Bass Mechanics welquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Had nog gehoopt op oa Robotics Dream & Bass Mechanics maar beide niet voorbij horen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Dan heb ik niet goed genoeg opgeletquote:
Die gast is goed knettersquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:03 schreef T-Force het volgende:
Titan kwam hard op DefQonGisteren lag ik dus te maffen...kutzooi
Dit was erg vreemd overigens![]()
!
Ehm nee, IK heb die foto'squote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Inderdaad Haakon, jou kaak had ook een eigen levenIk heb nog wat foto's maar die zet ik hier maar niet neer
XQ HHZ was dit jaar op 30 januari, dus dat is nu wss weer rond die tijd met DBSTF?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Levitas het volgende:
Wat is het eerste feestje na 16 januari? Ik verwacht X-Qlusive ofniet? Dan ben ik er weer bij, jaahaaa. Ik kreeg ongelooflijk veel zin om te feesten toen ik gisterenavond mee zat te luisteren op de livestream. Heerlijk los gegaan achter mn laptop, haha!
Links onder t uiteinde van de VIPloge/balkon werd ook iemand neergehoekt, weet niet dat dezelfde knakker was.. die was iig goed de weg kwijt ook... staat midden in n kring beetje te schreeuwen, lomp te doen, wil 'eruit' lopen en word er weer 'ingehoekt' en gaat gestrekt, de ramptoerist in mij vond dat wel een mooi beeld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Levitas het volgende:
Er is weer genoeg gebeurd daarzo, nondeju! (lees ik op PF:P), dit is wat ik al op 1 pagina tegenkwam:
-Huwelijksaanzoek (hoax?)
-Kerel die vooraan op de grond ligt te rollen
-Kerel lamgeslagen op de WC's
Wat is het eerste feestje na 16 januari? Ik verwacht X-Qlusive ofniet? Dan ben ik er weer bij, jaahaaa. Ik kreeg ongelooflijk veel zin om te feesten toen ik gisterenavond mee zat te luisteren op de livestream. Heerlijk los gegaan achter mn laptop, haha!
Al die mensen die zo verstrooid daar rond lopen interesseert het geen donder wie of wat daar staan te draaien, die komen er alleen maar om in het weekend drugs te kunnen gebruiken en het liefst zo veel en vaak mogelijk om er niks van te kunnen herinneren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef Spaulding het volgende:
Nee dat bedoel ik dus ook. Een rakkertje erbij is lekker maar die gast van zaterdag was zo gigantisch naar de klote, en dan heb je van die aapjes erbij die hem dan gaan filmen en dan sta je mooi met je drugsbakkes op youtube. Net als die Superman paar jaar terug op Mysteryland.
Zo ongelofelijk zonde van je feestje, en niet te vergeten al dat geld. Nja moeten ze lekker zelf weten ik hou het altijd wel aardig in de hand.
T early setje... maar dat was misschien meer omdat je t (Helaas) bijna nooit hoort..quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:09 schreef Sethje het volgende:
Waar staat die loudness lineup?
Vond het wel een leuk feestje maar echt totaal geen bijzondere avond verder...setjes sprongen er ook niet echt uit...
Mja, ik had zat op, maar ik ging gewoon superfijn.. Ik was toch niet vervelend ofzo toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:24 schreef T-Force het volgende:
Ach, het is net zoals met alcohol. Gewoon met mate gebruiken, als je teveel gebruikt word je vervelend of gaan er vervelende dingen gebeurenEn helaas, net zoals met alcohol zijn er teveel mensen die er niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan...
Verder heb ik natuurlijk ook niks tegen drugsgebruikMaar ik denk ook niet dat hier mensen zijn die daar wel echt iets tegen hebben
![]()
In het boekje wat je aan het einde kreeg.quote:
Jack of sound sprong er voor mij uitquote:Vond het wel een leuk feestje maar echt totaal geen bijzondere avond verder...setjes sprongen er ook niet echt uit...
Zeker, maar die had ik eigenlijk ook wel verwacht. Dicks, pussy's and assholes vond ik vetterquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:19 schreef haakon het volgende:
Wel vet dat ie nog Refly draaideWat een heldige plaat !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |