Idd, het komt allemaal door de pepernoten die al in de schappen liggenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook al een week of twee aan te denken dat november/december wel heel hard nadert
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
De mensen die alleen op de zaterdag werken hebben mooi geluk. 25 december en 1 januari vallen dus op een zaterdag
Ik zou vast onderduiken voor je TC hahaquote:
Wij krijgen gelukkig geen optivo. Als ik alle verhalen hier zo lees mag ik daar best blij mee zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef rub3n het volgende:
De KNJ gaat HELEMAAAL IN DE SOEP LOPEN DIT JAAR met die Optivio(ofzoiets).
Optivoquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef rub3n het volgende:
Hoaxquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
OptivoHoezo? Hier werkt het eigenlijk allemaal wel goed nu.
Als het maar tomatensoep is, dan vind ik het wel best.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef rub3n het volgende:
Vorig jaar heb ik zoveel uren moeten schrijven dat ik er een lam handje van kreeg dus het boeit me wel degelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef carboni het volgende:
Maar met KNJ kan je lekker uren schrijven dus dan interesseert het me allemaal geen reet.
Jah, al moet je gewoon niet meer werken dan je kan maar optivo maakt niet zoveel uit. Sowieso als zaterdagwerker ben je contractueel verplicht 3-4 uurtjes te werken en niet op feestdagen dus je kan gewoon wegblijven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef lololo het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik zoveel uren moeten schrijven dat ik er een lam handje van kreeg dus het boeit me wel degelijk
Dan krijg je in die maand ook betaald voor drie zaterdagen neem ik aan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
De mensen die alleen op de zaterdag werken hebben mooi geluk. 25 december en 1 januari vallen dus op een zaterdag
Ja minstens...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan krijg je in die maand ook betaald voor drie zaterdagen neem ik aan?
Ik ben pas sinds de zomer in dienst bij TNT. Kun je met kerst en oud&nieuw op twee keer zoveel postzakken rekenen ofzo?
Ze zijn verplicht die 2 zaterdagen gewoon door te betalen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan krijg je in die maand ook betaald voor drie zaterdagen neem ik aan?
Ik ben pas sinds de zomer in dienst bij TNT. Kun je met kerst en oud&nieuw op twee keer zoveel postzakken rekenen ofzo?
dan gaat alles digitaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:49 schreef Bigapple het volgende:
even een vraagje,
Als ik me aanmeld voor digitale nota, zodat ik mijn loonstrook online kan bekijken.
Krijg ik hem dan ook nog schriftelijk of gaat dan alles digitaal.?
Een "wilde staking", klinkt net alsof ze keihard aan het vechten waren daarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef dreampje het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)stbodes-helmond.html
Sterkte....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |