mja, met zo'n Caddy valt het alleszins mee. En ook die Renault Kangoo wil best goed van zijn plekquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
schakelen bij 2000 toeren is sowieso echt niet leuk, je bent echt net een slak.
Trekt je gewone ventilatie dat niet dan? Ik heb daar nooit zo'n last van. Gewoon ventilatie op turbo laten staanquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef carboni het volgende:
airco is echt ideaal, niet eens zozeer in de zomer, maar op een regenachtige dag op een autodienst waar je steeds moet uitstappen is het gewoon een veiligheidsfunctie.
Ik ook op m'n fiets.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb ook keigoeie airco op m'n brommer
Jojoortje reacties altijd sowiesoquote:
Slijmbalquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Jojoortje reacties altijd sowieso
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Jojoortje reacties altijd sowieso
leuk toch!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook al een week of twee aan te denken dat november/december wel heel hard nadert
De kerstperiode buiten de post om vind ik wel gezellig. Echter vind ik de KNJ bij TNT veel te druk, haha.quote:
Niet bepaald, ik zie het met angst en beven tegemoet, het is gewoon vrijwel altijd kut geregeld bij ons tijdens de kerst. Standaard gewoon te weinig personeel om de post op een normale manier weg te krijgen. Vooral vorig jaar was een ramp op onze sector, wij kregen vaak de machinepost pas als de wijken eigenlijk al gezet en wel op het depot hadden moeten staan.quote:
Inderdaad. Dat je tijdens de kerstdagen helemaal tot rust moet komen doordat je de week ervoor je helemaal kapot hebt gewerkt en daardoor de kerstdagen niet zo leuk en gezellig zijn zoals ze zouden moeten zijn is gewoon niet leuk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef lololo het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik zie het met angst en beven tegemoet, het is gewoon vrijwel altijd kut geregeld bij ons tijdens de kerst. Standaard gewoon te weinig personeel om de post op een normale manier weg te krijgen. Vooral vorig jaar was een ramp op onze sector, wij kregen vaak de machinepost pas als de wijken eigenlijk al gezet en wel op het depot hadden moeten staan.
De sorteermachines kunnen het sowieso niet aan. Vorig jaar was het onze sector maar er is elk jaar wel een sector die de pineut is.
Kerstperiode staat voor mij synoniem aan 6 dagen per week keihard werken en veel incidenten en bekaf zijn op kerstavond. Dat het binnen vaak wel gezellig is tijdens de kerstperiode kan al die ongemakken niet compenseren imho
Ja. Pas na drie jaar krijg je de eerste puntenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Kan het kloppen dat ik na twee jaar in dienst te zijn als zaterdagbesteller nog steeds 0 punten heb bij workwearweb?
Zo, jij durftquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:40 schreef Viper86 het volgende:
Ben dit jaar sowieso van plan minder te gaan werken met KNJ, misschien de dagen tussen kerst en oud en nieuw vrij te nemen ofzo.
Als je zaterdagmedewerker bent is dat makkelijk zat.quote:
Idd, het komt allemaal door de pepernoten die al in de schappen liggenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook al een week of twee aan te denken dat november/december wel heel hard nadert
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
De mensen die alleen op de zaterdag werken hebben mooi geluk. 25 december en 1 januari vallen dus op een zaterdag
Ik zou vast onderduiken voor je TC hahaquote:
Wij krijgen gelukkig geen optivo. Als ik alle verhalen hier zo lees mag ik daar best blij mee zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef rub3n het volgende:
De KNJ gaat HELEMAAAL IN DE SOEP LOPEN DIT JAAR met die Optivio(ofzoiets).
Optivoquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef rub3n het volgende:
Hoaxquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
OptivoHoezo? Hier werkt het eigenlijk allemaal wel goed nu.
Als het maar tomatensoep is, dan vind ik het wel best.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef rub3n het volgende:
Vorig jaar heb ik zoveel uren moeten schrijven dat ik er een lam handje van kreeg dus het boeit me wel degelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef carboni het volgende:
Maar met KNJ kan je lekker uren schrijven dus dan interesseert het me allemaal geen reet.
Jah, al moet je gewoon niet meer werken dan je kan maar optivo maakt niet zoveel uit. Sowieso als zaterdagwerker ben je contractueel verplicht 3-4 uurtjes te werken en niet op feestdagen dus je kan gewoon wegblijven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef lololo het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik zoveel uren moeten schrijven dat ik er een lam handje van kreeg dus het boeit me wel degelijk
Dan krijg je in die maand ook betaald voor drie zaterdagen neem ik aan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
De mensen die alleen op de zaterdag werken hebben mooi geluk. 25 december en 1 januari vallen dus op een zaterdag
Ja minstens...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan krijg je in die maand ook betaald voor drie zaterdagen neem ik aan?
Ik ben pas sinds de zomer in dienst bij TNT. Kun je met kerst en oud&nieuw op twee keer zoveel postzakken rekenen ofzo?
Ze zijn verplicht die 2 zaterdagen gewoon door te betalen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan krijg je in die maand ook betaald voor drie zaterdagen neem ik aan?
Ik ben pas sinds de zomer in dienst bij TNT. Kun je met kerst en oud&nieuw op twee keer zoveel postzakken rekenen ofzo?
dan gaat alles digitaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:49 schreef Bigapple het volgende:
even een vraagje,
Als ik me aanmeld voor digitale nota, zodat ik mijn loonstrook online kan bekijken.
Krijg ik hem dan ook nog schriftelijk of gaat dan alles digitaal.?
Een "wilde staking", klinkt net alsof ze keihard aan het vechten waren daarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef dreampje het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)stbodes-helmond.html
Sterkte....
Heb je in ieder geval de verloren tijd van gister weer terug.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:04 schreef sbientje het volgende:
zo, dat ging goed. Weer een nieuwe wijk gelopen, stond 3 uur 10 min voor maar ik was in 2u15 min klaar... Wel zonder HAH, dat scheelt nogal. Morgen heb ik m weer, eens zien wat het dan wordt![]()
He is rotweer trouwens, te warm voor een jas en te koud om zonder jas te lopen
Zoet/zuur!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:11 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval de verloren tijd van gister weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te warm voor een jas? Verdorie, m'n vingers en tenen vriezen eraf hier in Bredaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:04 schreef sbientje het volgende:
zo, dat ging goed. Weer een nieuwe wijk gelopen, stond 3 uur 10 min voor maar ik was in 2u15 min klaar... Wel zonder HAH, dat scheelt nogal. Morgen heb ik m weer, eens zien wat het dan wordt![]()
Dat was vanmorgen bij ons, hopelijk wordt er wat mee gedaan en wordt de sfeer weer wat beterquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Een "wilde staking", klinkt net alsof ze keihard aan het vechten waren daarWel moedig hoor!
Poloshirt met lange mouwenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:04 schreef sbientje het volgende:
nou als je aan het lopen bent is het echt wel warm hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Te warm voor een jas? Verdorie, m'n vingers en tenen vriezen eraf hier in Breda
die heb ik nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Poloshirt met lange mouwen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou als je aan het lopen bent is het echt wel warm hoor
Die is helaas uit het assortiment gehaald. Is voor dit weer ideaal, omdat een trui weer te warm is en korte mouwen te koud.quote:
We hebben er een aantal jaar terug tijdens een drukke septembermaand met waanzinnige onderbezetting waarbij ook nog diverse leidingevenden op vakantie waren en de boel dus halve bak achter lieten ook dicht tegenaan gezeten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Een "wilde staking", klinkt net alsof ze keihard aan het vechten waren daarWel moedig hoor!
Inderdaad godverdomme, die dingen waren ideaal in de herfst en lente of als je alleen een binnendienst had in de winter.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is helaas uit het assortiment gehaald. Is voor dit weer ideaal, omdat een trui weer te warm is en korte mouwen te koud.
tassen zijn wel verbeterd hoor... de eerste generatie oranje tassen was idd zo geel, maar die ik heb zien er nog prima uitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Jammergenoeg is er veel kleding geschrapt uit de pakketten, waaronder alle bovenkleding met lange mouwen, de (regen) jas uitgezonderd. Ik heb hierover nog contact gehad met het aanspreekpunt voor het kledingbeleid, maar de reactie kwam er op neer dat je bij warm weer de kleding met korte mouwen aan kon doen en als het koud was dan had je toch wel een jas aan en maakte het niet uit wat je daaronder aan had. Wat je moest doen op dagen dat het te warm was voor een jas maar te koud voor korte mouwen, daar had ze helaas geen antwoord op. Misschien overhemd met korte mouwen en dan je jas er overheen, maar open?
Gelukkig hebben wij een aparte ruimte waar hele stapels kleding liggen die is ingeleverd door ex-medewerkers. Dus heb ik pas de boel flink geplunderd daar en oa 6 sweaters LM en 3x het checkshirt heavy meegenomen. Ik had nog wel meer willen meenemen, maar niet alles was in mijn maat, en het moet er nog wel een beetje toonbaar uitzien!
Jammer dat er zo bezuinigd moet worden op de kleding. In m'n kledingkast ligt denk ik meer TNT kleding (en nog wat oude PTT kleding) dan kleding van mezelf. Ik werk 6 dagen per week, dus ik loop er eigenlijk constant in. Alleen op zondag of als ik een feestje heb ofzo doe ik iets anders aan. En die TNT jeans (de eerste versie, van die lekkere dunne stof) heb ik eigenlijk altijd aan (tenzij 'ie in de was zit). Maar daar beginnen inmiddels ook de gaten in te vallen. En ik heb al wel een nieuwe liggen, maar daar is de stof veel dikker van, een beetje stug ook, en het is zo'n raar hoogwatermodel. Waarom wil die klote TNT toch de hele tijd alles maar veranderen? Ik wil niet zeggen dat vroeger alles beter was, maar bij de toen nog PTT wel, hoor! Die rode tassen gingen makkelijk 15 jaar mee, die oranje zijn binnen twee jaar verbleekt en verpulverd
ja idd, en als die zaterdagwerker toevallig vaak door de week werkt, (zoals ik) is daar niets voor geregeld. Mijn moeder kan er niet tegenop wassen. Nu heb ik van de week een mannenoverhemd meegenomen, maar das ook niet ideaal..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:16 schreef carboni het volgende:
Gele en rode tassen zijn voor echte TNT bazen!
Ik heb van de zomer nog een overhemd met lange mouwen nieuw in de verpakking gevonden, ideaal.
Hier hebben ze ook nog een archiefruimte met een shitload aan oude of niet passende kleding Moet ook nog even een trui regelen.
Het startkledingpakket voor zaterdagwerkers is gewoon belachelijk. 1 polo en 1 kortemouwenoverhemd..... Maar wel 3 verschillende soorten wanten/handschoenen voor in de winter
Gewoon TC's onder druk zetten, ik vroeg het een keer en kreeg de sleutel mee van het hok.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja idd, en als die zaterdagwerker toevallig vaak door de week werkt, (zoals ik) is daar niets voor geregeld. Mijn moeder kan er niet tegenop wassen. Nu heb ik van de week een mannenoverhemd meegenomen, maar das ook niet ideaal..
Toen ik als zaterdag medewerker nog 6 dagen in de week werkte was de kleding zo geregeld. Gewoon 1 dag in mijn eigen kleding gekomen, komt er iemand aan met de vraag waarom heb jij geen kleding aan? Ik zeg ja die zit in de was, ow dan krijg je toch nieuwe. Hoppa geregeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja idd, en als die zaterdagwerker toevallig vaak door de week werkt, (zoals ik) is daar niets voor geregeld. Mijn moeder kan er niet tegenop wassen. Nu heb ik van de week een mannenoverhemd meegenomen, maar das ook niet ideaal..
Tegenwoordig loopt, tenminste hier op de vestiging, minstens de helft van de zaterdagwerkers in eigen kleding. Zelfs bij collectie werken mensen in eigen kleding.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:04 schreef Bartjes het volgende:
[..]
Toen ik als zaterdag medewerker nog 6 dagen in de week werkte was de kleding zo geregeld. Gewoon 1 dag in mijn eigen kleding gekomen, komt er iemand aan met de vraag waarom heb jij geen kleding aan? Ik zeg ja die zit in de was, ow dan krijg je toch nieuwe. Hoppa geregeld
Gaat bij elke vestiging volgens mij anders, maar ik had hier mijn maten ingevuld en toen na 1 keer vragen is het pakket besteld, https://www.workwearweb.nl/tntpostquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Goedenmiddag.
Ik ben TNT's nieuwste zaterdagbezorger
Net klaar met het invullen van al die formulieren. Weten jullie toevallig nog hoe het met het formulier voor de kledingmaten ging? Moet je die zelf opsturen, of gewoon inleveren bij de centrale?
Welkom en veel succes!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Goedenmiddag.
Ik ben TNT's nieuwste zaterdagbezorger
Net klaar met het invullen van al die formulieren. Weten jullie toevallig nog hoe het met het formulier voor de kledingmaten ging? Moet je die zelf opsturen, of gewoon inleveren bij de centrale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |