Mooi compliment.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar die kijkt zo heerlijk ondeugend en dat is Vaduz ook
quote:
Ik ben nog steeds aan het lachenquote:
Maar deze heeft dat ook welquote:
quote:
Sorry hoor, maar Vaduz ondeugend noemen...quote:
Het was wel echt fucking grappig ja.quote:
Dan verschillen we duidelijk van meningquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Vaduz ondeugend noemen.... Hij is een heleboel dingen maar dat absoluut niet.
Nee hoor, dat heb je verkeerd gezien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het was wel echt fucking grappig ja.
quote:
dan ga ik even in de transformers aanpassings modus.quote:
quote:
http://en.wikipedia.org/w(...)ttle_Goody_Two-Shoesquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan verschillen we duidelijk van mening
En daar bedoel je jezelf mee?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ttle_Goody_Two-Shoes
Weer een beetje in een down stemming.. Maar komt wel in ordequote:
Neequote:
Neen.quote:
Dacht ik alquote:
Nee, na lang zoeken gevonden en in het hok gezetquote:
Niks... niemand zegt toch dat er wat mis is met FF?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, na lang zoeken gevonden en in het hok gezet
En wat is er mis met FF?
Final Fantasy is een toffe reeks.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, na lang zoeken gevonden en in het hok gezet
En wat is er mis met FF?
Ik moet minder met games doen...quote:
Wel zijn gezichtquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind Vaduz ook niet echt het voorbeeld van ondeugend
Waarom willen jullie er dan niet mee fuserenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks... niemand zegt toch dat er wat mis is met FF?
Ik vind het zielig als ze dieren kunstjes laten doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom willen jullie er dan niet mee fuseren
Omdat een talentenjacht met kasplantjes geen goed idee isquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan krijg je animal crackers ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook niet hoor , altijd gaat het over poesjes , niks mis mee.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks... niemand zegt toch dat er wat mis is met FF?
Alleen als ze verzopen worden. Dan heb je de poppen aan het dansen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ook niet hoor , altijd gaat het over poesjes , niks mis mee.
logisch , een normaal mens doet zoiets ook niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als ze verzopen worden. Dan heb je de poppen aan het dansen!
ik heb dat niet op dvd'squote:
Nog meer kijkcijfers.quote:
1x voor de ene hersencel, de tweede voor de andere.quote:
Die van vorige week dan nog een keer?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Herhaling..?
En vandaag een dubbele omdat ze zendtijd over hadden denk ik
quote:
Kusje op je navel.quote:
Niet eens.quote:
quote:
Trustequote:
SLaap lekker poesquote:
Geen idee, ik weet niet wie chivez is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:09 schreef kitao het volgende:
Chivez praat met me ....in een cliptopic.
Wat luister je nu? #1917
wie had dat gedacht ?
Chivez.com die site is van haar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wie chivez is.
Is dat zo speciaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:09 schreef kitao het volgende:
Chivez praat met me ....in een cliptopic.
Wat luister je nu? #1917
wie had dat gedacht ?
Is het interessant ook?quote:
nou , nu vergeet je haar nooit meer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wie chivez is.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.pheno.com/
Is een werklozensite
denk ik
het grootste woord in beeld is
toch
Job opportunities
Dan weer je toch wie het isquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.andersen.com/
is van Arthur Andersen. Dus?
Ik vind er niet zoveel aan om eerlijk te zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
[..]
nou , nu vergeet je haar nooit meer.
www.chivez.com
Ik zou je geld er niet om verwedden. Je moet toch meer op je site zetten dan een paar blote tieten voordat ik je niet vergeetquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
[..]
www.chivez.com
Tip: ik zou er niets achter zoeken. Op een forum is het gebruikelijk dat men op elkaar reageert.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:18 schreef kitao het volgende:
[..]
op een cliptopic waar iedereen alleen maar clips oprafelt ?
misschien niet.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
[..]
www.chivez.com
*klikt op Aboutquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.pheno.com/
Is een werklozensite
denk ik
het grootste woord in beeld is
toch
Job opportunities
quote:FOUNDED IN 1992, PHENOMENA COMPANY LIMITED IS A PRODUCTION HOUSE SPECIALIZED IN TV COMMERCIAL PRODUCTION.
Daarbij heeft ze al een vent.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: ik zou er niets achter zoeken. Op een forum is het gebruikelijk dat men op elkaar reageert.
Ik zie geen hoofd. Lijkt me eng.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel aan om eerlijk te zijn
quote:
Doe toch eens niet steeds zo serieus jij. Partypooper.quote:
Dat ze lang en gelukkig samen mogen leven.quote:
jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ze lang en gelukkig samen mogen leven.
oh , is het veranderd sinds de laatste keer dat ik keek ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het eruit zag toen jij keek, en ik weet echt niet hoe zij eruit zietquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:21 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , is het veranderd sinds de laatste keer dat ik keek ?
en is zij dat ?
je hebt al eerder gekeken en nu kom je er achter dat zij het is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:21 schreef kitao het volgende:
[..]
en is zij dat ?
sowieso mensen die naaktfoto's van zichzelf op het net gooienquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Stuur dr een PMquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:21 schreef kitao het volgende:
[..]
en is zij dat ?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt al eerder gekeken en nu kom je er achter dat zij het is.
[ afbeelding ]
quote:
Vooral irritant. Gehele psychologische spelletjes in een brief stoppen. Waarom wil je bij ons werken? Om geld te verdienen, duh.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:23 schreef Rauzer het volgende:
Pffff, sollicitatiebrief sturen, lastig!
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
sowieso mensen die naaktfoto's van zichzelf op het net gooien
quote:
Omdat ik het met je eens ben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom quoten zonder ook maar iets toe te voegen?
Ik heb geen collectie smileysquote:
quote:
Slaap lekker Bosquote:
quote:
quote:
Doe ik ook wel eensquote:
Ja vette rellenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
nog wat gebeurd in de tijd dat ik er niet was
Die heb jij niet meegemaakt maar ja, dit weekend wel jaquote:
goh wat ben je lekker fris bezig zeg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt al eerder gekeken en nu kom je er achter dat zij het is.
[ afbeelding ]
Nee gekkie, het is stilquote:
Hoe weet jij nou of ik geen vette rellen heb gehad?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb jij niet meegemaakt maar ja, dit weekend wel ja
Webcamquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ik geen vette rellen heb gehad?
ik ben x factor aan het kijkenquote:
O ja vergetenquote:
Omdat het ons niet interesseert als iemand in een ander topic op je reageert. Seriously. het is een forum. Er zijn vrouwen op het forum. Ja, die zijn ook wel eens naakt. Maar ze kunnen ook praten en typen en zelfs andere kunstjes.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef kitao het volgende:
[..]
goh wat ben je lekker fris bezig zeg.
hier een plaatje van haar , geniet er maar van.
Wat luister je nu? #1916
Ik vind 90210 maar een ellendequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben x factor aan het kijken
Ik heb tot nu toe alle afleveringen van Glee, 90210, The Vampire Diaries gekeken.
En moet nog veel goede tijden inhalen
Dat is toch al heel oud, of is er weer een nieuwe versie?quote:
ik begin het weer wat leuker te vinden. Annie die weer wat normaal is en niet zo Dark is.quote:
Mooizittenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat het ons niet interesseert als iemand in een ander topic op je reageert. Seriously. het is een forum. Er zijn vrouwen op het forum. Ja, die zijn ook wel eens naakt. Maar ze kunnen ook praten en typen en zelfs andere kunstjes.
Roll over!quote:
The New Beverly hills 902010quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch al heel oud, of is er weer een nieuwe versie?
Ik bedoelde dat ik 2 afleveringen heb gekeken en het slecht slecht slecht vind, dus verder nooit meer gekeken hebquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin het weer wat leuker te vinden. Annie die weer wat normaal is en niet zo Dark is.
Vind het alleen zielig voor Naomi nu....
Dat gezeik met Jasper en Annie aan het einde van vorig seizoen
Not my cup of tea. De oude vond ik al verschrikkelijkquote:
Owwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik 2 afleveringen heb gekeken en het slecht slecht slecht vind, dus verder nooit meer gekeken heb
Wraffffquote:
ik zou het niet geloven dat ALLES liefde isquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga in bed alles is liefde kijken!, misschien dat ik er ooit weer in ga geloven
heb ik iets gemist?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga in bed alles is liefde kijken!, misschien dat ik er ooit weer in ga geloven
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
I love it when you bark at me!quote:
Ik vind het vergeleken serie 1 gewoon baggerquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwww
Ow nee ik volg het vanaf het beginIk hou wel van die drama queens
ik vind deze eigenlijk ietsie leukerquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het vergeleken serie 1 gewoon bagger
quote:
Slaap lekker voor straksquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Schatjes he!
Ik ga nu over op Alles is Liefde!
In bed liggen!
Tot morgen lieffies!
Trusten Kallyquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaap lekker voor straks![]()
Ik ga ook afsluiten
Dudequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
Leontien Borsato
Ze komt gewoon niet gemeend over in die reclame
ik heb het al gevondenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, daar was een trucje voor om dat te kunnen doen...
tsja, da's het gevaar als je zo laat komt binnenvallenquote:
Ghehehe GTST, ooit keek ik daar ook fanatiek naar, maar een jaar of 7 terug mee gekapt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga nog even lui in bed GTST kijken
Weltrusten voor straks alvast, en heel misschien tot straks
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
iemand gratis pizza?
http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf
Faces look ugly, when you're alonequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
People are strange when you're a stranger.
Women seem wicked when you're unwanted.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Faces look ugly, when you're alone
Streets are uneven when you're downquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Women seem wicked when you're unwanted.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Streets are uneven when you're down
Zo mooi dat nummerquote:
Echt wel.quote:
Moonlight is stranger than fictionquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Women seem wicked when you're unwanted.
Mooie icon.quote:
Primaquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Symph! Hoe is het met de dames thuis?
Kansloos natuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:45 schreef iBenny het volgende:
Flash, of je nog te redden bent...
Zijn deze FOK!kers nog te redden?
Net of ik er op zit te wachten om "gered" te wordenquote:
Zou kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of ik er op zit te wachten om "gered" te worden
Geen fijne week in het vooruitzicht?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk.
Bijna vrijdag Benny.
was het maar waar...
Als je je vrienden van MBH nogeens spreekt: Het plan is als volgt:quote:
Nee niet echt, tot mijn verjaardag heb ik een paar klussen te klaren waar ik niet naar uitzie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geen fijne week in het vooruitzicht?
ga je ook mee sympiequote:
wanneer is dat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga je ook mee sympieals ik met MBH onderweg ga?
Benny regelt alles
Je slaat je er vast goed doorheenquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee niet echt, tot mijn verjaardag heb ik een paar klussen te klaren waar ik niet naar uitzie.
Ik heb ook ff volledig gemist waar het over gaat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan Benny vragen
Jep, heb 'm half twaalf verstuurd, ben er wel tevreden over.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uiteraard.
Is het gelukt met je sollicitatie?
Netjes. Nu het beste er van hopen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jep, heb 'm half twaalf verstuurd, ben er wel tevreden over.
ik zal voor je duimenquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jep, heb 'm half twaalf verstuurd, ben er wel tevreden over.
Man Bijt Hond.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ook ff volledig gemist waar het over gaat.
Ik zie wel een hoop trein kilometers, maar wat MBH is, geen idee
ga je die bordjes jatten of lees ik nu verkeerd ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man Bijt Hond.
Benny zou me ooit nogeens gaan aanmelden vanwege mijn stationsnaambordjeshobby, en het idee was dan om een ploeg van hun een dag mee te laten lopen als ik druk bezig ben daarmee.
Maar dan moet er wel een beetje opgeschoten worden, want ik ben met de hele Benelux en het nabije deel van Duitsland wel zo'n beetje klaar. Er ligt nog een paar lijntjes, die goed op 1 dag kunnen, en die dan naar verwachting tussen de 30 en 40 bordjes gaan opleveren. Maar die laat ik dus opzettelijk daarvoor liggen. Wat dat betreft mag het wel een beetje opschieten van mij
fotograferenquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ga je die bordjes jatten of lees ik nu verkeerd ?
ja ja.quote:
Het lijkt zo makkelijk hequote:
?quote:
Pieker de pieker en dus weer niet in slaap kunnen komen.quote:
Weet ik veel. Kan nog wel ff duren geloof ikquote:
Echt balen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pieker de pieker en dus weer niet in slaap kunnen komen.
zo makkelijk is dat niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt zo makkelijk he![]()
En voor 1 bordje is dat ook wel zo. Of voor tien. Of voor honderd
Jij snapt het. Maar dan andersquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:44 schreef kitao het volgende:
[..]
zo makkelijk is dat niet.
eerst moet je zo'n paaltje inklimmen en op stations de camera zwart spuiten , dan gereedschap meenemen , bordje lossschroeven en onder je jas meenemen.
dat maal 100 is hard werken.
Vaduzjequote:
Alleen met de zalm op het bord.quote:
Druk, veel kilometers gemaaktquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:08 schreef iBenny het volgende:
Hey LL
Hoe was je weekend?
[..]
Mooooi zo![]()
quote:
Volgens JJH nietquote:
Gratis wijnarrangement hequote:
En je sliep niet in je eigen bed?quote:
Ook dat nog idd!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je sliep niet in je eigen bed?
Hallo...quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan nog...
En trouwens... dat zou JJH toch niet doen?... toch?
Tetten. Wat denk je zelf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan nog...
En trouwens... dat zou JJH toch niet doen?... toch?
Zoenen bij de auto is ook leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zou hij niet doen? De wijn of batsen op de eerste date?
Hoe was het afscheid? Dat kan soms ook erg leuk zijn na zo'n eerste date, beetje giechelen en friemelen bij de auto. Of juist 'Ehh... was leuk hé... oh is het al zo laatnou doei!'
Ja dat valt toch ook een beetje onder friemelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoenen bij de auto is ook leuk![]()
Maar ze waren met de trein
Ik weet het ook zekerquote:
Nee kloptquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je sliep niet in je eigen bed?
Het afscheid was gewoon.. Drie zoenen en een fijne reis gewenstquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe was het afscheid? Dat kan soms ook erg leuk zijn na zo'n eerste date, beetje giechelen en friemelen bij de auto. Of juist 'Ehh... was leuk hé... oh is het al zo laatnou doei!'
Jij hebt visioenen van Cue en JJH op de motorkap van een vreemde?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat valt toch ook een beetje onder friemelen
Maar het is leuk wat een nuances je hebt. Of het is super ongemakkelijk en je wilt zsm weg, of het is zo leuk en je wil eigenlijk niet weg (of mee) en gaat dan beetje bij de auto staan rotzooien
Stom woord eigenlijk, friemelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat valt toch ook een beetje onder friemelen
Maar het is leuk wat een nuances je hebt. Of het is super ongemakkelijk en je wilt zsm weg, of het is zo leuk en je wil eigenlijk niet weg (of mee) en gaat dan beetje bij de auto staan rotzooien
Neuh, ik heb het toch allang niet meer over JJH en Cue_, maar groef meer even in mn eigen geheugen. En vaak is dat 'afscheid' of heel leuk, en soms ongemakkelijk als je eigenlijk zsm weg wilquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt visioenen van Cue en JJH op de motorkap van een vreemde?
JJH had het anders over 6 zoenen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet het ook zeker![]()
[..]
Nee klopt
[..]
Het afscheid was gewoon.. Drie zoenen en een fijne reis gewenst
Het was gezellig, leuk staan uhm zitten kletsen
Ik hoor/lees een 'uhm'quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het afscheid was gewoon.. Drie zoenen en een fijne reis gewenst
Het was gezellig, leuk staan uhm zitten kletsen
Hij had flink gezopen en zag dubbel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH had het anders over 6 zoenen!
Ja, eigenlijk zit er niks tussenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het toch allang niet meer over JJH en Cue_, maar groef meer even in mn eigen geheugen. En vaak is dat 'afscheid' of heel leuk, en soms ongemakkelijk als je eigenlijk zsm weg wil
Hahaha nee. Een collega woont in A'dam. En ben daar wel blijven slapen, omdat lekker praktisch. Maar verder niksquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dus na de date ben je bij je scharrel blijven slapen?
JJH was het voorgerecht en diegene waar je daarna sliep heeft je compleet verslonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |