quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:00 schreef senesta het volgende:
oh-oh! : http://link.marktplaats.nl/383289419
Awww!quote:
quote:
Sjon is qua rug even lang als Billy, zn pootjes zijn alleen korter en zn borst is nog niet zo breed maar dat komt nog wel hoorquote:
Uhm de laatste die ik van t hele spul samen maakte was deze, waar ze stuk voor stuk op hun charmanst kijkenquote:
Geschiktquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben benieuwd.... plastic bakjes gekocht bij de Xenos. Stickertje zegt DO NOT MICROWAVE!
Indruk op het dekseltje zegt: microwave suitable.
![]()
Het staat nu in de magnetron.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm de laatste die ik van t hele spul samen maakte was deze, waar ze stuk voor stuk op hun charmanst kijken![]()
[ afbeelding ]
Wat kunnen honden toch heerlijk ongegeneerd wijdbeens zitten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm de laatste die ik van t hele spul samen maakte was deze, waar ze stuk voor stuk op hun charmanst kijken![]()
[ afbeelding ]
Heb je het over mijn lieftallige charmante dame Keesquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat kunnen honden toch heerlijk ongegeneerd wijdbeens zitten.
Tis hier ook vet lekker weer bleekquote:
Mooie fotoquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kijken allemaal even sloomquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mooie fotoEn wees blij dat ze nu tenminste allemaal dezelfde kant op keken, en nog naar de fotograaf ook. Moeten ze nu ook nog leren lachen?
Waar?quote:Op zondag 3 oktober 2010 07:23 schreef JJH het volgende:
Ik heb even dat Yvonne reltopic terug zitten lezen, ik kan er niet bij met m'n pet.
Hier echt wel, uit de wind.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
jezus, in de tuin zitten? zo warm ist nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |