet zelf kinderen hebt gekregen. Zelfs als je helemaal achter het besluit staat om niet verder te gaan en ook niet voor IVF te gaan (en als ik je verhaal zo lees, sta je daar achter), blijft het een verlies; waar je verdriet om hebt en om wilt/moet/moet mogen rouwen. Dat staat los van het feit dat je gelukkig bent met je vrouw.
Zo ben ik ook gelukkig met mijn partner; ik zou niemand anders willen, zelfs als ik met hem nooit kinderen zal krijgen. Daarnaast heb ik echter ook verdriet omdat we samen (nog) geen kinderen hebben.

Jeetje! Wat een wachttijden voor donorbehandelingen, zeg! :o
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_88101241
Wat een kilo's er af al! Goed hoor Jose en Rottdog! *O*
(Natuurlijk wel balen dat jullie of ongesteld of juist niet ongesteld worden, maar we houden moed! Toch? Tuurlijk! :* )

Ben terug van de uitgangsecho van de 6e iui. Mag weer starten met menopur spuiten morgen. Heb aangegeven dat we deze iui nog willen doen en dan verder zonder behandeling willen wachten op ivf. Dat mocht. Ze keek nog even hoever we op de wachtlijst stonden, schoot nog niet echt op. Nog drie maanden en dan de eerste oproep. Ze zei dat een ivf ronde 2 maanden duurde, dat snapte ik niet zo goed. Moet me nog even inlezen denk ik. Anyway, wordt dus 2011.
pi_88101831
Terug van de HSG en die viel ontzettend mee. :)
Het was wel pijnlijk, maar niet zo gruwelijk als ik had verwacht en het was zo voorbij.
En het zag er allemaal goed uit.
Vanwege de contrastvloeistof wordt er deze cyclus geen IUI gedaan, dat is dan wel weer jammer.
pi_88102113
Wat fijn dat het meeviel en ook nog helemaal in orde was Kolonia! Dan ga je gewoon voor de extra vruchtbare maanden na de hsg. ;)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:01:13 #263
61800 Rottdog
pi_88104463
Mooi dat het er goed uitziet Kolo ^O^

Hier ook weer eens wat vaags, moest vanmorgen om half 11 bellen met de assistente van de gyn nav het bloedonderzoek. Nu wil de gyn me zelf spreken en moet ik weer wachten totdat hij belt, pffff I hate vaagheid.
pi_88108050
Hè bah Rottdog.
Nu haal je je natuurlijk van alles in je hoofd.
Ik hoop dat hij je per se zelf wil spreken omdat je zwanger blijkt te zijn.
pi_88108788
Rottdog, wat Kolonia zegt... Wachten tot je gebeld wordt sucks. Ik hoop dat Koloon gelijk heeft. :*
pi_88109170
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een kilo's er af al! Goed hoor Jose en Rottdog! *O*
(Natuurlijk wel balen dat jullie of ongesteld of juist niet ongesteld worden, maar we houden moed! Toch? Tuurlijk! :* )

Ben terug van de uitgangsecho van de 6e iui. Mag weer starten met menopur spuiten morgen. Heb aangegeven dat we deze iui nog willen doen en dan verder zonder behandeling willen wachten op ivf. Dat mocht. Ze keek nog even hoever we op de wachtlijst stonden, schoot nog niet echt op. Nog drie maanden en dan de eerste oproep. Ze zei dat een ivf ronde 2 maanden duurde, dat snapte ik niet zo goed. Moet me nog even inlezen denk ik. Anyway, wordt dus 2011.
PZE, vaak moet je lang protocol hormonen prikken. Dit betekent dat je eerst hormonen prikt die je cyclus helemaal stil legt en daarna pas de hormonen die de eitjesaanmaak stimuleert. Samen met de terugplaatsing en het wachten duurt het wel zo'n 2 maanden..
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88109193
Rotdogg, wat vreemd... Heb je al wat gehoord? Ik hoop dat niets vreemd is.
pi_88110413
Dank jullie wel meiden... :* O+

Poezebeest... jemig! Ik wist niet dat die wachtlijsten zooo lang waren! Belachelijk! Groot gelijk dat jullie naar Dusseldorf gaan! Ik zal het ook tegen mijn vriendin zeggen... ik vraag me af of zij dit wel weet. :*

Rottdog... en? Al nieuws? Wat is er aan de hand? Ben zo benieuwd! :* :X

[ Bericht 24% gewijzigd door Jose81 op 29-10-2010 17:38:53 ]
pi_88110795
gggrrr... wil ik net een nieuw topic openen, omdat deze bijna vol is... kopieer en plak ik de begin tekst en de titel, vergeet ik #89 te veranderen in #90 8)7 ... hoe moet ik dat nou weer doen??? help? :@
  Jubileum moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:52:01 #270
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_88111049
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:45 schreef Jose81 het volgende:
gggrrr... wil ik net een nieuw topic openen, omdat deze bijna vol is... kopieer en plak ik de begin tekst en de titel, vergeet ik #89 te veranderen in #90 8)7 ... hoe moet ik dat nou weer doen??? help? :@
Deze is nog niet vol hoor, pas bij 300 reacties :)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_88111198
aaah, oke, ik dacht "pagina 6 dus het is zo onderhand alweer tijd!!' Is dat vanwege de nieuwe layout? Of vraag ik nou iets heel doms...? Ooh, wat ben ik toch een oppermuts... :@
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:58:46 #272
61800 Rottdog
pi_88111318
Ja hij heeft gebeld en het was eigenlijk wel goed nieuws, ze gaan ons in het nieuwe jaar een handje helpen. We gaan voor de IUI mijn eisprong is goed, zijn zaad is goed waarom niet samen geen idee. Waarschijnlijk komt zijn sperma niet bij mijn eicel in de buurt. Kogel is door de kerk we gaan een stap verder *O*

en nu heb ik de hele tijd vage ideeën waar ik steeds van in een deuk lig en al de hele middag buikpijn (van het lachen) van heb. Iets met koeien, varkens en ff roeren enzo, ja ik weet ben gek ;)
pi_88112048
Toch goed nieuws dus! Wat fijn! *O*
pi_88112160
Rottdog... wat fijn... Toch een stap verder... Ik hoop dat de IUI voor jullie het wondermiddel is... :*
pi_88112442
Uhm... meiden.. mijn cyclus bleek toch niet in de war... :o :X Sterker nog...:

Dit zag ik dus echt niet aankomen. Vanmorgen heb ik toch nog maar een test gedaan (Clearblue). Ik legde het neer, spoelde het 'plasbekertje' om en toen ik er een blik op wierp om te zien of 'ie nog aan het knipperen (=testen) was, stond er "Zwanger"... Ik begon zooo keihard te rillen! Dit had ik echt niet verwacht! Heb gelijk mijn beste vriendin gebeld, die stond een uurtje later met verse appeltaart, een bus slagroom en een cadeautje voor de deur. Tussen de middag heb ik het "Grote Broer" t-shirt voor Bas gekocht en zijn we naar het werk van (8> gegaan...

Dit had ik echt zó niet verwacht... Dit was mijn tweede cyclus sinds ik ben gaan afvallen en wij namen dat als 'startsein'. Als ik klaar zou zijn met lijnen en nog niet zwanger zou zijn, zouden we weer naar de gyn gaan... maar dit blijkt nu allemaal niet nodig te zijn. O+

Ik voel me haast schuldig dat het ons nu zomaar overkomt... :@ :')

Oh echt... meiden... WIE VOLGT??? Het lijkt me zooo geweldig om met jullie samen in Z&G te posten... :* :* :*
pi_88112541
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:31 schreef Jose81 het volgende:
Uhm... meiden.. mijn cyclus bleek toch niet in de war... :o :X
Wie wat waar?! Wat doe je nou! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!! *O* *O* *O*
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:38:06 #277
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88112668
Oh Jose, wat een verrassing, die echt een verrassing is! :)

Gefeliciteeeeeeeeeeerd, wat ontzettend fijn voor jullie!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:38:32 #278
5428 crew  miss_sly
pi_88112680
Jose :o wat onzettend geweldig *O* wat goed *O* ik ben er helemaal :') van!

Gefeliciteerd!! :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88112733
Wat ontzettend gaaf jose!! Gefeliciteerd!!
pi_88112921
Gefeliciteerd Jose *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88113034
*O* gefeliciteerd Jose!! Wat gaaf!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88113129
José, wat geweldig!
Zo onverwacht, wat zul je geschrokken zijn. En superblij natuurlijk.
Geniet van je roze wolk!

En Rottdog ook al goed nieuws!
pi_88113310
Oh Jose wat gaaf! :o

Van harte gefeliciteerd! *O* *O*

Dat dit hele topic maar op die manier leeg mag lopen! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88113324
Wauw, wat een geweldige verrassing voor jullie Jose! Gefeliciteerd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88113600
wat een verrassing Jose! van harte *G*
pi_88114054
Jose gefeliciteerd, wat gaaf *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88114393
Gefeliciteerd Jose *O*

En Rottdog natuurlijk ook goed nieuws! Gefeliciteerd! Onze wens is natuurlijk dat je zwanger 2011 in gaat vanwege dat kleine beetje hulp!
pi_88116304
O, wauw, José! Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wat een geweldig nieuws, wat een heerlijke verrassing!! *O* *O* *O*

Stiekem hoop ik zo op zo'n verrassing nu ik die extra vitamines B slik. Het zou kunnen maar ik durf eigenlijk niet te hopen.

Zo, nu even echt bijlezen. Moest eerst even op José reageren.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:32:44 #289
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88116495
Jose wow !!!! *O* *O* *O* Wat goed zeg... van harte gefeliciteerd!! :*

Rottdog, ook goed nieuws.. jullie verhaal klinkt me bekend.. bij ons wilde het ook niet op de normale manier lukken, maar de eerste IUI was al raak!! Komt bij jullie ook goed!! :Y :Y
Make love, not war ☮
pi_88116652
Pittig hoor, meteen weer door met de volgende IUI, PZE. Of ervaar jij dat niet zo? 2011 IVF, wij waarschijnlijk ook. Ik hoop dat we alletwee al voor die tijd zwanger zijn! :)
O ja, en twee maanden voor een IVF betekent inderdaad dat ze met het lange protocol werken waarbij in de cyclus voorafgaand aan de IVF je cyclus stilgelegd wordt. Maar ik ben spuit elf, geloof ik. :P

Fijn dat de HSG meeviel, Kolonia. Hopelijk ben jij een van de gelukkigen die nu verhoogd vruchtbaar is en ben jij ook voor het einde van dit jaar een topic opgeschoven. :Y

Wat fijn dat jullie hulp gaan krijgen, Rottdog! Die associaties met koeien heb ik ook heel sterk gehad. Herkenbaar! ;)
Is er nooit eerder onderzoek gedaan bij jullie? Ik weet niet meer hoe het precies zat, maar volgens mij ben jij ook al heel lang ‘bezig’, toch?

In de nieuwe lay-out is mijn icoonloze icoon wel erg sombertjes. Toch maar eens een avatar gaan zoeken... Geen idee hoe zoiets werkt. Moet ik dat dan ergens op internet hebben staan? Weet iemand dat?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:43:10 #291
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88116894
José! Van harte hoor, jeetje :) Wat fijn voor jullie!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:45:48 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88116994
volgens mij kun je ook een eigen plaatje uploaden vanaf je pc, maar je kunt ook een linkje geven van een plaatje op internet, ahava.

josé, wat een geweldig nieuws!! gefeliciteerd!

succes allemaal weer meiden! :*
in de haak.
pi_88117063
José, wat goed! gefelciiteerd :*
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:58:49 #294
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_88117456
*O* *O* whoehoe José *O* *O* wat gaaf!!!!!
pi_88117618
José wat goed! *O* Gefeliciteerd, wat een verrassing!
pi_88118153
YEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAHHHHH José! Wat ONGELOOFLIJK FANTASTISCH! Oh meid wat ontzettend fijn voor jou en je vent! *O* *O* *O* *O*
Oh geniet ervan.....wat moet dat een heerlijk gevoel zijn....... *O* *O* *O* *O*

Kolonia, wat fijn dat de HSG goed ging en alles goed is...en nu GO FOR IT! *O* *O* *O*

Rottdog ook voor jou: *O* *O* *O*

Verder niet veel tijd, dames fijn weekend allemaal, speak soon! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_88118611
Wwwwwooooowwwww Jose!! *O* *O* *O* Wat super!!!!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:40:38 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88118988
Jose, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_88119317
Jose :o wat doe je! Wat goed!! *O* Van harte gefeliciteerd!! oO<

Andere meiden: ik lees hier nog steeds mee en denk heel veel aan jullie. Mijn duimen blijven draaien en ik hoop zo van harte dat jullie allemaal op korte termijn ook zulk goed nieuws kunnen brengen! Dat gun ik jullie! :*

En ik las iets van Poezebeest over wachttijden bij KID, ik liep voor mijn laatste ivf bij het MCK in Leiderdorp en zij doen ook KID. En ik weet dat er voor ivf geen wachttijd is.. Dus wellicht dat dat voor KID ook vlotter zou kunnen? Ik hoop dat het niet nodig is :*
pi_88119888
Bedankt, trui! Als het goed is, heb ik nu ook een avatar.

Lief van je, Orea. :* Leuk je weer eens te 'zien', lang geleden! Moet nodig eens op msn kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')