ieuwquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef _Loki het volgende:
Ik ga een appeltje snijden. Met chocoladepasta. Te fout maar zó lekker.
Whut?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef _Loki het volgende:
Ik ga een appeltje snijden. Met chocoladepasta. Te fout maar zó lekker.
Bij chocoladefondue heb je toch ook fruit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Whut?
Ik ga nu boodschappen doen.. Het idee is wraps met aubergines, champignons en wat ik verder nog tegenkom.Maar voor hetzelfde geld kom ik met iets heel anders thuis.
heerlijk! zelfgemaakte appeltaart zonder slagroom is ook al lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lekker ouderwets met een dikke dot slagroom erop
was dat lekker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:38 schreef The_Hives het volgende:
vanavond champignonsoep, met een ' pizza' een donkere variant van een turkse pizza (uit een libanees (ofzo) winkeltje) doormidden gesneden en belegd als pizza in de oven
de eerste niet zo, die was te ' droog' belegd. De andere helft met meer kaas enzo en wat minder ui, champi en dat soort dingen wasquote:
pataaaaatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik twijfel; vanavond lekker sushi eten, of gewoon lam thuisblijven en friet eten ofzo... Jetlag.
We hebben in Rusland lekkere sushi gegeten, joh! (renzell, lees je mee? Jij ging toch ook naar Moskou?)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pataaaaat![]()
na Azië is dat wel erg lekker toch?
Oh wat heerlijk DEquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:
zelfgemaakte fish and chips wordt t vanavond met tartaarsaus...
voor toe chocoladecakjes met zachte kern
+1quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:09 schreef rijsttafel het volgende:
Martini (Een mix, niet die wijnresten die onder dezelfde naam verkocht worden)
Het ziet er inderdaad apart uit, maar het is gewoon roomkaas met kruiden en ui, heel lekker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
oh dat ziet er apart uit maar klinkt lekker! Ik had minibolletjes met pate, ei en pindakaas
quote:
ik ben meer van de ouderwetse sinaasappelquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
pims!Pims grapefruit
ik ga zo nog maar 's wat melk drinken
Hoe was shabu shabu?quote:
lekker hoor!quote:
lekker Elf! met aardappelpuree?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen wordt een bak kwark met bramen en lijnzaad.
vanmiddag weet ik nog niet maar vanavond wordt ouderwetse witlof met ham en kaas uit de oven
nee, ik ben geen aardappelliefhebberquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker Elf! met aardappelpuree?
ooh! ik vind het ook heerlijk. eet het met 'aardappel anders' met extra spek en ui en nog een stukje vleesquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee, ik ben geen aardappelliefhebberIk eet gewoon extra groenten (heb 4 kleine witlofjes
)
Waarom begin je er dan nog aan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv btw een nieuw Bertolli maaltijdpak; Gehaktballetjes alla Pizzaiola
De vorige die ik had geprobeerd (Kipfilet alla Toscana) vond ik niet zo...
spa roodquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan nog aan?
Ik heb nu een ciabatta met obazter kaas en wat rozijnen en noten, erbij sprakelend bronwater.
Vanavond roergebakken spruitjes, aardappels en vegaballetjes (restje van gister)
Niks spa rood, gewoon water van de lidlquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spa rood![]()
omdat de maaltijden niet hetzelfde zijn. vorige was met sperziebonen en beetje waterige tomatensaus en vond ik niet zo lekker. denk dat ik met gehaktballetjes en zonder bonen al lekkerder ga vinden
en je raakt er vol vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Niks spa rood, gewoon water van de lidlSpa rood is veel te duur
En smaakt bovendien niet lekker.
Gewoon aardappels, vleesje/vis, groentje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:58 schreef DeTolk het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond moet eten
Gisteren lasagna (vers)
Zaterdag Broodje gezond
Vrijdag Witlof
Maar wat nu ?!?!?!
Maaltijdsalade, patatjes met frituurhapjes, bami, pizza?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:58 schreef DeTolk het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond moet eten
Gisteren lasagna (vers)
Zaterdag Broodje gezond
Vrijdag Witlof
Maar wat nu ?!?!?!
Pizzaatje is wel een goed ideequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maaltijdsalade, patatjes met frituurhapjes, bami, pizza?
Geen Rijsttafel?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef rijsttafel het volgende:
Vandaag vroeg eten en het is een experiment.
Pasta met rozijnen, courgette, paprika en sinaasappel met koriander.
Het was lekker maar de volgende keer zou ik de ui weglaten en de paprika denk ik ook.
Ik doe niet aan automutilatiequote:
nou not!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv btw een nieuw Bertolli maaltijdpak; Gehaktballetjes alla Pizzaiola
De vorige die ik had geprobeerd (Kipfilet alla Toscana) vond ik niet zo...
zonde van die varkenshaasquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou not!spruitjes en broccoli
![]()
met varkenshaas
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
een zak Pom Bär![]()
en nu heb ik een vette buik
waarom ook gelijk weer de hele zak?![]()
zonnebloemolie nu en minder zout staat er op de zakquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:41 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Zomaar ineens een vette buik na een zakje Pom-Bär.
Vroeger at ik het wel eens, maar volgens mij zijn ze niet eens zo vet..
Nee, niet echt. Hooguit een wat misselijk gevoel, maar dan toch nog wat door eten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zonnebloemolie nu en minder zout staat er op de zak, maar ik bedoel niet letterlijk een vette buik.. ik bedoel zo'n vet gevoel in je buik. of ken je dat niet?
Hoe krijg je het weg?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
een zak Pom Bär![]()
en nu heb ik een vette buik
waarom ook gelijk weer de hele zak?![]()
obazter? Zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:13 schreef Windigo het volgende:
1 miniciabatta met obazterkaas, vanillekwark met frambozen en thee
ik vind ze verslavend. zak is zo op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoe krijg je het weg?Die dingen zijn toch wel zo goor, vind ik dan..
De Lidl verkoopt het momenteelquote:
Lekker!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:47 schreef M-arijnn het volgende:
Net een saus gemaakt met ui, sambal, ketjap, basterdsuiker, knooflook, citroensap, laos, verse gember en nog 1 ding wat ik vergeet, een kruid, volgens mij iets wat ook een beetje naar gember smaakt en het lijkt op laos. Erbij gebakken tilapia die in bloem is gewenteld en rijst en ik denk boontjes
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv hopelijk dan de Italiaanse gehaktballetjes met pasta
Mag je niet koken ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verplaatst naar donderdag. Straks zuurkool met spek en worst
Witlofsalade at ik ook (witlof, rozijnen, geroosterde pijnboompitjes, olijfolie en balsamico azijn), lekker is dat hè?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:50 schreef Tezz het volgende:
Wij aten kip, gebakken aardappels en witlof salade.
Was heerlijk! Zeker omdat manlief gekookt had en ik dus gewoon aan kon schuiven toen ik thuis kwam van het werk....
Hmm, ik zou ook zo creatief moeten zijn met witlof. Ik vind het best oké, maar bij mij stopt het bij:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Witlofsalade at ik ook (witlof, rozijnen, geroosterde pijnboompitjes, olijfolie en balsamico azijn), lekker is dat hè?Ik hou van witlof
Hij is erg lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, ik zou ook zo creatief moeten zijn met witlof. Ik vind het best oké, maar bij mij stopt het bij:
-Honing mosterdressing
-Cashewnoten
-Appeltjes
Die combinatie is lekker, maar komt inmiddels mijn neus uit. Misschien deze versie maar eens proberen
het is ook echt soepweer vandaagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 06:48 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen bak kwark met blauwe bessen, honing en lijnzaad.
Vanmiddag nog geen idee.
Vanavond maak ik een groentensoep met ui, knoflook, paprika, courgette en zongedroogde tomaat (oa) met erin wat basilicumpesto en erbij zelfgebakken half volkoren brood met kruidenboter.
ja vond ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is ook echt soepweer vandaagOT: Thee
Ziet er relax uit die groente sandwich..quote:
Ja is echt heel lekker. Al een paar keer gemaakt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:58 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ziet er relax uit die groente sandwich..
Zelf eet ik 'zo' rijst met pilaf en waarsch. gele vla.
Oh dat is zo lekker! Dinsdan nog gegeten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Pasta met tomatensaus en gehaktballetjes
Arme meid, dat je zo karig hebt moeten eten, dat je zelfs bloemkool weer gaat waarderen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds zaterdag weer een warme maaltijd gehad (beetje rare week)
Mijn vader had heerlijk gekookt, bloemkool met een sausje, aardappels en een lekker stukje vlees.
Nu heb ik 20 kruidendrank.
Gado Gadoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:35 schreef The_Hives het volgende:
geen idee, er wordt gekooktalleen duurt het nog 3 1/2 uur voordat ik aan kan schuiven
Ja erg he!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Arme meid, dat je zo karig hebt moeten eten, dat je zelfs bloemkool weer gaat waarderen.
ik rust nooit voordat ik minimaal de helft van de kaart geprobeerd hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh fijn! lekker onbeperkt tapas eten
feta , gatverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:40 schreef Windigo het volgende:
Vanavond aardappelpuree met gebakken uien & witlof, en gehaktballetjes met feta en rode peper
échte feta is anders hartstikke lekker, die goedkope witte kaas meuk van de supermarkt bedoel ik niet hoorquote:
Ik heb ongeveer dit receptje gedaan, alleen doe ik de zalm'burgers' anders, ik doe gewoon filet en dan in wat ei en bloem en dan bakkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat heb ik nog nooit gegeten, spinaziestamppot. Ook maar eens proberen.
Ik eet vanavond salade met geitenkaas en noten, nu een kopje koffie.
Indonesische rijsttafel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik die site van jou zie, Mootje, dan moet je jezelf toch onderhand een serieuze avocado-vergiftiging hebben gegeten
Ik heb geen zin om te kokenDe grote vraag is: afhaal of buiten de deur eten?
Als ik dat heb (wat zelden zo is gelukkig), maak ik gewoon iets wat binnen 10 minuten klaar is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik die site van jou zie, Mootje, dan moet je jezelf toch onderhand een serieuze avocado-vergiftiging hebben gegeten
Ik heb geen zin om te kokenDe grote vraag is: afhaal of buiten de deur eten?
Er is ook niet echt veel in huis, ben nu nog op m'n werk en moet dan dus ook nog boodschappen doen. Ideeën met dingen die ik vast wel in huis heb?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik dat heb (wat zelden zo is gelukkig), maak ik gewoon iets wat binnen 10 minuten klaar is.
ja, wat heb je dan in huis? kunnen we meedenkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er is ook niet echt veel in huis, ben nu nog op m'n werk en moet dan dus ook nog boodschappen doen. Ideeën met dingen die ik vast wel in huis heb?
Instant purree met verschillende smaken. Is heerlijk als lunch hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:58 schreef Tezz het volgende:
Wat is dat, een kartoffelsnack? Een soort salade of een instant purree of zo?
Ik drink voorlopig alleen nog maar even koffie. Ontbijtje wil niet naar binnen...
Diepvriespastasaus it isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja, wat heb je dan in huis? kunnen we meedenken
bij Samson?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit nu aan een lekker koud Oktoberfest Biertje van Paulaner
Oehhhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:10 schreef Iemand91 het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
plus:
[ afbeelding ]
geeft dit:
[ afbeelding ]
Nu in de oven. Straks het resultaat.
Resultaat:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:10 schreef Iemand91 het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
plus:
[ afbeelding ]
geeft dit:
[ afbeelding ]
Nu in de oven. Straks het resultaat.
Jij bent heel erg in de buurt, ik durf het hier bijna niet te vertellen maar het is dit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehhhZiet er goed uit!
Tomatensaus met groenten zo te zien? Lekkerr
Ziet er goed uit Iemand91quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erbij:
[ afbeelding ]
Smaakte goed, maar ik knap nu zo ongeveer.
[..]
Jij bent heel erg in de buurt, ik durf het hier bijna niet te vertellen maar het is dit.
Oh nooooquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erbij:
[ afbeelding ]
Smaakte goed, maar ik knap nu zo ongeveer.
[..]
Jij bent heel erg in de buurt, ik durf het hier bijna niet te vertellen maar het is dit.
Dank u.quote:
Smaakt best hoor. En zelf maken? I don't know how en dat zou een karwei opzich worden en ik was al laat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh nooooDat maak je toch lekker zelf joh?? Volgende keer wel doen hoor!
Is zoveel lekkerder!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dank u.![]()
[..]
Smaakt best hoor. En zelf maken? I don't know how en dat zou een karwei opzich worden en ik was al laat.
hm, zo lekker, ik ging die deze week halen bij de Lidl, omdat ik het ergens op FOK had gelezen, gelukkig hadden ze het nog, want nu is al weer Mexicaanse weekquote:
Ik had er inderdaad al eerder over gepostquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:01 schreef Zana het volgende:
[..]
hm, zo lekker, ik ging die deze week halen bij de Lidl, omdat ik het ergens op FOK had gelezen, gelukkig hadden ze het nog, want nu is al weer Mexicaanse week
on topic: kaiserbroodje met smeerkaas en een glas kersensap
Gefeliciteerd, en maak er een gezellige en culinaire avond van!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:33 schreef purmernoord het volgende:![]()
vanavond eten we niet. maar ik geef een feestje ter ere van mn verjaardag; de happen die we daarbij serveren zijn: zelfgemaakte gehaktballen, stokbrood uit de oven met ham-kaas-ananas, stokbrood uit de oven met brie, zalmsalade, krabsalade, filet americain, een schaal met worst, ham, rosbief etc van de keurslagerij, kipstukjes gebraden met satehsaus, frituurhapjes en wraps, Dus we zullen niet omkomen van de honger.. Oh ja en we beginnen met koffie en een stuk advocaatslof,aardbeienslof of appelpunt van de banketbakkerij.
![]()
Kersensap, waar haal je dat???quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:01 schreef Zana het volgende:
[..]
on topic: kaiserbroodje met smeerkaas en een glas kersensap
uit Duitsland meegenomen, daar zit het volgens mij gewoon bij de Lidl in het assortiment, hier hebben ze het volgens mij ook wel eens gehad bij zo een speciale weekquote:
De turkse supermarkt verkoopt ook kersensapquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef Zana het volgende:
[..]
uit Duitsland meegenomen, daar zit het volgens mij gewoon bij de Lidl in het assortiment, hier hebben ze het volgens mij ook wel eens gehad bij zo een speciale week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |