ieuwquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef _Loki het volgende:
Ik ga een appeltje snijden. Met chocoladepasta. Te fout maar zó lekker.
Whut?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef _Loki het volgende:
Ik ga een appeltje snijden. Met chocoladepasta. Te fout maar zó lekker.
Bij chocoladefondue heb je toch ook fruit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Whut?
Ik ga nu boodschappen doen.. Het idee is wraps met aubergines, champignons en wat ik verder nog tegenkom.Maar voor hetzelfde geld kom ik met iets heel anders thuis.
heerlijk! zelfgemaakte appeltaart zonder slagroom is ook al lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lekker ouderwets met een dikke dot slagroom erop
was dat lekker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:38 schreef The_Hives het volgende:
vanavond champignonsoep, met een ' pizza' een donkere variant van een turkse pizza (uit een libanees (ofzo) winkeltje) doormidden gesneden en belegd als pizza in de oven
de eerste niet zo, die was te ' droog' belegd. De andere helft met meer kaas enzo en wat minder ui, champi en dat soort dingen wasquote:
pataaaaatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik twijfel; vanavond lekker sushi eten, of gewoon lam thuisblijven en friet eten ofzo... Jetlag.
We hebben in Rusland lekkere sushi gegeten, joh! (renzell, lees je mee? Jij ging toch ook naar Moskou?)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pataaaaat![]()
na Azië is dat wel erg lekker toch?
Oh wat heerlijk DEquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:
zelfgemaakte fish and chips wordt t vanavond met tartaarsaus...
voor toe chocoladecakjes met zachte kern
+1quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:09 schreef rijsttafel het volgende:
Martini (Een mix, niet die wijnresten die onder dezelfde naam verkocht worden)
Het ziet er inderdaad apart uit, maar het is gewoon roomkaas met kruiden en ui, heel lekker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
oh dat ziet er apart uit maar klinkt lekker! Ik had minibolletjes met pate, ei en pindakaas
quote:
ik ben meer van de ouderwetse sinaasappelquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
pims!Pims grapefruit
ik ga zo nog maar 's wat melk drinken
Hoe was shabu shabu?quote:
lekker hoor!quote:
lekker Elf! met aardappelpuree?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen wordt een bak kwark met bramen en lijnzaad.
vanmiddag weet ik nog niet maar vanavond wordt ouderwetse witlof met ham en kaas uit de oven
nee, ik ben geen aardappelliefhebberquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker Elf! met aardappelpuree?
ooh! ik vind het ook heerlijk. eet het met 'aardappel anders' met extra spek en ui en nog een stukje vleesquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee, ik ben geen aardappelliefhebberIk eet gewoon extra groenten (heb 4 kleine witlofjes
)
Waarom begin je er dan nog aan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv btw een nieuw Bertolli maaltijdpak; Gehaktballetjes alla Pizzaiola
De vorige die ik had geprobeerd (Kipfilet alla Toscana) vond ik niet zo...
spa roodquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan nog aan?
Ik heb nu een ciabatta met obazter kaas en wat rozijnen en noten, erbij sprakelend bronwater.
Vanavond roergebakken spruitjes, aardappels en vegaballetjes (restje van gister)
Niks spa rood, gewoon water van de lidlquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spa rood![]()
omdat de maaltijden niet hetzelfde zijn. vorige was met sperziebonen en beetje waterige tomatensaus en vond ik niet zo lekker. denk dat ik met gehaktballetjes en zonder bonen al lekkerder ga vinden
en je raakt er vol vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Niks spa rood, gewoon water van de lidlSpa rood is veel te duur
En smaakt bovendien niet lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |