Druk, veel kilometers gemaaktquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:08 schreef iBenny het volgende:
Hey LL
Hoe was je weekend?
[..]
Mooooi zo![]()
quote:
Volgens JJH nietquote:
Gratis wijnarrangement hequote:
En je sliep niet in je eigen bed?quote:
Ook dat nog idd!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je sliep niet in je eigen bed?
Hallo...quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan nog...
En trouwens... dat zou JJH toch niet doen?... toch?
Tetten. Wat denk je zelf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan nog...
En trouwens... dat zou JJH toch niet doen?... toch?
Zoenen bij de auto is ook leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zou hij niet doen? De wijn of batsen op de eerste date?
Hoe was het afscheid? Dat kan soms ook erg leuk zijn na zo'n eerste date, beetje giechelen en friemelen bij de auto. Of juist 'Ehh... was leuk hé... oh is het al zo laatnou doei!'
Ja dat valt toch ook een beetje onder friemelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoenen bij de auto is ook leuk![]()
Maar ze waren met de trein
Ik weet het ook zekerquote:
Nee kloptquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je sliep niet in je eigen bed?
Het afscheid was gewoon.. Drie zoenen en een fijne reis gewenstquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe was het afscheid? Dat kan soms ook erg leuk zijn na zo'n eerste date, beetje giechelen en friemelen bij de auto. Of juist 'Ehh... was leuk hé... oh is het al zo laatnou doei!'
Jij hebt visioenen van Cue en JJH op de motorkap van een vreemde?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat valt toch ook een beetje onder friemelen
Maar het is leuk wat een nuances je hebt. Of het is super ongemakkelijk en je wilt zsm weg, of het is zo leuk en je wil eigenlijk niet weg (of mee) en gaat dan beetje bij de auto staan rotzooien
Stom woord eigenlijk, friemelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat valt toch ook een beetje onder friemelen
Maar het is leuk wat een nuances je hebt. Of het is super ongemakkelijk en je wilt zsm weg, of het is zo leuk en je wil eigenlijk niet weg (of mee) en gaat dan beetje bij de auto staan rotzooien
Neuh, ik heb het toch allang niet meer over JJH en Cue_, maar groef meer even in mn eigen geheugen. En vaak is dat 'afscheid' of heel leuk, en soms ongemakkelijk als je eigenlijk zsm weg wilquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt visioenen van Cue en JJH op de motorkap van een vreemde?
JJH had het anders over 6 zoenen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet het ook zeker![]()
[..]
Nee klopt
[..]
Het afscheid was gewoon.. Drie zoenen en een fijne reis gewenst
Het was gezellig, leuk staan uhm zitten kletsen
Ik hoor/lees een 'uhm'quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het afscheid was gewoon.. Drie zoenen en een fijne reis gewenst
Het was gezellig, leuk staan uhm zitten kletsen
Hij had flink gezopen en zag dubbel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH had het anders over 6 zoenen!
Ja, eigenlijk zit er niks tussenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het toch allang niet meer over JJH en Cue_, maar groef meer even in mn eigen geheugen. En vaak is dat 'afscheid' of heel leuk, en soms ongemakkelijk als je eigenlijk zsm weg wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |