Bullshit, het was een heldenset. Paar kleine foutjes, that's it.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:42 schreef Spaulding het volgende:
Ik lees op een paar sites dat Titan niet echt goed draaide, maar hoe weet je nou of B-Front draait of Titan? Ze hebben toch gewoon samen een setje gemaakt of niet dan?
Je ziet toch wie er aan de knoppen zit?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:42 schreef Spaulding het volgende:
Ik lees op een paar sites dat Titan niet echt goed draaide, maar hoe weet je nou of B-Front draait of Titan? Ze hebben toch gewoon samen een setje gemaakt of niet dan?
Kerel, ik heb geen idee ik let daar eerlijk gezegt nooit zo op. En foutjes hoor ik ook nooit :p.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je ziet toch wie er aan de knoppen zit?
Ja ik had een zwarte tanktop aan, ik weet alleen niet of ik je gezien hebquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Spaulding het volgende:
PS: Volgens mij heb ik nog 1 of 2 FOKkers gezien, maar wist dit niet zeker. En ik ga niet aan wereldvreemde mensen vragen of ze op een internetforum zitten. Had één van jullie een zwart tanktopje aan en nog iemand anders iets in zn waffel, lolly ofzo?
idd ! dat sloeg echt nerns opquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:03 schreef T-Force het volgende:
Titan kwam hard op DefQonGisteren lag ik dus te maffen...kutzooi
Dit was erg vreemd overigens![]()
!
Ja en nu herinnert hij zich niks meer, wordt de vriendin boos, zegt hij dat hij helemaal niet wil trouwen, krijgen ze ruzie en gaan ze uit elkaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:24 schreef -Menn0- het volgende:
*kauw kauw kauw* wil je met me trouwen? *kauw kauw kauw*
Nou dan kunnen we wel met zekerheid zeggen dat hij het zelf een heeeeeel mooi aanzoek vond
Damn die gast + meisje ken ik haha!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:03 schreef T-Force het volgende:
!
Haha!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:03 schreef T-Force het volgende:
!
Ja dan heb ik jou zien staan, jij had al zo'n bekende kop. Volgende zal ik je ff aansprekenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:21 schreef haakon het volgende:
Moin
Net een uur wakkerLag vanmiddag om half1 in bed
Wat een geniaal feest ! Lekker staan knallen met veel van jullie
GTP !
[..]
Ja ik had een zwarte tanktop aan, ik weet alleen niet of ik je gezien heb
Inderdaad Haakon, jou kaak had ook een eigen levenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zeg zullen we eens foto's van jou hier neerzetten?
Niks van waar !quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Inderdaad Haakon, jou kaak had ook een eigen levenIk heb nog wat foto's maar die zet ik hier maar niet neer
Bass Mechanics welquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Had nog gehoopt op oa Robotics Dream & Bass Mechanics maar beide niet voorbij horen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Dan heb ik niet goed genoeg opgeletquote:
Die gast is goed knettersquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:03 schreef T-Force het volgende:
!
Ehm nee, IK heb die foto'squote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Inderdaad Haakon, jou kaak had ook een eigen levenIk heb nog wat foto's maar die zet ik hier maar niet neer
XQ HHZ was dit jaar op 30 januari, dus dat is nu wss weer rond die tijd met DBSTF?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Levitas het volgende:
Wat is het eerste feestje na 16 januari? Ik verwacht X-Qlusive ofniet? Dan ben ik er weer bij, jaahaaa. Ik kreeg ongelooflijk veel zin om te feesten toen ik gisterenavond mee zat te luisteren op de livestream. Heerlijk los gegaan achter mn laptop, haha!
Links onder t uiteinde van de VIPloge/balkon werd ook iemand neergehoekt, weet niet dat dezelfde knakker was.. die was iig goed de weg kwijt ook... staat midden in n kring beetje te schreeuwen, lomp te doen, wil 'eruit' lopen en word er weer 'ingehoekt' en gaat gestrekt, de ramptoerist in mij vond dat wel een mooi beeld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Levitas het volgende:
Er is weer genoeg gebeurd daarzo, nondeju! (lees ik op PF:P), dit is wat ik al op 1 pagina tegenkwam:
-Huwelijksaanzoek (hoax?)
-Kerel die vooraan op de grond ligt te rollen
-Kerel lamgeslagen op de WC's
Wat is het eerste feestje na 16 januari? Ik verwacht X-Qlusive ofniet? Dan ben ik er weer bij, jaahaaa. Ik kreeg ongelooflijk veel zin om te feesten toen ik gisterenavond mee zat te luisteren op de livestream. Heerlijk los gegaan achter mn laptop, haha!
Al die mensen die zo verstrooid daar rond lopen interesseert het geen donder wie of wat daar staan te draaien, die komen er alleen maar om in het weekend drugs te kunnen gebruiken en het liefst zo veel en vaak mogelijk om er niks van te kunnen herinneren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef Spaulding het volgende:
Nee dat bedoel ik dus ook. Een rakkertje erbij is lekker maar die gast van zaterdag was zo gigantisch naar de klote, en dan heb je van die aapjes erbij die hem dan gaan filmen en dan sta je mooi met je drugsbakkes op youtube. Net als die Superman paar jaar terug op Mysteryland.
Zo ongelofelijk zonde van je feestje, en niet te vergeten al dat geld. Nja moeten ze lekker zelf weten ik hou het altijd wel aardig in de hand.
T early setje... maar dat was misschien meer omdat je t (Helaas) bijna nooit hoort..quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:09 schreef Sethje het volgende:
Waar staat die loudness lineup?
Vond het wel een leuk feestje maar echt totaal geen bijzondere avond verder...setjes sprongen er ook niet echt uit...
Mja, ik had zat op, maar ik ging gewoon superfijn.. Ik was toch niet vervelend ofzo toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:24 schreef T-Force het volgende:
Ach, het is net zoals met alcohol. Gewoon met mate gebruiken, als je teveel gebruikt word je vervelend of gaan er vervelende dingen gebeurenEn helaas, net zoals met alcohol zijn er teveel mensen die er niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan...
Verder heb ik natuurlijk ook niks tegen drugsgebruikMaar ik denk ook niet dat hier mensen zijn die daar wel echt iets tegen hebben
![]()
In het boekje wat je aan het einde kreeg.quote:
Jack of sound sprong er voor mij uitquote:Vond het wel een leuk feestje maar echt totaal geen bijzondere avond verder...setjes sprongen er ook niet echt uit...
Zeker, maar die had ik eigenlijk ook wel verwacht. Dicks, pussy's and assholes vond ik vetterquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:19 schreef haakon het volgende:
Wel vet dat ie nog Refly draaideWat een heldige plaat !
Aanwezigquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Mja, ik had zat op, maar ik ging gewoon superfijn.. Ik was toch niet vervelend ofzo toch?
Voor de rest vond ik het echt een dikke party !
Grappig dat je me aansprak met zo'n gezicht van: Huh? Ben jij Machiel ?
Dat was lachen, en idd lekker zitten stampen met o.a. weer Da_Ripper, em-dee-em-aa, 16meter en nog wel een paar
Aanstaande zaterdag Superbash:
Line-up:
Dualdriven
Hyperdrive
Psyko Punkz
Zatox
MC: Apster
Voor 15 euries. Dat wordt wel weer leuk !
Zo zeg, lekker spulquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was die plaat die zo hard ging boven
![]()
Neenee, je was absoluut niet vervelendquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef haakon het volgende:
Mja, ik had zat op, maar ik ging gewoon superfijn.. Ik was toch niet vervelend ofzo toch?
Voor de rest vond ik het echt een dikke party !
Grappig dat je me aansprak met zo'n gezicht van: Huh? Ben jij Machiel ?
Haha oke gelukkig maarquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Neenee, je was absoluut niet vervelendJe genoot zichtbaar, dus altijd goed dan
![]()
Ja, ik schrok er bijna van dat je zomaar naast me stond, hehe
had het zondagmiddag maar geprobeerd, pauperquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef haakon het volgende:
Ook leuk(vind ik) Voordat we naar binnen gingen, eerst nog ff lekker tegen de Arena aan staan pissen.
Toen lag ik in bedquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
had het zondagmiddag maar geprobeerd, pauper
Ging dat toevallig over het the Pitcher album?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef haakon het volgende:
Ik heb ook iets van 3x achter elkaar een kerel aangesproken waarvan ik dacht dat het 16meter was, maar bleek gewoon een onbekende te zijn
Dacht het niet. Hij stond in de blote bast en keek me elke keer aan van: wtf, jij weer ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:08 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ging dat toevallig over het the Pitcher album?
- B-frontquote:
Jupquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
Toevallig mensen hier uit omg. eindhoven die volgende week naar strangerz gaan?
Idd. Maken der ook altijd tof feesie van met leuke lichtshow en allesquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
JupBen al een aantal keer geweest (Eerste ronde ook meegedaan aan de contest, helaas niet door) en blijft een goed feestje
Weinig geld + helden-line-up en daarbij opgeteld OOK nog eens B-Front
Ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
Idd. Maken der ook altijd tof feesie van met leuke lichtshow en allesHeb der iig al zin in
Ken die track nieteensquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ookOm even een verzoekje te doen (als je er zin in hebt) Super Marco May - Fuera de cabeza (IG Bounce & DarqTai Remix)
Zou helemaal geweldig zijn, heb die plaat nog nooit live gehoord namelijk
Heerlijk nummer hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ken die track nieteensMaar lag wel in de planning om der flink op los te rossen
Zoals altijd draai ik ouwere en nieuwere dingen door elkaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heerlijk nummer hoorMaar dat rossen komt wel goed ja! Flink wat platen erop van 2006-2008 en ik stamp de vloer een paar centimeter omlaag
Ik zal trouwens eens kijken of Dion (Diomede van PF) ook mee gaat. Hij is een maat van mij namelijk en hij kent jou volgens mij
![]()
Jawel tochquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef Koepert het volgende:
Super Marco May - Fuera de cabeza (IG Bounce & DarqTai Remix)................................![]()
Jawelquote:
Zo hej wat een lekkere plaat, kende deze niet eens terwijl dit wel helemaal in mijn tijd wasquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef Koepert het volgende:
Super Marco May - Fuera de cabeza (IG Bounce & DarqTai Remix)................................![]()
Pavo = scratchheldquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:20 schreef Koepert het volgende:
Had t er met Krullie nog over @ Fusion, maar dit is wel een gevalletje van "constructief scratchen" itt wat pavo soms deed.. (vaak doet die t echter ook wel goed.. )
Agreed, maar Pavo scratchte in die early set dusdanig dat het imo soms het tempo eruit haalde, en dat vond ik niet echt super, normaal doet ie t beter..vooral qua 'timing'quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:30 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Pavo = scratchheldAl staan voor mij Mondello en Isaac nog net iets hoger
Mondello liet op de Feestfabriek ook weer het nodige horen
![]()
Over pavo gesproken :
Hoe reageerde die steeds nadat je vroeg of hij zestien meter was?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Haha oke gelukkig maar
Ook leuk(vind ik) Voordat we naar binnen gingen, eerst nog ff lekker tegen de Arena aan staan pissen.
Ik heb ook iets van 3x achter elkaar een kerel aangesproken waarvan ik dacht dat het 16meter was, maar bleek gewoon een onbekende te zijn
My Awakening wordt ook nooit gedraaid terwijl ik dat echt een super vet deuntje vindt (komt schijnbaar uit Zelda maar dat heb ik nooit gespeeld)quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zo hej wat een lekkere plaat, kende deze niet eens terwijl dit wel helemaal in mijn tijd was
Deze hoorde ik laatst ook weer een keer in setje van Deepack @ Kubaas, wat een heerlijk nummer niet normaalJammer genoeg nooit over een lekker geluidsetje kunnen horen.
Ezteq - Poems of Macabre Part Iquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:28 schreef viz het volgende:
Kan iemand mij helpen de volgende track te ID-en?!
Staat op de nieuwe DefQon DVD, rond minuut 43, als Bioweapon net klaar is en The Yofridiz aan het draaien zijn in de purple tent. Later komt ie bij de specials nog een keer voorbij.
Ben benieuwd! Bvd
Hij keek elke keer zo:quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe reageerde die steeds nadat je vroeg of hij zestien meter was?
Thnx man voor de snelle reactie! Gaaf nummer, zeker in combinatie met die beelden. Part II klinkt ook wel aardig.quote:[b]Op maandag 4 oktober 2010 17:45 schreef
Ezteq - Poems of Macabre Part I
Als je die leuk vindt moet je al zijn nummers maar eens luisteren, zijn er niet zo veel maar wel allemaal diezelfde sound
"...nee, ik ben 1,95"quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoe reageerde die steeds nadat je vroeg of hij zestien meter was?
ja, dat was echt een beschamend optreden van jouquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef T-Force het volgende:
ReMcOrE, hoeveel stond het ook alweer met raad-de-plaat tijdens de early? T-Force -8, ReMcOrE +20?
Waar haal je dit vandaan? Google vind niks.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef ElDani het volgende:
Ik kan me herinneren dat er genoeg naar Hardstyle Mania gingen met regelmaat. Er komt een nieuwe op 22 oktober.
Line up:
Psyko Punkz
Sound Freakerz
Spana
D-Fuze
Liq
Datum: 22 oktober 2010 van 22.00 – 04.00 uur
Lokatie: Club Famous te Ede
Entree: ¤ 7,-
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardstyle-mania-editie-no-5.htmlquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:34 schreef Utca het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Google vind niks.
Waarom gooi je het hier neer danquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:21 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:Eigenlijk Italodance maar ik vind het wel vergelijkbaar met harddance.
Omdat genres niet alles zeggen. Het is vrijwel harddance, maar valt onder het genre Italodance. harddance mag hier toch ook gepost worden?quote:
Tja, dat heb je met internet fora hequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
@OMGWTFBBQSAUCE
Ik vind het verder prima maar is het enige wat je hier doet YouTube trackjes dumpen?
Ja klopt wel een beetje, maar ik ben nog nooit op een Hardstyle feest ofzo geweest dus wat kan ik anders? Ik reageer ook wel op andere posts hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
@OMGWTFBBQSAUCE
Ik vind het verder prima maar is het enige wat je hier doet YouTube trackjes dumpen?
Hehe, meestal herken ik mensen ook voornamelijk aan icons.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:39 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Tja, dat heb je met internet fora heIk post de laatst tijd ook weinig zinvols
Post zelfs zo weinig dat de meeste nieuwe @Fok-meets altijd raar staan te kijken als ik zeg dat ik Crusty ben
Da Ripper had me zaterdag ook aan jou voorgesteld toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:39 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Tja, dat heb je met internet fora heIk post de laatst tijd ook weinig zinvols
Post zelfs zo weinig dat de meeste nieuwe @Fok-meets altijd raar staan te kijken als ik zeg dat ik Crusty ben
Haha prima hoor viel me alleen eventjes opquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja klopt wel een beetje, maar ik ben nog nooit op een Hardstyle feest ofzo geweest dus wat kan ik anders? Ik reageer ook wel op andere posts hoor.
Waarom niet eigenlijk? Tracks klinken op de pc itt. feesten vaak lang niet zo lekker.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja klopt wel een beetje, maar ik ben nog nooit op een Hardstyle feest ofzo geweest dus wat kan ik anders? Ik reageer ook wel op andere posts hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |