Hoop dat ze zich naast haar kater ook nog wat weet te herinneren want ze smeet salarisgegevens in het rondquote:
Whoopsel is dreaming 'bout them!quote:
AI, da's wel heel erg fout!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoop dat ze zich naast haar kater ook nog wat weet te herinneren want ze smeet salarisgegevens in het rond![]()
Heb daar overigens wel wat van gezegd.
Hihihihi. Inmiddels is het spul weer veilig bij moeder en tante. Morgen mag het spul weer komen socializen.quote:
Ook wel erg grappig, ze heeft me wel op een paar ideeën gebrachtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
AI, da's wel heel erg fout!![]()
[..]
Hihihihi. Inmiddels is het spul weer veilig bij moeder en tante. Morgen mag het spul weer komen socializen.
nee joh, who needs sleepquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
Trust Ml-etje!
Ik duik er ook in. 3,5 uur slaap in 36 uur is toch wat weinig.
Overratedquote:
Ja.quote:
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
De US versie? Nummer 2? Nog niet gezien!
Wat een trut.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik ben head over heals maar ze moest vroeg naar huis omdat ze een vriend heeft.![]()
Heb ik weer.
Ja.quote:
ja, ga alleen op dates met vrijgezellenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
R&P-topic openen of kunnen jullie hiero goed advies geven?
Daar ga je weer met je vage taal.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
AHahah, je had een date date met haar?
Die zijn allemaal 19 of 20 joh.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ga alleen op dates met vrijgezellen
Ja, ditte:quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
AHahah, je had een date date met haar?
Vraag je dat ook aan Elvis als hij bij jouw tafeltje komt zingen tijdens een romantisch etentje?quote:
Impossible!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
Weet je zeker dat het niet je hawaiii shirt was?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Vraag je dat ook aan Elvis als hij bij jouw tafeltje komt zingen tijdens een romantisch etentje? [ afbeelding ]
Wijfuhfillem ook nog.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
En was de film dan in elk geval nog entertaining?
Is er nog gefrunnikt in het donker?
Noiu, dit vind ik nog niet bar positief klinken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beter een date met haar dan een kale chick
Probeer je mij dronken te voeren zodat gory details op het forum ga posten?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik zou er een borrel op nemen als ik jou was.
Of drie.
een bar klinkt altijd positiefquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noiu, dit vind ik nog niet bar positief klinken.
Misschien moeten jullie lekker ADHD gaan daten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
beter een date met haar dan een kale chick
ja inderdaad, want wij zijn de enige twee met bewegende avatars op fokquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie lekker ADHD gaan daten.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jealous much?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie lekker ADHD gaan daten.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie is Gory?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer je mij dronken te voeren zodat gory details op het forum ga posten?
Fucking orgie, wie had dat ooit gedacht.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, want wij zijn de enige twee met bewegende avatars op fok
Vraag je dat ook aan Elvis als hij bij jouw tafeltje komt zingen tijdens een romantisch etentje?quote:
Gossiepossie.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
Vraag je dat ook aan Elvis als hij bij jouw tafeltje komt zingen tijdens een romantisch etentje?
andreaquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:52 schreef APK het volgende:
Ik vond die geile blinde Italiaan van gisteren stiekem eigenlijk best wel mooi.![]()
Best wel kinky!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij is ze niet eens lelijk, het was ook een geintje
Slome.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef trovey het volgende:
Oh hier zijn jullie, de topics lopen weer storm merk ik....ik heb in het vorige welgeteld 1x kunnen posten.
snel, post nog een keer!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef trovey het volgende:
Oh hier zijn jullie, de topics lopen weer storm merk ik....ik heb in het vorige welgeteld 1x kunnen posten.
Hey Trovey!quote:
Ja, sterruf!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:32 schreef Qwea het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaaha op een date gaan met iemand die a bezet is
sorry![]()
Ik ga slapen![]()
Hij doet gewoon weer ritmisch mee!quote:
Idiootquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:50 schreef APK het volgende:
Foto's van vogels deel 10 Jubileum topic.
Fotonerds.
Wil jij met mij daten als die andere het niet uitmaakt met haar vriend?quote:
Had ik al verteld dat ik altijd uit hangmatten kletter?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Wil jij met mij daten als die andere het niet uitmaakt met haar vriend?
drie keer over je lamp wrijvenquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:54 schreef Greys het volgende:
Waar is Hara?
Ik heb nog een vreselijk corny en stiekem toch best briljant nummer voor d'r
Oke. Dank.quote:
'Hangmatten' kun je leren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:55 schreef Greys het volgende:
Had ik al verteld dat ik altijd uit hangmatten kletter?
Dan duiken jullie toch gewoon het bed inquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik altijd uit hangmatten kletter?
Ik ben geen 19 of 20 en vrijgezel...quote:
En hoe ben je met een hangmat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben geen 19 of 20 en vrijgezel...
* tombolafan schudt mouwquote:
I love themquote:
Whehehe, John Denver, die kon toch niet echt goed vliegen on a jetplane?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:57 schreef Greys het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaaaaa. Placido én John. Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Niet vrijgezel meer?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben geen 19 of 20 en vrijgezel...
Leaving on a jet plane.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, John Denver, die kon toch niet echt goed vliegen on a jetplane?
*Klik*
Nope...hij donderde uit de luchtquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, John Denver, die kon toch niet echt goed vliegen on a jetplane?
*Klik*
quote:
ZO mooi dat nummerquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Leaving on a jet plane.
Klopte aardig, achteraf.
Je wreef?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke. Dank.
En voor de zekerheid PM ik haar ook nog even
Tadaaaaaaaaaaaaaaa. Placido én John. Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Zoenen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben dus geen 19 of 20 en WEL vrijgezel
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Annie's Song....cheesyquote:
Oh, die vind ik stiekem lekker toch leukquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Annie's Song....cheesymaar ik krijg altijd een brok in de keel....teveel herinneringen komen er dan boven van dingen die voorbij zijn.
wat kijk je lief tijdens het zoenen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:06 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
Zow, dat brengt de stemming er lekker in!quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:07 schreef Harajuku. het volgende:
Met Greys kan ik praten.
[..]
Oh, die vind ik stiekem lekker toch leuk
Dit doet me dan weer vrij weinig, voornamelijk door het begin.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:11 schreef Greys het volgende:
Over slet gesproken... ik doe deze nog ff.
Luisteren dan
Aaah, doe nou niet met mijn verliefdheid.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:11 schreef Greys het volgende:
Over slet gesproken... ik doe deze nog ff.
Luisteren dan
quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
wat kijk je lief tijdens het zoenen.
[ afbeelding ]
Ik ben nog wakker, dus jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Aaah, doe nou niet met mijn verliefdheid.![]()
Denk je dat ik haar nog kan SMS'en nu?
Gewoon doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Aaah, doe nou niet met mijn verliefdheid.![]()
Denk je dat ik haar nog kan SMS'en nu?
Age ain't nothing but a numberquote:
Heb een échte cheesy SMS gestuurd.quote:
Is Palle jouw man / vriend?quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:26 schreef trovey het volgende:
Gatsie, Palle is wakker en wil wat.....en ik weet niet wat want hij heeft alles al gehad......oordopjes!
Hij gedraagt zich bijna wel zo...totaal de boel overnemend en de touwtjes in handen willen hebben.quote:
Je zou er 4 moeten hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
hmm mijn tweede verstandskies komt door, ik vroeg me al af waarom ik er maar 1 had
oh dat kan nog leuk wordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou er 4 moeten hebben.Teut daar gooi ik mijn pot pindakaas om....deksel kapot.
This explains a lot.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
hmm mijn tweede verstandskies komt door, ik vroeg me al af waarom ik er maar 1 had
Ik had ze alle 4 al toen ik jouw leeftijd had...sterker...ik had ze 3 jaar eerder al.quote:
Nou je het zegt....quote:
Ik had ze ook toen ik 11 was of zo, allemoal!quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had ze alle 4 al toen ik jouw leeftijd had...sterker...ik had ze 3 jaar eerder al.Ik was er nogal vroeg bij, geloof ik, met verstandkiezen.
Ik ben ze nu trouwens ook allemaal weer kwijt.......versleten en eruitgehaald door de kaakchirurg
Jij krijgt je verstand gewoon geleidelijkquote:
das eigenlijk absurd vroegquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had ze ook toen ik 11 was of zo, allemoal!
ik ontken iedere aanwezigheid van verstandquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij krijgt je verstand gewoon geleidelijk....zoals alle mannen.
Een verstandig man in een SC met overwegend vrouwen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ontken iedere aanwezigheid van verstand
misschien had ik het niet eens over mijzelfquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Een verstandig man in een SC met overwegend vrouwen.
JAWEL en vrouwen hebben altijd gelijk dus geef het meteen maar op.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien had ik het niet eens over mijzelf
Ik weet mannen altijd de mond te snoerenquote:
Echt wel!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
jezus, in de tuin zitten? zo warm ist nou ook weer niet.
Echt wel! tis heerlijk hierquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt wel!Net met mn moeder koffie gedronken in het zonnetje
quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:24 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier hangt de was lekker buiten![]()
Heerlijk weer heur
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Echt wel Qwea, ik liep vanmorgen al mouwloos op slippers met de honden buiten
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:00 schreef senesta het volgende:
oh-oh! : http://link.marktplaats.nl/383289419
Awww!quote:
quote:
Sjon is qua rug even lang als Billy, zn pootjes zijn alleen korter en zn borst is nog niet zo breed maar dat komt nog wel hoorquote:
Uhm de laatste die ik van t hele spul samen maakte was deze, waar ze stuk voor stuk op hun charmanst kijkenquote:
Geschiktquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben benieuwd.... plastic bakjes gekocht bij de Xenos. Stickertje zegt DO NOT MICROWAVE!
Indruk op het dekseltje zegt: microwave suitable.
![]()
Het staat nu in de magnetron.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm de laatste die ik van t hele spul samen maakte was deze, waar ze stuk voor stuk op hun charmanst kijken![]()
[ afbeelding ]
Wat kunnen honden toch heerlijk ongegeneerd wijdbeens zitten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm de laatste die ik van t hele spul samen maakte was deze, waar ze stuk voor stuk op hun charmanst kijken![]()
[ afbeelding ]
Heb je het over mijn lieftallige charmante dame Keesquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat kunnen honden toch heerlijk ongegeneerd wijdbeens zitten.
Tis hier ook vet lekker weer bleekquote:
Mooie fotoquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kijken allemaal even sloomquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mooie fotoEn wees blij dat ze nu tenminste allemaal dezelfde kant op keken, en nog naar de fotograaf ook. Moeten ze nu ook nog leren lachen?
Waar?quote:Op zondag 3 oktober 2010 07:23 schreef JJH het volgende:
Ik heb even dat Yvonne reltopic terug zitten lezen, ik kan er niet bij met m'n pet.
Hier echt wel, uit de wind.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
Ynske, wat mooi!!!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:35 schreef Ynske het volgende:
ga je lekker weer een weekje naar de eilanden OhOh?
geniet ervan
ff pronken met t vest dat nu bijna klaar is
http://twitpic.com/show/large/2ua7at
http://twitpic.com/show/large/2ua77w
"De bende van vijf!"quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dating in the dark?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:11 schreef JJH het volgende:
Goedemorgen.
Afgelopen nocht was ook bijna zomers, heb de hele nacht de jas links kunnen laten liggen.
Straks moet ik alleen dik een uur treinen, en daar zit ik ook binnen.
It's a trap !quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo drie honden geschoren en gewassen.
Nu nog ff de logeerkamer opfrissen en de badkamer boenen en inpakken![]()
En mn ouders komen wéér langs zo, waren gisteren komen eten en mn ma vergat natuurlijk dr bril
Jeps, gaat wel goedkomenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Dating in the dark?
In ieder geval heel veel plezier!![]()
Eerst een foto van hoe je eruit ziet!!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jeps, gaat wel goedkomen
Maar wel lekker naar het NS hier in Zwolle lopen en in A'dam loop ik straks ook het laatste stukje.
Ik ben nog lang niet weg. Trein van 17:15 vanuit Zwolle.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerst een foto van hoe je eruit ziet!!!!!
Anders kom ik persoonlijk een foto van jullie twee maken
Hoe vaak heb je inmiddels al verschillende kleren bekeken, aangetrokken, rondje voor de spiegel gemaakt en vervolgens zuchtend weer uitgetrokken?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet weg. Trein van 17:15 vanuit Zwolle.
In het donker?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun JJH![]()
Schoonouders belden net of we vanaaf ff mee uit eten gaan![]()
Tis trouwens echt warm he? Ik deed net een poging tot auto poetsen, maar had het na 5 min. al bekeken
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je inmiddels al verschillende kleren bekeken, aangetrokken, rondje voor de spiegel gemaakt en vervolgens zuchtend weer uitgetrokken?
wat een kutstation trouwens, ik loop de tunnel onder de sporen in, verwachtend naar spoor 15 te lopen, is de boel dichtgemetseldquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet weg. Trein van 17:15 vanuit Zwolle.
Was het maar zoquote:
Dat is hartstikke logisch.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat een kutstation trouwens, ik loop de tunnel onder de sporen in, verwachtend naar spoor 15 te lopen, is de boel dichtgemetseld
nee, spoor 15 ligt naast spoor 1 natuurlijk, dat ik dat niet meteen doorhad
Leuk leuk leuk! Veel plezier iig!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
M'n schone zusjes en m'n nichtje van 2 gaan ook mee, dus het wordt wel gezellig
Ik heb nog nooit problemen met station Zwolle gehadquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat een kutstation trouwens, ik loop de tunnel onder de sporen in, verwachtend naar spoor 15 te lopen, is de boel dichtgemetseld
nee, spoor 15 ligt naast spoor 1 natuurlijk, dat ik dat niet meteen doorhad
Dat heb ik gister al gedaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je inmiddels al verschillende kleren bekeken, aangetrokken, rondje voor de spiegel gemaakt en vervolgens zuchtend weer uitgetrokken?
ik ook niet, totdat ik er gebruik van maaktequote:Op zondag 3 oktober 2010 15:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen met station Zwolle gehad
Kun je niet met dayglo-verf 'Ik ben geil' op je t-shirt schrijven?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:29 schreef JJH het volgende:
Dat heb ik gister al gedaan.En het waren maar twee rondjes, ik twijfelde tussen een t-shirt en een overhemd.
En? Wat is het geworden??? Graag met fotoquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik gister al gedaan.En het waren maar twee rondjes, ik twijfelde tussen een t-shirt en een overhemd.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, totdat ik er gebruik van maakte
komt vast door m'n verstandskiezen![]()
Hoe is het met je bezette vriendinnetje?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:31 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet met dayglo-verf 'Ik ben geil' op je t-shirt schrijven?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:31 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:31 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal fotogeil zeg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En? Wat is het geworden??? Graag met foto![]()
Tombo, wat gezellig dat ze zo lekker bij je liggen he?
Da's dus vaak de oorzaak van mijn tukjes; dan kom ik boven en dan liggen er stel katten op bed bij elkaar.
En dan kruip ik er ff bij en meestal val ik in slaap van dat monotone gespin
Ja, erg he... Ook dat ik gewoon niet op wil staan nuquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En? Wat is het geworden??? Graag met foto![]()
Tombo, wat gezellig dat ze zo lekker bij je liggen he?
Da's dus vaak de oorzaak van mijn tukjes; dan kom ik boven en dan liggen er stel katten op bed bij elkaar.
En dan kruip ik er ff bij en meestal val ik in slaap van dat monotone gespin
Die zal d'r vriend wel liggen af te likken ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
Hoe is het met je bezette vriendinnetje?
Kutwijfquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die zal d'r vriend wel liggen af te likken ofzo.
Ik zit nu op het hoekje van de bank.... omdat er een kat op de makkelijke stoel ligt en een kat op de plek van de bank waar ik normaal zit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, erg he... Ook dat ik gewoon niet op wil staan nu
Ik kijk ook al de hele tijd Animal Planet (herhalingen) omdat mn afstandsbediening het niet doet en ik dus niet wil opstaan
Waarom ben je zo verschrikt?quote:
quote:
Ja, d'oh!quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Gaan jullie echt aan de kant voor de katten?
Als je er op gaat zitten gaan ze volgens mij niet zo lang mee.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
wegens gebrek aan katten, neequote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:34 schreef APK het volgende:
[..]
Als je er op gaat zitten gaan ze volgens mij niet zo lang mee.
op sterk water zettenquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:34 schreef APK het volgende:
[..]
Als je er op gaat zitten gaan ze volgens mij niet zo lang mee.
dat heet een darkroomquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:37 schreef APK het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk niet zoiets als 'Zuipen in the dark'
Kun je dat gefrut met dat eten overslaan en meteen lekker los gaan.
Niet altijd hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Lijkt me niet dat dat comfotabel zit op zo'n weckfles.quote:
Ja, dat is anders wat. Maar ik ga echt niet op het puntje van de bank zitten omdat Jazz op de bank ligt, dan roundhouse kick ik m mooi van mijn plek af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet altijd hoorMaar als Nelis in coma op me ligt te slapen en Sjefke spinnend heel dicht tegen me aankruipt kan ik het niet over mn hart verkrijgen om op te staan nee
Die zijn helemaal niet zo donker als de naam suggereert.quote:
ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:40 schreef APK het volgende:
[..]
Die zijn helemaal niet zo donker als de naam suggereert.
ja, dan gaan ze echt langer mee dan dat je er op gaat zittenquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is anders wat. Maar ik ga echt niet op het puntje van de bank zitten omdat Jazz op de bank ligt, dan roundhouse kick ik m mooi van mijn plek af.
Ben wel eens met een vriend meegeweest om te kijken wat al die fuzz about was ja.quote:
Ik heb niet gezegd dat ze langer mee moeten gaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dan gaan ze echt langer mee dan dat je er op gaat zitten
[ afbeelding ]
Snazzy outfit!quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze douche is vies.
En een spijkerbroek eronder.
Ik ga schoenen aan doen en de deur uit.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Kat is weg, ik zit weer op de bank.![]()
En als ik echt wil zitten verplaats ik de kat wel hoor.Naar mijn schotot.
Dat is gewoon gekke Cat-taalquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haaaaaaaa, is funny omdat taalnazi
maar dan is alle onzin die ik uitkraam gekke zwabbertaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is gewoon gekke Cat-taalNet zoals ocherruemmr
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haaaaaaaa, is funny omdat taalnazi
ouch emmer?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is gewoon gekke Cat-taalNet zoals ocherruemmr
Ja, als in Aschemmur als in as-emmer als in vuilnisbakquote:
Bedankt voor de vertaling, ik spreek geen Hara's.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als in Aschemmur als in as-emmer als in vuilnisbak
Cat's.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling, ik spreek geen Hara's.
"Hoi, ik ben hier voor de FOK!date"quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
Heeft JJH het mobiele nr van Cue_?
Ze weten toch niet hoe ze er uit zien van elkaar? Hoe vinden ze elkaar dan?
niet, ze gaan gewoon aan een willekeurige tafel zitten, ze weten toch niet met wie ze aan het eten zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
Ga je weer stressen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
Ik zeg heul niet ouch emmer!quote:
Opgelost, slotje!quote:[..]
"Hoi, ik ben hier voor de FOK!date"
"Ah, je date is er al, kijk, daaro!"
Acherrum, dat zeg ik wel.quote:
Ah jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
"Hoi, ik ben hier voor de FOK!date"
"Ah, je date is er al, kijk, daaro!"
Ik wilde met Mike uit eten... maar ja, he.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun JJH![]()
Schoonouders belden net of we vanaaf ff mee uit eten gaan![]()
Tis trouwens echt warm he? Ik deed net een poging tot auto poetsen, maar had het na 5 min. al bekeken
misschien loopt hij het restaurant wel voorbij omdat hij moet bukken om het te zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:04 schreef Greys het volgende:
Nou zie je JJH sowieso niet echt snel over het hoofd
Het is niet iets dat ik ergens hardop zou durven zeggen zo in elk geval.quote:
Ben benieuwd hoe hoog Cue_ isquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien loopt hij het restaurant wel voorbij omdat hij moet bukken om het te zien
Keihard dat uitroepteken gebruiken lijkt mij ook niet echt een optie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
Het is niet iets dat ik ergens hardop zou durven zeggen zo in elk geval.
Weet je, je zou daaro orgasmes moeten bestellen! Kun je je ook niet kapot schamen, ze zien je toch niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet iets dat ik ergens hardop zou durven zeggen zo in elk geval.
Dan nóg zou ik het niet durven, je kent me nu toch wel een beetjequote:Op zondag 3 oktober 2010 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je, je zou daaro orgasmes moeten bestellen! Kun je je ook niet kapot schamen, ze zien je toch niet.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nóg zou ik het niet durven, je kent me nu toch wel een beetje![]()
Heb je de verse kitten foto's in mijn topic al gezien?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
Allemachtig wat heb ik een rothumeur vandaag.
Ik hoop dat JJH veel updates gaat geven, dat helpt
Wat ben jij evilllll!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij naai je die obers echt als je random een paar tafels een centimeter of 10 verplaatst
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ook evil is het om van de tafels een doolhof te maken, wat me serieus vet lijkt trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |