quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:27 schreef j.t het volgende:
Hmm... ik heb net als ontbijt gegeten:
een plakje chocolade 85%.
dan ben ik ook zwangerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
het zou wel verklaren waarom ik maar niet afval!
Dat dacht ik ook al!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
het zou wel verklaren waarom ik maar niet afval!
quote:
Mehequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
al heeft het kind dan wrsch wel al een alcoholprobleem bij de geboorte!
Die was inderdaad flink boos...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef neen het volgende:die laatste gast die voor de lunchpauze aan het woord was net bij het CDA-congres
wat een held! Lunchpauze dus ik ga even snel douchen en boodschappen doen
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:31 schreef Chicolate het volgende:
Die zwanger zonder het te merken verhalen. Dat wil je echt niet ..
Je klaagt dat je niet afvalt, maar je lijstjes zijn ook echt bagger.quote:
Ik ga deze maand weer een kasboek bijhouden en daar word ik altijd enorm krenterig van. Ik ga dan m'n voorraadkast en vriezer leegeten! Begonnen met vanochtend een tonijnsalade te maken voor op brood.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar geen inspiratie..
Ik las 'konijnsalade'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga deze maand weer een kasboek bijhouden en daar word ik altijd enorm krenterig van. Ik ga dan m'n voorraadkast en vriezer leegeten! Begonnen met vanochtend een tonijnsalade te maken voor op brood.Vanavond denk ik lasagne, want daar heb ik ook alle ingredienten voor in huis. Kijken hoe goedkoop ik uit ben met mijn boodschappen deze maand!
Boks dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga deze maand weer een kasboek bijhouden en daar word ik altijd enorm krenterig van. Ik ga dan m'n voorraadkast en vriezer leegeten! Begonnen met vanochtend een tonijnsalade te maken voor op brood.Vanavond denk ik lasagne, want daar heb ik ook alle ingredienten voor in huis. Kijken hoe goedkoop ik uit ben met mijn boodschappen deze maand!
Ik had er sjalot, augurk en veel platte peterselie door. Maar misschien is gewoon een half zakje paprikarauwkost erdoor ook wel lekker inderdaad! Ga ik ook eens proberen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
TonijnsaladeGoedkoop, lekker, en je kan er veggies inpleuren
Mijn koelkast/vriezer/voorraadkast is al leegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Toch nog even stiekem, snel langs je ouweluiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn koelkast/vriezer/voorraadkast is al leeg
Die doen tegenwoordig boodschappen bij de lidlquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:02 schreef neen het volgende:
[..]
Toch nog even stiekem, snel langs je ouwelui
Ik heb het meestal met ui, tomaat, verse peterselie en sla, soms nog sperziebonen (al is dat laatste meer als ik het niet voor op brood hebquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had er sjalot, augurk en veel platte peterselie door. Maar misschien is gewoon een half zakje paprikarauwkost erdoor ook wel lekker inderdaad! Ga ik ook eens proberen!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:11 schreef neen het volgende:
[..]
Nu nog even de highlights van de eerste helftheerlijk
Ik klaag niet, ik deel mede. Zodat iemand het me niet hoeft te vertellen. En als je opgelet had, had ik verteld dat ik het de afgelopen week juist heel goed gedaan had. Mede door het feit dat ik meteen na het avondeten in slaap viel, waardoor avondsnacks geen verleiding waren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je klaagt dat je niet afvalt, maar je lijstjes zijn ook echt bagger.
Misschien moet je een keertje de OP lezen.
Als je geen commentaar wenst, moet je ook niet posten dat je hebt ontbeten met een reep chocolade en de rest van de dag op gevulde eieren gaat leven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:30 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik deel mede. Zodat iemand het me niet hoeft te vertellen. En als je opgelet had, had ik verteld dat ik het de afgelopen week juist heel goed gedaan had. Mede door het feit dat ik meteen na het avondeten in slaap viel, waardoor avondsnacks geen verleiding waren.![]()
En, ik had geloof ik ook nog ergens een keer gemeld dat ik juist blij was dat ik nog stabiel was gebleven, ook al leek ik wel op te zwellen omdat mn broek niet meer dicht wilde. (alleen gister een inzinking van 3 min, omdat niets me stond, tot ik de paarse jurk vond)
Maar mn buik is tot nu toe vandaag nog best plat. Voor mijn doen ...
![]()
![]()
die van ons, net waren gebakken eieren met kaas...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:35 schreef progje het volgende:
mijn ontbijt was roereinaja ontbijt, het was rond half 12
Het was meer van dat er dus totaal geen aanleiding was voor een compliment en ik kreeg er gewoon wel eenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat voor complimentje neen?
Allejezus zeg. Waar zeg ik in vredesnaam dat ik geen commentaar wens? Ik zeg alleen dat ik me er zelf al van bewust was. Dat scheelt anderen weer typen van goh, wat een kutlijst.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je geen commentaar wenst, moet je ook niet posten dat je hebt ontbeten met een reep chocolade en de rest van de dag op gevulde eieren gaat leven.
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gadver co wat een nare droom!
Hmmm.. Nee denk het niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaen ik hoop maar dat het niet iets engs betekent. Ik vind de combi religie en dode babies nou niet echt dat je zegt een jofele.
Hee, JeeTee, doe's niet zo aangebrand!
Ik zou nu zo een link kunnen leggen met een eerdere post van moblo en dan vertellen waar het verschil zit. Maar ik doe dat niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaen ik hoop maar dat het niet iets engs betekent. Ik vind de combi religie en dode babies nou niet echt dat je zegt een jofele.
Dat krijg je als XM voor de zoveelste keer, onterecht commentaar geeft op me.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh j.t, volgens mij bedoelt XM het niet zo kwaad als jij nu denkt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:55 schreef j.t het volgende:
[..]
Allejezus zeg. Waar zeg ik in vredesnaam dat ik geen commentaar wens? Ik zeg alleen dat ik me er zelf al van bewust was. Dat scheelt anderen weer typen van goh, wat een kutlijst.
En waar zeg ik dat je geen commentaar mag geven op die chocolade. Allemachtig zeg. LEES!
En waar zeg ik dat ik vandaag op alleen maar eieren ga leven?
Ik zeg dat ik 20 eieren krijg en ik zeg wat ik ermee kan doen.
Ik vond jouw reactie op VWM ook niet terechtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:04 schreef j.t het volgende:
[..]
Dat krijg je als XM voor de zoveelste keer, onterecht commentaar geeft op me.
berlijn!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:10 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens wil ik nu in mijn eentje naar Amsterdam, Berlijn of een iig een stad waar de winkels morgen open zijn en het ook nog een beetje leuk lopen is. Een probleem: het hotel moet veel voor weinig zijn.
*zoekt verder.
Heb afgelopen week geen lijstje gepostquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oeh j.t, volgens mij bedoelt XM het niet zo kwaad als jij nu denkt.
En om eerlijk te zijn, je lijstjes zijn echt bagger. Ook afgelopen week. Je eet echt te weinig. En XM weet waar ze het over heeft, want ze heeft zelf ook sterk de neiging te weinig te eten.
Berlijn is leuk, maar wel 7 uur rijdenquote:
Keulen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Berlijn is leuk, maar wel 7 uur rijden. Parijs slechts 4,5, Amsterdam 2. En ik wil binnen nu en een uur weg.
Wat zijn je eisen voor een hotel?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een achterlijke kamerprijzen in A#dam. Je zou toch denken dat ze blij zijn vandaag nog de lege kamers weg te krijgen, maar ik ga echt geen ¤ 120 per nacht betalen voor ene fluthotel
Nou, misschien dan afgelopen week niet. Maar om eerlijk te zijn heb ik nooit een normaal lijstje van jou gezien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef j.t het volgende:
[..]
Heb afgelopen week geen lijstje gepostik was alleen maar aan het slapen na mn werkdag. Ik had gepost: 3 broodjes per dag, 2-3 stuks fruit, 250 gr naturel kwark, 1 soepje en mn avond eten. Als samenvatting van de week.
Centrum, fatsoenlijke kamer, eigen douche/bad en wc, niet duur, in een leuke stad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen voor een hotel?(SOG SOG)
dat is denk ik ook weer overdreven. Zit hier al sinds mei. Heb echt periodes dat ik me echt heel goed aan normale lijstjes houd. Maar daarentegen ook periodes dat het gewoon niet wil. Weinig motivatie ofzo. En dat is inderdaad de overwegende lijn van de afgelopen weken. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, misschien dan afgelopen week niet. Maar om eerlijk te zijn heb ik nooit een normaal lijstje van jou gezien.Geldt overigens niet alleen voor jou hoor, maar ook voor een paar andere dames die structureel veel en veel te weinig eten.
Waarom wil je dan niet wat meer eten? Want daar schort het eigenlijk gewoon aan. Grotere hoeveelheden gezonde maaltijden én tussendorotjes, beetje bewegen en dan ben je zo op gewicht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef j.t het volgende:
[..]
dat is denk ik ook weer overdreven. Zit hier al sinds mei. Heb echt periodes dat ik me echt heel goed aan normale lijstjes houd. Maar daarentegen ook periodes dat het gewoon niet wil. Weinig motivatie ofzo. En dat is inderdaad de overwegende lijn van de afgelopen weken. Dat dan weer wel.
Ik weet niet zo goed waar ik meer moet eten. Over het algemeen doe ik doordeweeks het volgende:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom wil je dan niet wat meer eten? Want daar schort het eigenlijk gewoon aan. Grotere hoeveelheden gezonde maaltijden én tussendorotjes, beetje bewegen en dan ben je zo op gewicht.
Aan de andere kant, jij bent toch al heel slank? Kan het niet gewoon zijn dat jouw lichaam het wel oke vind zo?
RIPquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooooh m'n frituurpan is nu echt stuk. Denk ik.
Je moet zo'n dubbele kopenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar dan kan ik deze kopen, die past wel goed in mijn keukenkastje
http://www.blokker.nl/web(...)2301&productId=15635
Hiihiii
Omdat ik een mini keuken heb en ik wil buiten friturenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:34 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet zo'n dubbele kopenen waarom in een keukenkastje? Een frituurpan moet een prominente plek in de keuken innemen
Amsterdam, bij Gaasperplas, 75 euro per nacht. Goedkoper vind ik ze ook niet. Of je moet bij de privates van hostels gaan kijken. Maar daar zal je wel vanalles moeten delen.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Amsterdam, bij Gaasperplas, 75 euro per nacht. Goedkoper vind ik ze ook niet. Of je moet bij de privates van hostels gaan kijken. Maar daar zal je wel vanalles moeten delen.
Ik vind zo'n wereldbol altijd wel cool die je dan open kan doen en dat er dan allemaal drank in zitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit heel hard na te denken hoe ik een minbar ga fixen
Hahaha omg heb je een foto?!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:44 schreef neen het volgende:
[..]
Ik vind zo'n wereldbol altijd wel cool die je dan open kan doen en dat er dan allemaal drank in zitniet echt een mini bar maar wel gaaf. Dat is mijn ultieme droom natuurlijk
Groot diafragma (klein F-getal) en scherpstellen op voorgrond. Kan je instellen in de Av stand.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe maak ik trouwens een foto dat de voorgrond scherp is en de achtergrond wazig?
Op de nikkon weet ik het wel, heb hier nu alleen ff een canon, 350d oid?
En de kleuren scherper/feller?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sligro is geweldig, en ik heb 'n pas! En nu ga ik er vaker heenMorgen wordt een leuke kookdag bij de keukenwinkel
![]()
oh, en ik ga zo essay's bazen, dan heb ik die alvast af, hoef ik morgenavond niet aan de slag
Ja doei.
Oki, AV zie ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Groot diafragma (klein F-getal) en scherpstellen op voorgrond. Kan je instellen in de Av stand.
Je zet het wieltje op Av. En dan kan je het F-getal instellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oki, AV zie ik
en waar doe ik F?
Yep, vlakbij het station, dus echt zo in a'dam!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij woont toch in H. Phaidra?
Zorg dat dat getal zo laag mogelijk is, dat zal ergens rond de 2.8-5.6 zijn. Dan zal dat de diafragma waarde zijn. Bij mijn eigen camera staat er F voor, dus vandaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit getal wordt anders als ik aan het wieltje draai
[ afbeelding ]
Tuurlijk joh. Kan sowieso wel, terrein is vrij toegankelijk en die wasruimte is altijd openquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou ook wel een wasmachine willenMisschien als ik binnenkort bij je op de koffie kom kan ik gelijk een wasje draaien
?
5.0 is het laagst!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zorg dat dat getal zo laag mogelijk is, dat zal ergens rond de 2.8-5.6 zijn. Dan zal dat de diafragma waarde zijn. Bij mijn eigen camera staat er F voor, dus vandaar.
Probeer er eens een foto mee te maken?quote:
bij de nikon van mij vati kon dat meteen? hmmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Probeer er eens een foto mee te maken?
Oh en voor fellere kleuren zou ik achteraf doen: contract verhogen. Dat kan in photoshop/gimp/ander fotobewerkingsprogramma.
Het zal ook wel in de camera kunnen, maar dat vind ik te ingewikkeldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
bij de nikon van mij vati kon dat meteen? hmm
ik vind het zo frustrerend als ik iets niet kan/weet
quote:Achterop je camera zit zo'n Av-knopje met een zwart/wit plusje en minnetje eronder, als je die knop indrukt en even je scrollwiel gebruikt, zie je dat pijltje op je scherm als het goed is heen en weer bewegen tussen -2, -1, 0, +1 en +2. Als je wilt overbelichten, zorg je dat je hem op bijv. +1 of +2 zet... Even mee experimenteren.
Daarmee worden je kleuren niet feller volgens mij. Maar het werkt wel als je wil overbelichten ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico dit is de oplossign:
[..]
quote:Je kent ze vast wel, die standaard partypics. Foto's van bierdrinkende mannen met zweetoksels, neplachjes
van opgedoste meiden, overbelichte ruimtes en groepsfoto's waarop altijd wel iemand akelig kijkt. Vervolgens
kun je een week later, als je het nog niet vergeten bent, je foto opspeuren op zo'n onoverzichtelijke website.
Soms moet je nog lid worden ook om je eigen hoofd te downloaden. Meestal zijn de fotografen van die suffe
hobbyisten met heuptasjes en te veel neushaar. Of het zijn jochies die eindelijk met iets kunnen pronken.
Al deze ergernissen hebben De Fotomeisjes bijzonder serieus genomen.
We zijn leuk, we zijn onderscheidend en bovenal maken we met ons unieke concept de mooiste foto's.
Wij zijn van de emotie en het moment. Vereeuwigers van sfeer. We creëren artistieke beelden en houden van
pure kleuren. Buitengewoon anders en creatief. De website draait om de foto's en niet al die nonsens eromheen.
Niks betalen of gegevens achterlaten. Gewoon eenvoudig je foto downloaden direct de volgende dag. De agenda
staat vol met feestjes die we zèlf leuk vinden, waar we jou graag zien.
Die slechte foto's vind je niet leuk hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vind het sowieso wel een leuk concept:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou zwart doen. Die is wat stoerder. Maar dan moet je geen heel bleek hoofd hebben, maar dat heb jij volgens mij sowieso niet?Bleke buik iig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
*verschanst zich weer achter haar boek*Niet meer actief op Fok!
Zou moeten kunnen ja, hoewel het mij tot nu toe alleen via Facebook gelukt is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
iig je kan mensen toevoegen toch?
nee geen last van gelukkigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me trouwens af, dames, hebben jullie dat ook?
Naar het toilet --> ongesteld --> hoofdpijn, DIRECT, meteen! En de minuten daarvoor niet
Dat zou ik ook doen als ik haar was, zwart is ook wat te gewoon denk ik. Zij kan het hebben, dat rood. Ook buiten de kerst.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan zou ik voor rood gaan, dat staat je volgens mij echt geweldig
Die is cool!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou deze nemen
[ afbeelding ]
Deze is ook van D&Gquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Die is cool!!![]()
Er is een jacquard catsuit, deze winter, ik geloof van D&G en die is zo ontzettend leuk. Kan er alleen geen pic. van vinden. Maar als ik lang en dun was geweest had ik die direct gekocht!! Alhoewel, ik geloof dat hij 700 euro was, dus misschien niet direct
Ja dat dacht ik al te zien. Die catsuit stond volgens mij in de Glamour van een paar maanden geleden. Over de Glamour gesproken: ik zag dat ze weer geld van m'n rekening hadden geschreven, dus ik zit er weer een jaar aan vast.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Deze is ook van D&G!
Is er geen regeling dat je minimaal een half jaar of een jaar geen lid mag zijn geweest voor je weer opnieuw abonnee wordt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al te zien. Die catsuit stond volgens mij in de Glamour van een paar maanden geleden. Over de Glamour gesproken: ik zag dat ze weer geld van m'n rekening hadden geschreven, dus ik zit er weer een jaar aan vast.
Terwijl je natuurlijk altijd moet opzeggen, zodat je weer een nieuw cadeau kan uitzoeken!
Weet je wat, dat ga ik nu direct doen.(opzeggen, that is)
Oh, ik kan prima een half jaar zonder de Glamour hoor, ik lees het ding in bad, maar ik geloof dat ik nog 3 ongeziene exemplaren heb liggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er geen regeling dat je minimaal een half jaar of een jaar geen lid mag zijn geweest voor je weer opnieuw abonnee wordt?
Ja, hoezo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
co heb je al een nespresso chip/sleutelhanger/klantenkaart?
Prickly Heat!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
De lamsbout was zo lekker, heb de helft op
De andere helft heb ik versneden en ga ik zo nasi van maken voor morgen...
Ben alle afleveringen van o o cherso aan het kijken... da's gewoon "the villa' van vroegah
Wat PF zegt. Ik ben zelf niet in een sociale buiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef conleche het volgende:
Ik zat ook al te bedenken of ik het aan zou bieden, maar ik ben te brak om sociaal te doen vanavond.(toch weer later terug van de verjaardag dan wenselijk als je de volgende dag moet werken
)
Komt bij dat ik niet echt een logeerkamer heb, hoewel een matras in de woonkamer the trick ook wel doet én ik moet morgen ook werken. Maar het is zeker wel een optie voor een andere keer, Tink!
ja.. het is ff kut, zo'n lengte. Been there, done that, maar het is het waard!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben bezig, zit nu op zo'n rotlengte, maar ga wel doorzetten geloof ik.
dat zou ik zonde vinden van jouw haar!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef conleche het volgende:
Wat voor programmaatje is dat? Ik zit eraan te denken om mijn haar donker te verven, maar misschien wel handig als ik eerst zie of dat staat.Die keer dat ik het donker had geverfd is behoorlijk lang geleden en bovendien was het toen kort.
Zo gaat het hier niet, hoor. Wij zijn altijd heel snel klaar. Even naar V&D en C&A en ik zeg wat mooi is, meneer past het en als het past, dan zijn we meestal klaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:45 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
XM ben jij dat?mooie vrouw
![]()
ik ben net gaan winkelen met vriendje voor vriendje, uiteraard niets gekochtmannen...
Ik ook, heb alleen 0,0 foto's van mijzelf, recht van voren. Dus nu 1 bijna recht van voren. Ik ga kort haar proberen!quote:
ja, hats, gewoon gaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:25 schreef neen het volgende:
Ga nou maar, dan kunnen jullie straks lachen als het net is gestopt en jullie net droog binnen zitten.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Lieve Here God, mag het _nu_ ophouden met regenen? Dan zit ik morgen om 9:30 in de kerk!.
En morgen peperremuntjes in de kerk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:44 schreef Viking84 het volgende:
De regen wordt minder, dus wij gaan zo.
spewwibs.
En geld in het 'ponkje'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
En morgen peperremuntjes in de kerk!
cool. hoge deuren. Vrij nieuw huis dus, met hoge plafondsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef Chicolate het volgende:
Pfff stomme regen. Mn was hing mooi aan mn balkondeur (binnen), maar het regende naar binnen dus moest het volle wasrekje naar de badkamerdeur. Alleen die deur is 2.33 hoogen ik was dus te klein om dat rekje incl wasgoed zo hoog te tillen. Sowieso ben ik eigenlijk te klein voor die deur, maar mn wasrekje kan nergens anders. Nu doen mn spieren pijn maar hangt het rekje na een gevecht van meerdere minuten iig wel.
Ik ben 1.76, niet echt klein dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef j.t het volgende:
[..]
cool. hoge deuren. Vrij nieuw huis dus, met hoge plafondsalleen wel vervelend als je wel klein bent
eten was lekkersla en aardappelkroketjes uit oven en hamburgertje .. mmmm
En nu heb ik nog steeds pijn in mn rug en de was is klaar, dus moet ik ook nog ophangen...
Deur bijna tot je plafond? Geen raampje of ding erboven dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben 1.76, niet echt klein dus. De deur komt gewoon bijna tot het plafond. En er zit bovenin een ventilatiebuis voor, dus ik snap niet waarom ie zo hoog moet?
Het rekje is zo'n ding:
[ afbeelding ]
En die pootjes zitten los. Dus die moet je ook nog eens proberen recht te houden, terwijl je probeert het om de deur te haken. Wat al bijna onmogelijk is als ie leeg is. Laat staan loodzwaar vol met nat wasgoed.
Nope. Een plankje erboven van misschien 10 cm lang en dat was het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef j.t het volgende:
[..]
Deur bijna tot je plafond? Geen raampje of ding erboven dus?
Straks feestje ... dududu
Je kan toch altijd extra kopen? of je neemt een dubbel abbonnementquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
hm, wij zitten er aan te denken zo'n groentetas te halen, dan moet je elke week wel wat anders eten zeg maarvoor 8,50 per week een groentetas voor 2 grote groenteneters.. vraag me af of dat genoeg is voor ons, want we éten echt heel veel groente
nee, denk het niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
hm, wij zitten er aan te denken zo'n groentetas te halen, dan moet je elke week wel wat anders eten zeg maarvoor 8,50 per week een groentetas voor 2 grote groenteneters.. vraag me af of dat genoeg is voor ons, want we éten echt heel veel groente
pp?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nee, denk het niet.
Of je moet genoeg hebben al 4 stronkjes witlof in een maaltijd... Maar ja wij hebben er minstens 10
Nee, 5 a 6 ppquote:
Veel plezier hè, lukt het alcoholvrij houden een beetje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga nog even kijken of het allemaal wel goed gaat in Leiden
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef AKnynke het volgende:
ik kom niet naar de meet. Jammer maar helaas. Het is zooo fijn met de Duutser, ik kan er echt weer even tegen aan. Alleen is het wel jammer dat ie morgen alweer naar huis gaat, daar kijk ik nu al tegenop...
Nee de sociale druk is te grootquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:12 schreef neen het volgende:
[..]
Veel plezier hè, lukt het alcoholvrij houden een beetje?
gelukkig hebben we morgen nog de halve dag, z'n terugvlucht is pas om 8 uur ofzo..quote:
Je hebt het geprobeerd, restecpquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee de sociale druk is te groot
Ik heb het precies andersom. Wat was ik leuk (vond toen van niet) en slank!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. 2 geroosterd brood met kaas
l. salade van 2 stronkjes witlof + peer + lowfatdressing
t. 2 puntjes flammkuchen
d. 6 opscheplepels groentecurry (courgette, ui, sperziebonen, bamboe, prei, bleekselderij)
En in plaats van een reis naar Amsterdam heb ik een reis door mijn verleden gemaakt. Ein-de-lijk ben ik eens begonnen met het selecteren van babyfotot's van mijn kinderenWat waren we blij en gelukkig
En jong
En dik
![]()
dubbel wordt wel weer snel duurquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je kan toch altijd extra kopen? of je neemt een dubbel abbonnement
geniet ervan!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
gelukkig hebben we morgen nog de halve dag, z'n terugvlucht is pas om 8 uur ofzo..
nu zo eens eten koken en een film kijken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja ik zeg ook steeds dat ik wil maar niemand reageert echt als ik vraag wat en hoe (het is moeilijk bijlezen op mijn foon dus ik weet niet waar en wanneer het verder besproken is) dus of ik heb er overheen gelezen of het is gewoon een stille hint ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik!![]()
en uniek en vik en xm en blurred en lau komt drankjes drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook steeds dat ik wil maar niemand reageert echt als ik vraag wat en hoe (het is moeilijk bijlezen op mijn foon dus ik weet niet waar en wanneer het verder besproken is) dus of ik heb er overheen gelezen of het is gewoon een stille hint ofzo![]()
Dus nouja dan maar niet he.Volgens mij gaan ze: wandelen in de hofstad, eten, drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook steeds dat ik wil maar niemand reageert echt als ik vraag wat en hoe (het is moeilijk bijlezen op mijn foon dus ik weet niet waar en wanneer het verder besproken is) dus of ik heb er overheen gelezen of het is gewoon een stille hint ofzo![]()
Dus nouja dan maar niet he.awh! nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er iig overheen gelezen![]()
6 november
Den Haag
en je bent heel erg welkom!
Lekker door Den haag sjouwen en daarna tapa's eten en drankjes drinken
Ja doei.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef neen het volgende:ik kijk harold & kumar go to white castle
met m'n huisgenoot maar ik weet alles al
[..]
Volgens mij gaan ze: wandelen in de hofstad, eten, drinken.
Ik kom niet.Waarom kom je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mo & Uniek:
Oke, gezellig![]()
Ik moet op 6 november werkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Waarom kom je niet?![]()
Mo & Uniek:
Oke, gezellig
die staat hier ook op. Té foutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef neen het volgende:
ik kijk harold & kumar go to white castle
met m'n huisgenoot maar ik weet alles al
[..]
Te gaaf juistquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die staat hier ook op. Té fout
Als je geïnteresseerd bent in een andere opleiding op HBO niveau nodig ik je uit, krijg je van mij koffie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je werkt nooit en dan moet je opeens werken.
Ik ga niet studeren beneden mijn niveauquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:18 schreef neen het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in een andere opleiding op HBO niveau nodig ik je uit, krijg je van mij koffie.
Jij mag natuurlijk altijd bij mij koffie komen drinkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ga niet studeren beneden mijn niveau![]()
Maar je mag wel wel uitnodigen voor koffie
Mannenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef Ewelina het volgende:
Baggerlijstje vandaag:
O: restje bolognesesaus
T: banaan
L: 2 boterhammen met chocopasta
D: turkse pizza
T: 2 chocolate chip cookies, wat snoepjes
S: hele dag schilderen
Heb geschilderd bij een vriend en die had niet bepaald veel in huis
Dat zal toch wel meevallen mo. Je studeert engelsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een mailtje naar York sturen (universiteit) en heb een draft klaar staan, maar ben bang dat m'n Engels daarin al te slecht is om 'm op te sturen
Ja idd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen mo. Je studeert engels
dat maakt me juist wat nerveus als het om officiele dingen gaatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
'nu' is niet > 20 minuten laterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
En morgen peperremuntjes in de kerk!
Bier. Ik heb nog een flesje speciaalbier liggen. Best een goed ideequote:
Als ik een mailtje moet tikken naar een andere neerlandicus, dan lees ik hem ook tien keer over en ga ik ook over elke zin twijfelen. Dus ik snap Mo welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Beter gaan jullie ook deze film kijken, leuke filmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is ze inmiddels al klaar?.
[/pest]
Ik ga gamen.
Waarachteraan? En die wil ik ook al een tijd zien. Of bedoel je Escape from Alcatraz met Eastwood?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:02 schreef neen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Escape from Guantanamo Bay er gewoon achteraanOh genot!
Second that!quote:
Ze zijn nu een pyjamafeestje aan het doen. En dan met popcorn op de bank al giechelend een meidenfilm zienquote:
dat zouden we s moeten doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zijn nu een pyjamafeestje aan het doen. En dan met popcorn op de bank al giechelend een meidenfilm zien.
Nachtwacht likes Pulp Fiction en meer van mister Tarantinoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef neen het volgende:
Achter deel 1 aan dus hemaar ik denk dat nachtwacht hem wel kan waarderen. Maar eigenlijk weet ik niet wat hij leuk vind dus kan ik dat niet weten.
Mag jij mijn teennagels lakken iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zouden we s moeten doenmet wat meiden (en neen)
Een welgemeende WTF ?! + QFT natuurlijk!quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een welgemeende WTF ?! + QFT natuurlijk!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Nu echt weg (dus niet meer iets posten waar ik op wil reageren![]()
)
Coming up!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welke lip?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen m'n lip zit een beetje raar. Naja!
Wat is nou echt een meidenfilm?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, je hebt goede en leuke films. Dit is gewoon een leuke film.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nachtwacht likes Pulp Fiction en meer van mister Tarantino.
Ik ben vaak te lui om een film op te zetten, dan maar tv. Soms kijk ik films wel op tv omdat ze op tv zijn terwijl ik ze op dvd heb. Gemak dient de mens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen, ik drink veel bier maar nu cola-berenburg..
En heb die film op... reclame... echt, daarom kijk ik noooooooooooit tv
• Legally Blondequote:
en deel 2!quote:
ja, wie niet? Open jij een nieuwe ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:36 schreef Duvel het volgende:
Ik kijk liever naar leuke schietfilms als Reservoir Dogs en Pulp Fiction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |