Acherrum, dat zeg ik wel.quote:
Ah jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
"Hoi, ik ben hier voor de FOK!date"
"Ah, je date is er al, kijk, daaro!"
Ik wilde met Mike uit eten... maar ja, he.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun JJH![]()
Schoonouders belden net of we vanaaf ff mee uit eten gaan![]()
Tis trouwens echt warm he? Ik deed net een poging tot auto poetsen, maar had het na 5 min. al bekeken
misschien loopt hij het restaurant wel voorbij omdat hij moet bukken om het te zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:04 schreef Greys het volgende:
Nou zie je JJH sowieso niet echt snel over het hoofd
Het is niet iets dat ik ergens hardop zou durven zeggen zo in elk geval.quote:
Ben benieuwd hoe hoog Cue_ isquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien loopt hij het restaurant wel voorbij omdat hij moet bukken om het te zien
Keihard dat uitroepteken gebruiken lijkt mij ook niet echt een optie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
Het is niet iets dat ik ergens hardop zou durven zeggen zo in elk geval.
Weet je, je zou daaro orgasmes moeten bestellen! Kun je je ook niet kapot schamen, ze zien je toch niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet iets dat ik ergens hardop zou durven zeggen zo in elk geval.
Dan nóg zou ik het niet durven, je kent me nu toch wel een beetjequote:Op zondag 3 oktober 2010 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je, je zou daaro orgasmes moeten bestellen! Kun je je ook niet kapot schamen, ze zien je toch niet.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nóg zou ik het niet durven, je kent me nu toch wel een beetje![]()
Heb je de verse kitten foto's in mijn topic al gezien?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
Allemachtig wat heb ik een rothumeur vandaag.
Ik hoop dat JJH veel updates gaat geven, dat helpt
Wat ben jij evilllll!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij naai je die obers echt als je random een paar tafels een centimeter of 10 verplaatst
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ook evil is het om van de tafels een doolhof te maken, wat me serieus vet lijkt trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |