abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87140076

De hardstyle liefhebbers onder ons O+

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*A-lusion*Donkey Rollers *Project One
*Abyss*Dozer (f.k.a. Tony)*Pulse
*Activator*Dutch Master*Scope DJ
*Alpha Twins*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Showtek
*Alphaverb*Francesco Zeta*Southstylers
*Alter Egosz*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Genius*Tatanka
*Balistic*Gizmo*Technoboy
*Beholder*Grandmaster Q*The Partycrushers
*Blackmail*HardOnez*The Pitcher
*Blutonium Boy*Hardstyle Masterz*The Prophet
*Brainkicker*Headhunterz*The Revivals
*Brennan Heart*Isaac*The Scientist
*Calypso*Jones*The Vision
*Carnifex*Josh & Wesz*Trilok
*Charly Lownoise*Kold Konexion*Vekta
*Chiren*Lady Tom*Vince
*Clive King*Luna*Wildstylez
*D-Block & S-te-Fan*Max B. Grant*Xavi
*Dana*Max Enforcer*Zany
*Daniele Mondello*Mind Hunterz*Zatox
*Darkraver*Noisecontrollers*Zenith
*Davide Sonar*Pavo*Zero Sanity
*Deepack*Philippe Rochard
*DHHD*Pila

MC's ^)
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
Charly LownoiseLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
GostosaShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
FreakyMusic
M!d!fy
Mythica
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
StraightOn Recordings
Zanzatraxx

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
HardFM
Real Hardstyle Radio
Hardshockers
Q-Dance radio

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
[Hardstyle #151] No time to waste!
[Hardstyle #152] It's about time..
[Hardstyle #153] You want some shit for your brain?
[Hardstyle #154] Ground Zero
[Hardstyle #155] We gonna get dirty!
[Hardstyle #156] Last night a DJ saved my life.
[Hardstyle #157] We don't care!
[Hardstyle #158] When the sky is bright we dance to infinity
[Hardstyle #159] Bum Bapi
[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009

TT= Ran-D & Redixx - Untill We Meet Again

De OP

gr gr
pi_87140094
TT enigszins ingekort zodat het er net in past. :P

Loudness line-up is meer dan redelijk.
Echter is op diezelfde avond een feestje in Eindhoven met ook B-Front, maar itt tot Rotterdam staan hier ook de Alpha Twins en Ran-D. _O_ Dus dat vind ik ook zeer acceptapel, en daarbovenop komende dat het voor mij 18 keer makkelijker te bereiken is ga ik denk ik voor Eindhoven.
gr gr
pi_87140229
Ik lees op een paar sites dat Titan niet echt goed draaide, maar hoe weet je nou of B-Front draait of Titan? Ze hebben toch gewoon samen een setje gemaakt of niet dan?
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:52:47 #4
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_87140563
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:42 schreef Spaulding het volgende:
Ik lees op een paar sites dat Titan niet echt goed draaide, maar hoe weet je nou of B-Front draait of Titan? Ze hebben toch gewoon samen een setje gemaakt of niet dan?
Bullshit, het was een heldenset. Paar kleine foutjes, that's it.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_87140576
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:42 schreef Spaulding het volgende:
Je ziet toch wie er aan de knoppen zit? ;)
pi_87140856
Titan kwam hard op DefQon :D Gisteren lag ik dus te maffen...kutzooi -O-

Dit was erg vreemd overigens :+
!

[ Bericht 51% gewijzigd door T-Force op 03-10-2010 19:13:04 ]
pi_87141259
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Je ziet toch wie er aan de knoppen zit? ;)
Kerel, ik heb geen idee ik let daar eerlijk gezegt nooit zo op. En foutjes hoor ik ook nooit :p.
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:21:05 #8
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_87141429
Moin :D

Net een uur wakker :P Lag vanmiddag om half1 in bed :P
Wat een geniaal feest ! Lekker staan knallen met veel van jullie _O_
GTP !

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Spaulding het volgende:
PS: Volgens mij heb ik nog 1 of 2 FOKkers gezien, maar wist dit niet zeker. En ik ga niet aan wereldvreemde mensen vragen of ze op een internetforum zitten :') . Had één van jullie een zwart tanktopje aan en nog iemand anders iets in zn waffel, lolly ofzo?
Ja ik had een zwarte tanktop aan, ik weet alleen niet of ik je gezien heb :')
The Outside Agency
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:22:22 #9
213010 haakon
pi_87141478
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:03 schreef T-Force het volgende:

!
idd ! dat sloeg echt nerns op :P kats ingestudeerd ofzo :P
The Outside Agency
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2010 @ 19:24:31 #10
159915 -Menn0-
MNO
pi_87141555
*kauw kauw kauw* wil je met me trouwen? *kauw kauw kauw*

Nou dan kunnen we wel met zekerheid zeggen dat hij het zelf een heeeeeel mooi aanzoek vond :D
,,/
pi_87141613
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:24 schreef -Menn0- het volgende:
*kauw kauw kauw* wil je met me trouwen? *kauw kauw kauw*

Nou dan kunnen we wel met zekerheid zeggen dat hij het zelf een heeeeeel mooi aanzoek vond :D
Ja en nu herinnert hij zich niks meer, wordt de vriendin boos, zegt hij dat hij helemaal niet wil trouwen, krijgen ze ruzie en gaan ze uit elkaar *O*
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2010 @ 19:27:59 #12
159915 -Menn0-
MNO
pi_87141678
Haha hij heeft wel zo'n heerlijke "what the fuck gebeurd er allemaal" blik in z'n ogen _O-
,,/
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:31:33 #13
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_87141814
quote:

!
Damn die gast + meisje ken ik haha!!

Gaan altijd met groep om waar wij ook regelmatig mee los gaan, altijd knetterleip haha :P
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_87141988
quote:

!
Haha! :D
Heet ze nou sifon?
gr gr
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:40:30 #15
213010 haakon
pi_87142133
FOK!ers zijn chille lui ^O^
The Outside Agency
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:43:29 #16
213010 haakon
pi_87142250

:') :') :')
The Outside Agency
pi_87142393
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:21 schreef haakon het volgende:
Moin :D

Net een uur wakker :P Lag vanmiddag om half1 in bed :P
Wat een geniaal feest ! Lekker staan knallen met veel van jullie _O_
GTP !
[..]

Ja ik had een zwarte tanktop aan, ik weet alleen niet of ik je gezien heb :')

Ja dan heb ik jou zien staan, jij had al zo'n bekende kop. Volgende zal ik je ff aanspreken :) .

Op het eind waren er trouwens goed veel naar de klote, dat valt je dan ook echt alleen op al ben je zel nuchter :p
pi_87142446
Yo! Dat aanzoek was vreemd inderdaad!
Mixes onder de naam Khadber
pi_87142453
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:43 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]

Zeg zullen we eens foto's van jou hier neerzetten? :P
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2010 @ 19:51:06 #20
159915 -Menn0-
MNO
pi_87142538
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:43 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]

Die dude stond de hele tijd bij ons groepje in de buurt. Heb em een paar keer zien lopen.
,,/
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:51:41 #21
238230 em-dee-em-aa
pi_87142557
Heb net even lopen sms'en over dat huwelijksaanzoek maar dat bleek achteraf 1 vooraf opgezette grap geweest te zijn! :P

[ Bericht 3% gewijzigd door em-dee-em-aa op 03-10-2010 20:13:50 ]
pi_87142732
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zeg zullen we eens foto's van jou hier neerzetten? :P
Inderdaad Haakon, jou kaak had ook een eigen leven :D Ik heb nog wat foto's maar die zet ik hier maar niet neer ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:58:38 #23
238230 em-dee-em-aa
pi_87142810
Fusion was vet :)

Waren rond 11 uur aanwezig, eerst even boven gekeken bij Dozer en het eerste halfuurtje van Ryfle. Kwamen aantal lekkere plaatjes voorbij, ouder spul en nieuw door elkaar klonk leuk :)

Vervolgens naar de Black Box voor de set van de Toneshifterzzz. Hadden een mooi plekje gevonden rechtsvooraan, sfeer zat er goed in en hoorde aantal heerlijke platen langskomen. Vooral het 2e gedeelte van de set was genieten. Kan de Toneshifterz steeds meer waarden, Origins of Life beukte super, evenals Angels & Demons en de Gold remix van Bioweapon. Aangenaam verrast was ik ook door de laatste track :D Wat een beukwerk zeg, klonk heerlijk:

Hierna was het tijd voor de set van Noisecontrollers welke naar mijn mening de minste set van de nacht hadden. Had nog gehoopt op oa Robotics Dream & Bass Mechanics maar beide niet voorbij horen komen. Na de Noisecontrollers was het de beurt aan The Pitcher welke zijn album kwam presenteren. Doordat de meeste tracks nog onbekend waren ging het minder los in de zaal, toch klonken de meeste tracks niet verkeerd dus ben benieuwd ze vaker te horen...

Na een korte eetpauze tijdens Donkey Rollers weer teruggegaan, kwam Da Ripper al tegen welke ons vervolgens naar de Fok! spot heeft geleid. Slim Shore draaide een leuke megamix, herriner me er niet al te veel meer van maar was lekker aantal plaatjes weer te horen :) Hierna was het de beurt aan Zany. Inmiddels was de groep Fokkers al een stuk groter, erg gezellig stampje geplaatst met oa Haakon, Da Ripper, 16 meter, T-Force, Krulliewullie en Deeltjesversneller. Set van Zany was trouwens erg lekker. Nieuwe plaat van Jack of Sound is erg lekker en ook de rest van de platen deden het goed!

Hierna was het de beurt aan Titan & B-Front en hier had ik al naar uitgekeken :D Helaas ging het volume wat achteruit waardoor de eerste helft duidelijk een tandje terug was ten opzichte van Zany's setje. De 2e helft was het echter weer dik beuken geblazen. Ongelofelijk hard losgegaan ook! Echt heerlijk en sfeertje was top, lekker afsluiten met Magic ook :)

Waren al aardig naar de klote (enkel 15 minuutjes eetpauze en verder non stop beuken) maar toch genoeg energie gevonden om ook tijdens Kasparov nog lekker door te gaan. Heb het nooit zo op de hitjes-hardcore maar dit klonk me prima in de oren. Uiteindelijk om kwart voor 7 vlak voor de drukte weggegaan. Helemaal op maar zeker voldaan.

Fokkers ook bedankt nog voor de gezelligheid! :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:02:17 #24
213010 haakon
pi_87142964
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef T-Force het volgende:

[..]

Inderdaad Haakon, jou kaak had ook een eigen leven :D Ik heb nog wat foto's maar die zet ik hier maar niet neer ;)
Niks van waar ! :P
The Outside Agency
pi_87143148
Terug Vind Pitcher
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:10:11 #26
213010 haakon
pi_87143280
Wel grappig hoe ik Tom tegenkwam :P
The Outside Agency
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:31:36 #27
213010 haakon
pi_87144131
Heeft er iemand trouwens foto's gemaakt ?
The Outside Agency
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:53:57 #28
301430 Baronpilsener
pi_87145209
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Had nog gehoopt op oa Robotics Dream & Bass Mechanics maar beide niet voorbij horen komen.
Bass Mechanics wel :P
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:57:07 #29
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87145397
Hoi..

Om er toch enig volume aan te geven.. nogmaals..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:57:15 #30
238230 em-dee-em-aa
pi_87145407
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Bass Mechanics wel :P
Dan heb ik niet goed genoeg opgelet :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:03:48 #31
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87145787
K wil trouwens nog ff toevoegen (in navolging van El_Dani : De vloer in HMH is wel erg gaar... prima vloertje, tenzij vochtig, dan kun je er op schaatsen... wat ik een stel leipos dus ook door de gangen heb zien doen..
pi_87145870
quote:

!
Die gast is goed knetters ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:17:35 #33
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87146585
Hallo weer :W

Ik ben nog nooit zo brak geweest na een feest, terwijl daar geen reden voor was :?

In ieder geval vond ik het een heel gezellig feestje, maar ik had er stiekem meer van verwacht wat platenkeuze/set-opbouw betreft. Tottenmet Zany energieboost gehad, met B-Front en Titan kan ik altijd mijn voetjes van de grond houden maar dat lukte me deze keer niet. Jullie zeiden dat het volume zachter stond? Dat had ik dus mooi even geregeld zodat ik heerlijk heb kunnen slapen op de tribune :Y)

Kasparov was echt om te kotsen, maargoed ik heb dan ook een gruwelijke hekel aan main-hardcore o|O Net zoals aan top40-muziek/DV8-gezang wat in nummers is verwerkt, en daar heb ik in bartman meteen mijn meerdere in gevonden :D. Heerlijk even samen geprotesteerd ^O^

Die early-set in het begin was wel echt HELDIG! _O_ DankDankDank voor On the edge O+ (en ook al die andere klapperrrs :D). Ik heb mijn gehoorbeschermers btw in het begin niet in gehad, stond te zacht daarvoor. Hadden meer mensen dat?

Jack of Sound, Slim Shore, Dozer, Zany en Pavelow verders allemaal prima gedraait :). The Pitcher laatste minuten van meegekregen maar klonk niet heel boeiend.

En dan wil ik bij deze nog even Harm bedanken voor mijn Jilzz :) (Waar tie nog nooit van had gehoord :9 )

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ehm nee, IK heb die foto's }) En ze zijn geweldig grappig, maar ik zal ze wel eventjes wissen voor je Haakon ;) Tenzij je je zelf nog graag even wilt zien? :9

[ Bericht 4% gewijzigd door Krulliewullie op 03-10-2010 21:23:50 ]
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_87149362
Er is weer genoeg gebeurd daarzo, nondeju! (lees ik op PF:P), dit is wat ik al op 1 pagina tegenkwam:
-Huwelijksaanzoek (hoax?)
-Kerel die vooraan op de grond ligt te rollen
-Kerel lamgeslagen op de WC's

Wat is het eerste feestje na 16 januari? Ik verwacht X-Qlusive ofniet? Dan ben ik er weer bij, jaahaaa. Ik kreeg ongelooflijk veel zin om te feesten toen ik gisterenavond mee zat te luisteren op de livestream. Heerlijk los gegaan achter mn laptop, haha!
pi_87150358
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Levitas het volgende:
Wat is het eerste feestje na 16 januari? Ik verwacht X-Qlusive ofniet? Dan ben ik er weer bij, jaahaaa. Ik kreeg ongelooflijk veel zin om te feesten toen ik gisterenavond mee zat te luisteren op de livestream. Heerlijk los gegaan achter mn laptop, haha!
XQ HHZ was dit jaar op 30 januari, dus dat is nu wss weer rond die tijd met DBSTF?
Op 11 februari (uit mijn hoofd) is Hardbass dit jaar, dus dat is weer het harde werk. ~O>
gr gr
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:43:39 #36
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87152201
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Levitas het volgende:
Er is weer genoeg gebeurd daarzo, nondeju! (lees ik op PF:P), dit is wat ik al op 1 pagina tegenkwam:
-Huwelijksaanzoek (hoax?)
-Kerel die vooraan op de grond ligt te rollen
-Kerel lamgeslagen op de WC's

Links onder t uiteinde van de VIPloge/balkon werd ook iemand neergehoekt, weet niet dat dezelfde knakker was.. die was iig goed de weg kwijt ook... staat midden in n kring beetje te schreeuwen, lomp te doen, wil 'eruit' lopen en word er weer 'ingehoekt' en gaat gestrekt, de ramptoerist in mij vond dat wel een mooi beeld.
pi_87152403
Die kerel vooraan heb ik ook zien gaan ja. Kon amper op zn poten staan en liep tegen iedereen aan, dat ie geen klappen kreeg is verwonderlijk. Later werd ie afgevoerd door de ehbo.

Wat denken zulke mongolen nou wel? Ik ga naar een feest dus ik moet zoveel mogelijk troep naar binnen smijten :r
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:53:18 #38
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87152611
Mja dat snap ik ook nooit. Ok ik ga meestal nuchter naar zulke feestjes qua drugs en beperk me qua alcohol (ja huig uitzonderingen daargelaten, stampjes plaatsen met volle glazen is zonde van t bier en niet relaxed) maar heb geen bezwaar tegen gebruik. Ik snap alleen niet dat je het dan leuk vind om zooveeeeel in je mik te gooien dat je helemaal van de kaart gaat..
pi_87152805
Nee dat bedoel ik dus ook. Een rakkertje erbij is lekker maar die gast van zaterdag was zo gigantisch naar de klote, en dan heb je van die aapjes erbij die hem dan gaan filmen en dan sta je mooi met je drugsbakkes op youtube. Net als die Superman paar jaar terug op Mysteryland.

Zo ongelofelijk zonde van je feestje, en niet te vergeten al dat geld. Nja moeten ze lekker zelf weten ik hou het altijd wel aardig in de hand.
pi_87154417
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef Spaulding het volgende:
Nee dat bedoel ik dus ook. Een rakkertje erbij is lekker maar die gast van zaterdag was zo gigantisch naar de klote, en dan heb je van die aapjes erbij die hem dan gaan filmen en dan sta je mooi met je drugsbakkes op youtube. Net als die Superman paar jaar terug op Mysteryland.

Zo ongelofelijk zonde van je feestje, en niet te vergeten al dat geld. Nja moeten ze lekker zelf weten ik hou het altijd wel aardig in de hand.
Al die mensen die zo verstrooid daar rond lopen interesseert het geen donder wie of wat daar staan te draaien, die komen er alleen maar om in het weekend drugs te kunnen gebruiken en het liefst zo veel en vaak mogelijk om er niks van te kunnen herinneren.

Maak vaak zat een praatje op feesten met mensen, 1/3 weet niet eens wie er draait/ hoe die draait/ wie het is etc.
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:45:38 #41
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87154525
Die mid van until we meet again is echt _O_ !
There is no rehab for stupidity.
pi_87154999
Ik snap het ook niet. Beetje rotzooi kan misschien best leuk zijn, alles komt wat intenser over, heel veel energie. Ik vind t ook altijd weer grappig om écht vandekaarde mensen te zien en aan te spreken. Een voordeel is wel, dat ze je 9 van de 10 keer als vriend aanzien, en niet als vijand. Geeft soms hele grappige "gesprekken"
pi_87158512
Ach, het is net zoals met alcohol. Gewoon met mate gebruiken, als je teveel gebruikt word je vervelend of gaan er vervelende dingen gebeuren :) En helaas, net zoals met alcohol zijn er teveel mensen die er niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan...

Verder heb ik natuurlijk ook niks tegen drugsgebruik :) Maar ik denk ook niet dat hier mensen zijn die daar wel echt iets tegen hebben ;)
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:09:53 #44
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87159541
Waar staat die loudness lineup :P ?

Vond het wel een leuk feestje maar echt totaal geen bijzondere avond verder...setjes sprongen er ook niet echt uit...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:36:18 #45
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87160045
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:09 schreef Sethje het volgende:

Vond het wel een leuk feestje maar echt totaal geen bijzondere avond verder...setjes sprongen er ook niet echt uit...
T early setje... maar dat was misschien meer omdat je t (Helaas) bijna nooit hoort..
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:12:38 #46
213010 haakon
pi_87160860
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 07:24 schreef T-Force het volgende:
Ach, het is net zoals met alcohol. Gewoon met mate gebruiken, als je teveel gebruikt word je vervelend of gaan er vervelende dingen gebeuren :) En helaas, net zoals met alcohol zijn er teveel mensen die er niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan...

Verder heb ik natuurlijk ook niks tegen drugsgebruik :) Maar ik denk ook niet dat hier mensen zijn die daar wel echt iets tegen hebben ;)
Mja, ik had zat op, maar ik ging gewoon superfijn.. Ik was toch niet vervelend ofzo toch?
Voor de rest vond ik het echt een dikke party !
Grappig dat je me aansprak met zo'n gezicht van: Huh? Ben jij Machiel ? :D
Dat was lachen, en idd lekker zitten stampen met o.a. weer Da_Ripper, em-dee-em-aa, 16meter en nog wel een paar ^O^

Aanstaande zaterdag Superbash ^O^ :
Line-up:

Dualdriven
Hyperdrive
Psyko Punkz
Zatox
MC: Apster

Voor 15 euries. Dat wordt wel weer leuk !
The Outside Agency
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:10:03 #47
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87162384
quote:

In het boekje wat je aan het einde kreeg.

quote:
Jack of sound sprong er voor mij uit :Y en Ryfle ook wel :)

verder een kort verslag:

Jack of Sound _O_
Doet die man ff Junior - You try to play me - destination nowhere - pounding senses achter elkaar _O_

B-front & Titan -> heerlijke set, maar ik had net als Koepert niet het WOW gevoel (te hoge verwachtingen denk ik), ik miste de Hardwear platen die ik juist wel had verwacht gezien het tijdstip en de hardheid :P
Maar wel Haunted en Psycho *;

Megamix, vond ik vet om te horen, maar losgaan daarop ging moeilijk vanwege het hoge snippet gehalte. al heb ik natuurlijk op Our power weer even hard mijn best gedaan evenals op Pwoap O+

Sfeer vond ik er niet/nauwelijks... maar lijkt normaal te zijn op hardstyle feesten... veelal zien en gezien worden... :r
En veel te veel mensen veel te erg van de kaart, heb niets tegen gebruik maar gebruik wel met mate/met je verstand. Dit geldt natuurlijk ook voor alcohol.

En ik heb heerlijk geprotesteerd met KrullieWullie tegen Nothing else matters :r , wat heb ik een hekel aan die stijl/die plaat. En nog meer aan het feit dat dan ineens mensen wel enthousiast worden -O- 8)7 :r :X

En ik vond het geluid bij vlagen echt matig, voor HMH begrippen. Op het einde bij zany was het goed, begin van Titan & B-front was het zacht. Zelden het OMG dit gaat hard gevoel wat ik eigenlijk altijd heb gehad in de HMH.
Edit: Ik herinner me in WTF dit gaat hardm oment en dat was tijdens Jack of Sound boven bij zijn nieuwe plaat... *O* Alles trilde :o

Ben blij dat ik voor kasparov naar huis ben gegaan, want die tracklist is om te janken... |:(

[ Bericht 4% gewijzigd door Tha_Bartman op 04-10-2010 11:20:16 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:19:51 #48
213010 haakon
pi_87162632
Wel vet dat ie nog Refly draaide _O_ Wat een heldige plaat !
The Outside Agency
pi_87162706
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:19 schreef haakon het volgende:
Wel vet dat ie nog Refly draaide _O_ Wat een heldige plaat !
Zeker, maar die had ik eigenlijk ook wel verwacht. Dicks, pussy's and assholes vond ik vetter :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:31:12 #50
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87162910
Vette Collab _O_

Deed me op het feest denken aan Titan werk, blijkt dus dit te zijn ( alhouwel ze weer kiezen voor een naam uit de Griekse mythologie, en het is ook rauw _O_)

*; *O* _O_ O+

*; *O* _O_ O+ Dit was die plaat die zo hard ging boven ^O^
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_87163008
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef haakon het volgende:

[..]

Mja, ik had zat op, maar ik ging gewoon superfijn.. Ik was toch niet vervelend ofzo toch?
Dat was lachen, en idd lekker zitten stampen met o.a. weer Da_Ripper, em-dee-em-aa, 16meter en nog wel een paar ^O^

Aanstaande zaterdag Superbash ^O^ :
Line-up:

Dualdriven
Hyperdrive
Psyko Punkz
Zatox
MC: Apster

Voor 15 euries. Dat wordt wel weer leuk !
Aanwezig :) Waarschijnlijk gratis entree. Jammer alleen dat ik rij.

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
*; *O* _O_ O+

*; *O* _O_ O+ Dit was die plaat die zo hard ging boven ^O^
Zo zeg, lekker spul :) Vooral die Chris One plaat die knalt vol door :7

Die andere 2 platen heb ik niks mee.

[ Bericht 22% gewijzigd door poiuytr op 04-10-2010 11:45:10 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:38:01 #52
213010 haakon
pi_87163062
Tartaros - The Last Man Standing is weer van die maat van me ! :D
Op Q-Base werd ook al een nummer van em gedraaid :)
The Outside Agency
pi_87164460
Godver, Refly heb ik dus gemist :( .
pi_87166722
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef haakon het volgende:
Neenee, je was absoluut niet vervelend :) Je genoot zichtbaar, dus altijd goed dan :D
Ja, ik schrok er bijna van dat je zomaar naast me stond, hehe :P
pi_87169066
Toevallig mensen hier uit omg. eindhoven die volgende week naar strangerz gaan? :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:00:06 #56
213010 haakon
pi_87170119
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef T-Force het volgende:

[..]

Neenee, je was absoluut niet vervelend :) Je genoot zichtbaar, dus altijd goed dan :D
Ja, ik schrok er bijna van dat je zomaar naast me stond, hehe :P
Haha oke gelukkig maar :P

Ook leuk(vind ik :P ) Voordat we naar binnen gingen, eerst nog ff lekker tegen de Arena aan staan pissen. ^O^

Ik heb ook iets van 3x achter elkaar een kerel aangesproken waarvan ik dacht dat het 16meter was, maar bleek gewoon een onbekende te zijn :')
The Outside Agency
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:02:17 #57
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87170192
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef haakon het volgende:
Ook leuk(vind ik :P ) Voordat we naar binnen gingen, eerst nog ff lekker tegen de Arena aan staan pissen. ^O^
had het zondagmiddag maar geprobeerd, pauper
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:04:32 #58
213010 haakon
pi_87170280
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:02 schreef Sethje het volgende:

[..]

had het zondagmiddag maar geprobeerd, pauper
Toen lag ik in bed :@
The Outside Agency
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:08:19 #59
301430 Baronpilsener
pi_87170411
quote:
Ik heb ook iets van 3x achter elkaar een kerel aangesproken waarvan ik dacht dat het 16meter was, maar bleek gewoon een onbekende te zijn :')
Ging dat toevallig over het the Pitcher album? :D
Aka Black/Out
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:11:09 #60
213010 haakon
pi_87170526
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:08 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Ging dat toevallig over het the Pitcher album? :D
Dacht het niet. Hij stond in de blote bast en keek me elke keer aan van: wtf, jij weer ? :')
The Outside Agency
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:11:40 #61
213010 haakon
pi_87170547
quote:

- B-front
- ZATOX
- The Machine (lt)
- Chris One (se)
- Digital Punk
- AVIO
- Crypsis
- Frontliner
MC Da Syndrome
The Outside Agency
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:22:28 #62
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87170929
You're Next _O_ _O_ _O_ Godver die ging hard..

Psycho _O_ _O_
The Last man Standing _O_ _O_

Verder weinig zinnigs te melden, zin in t volgende feestje, slecht teken, weinig nagenieten van Fusion..
pi_87174405
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
Toevallig mensen hier uit omg. eindhoven die volgende week naar strangerz gaan? :)
Jup :) Ben al een aantal keer geweest (Eerste ronde ook meegedaan aan de contest, helaas niet door) en blijft een goed feestje *O* Weinig geld + helden-line-up en daarbij opgeteld OOK nog eens B-Front _O_
pi_87174545
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef T-Force het volgende:

[..]

Jup :) Ben al een aantal keer geweest (Eerste ronde ook meegedaan aan de contest, helaas niet door) en blijft een goed feestje *O* Weinig geld + helden-line-up en daarbij opgeteld OOK nog eens B-Front _O_
Idd. Maken der ook altijd tof feesie van met leuke lichtshow en alles :Y Heb der iig al zin in 8-)
pi_87174838
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
Idd. Maken der ook altijd tof feesie van met leuke lichtshow en alles :Y Heb der iig al zin in 8-)
Ik ook ^O^ Om even een verzoekje te doen (als je er zin in hebt) Super Marco May - Fuera de cabeza (IG Bounce & DarqTai Remix) O-) Zou helemaal geweldig zijn, heb die plaat nog nooit live gehoord namelijk :D
pi_87175065
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ik ook ^O^ Om even een verzoekje te doen (als je er zin in hebt) Super Marco May - Fuera de cabeza (IG Bounce & DarqTai Remix) O-) Zou helemaal geweldig zijn, heb die plaat nog nooit live gehoord namelijk :D
Ken die track nieteens _O- Maar lag wel in de planning om der flink op los te rossen 8-)
pi_87175155
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ken die track nieteens _O- Maar lag wel in de planning om der flink op los te rossen 8-)
Heerlijk nummer hoor :D Maar dat rossen komt wel goed ja! Flink wat platen erop van 2006-2008 en ik stamp de vloer een paar centimeter omlaag *O* Ik zal trouwens eens kijken of Dion (Diomede van PF) ook mee gaat. Hij is een maat van mij namelijk en hij kent jou volgens mij ;)
pi_87175241
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:11 schreef T-Force het volgende:

[..]

Heerlijk nummer hoor :D Maar dat rossen komt wel goed ja! Flink wat platen erop van 2006-2008 en ik stamp de vloer een paar centimeter omlaag *O* Ik zal trouwens eens kijken of Dion (Diomede van PF) ook mee gaat. Hij is een maat van mij namelijk en hij kent jou volgens mij ;)
Zoals altijd draai ik ouwere en nieuwere dingen door elkaar :P En diomede ken ik idd wel :Y
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:17:39 #69
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87175355
Super Marco May - Fuera de cabeza (IG Bounce & DarqTai Remix)................................ O+ _O_
pi_87175384
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef Koepert het volgende:
Super Marco May - Fuera de cabeza (IG Bounce & DarqTai Remix)................................ O+ _O_
Jawel toch :7
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:20:05 #71
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87175433
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef T-Force het volgende:

[..]

Jawel toch :7
Jawel :)

Had t er met Krullie nog over @ Fusion, maar dit is wel een gevalletje van "constructief scratchen" itt wat pavo soms deed.. (vaak doet die t echter ook wel goed.. )
pi_87175670
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef Koepert het volgende:
Zo hej wat een lekkere plaat, kende deze niet eens terwijl dit wel helemaal in mijn tijd was 8-)

Deze hoorde ik laatst ook weer een keer in setje van Deepack @ Kubaas, wat een heerlijk nummer niet normaal :) Jammer genoeg nooit over een lekker geluidsetje kunnen horen.
pi_87175720
Kan iemand mij helpen de volgende track te ID-en?!

Staat op de nieuwe DefQon DVD, rond minuut 43, als Bioweapon net klaar is en The Yofridiz aan het draaien zijn in de purple tent. Later komt ie bij de specials nog een keer voorbij.

Ben benieuwd! Bvd
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:30:06 #74
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_87175762
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:20 schreef Koepert het volgende:
Had t er met Krullie nog over @ Fusion, maar dit is wel een gevalletje van "constructief scratchen" itt wat pavo soms deed.. (vaak doet die t echter ook wel goed.. )
Pavo = scratchheld O+ Al staan voor mij Mondello en Isaac nog net iets hoger :Y Mondello liet op de Feestfabriek ook weer het nodige horen ^O^

Over pavo gesproken :

:D
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:33:07 #75
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87175867
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:30 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Pavo = scratchheld O+ Al staan voor mij Mondello en Isaac nog net iets hoger :Y Mondello liet op de Feestfabriek ook weer het nodige horen ^O^

Over pavo gesproken :

:D
Agreed, maar Pavo scratchte in die early set dusdanig dat het imo soms het tempo eruit haalde, en dat vond ik niet echt super, normaal doet ie t beter..vooral qua 'timing'
pi_87176238
quote:

[..]

Haha oke gelukkig maar :P

Hoe reageerde die steeds nadat je vroeg of hij zestien meter was? ;)

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:27 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zo hej wat een lekkere plaat, kende deze niet eens terwijl dit wel helemaal in mijn tijd was 8-)

Deze hoorde ik laatst ook weer een keer in setje van Deepack @ Kubaas, wat een heerlijk nummer niet normaal :) Jammer genoeg nooit over een lekker geluidsetje kunnen horen.
My Awakening wordt ook nooit gedraaid terwijl ik dat echt een super vet deuntje vindt (komt schijnbaar uit Zelda maar dat heb ik nooit gespeeld)

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:28 schreef viz het volgende:
Kan iemand mij helpen de volgende track te ID-en?!

Staat op de nieuwe DefQon DVD, rond minuut 43, als Bioweapon net klaar is en The Yofridiz aan het draaien zijn in de purple tent. Later komt ie bij de specials nog een keer voorbij.

Ben benieuwd! Bvd
Ezteq - Poems of Macabre Part I

Als je die leuk vindt moet je al zijn nummers maar eens luisteren, zijn er niet zo veel maar wel allemaal diezelfde sound :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:46:43 #77
213010 haakon
pi_87176279
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Hij keek elke keer zo: :? en toen zei die: Nee?
Ik: ow sorry, dan hek dr verkeerde voor me :P
The Outside Agency
pi_87176474
quote:
[b]Op maandag 4 oktober 2010 17:45 schreef
Ezteq - Poems of Macabre Part I

Als je die leuk vindt moet je al zijn nummers maar eens luisteren, zijn er niet zo veel maar wel allemaal diezelfde sound :)
Thnx man voor de snelle reactie! Gaaf nummer, zeker in combinatie met die beelden. Part II klinkt ook wel aardig.
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:55:38 #79
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87176544
K zat dus zo eens ff te kijken naar scratchen op YT..

Ik kan het niet, heb er geen verstand van en gebruik er niks van, dus ik weet niet of het door het gebruik van traktor ed nu veel makkelijker is.....

maar vond dit wel vette shit..
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:59:13 #80
301430 Baronpilsener
pi_87176679
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

"...nee, ik ben 1,95"

Ofzo :P
Aka Black/Out
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:02:49 #81
213010 haakon
pi_87176778
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:59 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

"...nee, ik ben 1,95"

Ofzo :P
Kan wel ? :P

Hij zei volgens mij alleen: Nee.

duidelijk genoeg :P
The Outside Agency
pi_87179157
tijdens de early en tijdens Ryfle / Slim Shore nog de nodige FOK!-kers gespot zaterdag :Y :7

verder was het wel een goed feestje, al hadden de omstandigheden voor mij wel iets beter gekund...

maar goed, niet getreurd; we hebben de livesets nog :+

which reminds me, ik moet er nog flink wat downloaden :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87179290
Hoe vaker ik FOK!kers zie, hoe leuker ze worden :P
En ik heb de laatste tijd best regelmatig wat FOK!kertjes gezien :Y

ReMcOrE, hoeveel stond het ook alweer met raad-de-plaat tijdens de early? T-Force -8, ReMcOrE +20? :X
pi_87179470
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef T-Force het volgende:
ReMcOrE, hoeveel stond het ook alweer met raad-de-plaat tijdens de early? T-Force -8, ReMcOrE +20? :X
ja, dat was echt een beschamend optreden van jou :N o|O en ik was erg op dreef *)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87179628
@Haak-on

Ken je Wiebe en Tom?
pi_87179794
Ik kan me herinneren dat er genoeg naar Hardstyle Mania gingen met regelmaat. Er komt een nieuwe op 22 oktober.

Line up:
Psyko Punkz
Sound Freakerz
Spana
D-Fuze
Liq

Datum: 22 oktober 2010 van 22.00 – 04.00 uur
Lokatie: Club Famous te Ede
Entree: ¤ 7,-
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:32:20 #87
301430 Baronpilsener
pi_87179989
is deze erges hq te vinden? Dat stukje van shock the future is zo vet O-)
Aka Black/Out
pi_87180082
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef ElDani het volgende:
Ik kan me herinneren dat er genoeg naar Hardstyle Mania gingen met regelmaat. Er komt een nieuwe op 22 oktober.

Line up:
Psyko Punkz
Sound Freakerz
Spana
D-Fuze
Liq

Datum: 22 oktober 2010 van 22.00 – 04.00 uur
Lokatie: Club Famous te Ede
Entree: ¤ 7,-
Waar haal je dit vandaan? Google vind niks.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:36:28 #89
301430 Baronpilsener
pi_87180180
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:34 schreef Utca het volgende:

[..]

Waar haal je dit vandaan? Google vind niks.
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardstyle-mania-editie-no-5.html
Aka Black/Out
pi_87180507
Dank u. Interesting.. Alleen staat 23 oktober DBSTF al bijna zeker op de planning :{
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:12:04 #91
213010 haakon
pi_87181747
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:24 schreef poiuytr het volgende:
@Haak-on

Ken je Wiebe en Tom?
wiebe uit wierden en tom marsman ?
The Outside Agency
pi_87182207
:P Eigenlijk Italodance maar ik vind het wel vergelijkbaar met harddance.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_87182261
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:21 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
:P Eigenlijk Italodance maar ik vind het wel vergelijkbaar met harddance.
Waarom gooi je het hier neer dan :P ?
pi_87182562
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:22 schreef T-Force het volgende:

[..]

Waarom gooi je het hier neer dan :P ?
Omdat genres niet alles zeggen. Het is vrijwel harddance, maar valt onder het genre Italodance. harddance mag hier toch ook gepost worden?
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:42:28 #95
238230 em-dee-em-aa
pi_87186295
@OMGWTFBBQSAUCE

Ik vind het verder prima maar is het enige wat je hier doet YouTube trackjes dumpen? :P
pi_87189686
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
@OMGWTFBBQSAUCE

Ik vind het verder prima maar is het enige wat je hier doet YouTube trackjes dumpen? :P
Tja, dat heb je met internet fora he ;) Ik post de laatst tijd ook weinig zinvols ;) Post zelfs zo weinig dat de meeste nieuwe @Fok-meets altijd raar staan te kijken als ik zeg dat ik Crusty ben :Y
Partyagenda;
Outdated....
pi_87189756
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
@OMGWTFBBQSAUCE

Ja klopt wel een beetje, maar ik ben nog nooit op een Hardstyle feest ofzo geweest dus wat kan ik anders? Ik reageer ook wel op andere posts hoor. :P
pi_87189779
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:39 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Tja, dat heb je met internet fora he ;) Ik post de laatst tijd ook weinig zinvols ;) Post zelfs zo weinig dat de meeste nieuwe @Fok-meets altijd raar staan te kijken als ik zeg dat ik Crusty ben :Y
Hehe, meestal herken ik mensen ook voornamelijk aan icons.
Ik zou mezelf ook voorstellen (stelde mezelf voor) als 'Die gast met die WGAF icon' :P
gr gr
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:42:57 #99
238230 em-dee-em-aa
pi_87189830
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:39 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Da Ripper had me zaterdag ook aan jou voorgesteld toch? :P

Herken je iig wel van het topic hoor :Y

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Ja klopt wel een beetje, maar ik ben nog nooit op een Hardstyle feest ofzo geweest dus wat kan ik anders? Ik reageer ook wel op andere posts hoor. :P
Haha prima hoor viel me alleen eventjes op :)

In tegenstelling tot een aantal andere YouTube dumpers hiero zijn de tracks die jij post vaak wel erg lekker :P
pi_87189837
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk? Tracks klinken op de pc itt. feesten vaak lang niet zo lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')