Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Hoop dat ze zich naast haar kater ook nog wat weet te herinneren want ze smeet salarisgegevens in het rondquote:
Whoopsel is dreaming 'bout them!quote:
AI, da's wel heel erg fout!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoop dat ze zich naast haar kater ook nog wat weet te herinneren want ze smeet salarisgegevens in het rond![]()
Heb daar overigens wel wat van gezegd.
Hihihihi. Inmiddels is het spul weer veilig bij moeder en tante. Morgen mag het spul weer komen socializen.quote:
Ook wel erg grappig, ze heeft me wel op een paar ideeën gebrachtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
AI, da's wel heel erg fout!![]()
[..]
Hihihihi. Inmiddels is het spul weer veilig bij moeder en tante. Morgen mag het spul weer komen socializen.
nee joh, who needs sleepquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
Trust Ml-etje!
Ik duik er ook in. 3,5 uur slaap in 36 uur is toch wat weinig.
Overratedquote:
Ja.quote:
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
De US versie? Nummer 2? Nog niet gezien!
Wat een trut.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik ben head over heals maar ze moest vroeg naar huis omdat ze een vriend heeft.![]()
Heb ik weer.
Ja.quote:
ja, ga alleen op dates met vrijgezellenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
R&P-topic openen of kunnen jullie hiero goed advies geven?
Daar ga je weer met je vage taal.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
AHahah, je had een date date met haar?
Die zijn allemaal 19 of 20 joh.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ga alleen op dates met vrijgezellen
Ja, ditte:quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
AHahah, je had een date date met haar?
Vraag je dat ook aan Elvis als hij bij jouw tafeltje komt zingen tijdens een romantisch etentje?quote:
Impossible!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
Weet je zeker dat het niet je hawaiii shirt was?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Vraag je dat ook aan Elvis als hij bij jouw tafeltje komt zingen tijdens een romantisch etentje? [ afbeelding ]
Wijfuhfillem ook nog.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
En was de film dan in elk geval nog entertaining?
Is er nog gefrunnikt in het donker?
Noiu, dit vind ik nog niet bar positief klinken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beter een date met haar dan een kale chick
Probeer je mij dronken te voeren zodat gory details op het forum ga posten?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik zou er een borrel op nemen als ik jou was.
Of drie.
een bar klinkt altijd positiefquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noiu, dit vind ik nog niet bar positief klinken.
Misschien moeten jullie lekker ADHD gaan daten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
beter een date met haar dan een kale chick
ja inderdaad, want wij zijn de enige twee met bewegende avatars op fokquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie lekker ADHD gaan daten.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jealous much?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie lekker ADHD gaan daten.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie is Gory?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer je mij dronken te voeren zodat gory details op het forum ga posten?
Fucking orgie, wie had dat ooit gedacht.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, want wij zijn de enige twee met bewegende avatars op fok
Vraag je dat ook aan Elvis als hij bij jouw tafeltje komt zingen tijdens een romantisch etentje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |