Fusion was vet
Waren rond 11 uur aanwezig, eerst even boven gekeken bij Dozer en het eerste halfuurtje van Ryfle. Kwamen aantal lekkere plaatjes voorbij, ouder spul en nieuw door elkaar klonk leuk
Vervolgens naar de Black Box voor de set van de Toneshifterzzz. Hadden een mooi plekje gevonden rechtsvooraan, sfeer zat er goed in en hoorde aantal heerlijke platen langskomen. Vooral het 2e gedeelte van de set was genieten. Kan de Toneshifterz steeds meer waarden, Origins of Life beukte super, evenals Angels & Demons en de Gold remix van Bioweapon. Aangenaam verrast was ik ook door de laatste track

Wat een beukwerk zeg, klonk heerlijk:
Hierna was het tijd voor de set van Noisecontrollers welke naar mijn mening de minste set van de nacht hadden. Had nog gehoopt op oa Robotics Dream & Bass Mechanics maar beide niet voorbij horen komen. Na de Noisecontrollers was het de beurt aan The Pitcher welke zijn album kwam presenteren. Doordat de meeste tracks nog onbekend waren ging het minder los in de zaal, toch klonken de meeste tracks niet verkeerd dus ben benieuwd ze vaker te horen...
Na een korte eetpauze tijdens Donkey Rollers weer teruggegaan, kwam Da Ripper al tegen welke ons vervolgens naar de Fok! spot heeft geleid. Slim Shore draaide een leuke megamix, herriner me er niet al te veel meer van maar was lekker aantal plaatjes weer te horen

Hierna was het de beurt aan Zany. Inmiddels was de groep Fokkers al een stuk groter, erg gezellig stampje geplaatst met oa Haakon, Da Ripper, 16 meter, T-Force, Krulliewullie en Deeltjesversneller. Set van Zany was trouwens erg lekker. Nieuwe plaat van Jack of Sound is erg lekker en ook de rest van de platen deden het goed!
Hierna was het de beurt aan Titan & B-Front en hier had ik al naar uitgekeken

Helaas ging het volume wat achteruit waardoor de eerste helft duidelijk een tandje terug was ten opzichte van Zany's setje. De 2e helft was het echter weer dik beuken geblazen. Ongelofelijk hard losgegaan ook! Echt heerlijk en sfeertje was top, lekker afsluiten met Magic ook

Waren al aardig naar de klote (enkel 15 minuutjes eetpauze en verder non stop beuken) maar toch genoeg energie gevonden om ook tijdens Kasparov nog lekker door te gaan. Heb het nooit zo op de hitjes-hardcore maar dit klonk me prima in de oren. Uiteindelijk om kwart voor 7 vlak voor de drukte weggegaan. Helemaal op maar zeker voldaan.
Fokkers ook bedankt nog voor de gezelligheid!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------