Is Palle jouw man / vriend?quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:26 schreef trovey het volgende:
Gatsie, Palle is wakker en wil wat.....en ik weet niet wat want hij heeft alles al gehad......oordopjes!
Hij gedraagt zich bijna wel zo...totaal de boel overnemend en de touwtjes in handen willen hebben.quote:
Je zou er 4 moeten hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
hmm mijn tweede verstandskies komt door, ik vroeg me al af waarom ik er maar 1 had
oh dat kan nog leuk wordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou er 4 moeten hebben.Teut daar gooi ik mijn pot pindakaas om....deksel kapot.
This explains a lot.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
hmm mijn tweede verstandskies komt door, ik vroeg me al af waarom ik er maar 1 had
Ik had ze alle 4 al toen ik jouw leeftijd had...sterker...ik had ze 3 jaar eerder al.quote:
Nou je het zegt....quote:
Ik had ze ook toen ik 11 was of zo, allemoal!quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had ze alle 4 al toen ik jouw leeftijd had...sterker...ik had ze 3 jaar eerder al.Ik was er nogal vroeg bij, geloof ik, met verstandkiezen.
Ik ben ze nu trouwens ook allemaal weer kwijt.......versleten en eruitgehaald door de kaakchirurg
Jij krijgt je verstand gewoon geleidelijkquote:
das eigenlijk absurd vroegquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had ze ook toen ik 11 was of zo, allemoal!
ik ontken iedere aanwezigheid van verstandquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij krijgt je verstand gewoon geleidelijk....zoals alle mannen.
Een verstandig man in een SC met overwegend vrouwen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ontken iedere aanwezigheid van verstand
misschien had ik het niet eens over mijzelfquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Een verstandig man in een SC met overwegend vrouwen.
JAWEL en vrouwen hebben altijd gelijk dus geef het meteen maar op.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien had ik het niet eens over mijzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |