Hey ladies en gents,
ben ff niet meer op het forum geweest.
Jeetje wat rustig hier. Iedereen in de wachtstand dus.
Koloon wat jammer van je eerste IUI. Vrijdag is je HSG al, spannend! Daarna extra vruchtbaar!

Hoop dat het meteen daarna raak is!
PZE op welke dpo zit jij? Al bijna nod? Hoe voel je je met die extra hormonen?
Mijsje wat fijn dat je zo positief bent! Vol goede moed er weer tegen aan! Wanneer ga je op vakantie en waarheen? (kon het ff niet vinden!)
Jose wat jammer dat je toch niet zwanger bleek te zijn... al heb je het gevoel dat je dat niet bent, je hoopt het toch tegen beter weten in.... en dan is het toch een teleurstelling, elke keer weer. Hoe gaat het nu met het afvallen?
Ook voor DV balen dat het niet raak was...
Boepie wat fijn dat je naar een andere gyn kan gaan. Vandaag is toch je afspraak? Succes en kom je even vertellen na afloop?
TM wat goed om te horen dat het zo goed met je gaat! Je geeft ons hoop!
Ahava heb jij al verdere plannen?
Poezebeest we gaan alweer gelijk op! Je had het over 6 weken..dat zullen er nu wel 5 zijn... Ik mag ook over ongeveer 5 weken beginnen met de hele riedel! De tijd lijkt nu ineens heel snel te gaan, vind je ook niet?
Afgelopen maand, en deze komende maand mogen we wel gewoon proberen (ik ga dus niet aan de pil voorafgaand aan de IVF cyclus) maar afgelopen maand is dus niet gelukt, ben net ongesteld geworden. Ben niet teleurgesteld hoor, ik verwacht niet eens meer dat het natuurlijk lukt. Ben er ook niet zo mee bezig. Wel fijn dat ik steeds eerder ongesteld lijk te worden, mijn cyclussen zijn van 30 naar 27 dagen gegaan. Kan ik eerder met IVF beginnen, yeah!
Wat wel een beetje naar is, is dat die twee IUI's die we gedaan hebben, te laat waren omdat mijn eisprong in het weekend viel. En nu deze twee maanden dat we geen IUI doen, valt ie doordeweeks.... maar ach, ga me er niet druk om maken, het heeft waarschijnlijk toch geen zin.
Vind het allemaal doodeng, dat hele IVF/ICSI gedoe, maar heb er ontzettend zin in (ik weet het, klinkt raar, maar heb zoiets van: kom maar op! Ik ga dit jaar nog zwanger raken! All I want for Christmas.. is....

)
Kus voor alle andere dames die ik niet genoemd heb!