quote:
Goh wat vreemd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
En niemand keek naar André van Duin
Mag ik u achtbaar vragen eventueel mijn spaarzame zaad in uw spleet te mogen achterlaten ?quote:
Niet alleen Joris, maar ook die gebruinde superbubbelshomo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef Purdey het volgende:
Het voorstukje wat ze steeds voor vanavond lieten zien, blijkt het voorstukje voor volgende week pas te zijn.. Volgende week Joris!
Die figuur is nog erger dan onze Jorisquote:
quote:Vnavnd 22:00 Ned1 gaan we er weer voor in de PC! Ik geef een babyshower voor de zwarte baby van een vriendin! http://bit.ly/aSokvF
Een kapper die niet kniptquote:Hij zit de komende maanden volgeboekt: Kapper Marc Biagio aan de Herengracht. Niets bijzonders? Jawel! Marc bezit namelijk geen schaar. Deze kapper knipt niet, hij föhnt alleen maar. En hij neemt de tijd om te luisteren naar alle problemen en geheimen van zijn rijke cliëntéle. Dat heet dan 'hairwellness' en kost een flinke bom duiten.
Bron: KRO Magazine
Purdey, jij bent toch niet die griet uit de PC van vorige week he?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:39 schreef Purdey het volgende:
Vanavond in Bij ons in de PC:
[..]
Een kapper die niet knipt
Haha, nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Purdey, jij bent toch niet die griet uit de PC van vorige week he?
Feestjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb vandaag een strijkijzer gekocht.
Ik ga het vieren!
In pakquote:
Cee, honey. Vertel eens, hoe heet het strijkijzer? En mag ik peettante zijn?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik ga het vieren!
Ze heet Boutje. En omdat je het zo lief vraagt, pop, mag je de peettante zijn. Maar ze wil alleen met mineraalwater stoomstootjes geven en ze wordt alleen gebruik voor het gladden van pure zijde!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Cee, honey. Vertel eens, hoe heet het strijkijzer? En mag ik peettante zijn?
Wat lief van je! [emotioneel] Wat een mooie naam, jullie zullen zoveel met elkaar gaan beleven. Zulke mooie momenten, en ik mag daar deel van uit gaan maken [/emotioneel]quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heet Boutje. En omdat je het zo lief vraagt, pop, mag je de peettante zijn. Maar ze wil alleen met mineraalwater stoomstootjes geven en ze wordt alleen gebruik voor het gladden van pure zijde!
Ik moet bij sigaren altijd aan Bill Clinton denken.. überhaupt die vrouwen over de 'dikte' en 'grootte' van de sigaar... hoe dikker hoe beter...quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik ga het vieren!
LOL. Wat is er mis met hotel-medewerker of hoe noem je dat. Ze willen het personeel zeker expres dissenquote:
Die zoenen van Lam aan 1 zo'n gozerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zou er een hetero tussen zitten (bij de mannen)?!
Die "kapper" sloeg alles inderdaad. Alhoewel, meer die wijven die bij die kapper kwamen. Die hadden in het huwelijkscontract vastgelegd dat ze 3 keer in de week naar die kapper mochtenquote:
nou inderdaad, Koefnoen is er niets bij! Maar ik ben wel benieuwd of het haar lukt...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:44 schreef pberends het volgende:
Wel typerend dat dat Rottendamse viswijf samen met een homo vis aan Arabieren wilt verkopen. Hoe verzin je het!
Mijn vader vroeg zich af of Koefnoen nog steeds bezig wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:10 schreef StephanL het volgende:
Ah nee, een feestje vanwege de aankoop van een designer tasje
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg zich af of Koefnoen nog steeds bezig was
Koopje toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb ook zo m'n twijfels.
Een Chanel rugbybal als cadeau?
Hij is wel 6 dollar afgeprijsdquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Koopje toch?
http://cms.template-help.(...)4&vmcchk=1&Itemid=54
Die tas was die baby he......quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is wel 6 dollar afgeprijsd.
Maar wtf is de deal van een rugbybal aan een baby geven? Omdat het een halfbloedje was ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |