abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87096543
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Als je geen commentaar wenst, moet je ook niet posten dat je hebt ontbeten met een reep chocolade en de rest van de dag op gevulde eieren gaat leven.

Allejezus zeg. Waar zeg ik in vredesnaam dat ik geen commentaar wens? Ik zeg alleen dat ik me er zelf al van bewust was. Dat scheelt anderen weer typen van goh, wat een kutlijst.
En waar zeg ik dat je geen commentaar mag geven op die chocolade. Allemachtig zeg. LEES!
En waar zeg ik dat ik vandaag op alleen maar eieren ga leven?
Ik zeg dat ik 20 eieren krijg en ik zeg wat ik ermee kan doen.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87096784
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gadver co wat een nare droom!
Ja ;( en ik hoop maar dat het niet iets engs betekent. Ik vind de combi religie en dode babies nou niet echt dat je zegt een jofele. :')

Hee, JeeTee, doe's niet zo aangebrand!
pi_87096826
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja ;( en ik hoop maar dat het niet iets engs betekent. Ik vind de combi religie en dode babies nou niet echt dat je zegt een jofele. :')

Hmmm.. Nee denk het niet.

Ik ben mij in het datingcircuit aan het bewegen ( :')) maar ik ben een beetje kwijt hoe het ook al weer werkt :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:04:03 #54
236335 neen
schone schijn
pi_87096839
quote:

[..]

Ik zou nu zo een link kunnen leggen met een eerdere post van moblo en dan vertellen waar het verschil zit. Maar ik doe dat niet.
het lijkt niet wat het is
pi_87096861
quote:

[..]

Dat krijg je als XM voor de zoveelste keer, onterecht commentaar geeft op me.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:08:13 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87097022
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:55 schreef j.t het volgende:

[..]

Allejezus zeg. Waar zeg ik in vredesnaam dat ik geen commentaar wens? Ik zeg alleen dat ik me er zelf al van bewust was. Dat scheelt anderen weer typen van goh, wat een kutlijst.
En waar zeg ik dat je geen commentaar mag geven op die chocolade. Allemachtig zeg. LEES!
En waar zeg ik dat ik vandaag op alleen maar eieren ga leven?
Ik zeg dat ik 20 eieren krijg en ik zeg wat ik ermee kan doen.
Oeh j.t, volgens mij bedoelt XM het niet zo kwaad als jij nu denkt.

En om eerlijk te zijn, je lijstjes zijn echt bagger. Ook afgelopen week. Je eet echt te weinig. En XM weet waar ze het over heeft, want ze heeft zelf ook sterk de neiging te weinig te eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:08:40 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87097039
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:04 schreef j.t het volgende:

[..]

Dat krijg je als XM voor de zoveelste keer, onterecht commentaar geeft op me.
Ik vond jouw reactie op VWM ook niet terecht :). VMW doelde niet zozeer op jouw recente lijstjes, maar op jouw lijstjes in het algemeen. Die zijn doorgaans gewoon niet al te best. Had ze het vriendelijker kunnen brengen? Vast wel. Maar jouw reactie is eigenlijk vrijwel direct gepikeerd en dat is gewoon niet nodig :).

Ik krijg ook vaak genoeg commentaar op mijn lijstjes en op hoe ik met eten omga, dat hoort er bij als je hier post. En tegen mij zijn ze ook niet altijd even lief.

Edit: het is niet altijd leuk om te horen, maar het helpt me wél. Dus als iemand je een keer aanspreekt op je eetgedrag (wat VMW dus doet en ik ook) hoef je niet gelijk zo boos te worden :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:10:16 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87097099
Overigens wil ik nu in mijn eentje naar Amsterdam, Berlijn of een iig een stad waar de winkels morgen open zijn en het ook nog een beetje leuk lopen is. Een probleem: het hotel moet veel voor weinig zijn.
*zoekt verder.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:12:06 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87097164
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:10 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens wil ik nu in mijn eentje naar Amsterdam, Berlijn of een iig een stad waar de winkels morgen open zijn en het ook nog een beetje leuk lopen is. Een probleem: het hotel moet veel voor weinig zijn.
*zoekt verder.
berlijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:12:07 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87097165
Tink, het is morgen de eerste zondag van de maand, dus de winkels zijn bijna overal wel open :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87097180
Je mag wel op de slaapbank :+!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:12:55 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87097202
Wat een achterlijke kamerprijzen in A#dam. Je zou toch denken dat ze blij zijn vandaag nog de lege kamers weg te krijgen, maar ik ga echt geen ¤ 120 per nacht betalen voor ene fluthotel :')
pi_87097220
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oeh j.t, volgens mij bedoelt XM het niet zo kwaad als jij nu denkt.

En om eerlijk te zijn, je lijstjes zijn echt bagger. Ook afgelopen week. Je eet echt te weinig. En XM weet waar ze het over heeft, want ze heeft zelf ook sterk de neiging te weinig te eten.
Heb afgelopen week geen lijstje gepost :+ ik was alleen maar aan het slapen na mn werkdag. Ik had gepost: 3 broodjes per dag, 2-3 stuks fruit, 250 gr naturel kwark, 1 soepje en mn avond eten. Als samenvatting van de week.

Sorry XM voor de verhitte reactie. Maar het kwam op mij over alsof jij denkt dat ik geen commentaar op mijn lijstjes wil hebben. Maar dat is niet erg. Zoals ik erbij had gezet, ik ben me er zelf ook vast bewust, bv gisteren. En daarom zet ik het er zelf ook al bij.
Maar gisteren vond ik niet erg, ik heb gewoon gezellig met collega's gegeten en was laat uit bed. Vandaar dat ervoor geen tussendoortjes waren alleen een O en L.
Hopelijk is het duidelijk :*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:13:54 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87097241
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

berlijn!
Berlijn is leuk, maar wel 7 uur rijden :P . Parijs slechts 4,5, Amsterdam 2. En ik wil binnen nu en een uur weg.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:14:33 #65
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87097268
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Berlijn is leuk, maar wel 7 uur rijden :P . Parijs slechts 4,5, Amsterdam 2. En ik wil binnen nu en een uur weg.
Keulen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87097348
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een achterlijke kamerprijzen in A#dam. Je zou toch denken dat ze blij zijn vandaag nog de lege kamers weg te krijgen, maar ik ga echt geen ¤ 120 per nacht betalen voor ene fluthotel :')
Wat zijn je eisen voor een hotel? :P (SOG SOG)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:17:28 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87097376
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef j.t het volgende:

[..]

Heb afgelopen week geen lijstje gepost :+ ik was alleen maar aan het slapen na mn werkdag. Ik had gepost: 3 broodjes per dag, 2-3 stuks fruit, 250 gr naturel kwark, 1 soepje en mn avond eten. Als samenvatting van de week.

Nou, misschien dan afgelopen week niet. Maar om eerlijk te zijn heb ik nooit een normaal lijstje van jou gezien. :@ Geldt overigens niet alleen voor jou hoor, maar ook voor een paar andere dames die structureel veel en veel te weinig eten.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:18:23 #68
236335 neen
schone schijn
pi_87097404
Ik zit nu ook te kijken :') maar wat zijn je hoge eisen dan, ik vind het snel al hoog want ik heb lage eisen :')
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:18:26 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87097405
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat zijn je eisen voor een hotel? :P (SOG SOG)
Centrum, fatsoenlijke kamer, eigen douche/bad en wc, niet duur, in een leuke stad.
pi_87097424
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, misschien dan afgelopen week niet. Maar om eerlijk te zijn heb ik nooit een normaal lijstje van jou gezien. :@ Geldt overigens niet alleen voor jou hoor, maar ook voor een paar andere dames die structureel veel en veel te weinig eten.
dat is denk ik ook weer overdreven. Zit hier al sinds mei. Heb echt periodes dat ik me echt heel goed aan normale lijstjes houd. Maar daarentegen ook periodes dat het gewoon niet wil. Weinig motivatie ofzo. En dat is inderdaad de overwegende lijn van de afgelopen weken. Dat dan weer wel.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:19:05 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87097428
Zo, stuk Heavy Rain gespeeld (wat een mooi spel O+) en nu ga ik verder in "De kleine blonde dood". Volgend weekend de film maar eens huren ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_87097543
Ennnn ik kan me weer omkleden, dikke vlek op mn jurk ... grr
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:22:31 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87097544
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef j.t het volgende:

[..]

dat is denk ik ook weer overdreven. Zit hier al sinds mei. Heb echt periodes dat ik me echt heel goed aan normale lijstjes houd. Maar daarentegen ook periodes dat het gewoon niet wil. Weinig motivatie ofzo. En dat is inderdaad de overwegende lijn van de afgelopen weken. Dat dan weer wel.
Waarom wil je dan niet wat meer eten? Want daar schort het eigenlijk gewoon aan. Grotere hoeveelheden gezonde maaltijden én tussendorotjes, beetje bewegen en dan ben je zo op gewicht.
Aan de andere kant, jij bent toch al heel slank? Kan het niet gewoon zijn dat jouw lichaam het wel oke vind zo?
pi_87097588
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom wil je dan niet wat meer eten? Want daar schort het eigenlijk gewoon aan. Grotere hoeveelheden gezonde maaltijden én tussendorotjes, beetje bewegen en dan ben je zo op gewicht.
Aan de andere kant, jij bent toch al heel slank? Kan het niet gewoon zijn dat jouw lichaam het wel oke vind zo?
Ik weet niet zo goed waar ik meer moet eten. Over het algemeen doe ik doordeweeks het volgende:

O: broodje met pindakaas/chocopasta/appelstroop en yoghurtdrink
T: fruit
L: broodje mager vlees, kwark, bouillon, fruit
T: broodje mager vlees
D: verschillend natuurlijk
T: verschillend
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:26:40 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87097643
Misschien wat uitgebreider ontbijten en/of overdag wat extra groente eten? Volgens mij kom je nooit boven de 1500 kcal uit en dat was, als ik het me goed herinner, veel te weinig gezien jouw leeftijd en lengte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')