Ynske, wat mooi!!!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:35 schreef Ynske het volgende:
ga je lekker weer een weekje naar de eilanden OhOh?
geniet ervan
ff pronken met t vest dat nu bijna klaar is
http://twitpic.com/show/large/2ua7at
http://twitpic.com/show/large/2ua77w
"De bende van vijf!"quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm de laatste die ik van t hele spul samen maakte was deze, waar ze stuk voor stuk op hun charmanst kijken![]()
[ afbeelding ]
Dating in the dark?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:11 schreef JJH het volgende:
Goedemorgen.
Afgelopen nocht was ook bijna zomers, heb de hele nacht de jas links kunnen laten liggen.
Straks moet ik alleen dik een uur treinen, en daar zit ik ook binnen.
It's a trap !quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo drie honden geschoren en gewassen.
Nu nog ff de logeerkamer opfrissen en de badkamer boenen en inpakken![]()
En mn ouders komen wéér langs zo, waren gisteren komen eten en mn ma vergat natuurlijk dr bril
Jeps, gaat wel goedkomenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Dating in the dark?
In ieder geval heel veel plezier!![]()
Eerst een foto van hoe je eruit ziet!!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jeps, gaat wel goedkomen
Maar wel lekker naar het NS hier in Zwolle lopen en in A'dam loop ik straks ook het laatste stukje.
Ik ben nog lang niet weg. Trein van 17:15 vanuit Zwolle.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerst een foto van hoe je eruit ziet!!!!!
Anders kom ik persoonlijk een foto van jullie twee maken
Hoe vaak heb je inmiddels al verschillende kleren bekeken, aangetrokken, rondje voor de spiegel gemaakt en vervolgens zuchtend weer uitgetrokken?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet weg. Trein van 17:15 vanuit Zwolle.
In het donker?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun JJH![]()
Schoonouders belden net of we vanaaf ff mee uit eten gaan![]()
Tis trouwens echt warm he? Ik deed net een poging tot auto poetsen, maar had het na 5 min. al bekeken
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je inmiddels al verschillende kleren bekeken, aangetrokken, rondje voor de spiegel gemaakt en vervolgens zuchtend weer uitgetrokken?
wat een kutstation trouwens, ik loop de tunnel onder de sporen in, verwachtend naar spoor 15 te lopen, is de boel dichtgemetseldquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet weg. Trein van 17:15 vanuit Zwolle.
Was het maar zoquote:
Dat is hartstikke logisch.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat een kutstation trouwens, ik loop de tunnel onder de sporen in, verwachtend naar spoor 15 te lopen, is de boel dichtgemetseld
nee, spoor 15 ligt naast spoor 1 natuurlijk, dat ik dat niet meteen doorhad
Leuk leuk leuk! Veel plezier iig!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
M'n schone zusjes en m'n nichtje van 2 gaan ook mee, dus het wordt wel gezellig
Ik heb nog nooit problemen met station Zwolle gehadquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat een kutstation trouwens, ik loop de tunnel onder de sporen in, verwachtend naar spoor 15 te lopen, is de boel dichtgemetseld
nee, spoor 15 ligt naast spoor 1 natuurlijk, dat ik dat niet meteen doorhad
Dat heb ik gister al gedaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je inmiddels al verschillende kleren bekeken, aangetrokken, rondje voor de spiegel gemaakt en vervolgens zuchtend weer uitgetrokken?
ik ook niet, totdat ik er gebruik van maaktequote:Op zondag 3 oktober 2010 15:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen met station Zwolle gehad
Kun je niet met dayglo-verf 'Ik ben geil' op je t-shirt schrijven?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:29 schreef JJH het volgende:
Dat heb ik gister al gedaan.En het waren maar twee rondjes, ik twijfelde tussen een t-shirt en een overhemd.
En? Wat is het geworden??? Graag met fotoquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik gister al gedaan.En het waren maar twee rondjes, ik twijfelde tussen een t-shirt en een overhemd.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, totdat ik er gebruik van maakte
komt vast door m'n verstandskiezen![]()
Hoe is het met je bezette vriendinnetje?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:31 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet met dayglo-verf 'Ik ben geil' op je t-shirt schrijven?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:31 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:31 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal fotogeil zeg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En? Wat is het geworden??? Graag met foto![]()
Tombo, wat gezellig dat ze zo lekker bij je liggen he?
Da's dus vaak de oorzaak van mijn tukjes; dan kom ik boven en dan liggen er stel katten op bed bij elkaar.
En dan kruip ik er ff bij en meestal val ik in slaap van dat monotone gespin
Ja, erg he... Ook dat ik gewoon niet op wil staan nuquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En? Wat is het geworden??? Graag met foto![]()
Tombo, wat gezellig dat ze zo lekker bij je liggen he?
Da's dus vaak de oorzaak van mijn tukjes; dan kom ik boven en dan liggen er stel katten op bed bij elkaar.
En dan kruip ik er ff bij en meestal val ik in slaap van dat monotone gespin
Die zal d'r vriend wel liggen af te likken ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
Hoe is het met je bezette vriendinnetje?
Kutwijfquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die zal d'r vriend wel liggen af te likken ofzo.
Ik zit nu op het hoekje van de bank.... omdat er een kat op de makkelijke stoel ligt en een kat op de plek van de bank waar ik normaal zit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, erg he... Ook dat ik gewoon niet op wil staan nu
Ik kijk ook al de hele tijd Animal Planet (herhalingen) omdat mn afstandsbediening het niet doet en ik dus niet wil opstaan
Waarom ben je zo verschrikt?quote:
quote:
Ja, d'oh!quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Gaan jullie echt aan de kant voor de katten?
Als je er op gaat zitten gaan ze volgens mij niet zo lang mee.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
wegens gebrek aan katten, neequote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:34 schreef APK het volgende:
[..]
Als je er op gaat zitten gaan ze volgens mij niet zo lang mee.
op sterk water zettenquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:34 schreef APK het volgende:
[..]
Als je er op gaat zitten gaan ze volgens mij niet zo lang mee.
dat heet een darkroomquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:37 schreef APK het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk niet zoiets als 'Zuipen in the dark'
Kun je dat gefrut met dat eten overslaan en meteen lekker los gaan.
Niet altijd hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Lijkt me niet dat dat comfotabel zit op zo'n weckfles.quote:
Ja, dat is anders wat. Maar ik ga echt niet op het puntje van de bank zitten omdat Jazz op de bank ligt, dan roundhouse kick ik m mooi van mijn plek af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet altijd hoorMaar als Nelis in coma op me ligt te slapen en Sjefke spinnend heel dicht tegen me aankruipt kan ik het niet over mn hart verkrijgen om op te staan nee
Die zijn helemaal niet zo donker als de naam suggereert.quote:
ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:40 schreef APK het volgende:
[..]
Die zijn helemaal niet zo donker als de naam suggereert.
ja, dan gaan ze echt langer mee dan dat je er op gaat zittenquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is anders wat. Maar ik ga echt niet op het puntje van de bank zitten omdat Jazz op de bank ligt, dan roundhouse kick ik m mooi van mijn plek af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |