mja, met zo'n Caddy valt het alleszins mee. En ook die Renault Kangoo wil best goed van zijn plekquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
schakelen bij 2000 toeren is sowieso echt niet leuk, je bent echt net een slak.
Trekt je gewone ventilatie dat niet dan? Ik heb daar nooit zo'n last van. Gewoon ventilatie op turbo laten staanquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef carboni het volgende:
airco is echt ideaal, niet eens zozeer in de zomer, maar op een regenachtige dag op een autodienst waar je steeds moet uitstappen is het gewoon een veiligheidsfunctie.
Ik ook op m'n fiets.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb ook keigoeie airco op m'n brommer
Jojoortje reacties altijd sowiesoquote:
Slijmbalquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Jojoortje reacties altijd sowieso
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Jojoortje reacties altijd sowieso
leuk toch!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook al een week of twee aan te denken dat november/december wel heel hard nadert
De kerstperiode buiten de post om vind ik wel gezellig. Echter vind ik de KNJ bij TNT veel te druk, haha.quote:
Niet bepaald, ik zie het met angst en beven tegemoet, het is gewoon vrijwel altijd kut geregeld bij ons tijdens de kerst. Standaard gewoon te weinig personeel om de post op een normale manier weg te krijgen. Vooral vorig jaar was een ramp op onze sector, wij kregen vaak de machinepost pas als de wijken eigenlijk al gezet en wel op het depot hadden moeten staan.quote:
Inderdaad. Dat je tijdens de kerstdagen helemaal tot rust moet komen doordat je de week ervoor je helemaal kapot hebt gewerkt en daardoor de kerstdagen niet zo leuk en gezellig zijn zoals ze zouden moeten zijn is gewoon niet leuk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef lololo het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik zie het met angst en beven tegemoet, het is gewoon vrijwel altijd kut geregeld bij ons tijdens de kerst. Standaard gewoon te weinig personeel om de post op een normale manier weg te krijgen. Vooral vorig jaar was een ramp op onze sector, wij kregen vaak de machinepost pas als de wijken eigenlijk al gezet en wel op het depot hadden moeten staan.
De sorteermachines kunnen het sowieso niet aan. Vorig jaar was het onze sector maar er is elk jaar wel een sector die de pineut is.
Kerstperiode staat voor mij synoniem aan 6 dagen per week keihard werken en veel incidenten en bekaf zijn op kerstavond. Dat het binnen vaak wel gezellig is tijdens de kerstperiode kan al die ongemakken niet compenseren imho
Ja. Pas na drie jaar krijg je de eerste puntenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Kan het kloppen dat ik na twee jaar in dienst te zijn als zaterdagbesteller nog steeds 0 punten heb bij workwearweb?
Zo, jij durftquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:40 schreef Viper86 het volgende:
Ben dit jaar sowieso van plan minder te gaan werken met KNJ, misschien de dagen tussen kerst en oud en nieuw vrij te nemen ofzo.
Als je zaterdagmedewerker bent is dat makkelijk zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |